Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa idiooteista julkisissa kulkuvälineissä!

Vierailija
05.01.2020 |

Matkustin eilen Onnibussilla ja löytäessäni paikkani huomasin, että siinä istuu jo pariskunta. Sanoin ihan ystävällisesti ”anteeksi mulla on paikka varattuna siihen ikkunan puolelle”. Pariskunnan nainen tapitti vähän aikaa suu ammollaan ja sitten tuhahti ”no etkö sinä voi istua johonkin muualle jos kerta yksin matkustat. Me pariskuntana halutaan istua vierekkäin eikä vierekkäisiä paikkoja enää ole!”. En suostunut eivätkä hekään suostuneet siirtymään. Lopulta huikkasin kuskin apuun, joka katsoi vielä kaikkien meidän matkaliput ja ohjasi pariskunnan omille paikoilleen. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa suoraan istua sinne omalle paikalle!!

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkien kallistelijat ovat ne pahimmat idiootit.

Pari vuotta sitten sain lentokoneessa kuumat kahvit syliini, kun edessä istuva kusimulkku päätti rysäyttää penkkinsä voimalla alas niin, että pöydälläni ollut kahvikuppi kaatui nurin suoraan syliini. Kiljaisin aika kovaa säikähdyksestä ja tämäkin sankari kääntyy vaan suu ammollaan töllöttämään, edes anteeksipyyntöä ei tullut. Pikkuisen olin raivona, sanoin ihan suorat sanat. Onneksi oli vaihtovaatteet käsimatkatavaroissa mukana ja ystävälliset lentoemännät.

Vierailija
2/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka saatanan kerta onneissa, junissa, lentsikoissa... yms joku istuu jo valmiiksi toisen paikalla. Ja sitten hypitään paikalta toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Junissa ja metroissa ne, jotka tunkee hädissään sisään ennenkuin ulosmenijät on päässeet ulos.

- Bussissa tai pitkänmatkan junissa toisten varatuille paikoille istujat

- ne jotka rynnii ulos eikä auta, vaikka jollain olisi lastenvaunut tai rollaattori tai hankalat kantamukset (siis jos itsellä ei ole mitään estettä, etteikö voisi auttaa)

- blue tooth -kaiuttimella tms. musan luukuttajat (kuulokkeet matkalle aina mukaan)

Vierailija
4/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasta unohtui:

- lentokoneen käytävän tukkijat

t, Nelonen

Vierailija
5/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten leveät manspreadit niin että vie 2 istumapaikkaa.

Vierailija
6/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junissa puheliimin kailottajat:TUR PA KII!

Vierailija
7/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan. Yritin maksaa matkani Visa-kortilla. Ei kelvannut. Joko käteistä tai bussikortti. Argh! 

Vierailija
8/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut matkustavat harvoin busseissa, joskus vain juhlapyhien aikoihin, eivätkä siksi ole välttämättä tietoisia bussietiketeistä.

Mutta eikös Ominibusseihin pidä aina varata paikka, joten luulishan jokaisen käsittävän, että omalle paikalle kuuluu mennä.

Oli kyllä huono käytöksinen ja itsekäs pariskunta.

Vierailija
9/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten matkustin onnibussissa Tampereelta Kuopioon, koska junalla olisi ensin pitänyt mennä Helsinkiin ja vaihtaa siellä junaa Kuopioon. Tampereen linja-autoasemalla viereeni istumaan tuli nuorimies, joka matkusti Jyväskylään. Kaverilla oli mukana aivan helvetisti tavaraa, muun muassa reppu ja iso kassi ja kitarakotelo, joita ei ollut tietenkään jättänyt bussin tavaratilaan, vaan jätti kaikki nämä omalle paikalleen eli viereeni ja lähti itse istumaan bussin takaosaan, missä on isomman jalkatilan väljempiä paikkoja. Luulin ensin, että hän meni käymän vessassa, mutta kun itse mielettömän kundin tavaroiden siirron jälkeen pääsin käymään wc:ssä, näin tämän kusipään istuvan tyytyväisenä tyhjäksi jääneellä isomman jalkatilan paikalla. Kun bussi tuli Jyväskylään, kundi käväisi vain hakemassa tavaransa ja lähti bussista. Ilmeisesti on aina matkustanut noin ja säästänyt 2 euron lisämaksun isommasta jalkatilasta.

Jatkossa olen aina ottanut itselleni sen isomman jalkatilan paikan ja suurimaksi osaksi olen saanut matkustaa ilman vierustoveria.

Vierailija
10/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut matkustavat harvoin busseissa, joskus vain juhlapyhien aikoihin, eivätkä siksi ole välttämättä tietoisia bussietiketeistä.

Mutta eikös Ominibusseihin pidä aina varata paikka, joten luulishan jokaisen käsittävän, että omalle paikalle kuuluu mennä.

Oli kyllä huono käytöksinen ja itsekäs pariskunta.

Olen itsekin pariin kertaan joutunut pyytämään opaikallani istuneita ihmisiä siirtymään jonnekin muualle. Ehkä kaikilla ei ole ennalta varattua paikkaa, koska matkan voi myös maksaa kuljettajalle.

Vierailija
11/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa matkustavat ovat idiootteja, vasemmistolaisia sekä muita kahjoja. Siksi ajankin autolla.

Vierailija
12/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli varmaan samoja tyyppejä joiden mielestä pariskunta ei voi kävellä peräkkäin, vaan se on aina merkki avio-ongelmista. :)  :)

Vierailija
13/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa matkustavat ovat idiootteja, vasemmistolaisia sekä muita kahjoja. Siksi ajankin autolla.

Jaa, millä merkillä, jos saa tiedustella. 

Vierailija
14/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä tai mallilla ei ole väliä. Paskakin auto on parempi kuin ei autoa ollenkaan.

Vierailija
15/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junissa puheliimin kailottajat:TUR PA KII!

☝️

Junissa ja busseissa videoiden ja pelien pelaaminen ilman kuulokkeita -ja äänet kovalla!

Vierailija
16/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

_o/

Matkustin tänään bussilla Hervannasta keskustaan ja takaisin.

Vierailija
17/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä tai mallilla ei ole väliä. Paskakin auto on parempi kuin ei autoa ollenkaan.

Suloista. :) 

Vierailija
18/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisten käyttäjät ovat samoja jotka käy lidlissä. Alemman luokan sakkia.

Minähän en julkisilla kulje vaan omalla autolla ja käyn prismassa kaupassa.

Vierailija
19/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_o/

Matkustin tänään bussilla Hervannasta keskustaan ja takaisin.

Onnittelut X 1000!!!!!!!1 

Vierailija
20/117 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kesää sitten matkustin onnibussissa Tampereelta Kuopioon, koska junalla olisi ensin pitänyt mennä Helsinkiin ja vaihtaa siellä junaa Kuopioon. Tampereen linja-autoasemalla viereeni istumaan tuli nuorimies, joka matkusti Jyväskylään. Kaverilla oli mukana aivan helvetisti tavaraa, muun muassa reppu ja iso kassi ja kitarakotelo, joita ei ollut tietenkään jättänyt bussin tavaratilaan, vaan jätti kaikki nämä omalle paikalleen eli viereeni ja lähti itse istumaan bussin takaosaan, missä on isomman jalkatilan väljempiä paikkoja. Luulin ensin, että hän meni käymän vessassa, mutta kun itse mielettömän kundin tavaroiden siirron jälkeen pääsin käymään wc:ssä, näin tämän kusipään istuvan tyytyväisenä tyhjäksi jääneellä isomman jalkatilan paikalla. Kun bussi tuli Jyväskylään, kundi käväisi vain hakemassa tavaransa ja lähti bussista. Ilmeisesti on aina matkustanut noin ja säästänyt 2 euron lisämaksun isommasta jalkatilasta.

Jatkossa olen aina ottanut itselleni sen isomman jalkatilan paikan ja suurimaksi osaksi olen saanut matkustaa ilman vierustoveria.

Mikä isomman jalkatilan paikka? Invapaikkojako tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän