Miksi olet jäänyt ilman kumppania?
Oletko vapaaehtoisesti jättäytynyt pois parisuhdemarkkinoilta, vai etkö vaan kelpaa tai löytä sopivaa kumppania? Jos et ole vapaaehtoisesti ilman kumppania, niin mistä luulet sen johtuvan, että et ole kumppania löytänyt?
Itse olen oman tilanteeni niin monesti avannut täällä, että en oikein pitkää sepostusta jaksa tehdä siitä. Olen kuitenkin heikossa tilanteessa elämäni suhteen, ja muutenkin vähän erikoinen hahmo jolle ei oikein löydy sellaista naista jonka kanssa olisi mitään mahdollisuuksia edetä mihinkään suuntaan. Olen huono tekemään hyvää ensivaikutelmaa, ja kun ensivaikutelma on tehty niin sielä on heikko ponnistaa ylöspäin ja myöhemmässä vaiheessa omituisuuteni ja tylsyyteni paljastuu. En oikein enää edes halua yrittää lähestyä naisia netitse, koska se on silkkaa ajanhukkaa.
Tavallaan ihailen ajatusta siitä, että eläisinkin hautaan asti ilman mitään naiskokemusta sellaisena omalaatuisena erakkohahmona. Olisipa ihmisillä edes jotain puheenaihetta kuolemani jälkeen, koska kuka muka muistaa jotain normaalia perheenisää? Mutta olepa ikineitsyt erakko niin jo pelkkä kaupassa vierailu herättää ihmetystä. Ties vaikka joku kirjoittaa kirjankin ja tekee elokuvan.
Terveisin Naispelko26
Kommentit (40)
En ole nk vaimomatskua. Johtuu luonteestani, ei ulkonäöstäni.
Aikanaan tuli yritettyä parinhankintaa lähinnä ympäristön paineesta ja pieleenhän se meni, kun olen kuitenkin sen verran erakkoluonne. Yksin, vapaa ja onnellinen.
Olen myös ollut työttömänä 9 vuotta niin en ole tavannut ihmisiä. Lisäksi pelkään että naiset nauravat minulle koska leukalinjani on heikko
Et sinä mielestäni ole erikoinen hahmo. Täsmälleen samanlaisia on vaikka kuinka paljon. Erikoista on vain se, miten paljon jaksat puhua itsestäsi. Et ole tainnut ikinä kommentoida mitään positiivista tai kannustavaa muille täällä. Kiinnostuksesi herää vain kun puhutaan sinusta itsestäsi.
Liikaa syitä. Tässä muutamia:
-pitkäaikaiset työttömyysputket ja tätä myötä uran puute
-koulutuksen puute
-pieni penis
-kokemattomuus
-matala itsetunto edellämainituista johtuen
-kyvyttömyys puhua naisille kiinnostavasti
-hyvin keskinkertainen ulkonäkö
-epämuodikas kokoelma astioita
Miten niin olen jäänyt ilman kumppania? On mulla mies.
Mulla ei ole varsinaista tarvetta parisuhteelle. Itse asiassa mietin koko asiaa vasta kun tapaan jonkun kiinnostavan henkilön, joka herättää sen puolen minussa. Kiinnostun kuitenkin ani harvoin ja aina yksipuolisesti.
Olen siis oikeasti ollut elämässäni ihastunut tasan neljä kertaa. Ensimmäisen kerran 31-vuotiaana. Kysyntää olisi kyllä aina ollut ja on edelleen, mutta meh.
N40
Ihmiset on perseestä. Kuka niitä haluaa?
Ihastun todella harvoin (tähän mennessä kerran koko elämäni aikana) ja parisuhteeseen en ilman sitä tunnetta pysty ryhtymään. Enkä näe edes mielekkäänä, sillä viihdyn todella hyvin yksin. Lisäksi tiedostan, etten ole kaikkein helpoin persoona.
Miksi et ole hankkinut lentolupakirjaa?
, koska ei minua kiinnosta.
Sä oot naispelko26 old news. Sun juttuja kun lukee niin ihan tosissani suosittelen unohtamaan tällä palstalla nynnyttämisen ja tulemaan ulos kaapista...ainiin sit olisit miespelko26!
Haluan älykkään, hoikan ja uskollisen miehen. Yksi kolmesta ehkä onnistuisi, mahdollisesti kaksikin.
Uskollista miestä en ole tähän mennessä tavannut.
N
Viihdyn yksin, en tarvitse parisuhdetta koskaan.
Joo narsistihan tuo on, kiinnostunut vain itsestään, sen lisäksi että loisii äidillä.
Kuka haluaa 26 vuotiaan vauvan? Ja miksi ihmeessä.
Olen jättäytynyt pois, ei ole tullut vastaan ketään minulle sopivaa. Ystäväni kertovat että puoliso tuntui heti siltä kuin olisi tuntenut tämän aina ja tälle voi kertoa kaiken. Minulle ketään tällaista ei ole tullut vastaan, kaikki on tuntunut erilaisilta itseeni verrattuna.
Itse haluaisin vain FWB-kumppanin, mutta naisille se ei taas käy. He haluavat parisuhteen.
Vapaaehtoisesti jättäytynyt pois. Jokaisessa seurustelussa ilmennyt pettämistä tai epärehellisyyttä. Oli syy sitten miehissä tai valitsijassaan, tällä tavalla se ei toistu.
Ne, jotka olisivat tyrkyllä, eivät kelpaa minulle ja ne jotka kelpaisivat, eivät kelpuuta minua. Kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa.