Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee niin vtun hermo

Vierailija
07.01.2020 |

Tuli taannoin veden tasauslasku, ennakko mukaan luettuna lähes 2000 euroa :) haistakaa vttu ihan oikeasti. No minähän soitin välittömästi, että mitä vttua tämä on olevinaan, en todellakaan maksa näin järjetöntä summaa. Alkoi isännöitsijänainen lässyttää, että voidaan tehdä maksusuunnitelma :)))))) v*tut tehdään.

Näillä näkymin mittari ei raksuta tyhjää, mutta jotain ihan vtun pimeää tässä on, nimittäin KYLMÄN VEDEN kulutus on aivan törkeän suuri. LÄMPIMÄN veden kulutus on normaali. Rakennusajan lukemat on otettu ylös, itse en ole niitä nähnyt.

Joo että minähän käynkin vttu kylmässä suihkussa ja kodinkoneeni käyttävät kylmää vettä pesemiseen, totta kai. Mitä vttua oikeasti, olen niin vtun täynnä tuota p*skaisännöitsijää, joka yrittää jatkuvasti saada minut uskomaan, että olen itse kuluttanut tuollaiset törkeät määrät KYLMÄÄ VETTÄ ja sanoi, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun vuoksi. Haistakoon p*skan. Kyllä minä huomaan isännöitsijän viesteissä piilovinoilun, koska olen lähettänyt hänelle vihaisia viestejä parista eri asiasta.

Tuo isännöitsijä on oikeasti NIIN SURKEA. Mikään ei toimi enää kun se vaihtui. S**tana!! Vihaan sitä ämmää.

Joo ja ihan vtun turha kuvitella, että maksan saatana lähes 2000 euroa vedestä. 🤣

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on minun ja lasten viiden vuoden vedet. Tosin käytämme paljon omasta kaivosta otettua vettäkin. Elämä on joskus sellaista että rahaa menee, mutta mitä sitten? Kannattaa vähentää sitä tissuttelua, niin ei janota niin kovin.

Vierailija
262/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näköjään jankuttaa monta kertaa samasta asiasta. KUKAAN EI SAA tuollaista laskua aikaiseksi, ennakko mukaan luettuna melkein 2 tuhatta euroa. Ihan vtun turha lässyttää minun lorotteluistani, kun en ole tehnyt mitään väärää. Millään lorotteluilla ei saa tuollaisia summia aikaiseksi.

Netistä luin, että pöntön minimaalinenkin vuotaminen johtaa siihen, että säiliö pumppaa vettä tjsp. En minä tiedä miten vessanpönttö toimii. Mutta että ei se nuppineulan pään kokoinen vuoto aiheuttaisi hintaa, vaan se veden pumppaus takaisin.

En tiedä mutta joka tapauksessa voitte lopettaa tuon syyllistämisen, kun en ole tehnyt mitään väärää. Pönttö vuotaa, olen siitä lähes satavarma.

Laskua en tietenkään maksa ennen kuin se on totuudenmukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa näköjään jankuttaa monta kertaa samasta asiasta. KUKAAN EI SAA tuollaista laskua aikaiseksi, ennakko mukaan luettuna melkein 2 tuhatta euroa. Ihan vtun turha lässyttää minun lorotteluistani, kun en ole tehnyt mitään väärää. Millään lorotteluilla ei saa tuollaisia summia aikaiseksi.

Netistä luin, että pöntön minimaalinenkin vuotaminen johtaa siihen, että säiliö pumppaa vettä tjsp. En minä tiedä miten vessanpönttö toimii. Mutta että ei se nuppineulan pään kokoinen vuoto aiheuttaisi hintaa, vaan se veden pumppaus takaisin.

En tiedä mutta joka tapauksessa voitte lopettaa tuon syyllistämisen, kun en ole tehnyt mitään väärää. Pönttö vuotaa, olen siitä lähes satavarma.

Olet lotrannut?

Vierailija
264/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pönttö taitaa vuotaa. Enpä olisi uskonut. Luulin, että siitä kuuluu lorottava ääni.

Ap

Kuten sinulle joku aiemmin sanoi ja laski, tuollainen muutaman desin vuoto minuutissa on lähes huomaamaton. Silti vettä kuluu vuodessa valtavasti.

Jotkut pöntöt ottaa välillä täydennysvettä ja sen kuulee. Toiset voi sihistä hiljaa. Ja joistain ei kuulu mitään. Vuotoa ei ehkä huomaa kuin tuolla paperitempulla tai mittaria seuraamalla. Jos vedessä on ruostetta voi pöntön seinään tulla ruskea juova vuotokohtaan. Jos taas kuparia, niin juova on vihreä. Näistäkin tunnistaa vuodon.

Hyvä että selvisi. Vai epäiletkö että vettä menee edelleen liikaa?

Vierailija
265/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ennätysmäärä vtun hokemista ainakin tällä ap:llä. ;)

Vierailija
266/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kastellut uutta nurmikkoasi ja täytellyt uutta paljuasi ahkerasti viime kesänä.

Vierailija
267/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vtun pönttö oli syyllinen

Vierailija
268/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ennätysmäärä vtun hokemista ainakin tällä ap:llä. ;)

Joo, jos on kuluttanut vettä vähänkään samaan tahtiin, ihmettelen ettei lasku ole tuon suurempi.

Vierailija
269/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pönttö vuotaa asukas maksaa laskun. Näin kai se menee. Paitsi jos on tehnyt vuodosta ilmoituksen ja huolto ei korjaa sitä. Silloin vois vaatia hyvitystä huoltoyhtiöltä.

Vierailija
270/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee että virheistä joutuu maksamaan. Onneksi ei tullut isompia oppirahoja.

Vierailija
271/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullun maksettavaksi tuo jää vaikka vessanpönttö vuotaisikin.

Vierailija
272/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan on mahdollista saada aikaan tuommoinen lasku. Tunnen parikin tyyppiä. Suihkussa lotraillaan pari kertaa päivässä tunti kerrallaan, tiskataan juoksevan veden alla, pestään joka päivä puolityhjiä pyykkikoneellisia jne. Sit ihmetellään kun vesilasku on kamala. Sinun tapauksessa kyse ei ilmeisesti ole siitä, mutta kyllä tuommoinen kulutus silti mahdollista on.

Vierailija
273/273 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistitko pesukoneesi asennuksen? Jos se on asennettu väärin, kuten joku kertoi. Kuulostaa ihan vastaavasta vialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme