Menee niin vtun hermo
Tuli taannoin veden tasauslasku, ennakko mukaan luettuna lähes 2000 euroa :) haistakaa vttu ihan oikeasti. No minähän soitin välittömästi, että mitä vttua tämä on olevinaan, en todellakaan maksa näin järjetöntä summaa. Alkoi isännöitsijänainen lässyttää, että voidaan tehdä maksusuunnitelma :)))))) v*tut tehdään.
Näillä näkymin mittari ei raksuta tyhjää, mutta jotain ihan vtun pimeää tässä on, nimittäin KYLMÄN VEDEN kulutus on aivan törkeän suuri. LÄMPIMÄN veden kulutus on normaali. Rakennusajan lukemat on otettu ylös, itse en ole niitä nähnyt.
Joo että minähän käynkin vttu kylmässä suihkussa ja kodinkoneeni käyttävät kylmää vettä pesemiseen, totta kai. Mitä vttua oikeasti, olen niin vtun täynnä tuota p*skaisännöitsijää, joka yrittää jatkuvasti saada minut uskomaan, että olen itse kuluttanut tuollaiset törkeät määrät KYLMÄÄ VETTÄ ja sanoi, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun vuoksi. Haistakoon p*skan. Kyllä minä huomaan isännöitsijän viesteissä piilovinoilun, koska olen lähettänyt hänelle vihaisia viestejä parista eri asiasta.
Tuo isännöitsijä on oikeasti NIIN SURKEA. Mikään ei toimi enää kun se vaihtui. S**tana!! Vihaan sitä ämmää.
Joo ja ihan vtun turha kuvitella, että maksan saatana lähes 2000 euroa vedestä. 🤣
Kommentit (273)
Mitään näkyvää vuotoa ei ole, huoneisto on lähes upouusi. Pesukone ja astianpesukone ovat täysin moderneja. Pönttö ei vuoda. Että mistähän vtusta tulee tuollainen kylmän veden kulutus???? Ei minulta ainakaan. Olen niin saatanan täynnä tätä pskaa.
Onko mittarilukemat oikein laskussa. Oletteko tarkastanut? Eihän ole vuotopaikkoja missään? Jos on lasku oikein niin maksettavahan sinun on ja lopulta ison koron kera. Vesihän on voinut kulua esim pöntön tai hanan kädessä lorisemaan päiviksi.
Onko mittarit asennettu miten? Jossain olen lukenut että jos mittari on tietyssä asenossa (alaspäin) eli väärin asennettu niin se voi pyöriä nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mittarilukemat oikein laskussa. Oletteko tarkastanut? Eihän ole vuotopaikkoja missään? Jos on lasku oikein niin maksettavahan sinun on ja lopulta ison koron kera. Vesihän on voinut kulua esim pöntön tai hanan kädessä lorisemaan päiviksi.
Mistä minä tiedän onko rakennusajan lukema otettu oikein. Ei todellakaan ole mikään hana jäänyt päälle ikinä. Asun yksin enkä ole dementikko.
Vierailija kirjoitti:
Onko mittarit asennettu miten? Jossain olen lukenut että jos mittari on tietyssä asenossa (alaspäin) eli väärin asennettu niin se voi pyöriä nopeammin.
Siis miten alaspäin? Sorry tämä on eka mittariasunto, jossa asun yksin. Toki omakotitalossa (lapsuudenkodissa) oli mittari. Tuossa äsken avasin hanan ja katsoin sitä ratasta. Kyllä se nopeasti pyöri.
Tänään kävi yksi huoltoukko täällä ja hän sanoi ihan samaa, että on kyllä hämärä juttu ja mainitsi tuon, että kylmän veden kulutus on reilusti suurempaa kuin lämpimän. Ja sanoi, että tuskin sinä kuitenkaan käyt kylmässä suihkussa. Juu no en käy.
Ainahan mittari luetaan, kun asukas tulee asumaan. Omalla kohdalla se kirjattiin vuokrasopimukseen.
Et varmastikaan ole itse voinut käyttää tuollaista vesimäärää jne ja pitäähän tuo voida selvittää jotenkin.
Mutta käytöksessäsi voisi olla hieman parannettavaa....
Joo, ei voi olla todellinen lukema. Mun vuokranantaja lähetteli 4 kertaa vuodessa tasauslakuja, n.200€ sen normaalin 18€ ennakon lisäksi... sehän oli täysi huijari. Soita vesilaitokselle ja pyydä selvitys, mittarit ovat yleensä vesilaitoksen omaisuutta ja asiakaspalvelu varmasti auttaa selvittämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Et varmastikaan ole itse voinut käyttää tuollaista vesimäärää jne ja pitäähän tuo voida selvittää jotenkin.
Mutta käytöksessäsi voisi olla hieman parannettavaa....
En kiroile ihmisille paitsi jos oikeasti menee kuppi nurin ihan pahemman kerran. Ja se tapahtuu silloin, kun olen yrittänyt hoitaa asioita asiallisesti, mutta mitään minun hyväkseni ei viitsitä tehdä.
Tässä olen raivona siitä, että tuo saatanan ämmä lässyttää maksusuunnitelmista, kun on aivan päivänselvää, etten ole käyttänyt tuollaista määrää kylmää vettä. Siitä ei pitäisi joutua edes väittelemään. Vihaan tuota isännöitsijää niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei voi olla todellinen lukema. Mun vuokranantaja lähetteli 4 kertaa vuodessa tasauslakuja, n.200€ sen normaalin 18€ ennakon lisäksi... sehän oli täysi huijari. Soita vesilaitokselle ja pyydä selvitys, mittarit ovat yleensä vesilaitoksen omaisuutta ja asiakaspalvelu varmasti auttaa selvittämään asiaa.
Jep, ja kaikki sanovat samaa, että ei todellakaan ole oikea lukema. Mutta silti se jankutus vain jatkuu ja jatkuu. Voidaan tehdä vttu maksusuunnitelma :333333:::)))
Eikö mittarit ole taloyhtiön omaisuutta? En tiedä, asun ekaa kertaa mittariasunnossa.
Eli siis ennakko on 20 €/kk eli 240 € vuodessa. Siihen päälle tuli reippaasti yli tuhannen euron tasauslasku.
Eihän rakennusajalta mitään laskua voi tulla. Vasta sit, kun asukas muuttaa asuntoon, pitäis mittarin alkaa ”toimia”. Meillä vaihdettiin huoneistokohtaiset vesimittarit putkirempan yhteydessä ja ihan nollalukemista lähdettiin.
Siis miltä ajalta tuo lasku on? Meillä kerrostalossa kolme henkeä ja kolmen kuukauden lasku kulutuksen mukaan 150€ eli 600€ vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rakennusajalta mitään laskua voi tulla. Vasta sit, kun asukas muuttaa asuntoon, pitäis mittarin alkaa ”toimia”. Meillä vaihdettiin huoneistokohtaiset vesimittarit putkirempan yhteydessä ja ihan nollalukemista lähdettiin.
Mutta mittari on toiminut jo rakennusajalla. Tuosta minun erittäin kohtuullisesta tasauslaskustani on mukamas vähennetty se rakennusajan veden käyttö. Ja miksi vtussa remppaukot edes käyttävät vettä rakennuskohteissa?!
Vierailija kirjoitti:
Siis miltä ajalta tuo lasku on? Meillä kerrostalossa kolme henkeä ja kolmen kuukauden lasku kulutuksen mukaan 150€ eli 600€ vuodessa.
Vuodelta. Haluan vain tietää mistä helvetistä tuollainen kylmän veden kulutus tulee???? Kylmää vettä tuplamäärä verrattuna lämpimään🤣🤣 ja minut yritetään ihan pokkana laittaa maksamaan, saatanan pellet.
Outo juttu tosiaan. Onko olemassa joku taho, johon voi ottaa yhteyttä, jos isännöitsijä sattuu olemaan sellainen tyyppi, jolla ei ole kaikki inkkarit kanootissa?
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu tosiaan. Onko olemassa joku taho, johon voi ottaa yhteyttä, jos isännöitsijä sattuu olemaan sellainen tyyppi, jolla ei ole kaikki inkkarit kanootissa?
Minä menen vaikka kuinka pitkälle asian kanssa. Mutta niin, keneen voin ottaa yhteyden?
Aiempia asukkaita ei ole yhtään. Rakennusaikana on AIVAN SATAVARMASTI käytetty sitä KYLMÄÄ vettä ihan törkeät määrät. Mihin vttuun minä olisin käyttänyt kylmää vettä monta kertaa enemmän kuin LÄMMINTÄ????