Menee niin vtun hermo
Tuli taannoin veden tasauslasku, ennakko mukaan luettuna lähes 2000 euroa :) haistakaa vttu ihan oikeasti. No minähän soitin välittömästi, että mitä vttua tämä on olevinaan, en todellakaan maksa näin järjetöntä summaa. Alkoi isännöitsijänainen lässyttää, että voidaan tehdä maksusuunnitelma :)))))) v*tut tehdään.
Näillä näkymin mittari ei raksuta tyhjää, mutta jotain ihan vtun pimeää tässä on, nimittäin KYLMÄN VEDEN kulutus on aivan törkeän suuri. LÄMPIMÄN veden kulutus on normaali. Rakennusajan lukemat on otettu ylös, itse en ole niitä nähnyt.
Joo että minähän käynkin vttu kylmässä suihkussa ja kodinkoneeni käyttävät kylmää vettä pesemiseen, totta kai. Mitä vttua oikeasti, olen niin vtun täynnä tuota p*skaisännöitsijää, joka yrittää jatkuvasti saada minut uskomaan, että olen itse kuluttanut tuollaiset törkeät määrät KYLMÄÄ VETTÄ ja sanoi, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun vuoksi. Haistakoon p*skan. Kyllä minä huomaan isännöitsijän viesteissä piilovinoilun, koska olen lähettänyt hänelle vihaisia viestejä parista eri asiasta.
Tuo isännöitsijä on oikeasti NIIN SURKEA. Mikään ei toimi enää kun se vaihtui. S**tana!! Vihaan sitä ämmää.
Joo ja ihan vtun turha kuvitella, että maksan saatana lähes 2000 euroa vedestä. 🤣
Kommentit (273)
Älkää nyt jaksako ruokkia trollia.
Mutta AP oletko miettinyt, että entäs jos vessanpönttö vuotaa?
miten vaikeeta sen mittarin testaaminen voi AP olla?
pilkun jälkeiset numerot=sadat litrat->kymmenet litrat->litrat...
saat siis YHDEN litran tarkkuudella lukeman
Täyttä humpuukia koko ketju.
Vakioprovoaja.
vttu mikä ketju :DD just tämmösiä vanhan liiton provoja olenkin kaivannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua mutta onko ap selvittänyt ettö onko hänellä koko taloyjtiön/paritalon KOKOOMAMITTARI? Eli mittari jonka läpi kaikkien vesi menee.
Asun itse paritalossa ja mun mittari on se kokoomamittari ell sen läpi menee sekä oma vesi että naapurin vesi. Vesilaitokselle ilmoitetaan lukema siten että otetaan oman mittarin lukema ja siitä miinustetaan naapurin lukema. Siitä saa sen oman lukeman.Tämä on erittäin YLEINEN tapa paritalossa joten veikkaan että kyse on tuosta. Rivitalossakin on joskus sama juttu, vaikkapa neljä asuntoa ja kaikkien vesi menee ekan asunnon mittarin läpi.
Tuo on halpa tapa rakentaa mittarit ja siksi grynderit tekee noin. Itseä ärsyttää asia paljon mutta en hoksannut sitä etukäteen, kävi ilmi jälkikäteen.
Asun edelleen erillistalossa. Naapurissa ei ole kuulemma kulunut lähes ollenkaan vettä. Huoltoukko kertoi. Minun ymmärtääkseni hän tarkoitti juurikin tuota suoraan vieressäni olevaa taloa.
Ei tarvi olla kiinni toisissaan talojen vailla on yhteinen mittariläpikulkema. Mutta siis kannattaa soittaa myös vesilaitokselle sillä heitä kiinnostaa onko jakelulinjassa vikaa. Pystyvät tutkimaan maan päältä asiaa (kaikuleilaus jne).
Että jaksaakin olla noin kiukkuinen jo toista päivää täällä palstalla. Ihan täytyy ihailla. Uittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua mutta onko ap selvittänyt ettö onko hänellä koko taloyjtiön/paritalon KOKOOMAMITTARI? Eli mittari jonka läpi kaikkien vesi menee.
Asun itse paritalossa ja mun mittari on se kokoomamittari ell sen läpi menee sekä oma vesi että naapurin vesi. Vesilaitokselle ilmoitetaan lukema siten että otetaan oman mittarin lukema ja siitä miinustetaan naapurin lukema. Siitä saa sen oman lukeman.Tämä on erittäin YLEINEN tapa paritalossa joten veikkaan että kyse on tuosta. Rivitalossakin on joskus sama juttu, vaikkapa neljä asuntoa ja kaikkien vesi menee ekan asunnon mittarin läpi.
Tuo on halpa tapa rakentaa mittarit ja siksi grynderit tekee noin. Itseä ärsyttää asia paljon mutta en hoksannut sitä etukäteen, kävi ilmi jälkikäteen.
Asun edelleen erillistalossa. Naapurissa ei ole kuulemma kulunut lähes ollenkaan vettä. Huoltoukko kertoi. Minun ymmärtääkseni hän tarkoitti juurikin tuota suoraan vieressäni olevaa taloa.
Eli kuulostaa vähän siltä, että sinä maksat naapurienkin vedet. Kannattaa vaatia tiedot myös jokaisen naapurin vedenkulutuksesta. Voisikohan erillistaloyhtiössäkin olla kokoomavesimittari?
Vierailija kirjoitti:
Että jaksaakin olla noin kiukkuinen jo toista päivää täällä palstalla. Ihan täytyy ihailla. Uittu!
Jos joku yrittäisi karhuta minulta tuollaista summaa vääri perustein, niin olisin vihainen vaikka koko vuoden, kunnes asia on oikaistu.
Kyllähän tuo hiukan omituiselta kuulostaa. Omalla paikkakunnallani kuutio vettä maksaa noin 5,30 euroa eli tuo kahden tonnin lasku merkitsisi noin 377 kuution kulutusta eli litroissa tuo olisi 37 700 litraa! Vaikea uskoa, että tavallinen elämä pyykinpesuineen, tiskauksineen, suikussa käynteineen kuluttaisi lähes 40 000 litraa vettä. Jossain on luultavasti virhe tai sekaannus. Kannattaa ehdottomasti selvitellä asiaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo hiukan omituiselta kuulostaa. Omalla paikkakunnallani kuutio vettä maksaa noin 5,30 euroa eli tuo kahden tonnin lasku merkitsisi noin 377 kuution kulutusta eli litroissa tuo olisi 37 700 litraa! Vaikea uskoa, että tavallinen elämä pyykinpesuineen, tiskauksineen, suikussa käynteineen kuluttaisi lähes 40 000 litraa vettä. Jossain on luultavasti virhe tai sekaannus. Kannattaa ehdottomasti selvitellä asiaa lisää.
laskuvirhe, sori kyseessä on 377 000 litraa (kuutio on tuhat litraa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin mahdollista tuo 2000e lasku. Ei todellakaan ennen kuulumatonta ja yhdelle ihmiselle tiedän vastaavaa käyneen. Hoidan työkseni vuokra-asuntoja joissa vesimittarit.
Voi olla mahdollista.
Mutta ei ole mahdollista ap:n tapauksessa, jos hän puhuu totta. Hän nimittäin sanoo käyvänsä kerran päivässä suihkussa, käyttävänsä astianpesukonetta päivittäin ja pyyykinpesukonetta muutaman kerran viikossa. Ja vesanpönttökään ei vuoda. Noilla tiedoilla yli 700l/vrk kulutus ei ole mahdollinen.
En ole missään vtun kohdassa sanonut käyttäväni pesukonetta kerran päivässä!!! Voisitte lopettaa noiden omien keksintöjenne spämmäämisen😴😴
Sähän nyt varsinainen pilkunussija olet. Tuossa kaveri puolustaa sinua ja todistelee, että olet oikeassa, kun epäilet laskun oikeellisuutta. Mutta sinä takerrut lillukanvarteen, pieneen asiavirheeseen, ja haukut auttajasi. Sulla ei näemmä ole minkäänlaista kykyä rakentavaan keskusteluun. Eihän sillä ole mitään väliä ongelmasi selvittelyssä, että käytätkö pesukonetta joka päivä vai joka toinen päivä, tai kerran viikossa. Se on tuossa vesivuodossa vain pisara, se ja sama. Sietäisit hävetä.
Olen melko varma, että isännöitsijä parin yhteydenottosi jälkeen hankkii sinulle ja koirallesi lähestymiskiellon. Vai oliko sulla koiraa sittenkään. No ainakin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin mahdollista tuo 2000e lasku. Ei todellakaan ennen kuulumatonta ja yhdelle ihmiselle tiedän vastaavaa käyneen. Hoidan työkseni vuokra-asuntoja joissa vesimittarit.
Voi olla mahdollista.
Mutta ei ole mahdollista ap:n tapauksessa, jos hän puhuu totta. Hän nimittäin sanoo käyvänsä kerran päivässä suihkussa, käyttävänsä astianpesukonetta päivittäin ja pyyykinpesukonetta muutaman kerran viikossa. Ja vesanpönttökään ei vuoda. Noilla tiedoilla yli 700l/vrk kulutus ei ole mahdollinen.
En ole missään vtun kohdassa sanonut käyttäväni pesukonetta kerran päivässä!!! Voisitte lopettaa noiden omien keksintöjenne spämmäämisen😴😴
Sähän nyt varsinainen pilkunussija olet. Tuossa kaveri puolustaa sinua ja todistelee, että olet oikeassa, kun epäilet laskun oikeellisuutta. Mutta sinä takerrut lillukanvarteen, pieneen asiavirheeseen, ja haukut auttajasi. Sulla ei näemmä ole minkäänlaista kykyä rakentavaan keskusteluun. Eihän sillä ole mitään väliä ongelmasi selvittelyssä, että käytätkö pesukonetta joka päivä vai joka toinen päivä, tai kerran viikossa. Se on tuossa vesivuodossa vain pisara, se ja sama. Sietäisit hävetä.
Olen melko varma, että isännöitsijä parin yhteydenottosi jälkeen hankkii sinulle ja koirallesi lähestymiskiellon. Vai oliko sulla koiraa sittenkään. No ainakin sinulle.
😂😂😂😂😂 Ap
Vierailija kirjoitti:
miten vaikeeta sen mittarin testaaminen voi AP olla?
pilkun jälkeiset numerot=sadat litrat->kymmenet litrat->litrat...
saat siis YHDEN litran tarkkuudella lukeman
Minkä hiton pilkun??? Minulla on nykyaikainen mittari eikä mikään antiikin aikainen pilkkumittari, millainen lie sellainen edes on.
Ja se miksi takerrun epäolennaiseen, on se, että se ei ole epäolennaista. Ei minulle tarvitse kertoa, että olen suuttunut aiheesta. Totta hemmetissä olen! Ei kukaan saa tuollaista vesilaskua aikaiseksi, ei yhtään millään keinolla. Täällä jaetaan väärää, täysin tuulesta temmattua tietoa sanoilla "AP SANOI." VAIKKA en todellakaan ole sanonut! Pesen kyllä ahkerasti pyykkiä, enkä todellakaan ole väittänyt että kone pyörii ainoastaan yhden kerran päivässä. Joten sen takia puutun yksityiskohtiin!
Onko ap sama ihminen kuin äitihullu?
Vierailija kirjoitti:
En.
Vierailija kirjoitti:
Ja se miksi takerrun epäolennaiseen, on se, että se ei ole epäolennaista. Ei minulle tarvitse kertoa, että olen suuttunut aiheesta. Totta hemmetissä olen! Ei kukaan saa tuollaista vesilaskua aikaiseksi, ei yhtään millään keinolla. Täällä jaetaan väärää, täysin tuulesta temmattua tietoa sanoilla "AP SANOI." VAIKKA en todellakaan ole sanonut! Pesen kyllä ahkerasti pyykkiä, enkä todellakaan ole väittänyt että kone pyörii ainoastaan yhden kerran päivässä. Joten sen takia puutun yksityiskohtiin!
Ai, peset siis monta koneellista päivässä. Jo alussa joku epäili sinua pimeän pesulan pitäjäksi. Osui ilmeisesti oikeaan.
Yrittämisestä koituu kuluja, sinulle ne tulivat vesilaskun muodossa. Harmi vaan, että et pääse vähentämään kuluja verotuksessa, se on ton pimeän työn varjopuoli. Mutta ainahan voi laskuttaa asiakkailta.
Vai harrastako kotonasi yritystoimintaa, jonka takia lakanapyykkiä on useita koneellisia päivässä? No senkin kulun tyytyväiset asiakkaat maksavat ilomielin. Kymppi lisää kuluja varsinaisen palvelumaksun lisäksi.
Maksa vesilasku kiltisti, ettet käryä selvittelyjen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Eri hullu siis. :D