Kiusaatko naisia työpaikalla?
Oletko naisia vähättelevä ääliö työmaalla. Otatko kisaamiseen mukaan myös työkaverit?
Onko miehekäs olo?
Kommentit (11)
Oon IT-alalla. Jostain syystä täällä ei ole naisia kuin pääkonttorilla laittamassa laskuja.
Kiusaan viettelemällä ja seksin pitämällä yhteyttä vain työasioissa. Tämä saa naisten itseluottamuksen alas.
Juu, kieltäydyn töissä syömästä pullaa ja makeisia joita tarjoilevat kun en pidä niistä, ja siksi olenkin ehta alfakomistus, ja joudun lisäksi kiusaamaan heitä kieltäytymällä naisten treffi-, pano- ja milloin mistäkin työhön liittymättömistä pyynnöistä.
Mutta tuo pullasta kieltäytyminen vaikuttaa olevan pahinta siitä koituvan tärykalvoja raastavan akka-kaakatuksen takia.
Pomo antaa ylimääräisen pikku työn tehtäväksi.
Mies tekee sen mukisematta vartissa.
Nainen alkaa uhriutua että miksi hänen pitää tehdä ja kirjoittaa heti asiasta someen ym. Sitten hän lähettää pomolle pitkän listan itsestäänselviä lisäkysymyksiä aiheesta. Iltapäivällä nainen alkaa tehdä tehtävää ja kyselee samalla kaikilta kollegoilta että onko näin vai näin hyvä ja onko tämä vai tämä liikaa.
Koittaa seuraava päivä. Nainen vielä viimeistelee tehtävää ja lähettää sen pomolle puolenpäivän aikaan.
MOT
Minä teen paljon sellaista mitä moni sanoo kokevansa kiusaamiseksi. Silloin nauran vaan kovaa ja teen ison numeron. Kyllä niitä hävettää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo enemmänkin naisten, erityisesti vanhempien, heiniä.
Tuollaisia väittämiä miehet erityisesti hokevat ja saavat naiset uskomaan. Naiset ovat siitä outoa porukkaa, että opettelevat vähättelemään omaa sukupuoltaan. Naisilta olen aina eniten apua saanut, miehiltä ei mitään.
En voi, ei meillä töissä ole muita naisia kuin minä. Eikä kukaan miehistä kiusaa mua.
Kyllä tuo enemmänkin naisten, erityisesti vanhempien, heiniä.