Kertokaa idiooteista julkisissa kulkuvälineissä!
Matkustin eilen Onnibussilla ja löytäessäni paikkani huomasin, että siinä istuu jo pariskunta. Sanoin ihan ystävällisesti ”anteeksi mulla on paikka varattuna siihen ikkunan puolelle”. Pariskunnan nainen tapitti vähän aikaa suu ammollaan ja sitten tuhahti ”no etkö sinä voi istua johonkin muualle jos kerta yksin matkustat. Me pariskuntana halutaan istua vierekkäin eikä vierekkäisiä paikkoja enää ole!”. En suostunut eivätkä hekään suostuneet siirtymään. Lopulta huikkasin kuskin apuun, joka katsoi vielä kaikkien meidän matkaliput ja ohjasi pariskunnan omille paikoilleen. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa suoraan istua sinne omalle paikalle!!
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Julkisten käyttäjät ovat samoja jotka käy lidlissä. Alemman luokan sakkia.
Minähän en julkisilla kulje vaan omalla autolla ja käyn prismassa kaupassa.
Meidän Lidlissä olen törmännyt mm. yhteen Suomen tunnetuimpaan näyttelijään. Semmosta alemman luokan sakkia täällä. Lidlissä on muuten halpaa, toisin kuin Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Listasta unohtui:
- lentokoneen käytävän tukkijat
t, Nelonen
Nämä käytäväntukkijat ovat raivostuttavia varsinkin, jos itsellä on jatkolento ja pitäisi päästä nopeasti ulos koneesta.
Mä kuljen usein paikallisbussilla, jolla teinejä menee aamuisin kouluun (yläaste & lukio). Tuosta syystä bussi myös on usein täynnä. Noista tulevaisuuden toivoista lähtee melkoisesti ääntä ja lähes joka toinen sana tuntuu olevan tämä v-alkuinen. Musiikkia huudatetaan usein kaiuttimesta eikä huonokuntoisille vanhuksille tarjota istumapaikkaa, jos tilaa penkeillä ei enää ole. Mä päästin joskus huteran vanhuksen istumaan kun olin itse viimeisilläni raskaana, nuoret miehet katsoivat vierestä eivätkä tehneet elettäkään tarjotakseen omaa istumapaikkaansa.
Nuoret nostavat likaiset kenkänsä vastakkaiselle penkille.
Matkahuolto taitaa muuten nykyään myydä lippuja Onnibussiin ilman (ilmaista) paikanvarausta, ainakin joissakin maakunnissa, siksi olen joskus mennyt jonkun varatulle paikalle istumaan (mutta lähtenyt tietenkin heti pyydettäessä). Mutta ne jotka eivät ole varanneet omaa paikkaa ja rynnivät ensimmäisten joukossa Onnibussiin ovat ärsyttäviä, ovat aina tiellä käytävillä ja tietenkin varatuilla paikoilla kun muut yrittävät päästä varatuille paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä näkee todella usein, jopa täydessä junassa. Yhtä ärsyttäviä ovat nuoret ja vanhat, jotka täydessä junassa/bussissa jäävät istumaan käytäväpaikalle ikkunapaikan ollessa vapaana tai laittavat viereiselle paikalle reppunsa, käsilaukkunsa tms.
Videoiden katselijat/musiikin kuuntelijat ILMAN KUULOKKEITA! Nämä pitäisi heittää ulos junasta/bussista/mistä tahansa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
_o/
Matkustin tänään bussilla Hervannasta keskustaan ja takaisin.
Ja selvisit hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä näkee todella usein, jopa täydessä junassa. Yhtä ärsyttäviä ovat nuoret ja vanhat, jotka täydessä junassa/bussissa jäävät istumaan käytäväpaikalle ikkunapaikan ollessa vapaana tai laittavat viereiselle paikalle reppunsa, käsilaukkunsa tms.
Tampereella nämä ananastukat harrastavat tätä käytäväpaikalla istumista uusinta Iphoneaan selaten. Usein vielä täydessä bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella nämä ananastukat harrastavat tätä käytäväpaikalla istumista uusinta Iphoneaan selaten. Usein vielä täydessä bussissa.
Joo,jalat levällään vielä,mut tää mummo menee seisomaan viereen ja tuijottaa tiukasti,kyllä keräävät kimpsunsa ja jalkansa ja päästävät sitten ohi. Tää paikallisjunassa.
Typerimpiä on ne, joilla on paikka, mutta kun sillä paikalla istuu jo joku (henkilö 1), niin sanovat että ole vain siinä, istun johonkin muualle. Seuraavaksi tulee henkilö 3, jonka paikalla tämä paikkansaluovuttanut (hlö 2) on, ja sanoo no ok, istun tähän toiselle paikalle. Sitten juna on jo niin täynnä, että sitäkin paikkaa tulee joku vaatimaan, joten alkaa kauhea paikanvaihtohärdelli kun kolmonen nyt sitten haluaakin sen paikan, jossa kakkonen istuu, ja kakkonen joutuu siirtymään omalle paikalleen, jossa ykkönen, ensimmäinen väärällä paikalla istuja on. Kaikki seisoo käytävällä ja odottaa, että se ykkönen vastentahtoisesti ja loukkaantuneena kerää kamansa ja kassinsa ja lähtee hilautumaan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Miesten leveät manspreadit niin että vie 2 istumapaikkaa.
Yritä itse pitää jalat yhdessä kun niiden välissä on 25cm muna.
Kyynärpäät ja jalat levällään istuvat henkilöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä yhdessä tarvitse pitää, riittää etteivät ne ole viereisen penkin tilassa tai vie tilaa käytävältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais nähdä mies, jonka muna on silleen poikittain.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden katselijat/musiikin kuuntelijat ILMAN KUULOKKEITA! Nämä pitäisi heittää ulos junasta/bussista/mistä tahansa välittömästi.
(Melko tyhjässä) aamujunassa joku jätkä soitti musiikkia puhelimestaan ja räppäsi. Erittäin huonosti. Ja kirosi jos sanoi jotain väärin. Erittäin ärsyttävää sekä ihan vaan noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHahahahhahahahahahhahahahaha kävitkö virossa kikkelinsiirrossa ja turvotus jäi päälle....unta oot nähnyt,ei ole,rauhoitu,vie se ulos ni kutistuu takas
Yöjunissa ne naislevittelijät jotka valtaa 2 istumapaikkaa nukkuakseen niin että raajat vielä tulee käytävälle, toinen naistyyppi nostaa ne hikiset jalkansa sukkineen edessäolevan selkänojan yli ja viereiselle istuimelle levittelee käsilaukkunsa sisällön, Oma selkänoja pudotetaan alimpaan asentoon, jotta takana istuvakin kokisi olonsa mahdollisimman tukalaksi. Luurista sitten jotain hömppänetflixiä kaiuttimien kautta muiden matkustajien iloksi. Olipa todella tympäisevä emansipoituneiden täti-ihmisten joukkopiiritys yöjunassa.
Joku n. 50v nainen pyysi kohteliaasti jotain vanhaa äijänkäppänää siirtymään pois naisen varatulta paikalta. Käppänä alkoi ilkeästi kettuilemaan jotain tälle naiselle eikä siirtynyt. Olihan siellä junavaunussa toki vielä vapaita paikkoja, mutta ärsyynnyin siitä että se ukko oli ilkeä sille naiselle ilman syytä.
Juu ja kun kenttää ei ole ja puhelu katkeilee, niin huudetaan entistä kovempaa ja soitetaan monta kertaa peräkkäin samalle juttukaverille, vaikkei todellakaan ole mitään kiireellistä tai tärkeää asiaa. Nämä kailottajat ovat lähes poikkeuksetta keski-ikäisiä naisia tai ulkomaalaisia miehiä. T: säännöllisesti Joensuu-Helsinki -väliä junalla matkustava