Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoilemalla kuntoon 2020. Muita innokkaita?

Vierailija
02.01.2020 |

Eilen se alkoi, kuukausia pohdittu elämäntapamuutos. Tarkoitus olisi tulevan vuoden aikana saada painoa pois reilusti, sekä energiaa ja eloa muutenkin elämään. Olisiko muita innokkaita tähän mukaan? Voitaisiin jakaa tuntoja tässä ketjussa vuoden aikana 😊 Mitat ja valokuvat otan tänään kun eilen en ehtinyt. Keto kickstartin ostin myös itselleni joululahjaksi ja siihen olen nyt perehtynyt. Ajattelin pitää tipattoman tammikuun nyt alkuun. Aamut alkavat rasvakahvin voimalla ja kaksi ateriaa olen nyt syönyt sen lisäksi päivän aikana. Ei ole nälkä! Elektrolyyttijuomaa nautin myös välttääkseni heikotuksen. Viikonloput voivat alkuun olla hankalia...innokkaasti mietin jo kuitenkin erilaisia ketoreseptejä. 😊

Kommentit (484)

Vierailija
201/484 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu ketoiltu. Painoa tippui reilut 4 kg ja vyötäröstä mittaa 8 cm.

Tästä hyvä jatkaa.

Vierailija
202/484 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilu oli tauolla moninaisista syistä johtuen vajaan viikon, mutta nyt taas päästy takaisin ruotuun. Tauon aikanakin kyllä karppausta niissä rajoissa kuin se mahdollista oli. Kutinoita, vatsaongelmia ja särkeviä niveliä lukuun ottamatta muita ongelmia ei repsusta tullut.

Eilen ruoaksi kanagratiinia, johon upposi jääkaappiin unohtuneet ja siksi vähän nahistuneet rehut, matkalta mukaan tarttunut kokovartalokana paloiteltuna, mausteet ja kuohukerma sekä goudaraaste.

Aamiainen oli keitetty muna herbamareripauksin, kreikkajugu, pari vattua ja musta tee.

Iltaherkuksi pari lasia punaviiniä ja lajitelma juustoja, pähkinöitä, joululta jäänyt taateli ja kuivattu luumu.

Ylläri oli illalla melkoinen, kun katsoin Polar looppiin kertyneet askeleet. Koiran lenkitys neljästi päivässä, sekä kiireisen työpäivän eestaas ramppaamiset olivat kerryttäneet päälle 30 000 askelta. En ole varma oliko luku todellinen vai onko mun polari jotenkin rikki.

Tänään aamiaiseksi pari keitettyä munaa voimajoneesilla, maitokahvi.

Siivouksen lomassa napostelin oltermannia ja puolikkaan appelsiinin. Päivälliseksi hirvikäristystä, puolukkaa ja voipottua. Maitokahvi ja pala omenapiirasta. Nyt on ähky.

Iltasyömisiä en jaksa edes miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/484 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta takana ja reilu kymppi lähtenyt ketoilemalla

Vierailija
204/484 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusvanha ketoilija ilmoittautuu. Uusi täällä, mutta ketoilun olen aloittanut jo lokakuussa. Painoa on pudonnut tähän mennessä 12,5kg. Alkupaino oli 81kg , pituus 167. Kuluneeseen aikaan mahtuu useita reissuja parista päivästä viikkoon, joulu ja 6 juhlimisiltaa ruokineen ja juomineen. Noina aikoina olen syönyt vapaammin. Olen pitänyt ruokavaliota helppona, sillä se pitää akilleenkantapääni, makean himon, kokonaan poissa ja vähentää huomattavasti ruokahalua ja syötävän ruoan määrää.

En laske kaloreita enkä harmistu vaa’an vaihtelevista lukemista. Viikko- ja päivätasolla voi heilahdella 1-2 kg. Olen tyytyväinen, jos paino putoaa 1-1,5kg kuukaudessa. Se on tavoitteeni.

Vierailija
205/484 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Miten sujuu?

Vierailija
206/484 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kaikkea sopivasti. Jätin vaan punkun ja juuston pois. Paino tippuu kuin itsestään. Ei repsahduksia, huonoa oloa tai hampaiden kiristelyä. Treenikin kulkee mukavasti. Tähän verrattuna tuo ketoilu kuulostaa hankalalta ja monet siihen sopivat ruuat kuvottavilta. Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Vierailija
207/484 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu käyntiin klo 5 pelkällä jugurtilla.

Aamupäivällä pari kuppia maitokahvia ja neljä palaa juustopannaria.

Päivälliseksi kanagratiinia.

Iltapalaksi jugurtti ja mustikoita.

Polari jäi kotiin aamulla, huomenna jatkuu mittaukset.

Viestiin 212 totean, että ketoilu on hankalaa jos tekee siitä hankalaa. Ihan varmasti jokaiselle löytyy oman suun mukaiset ketoruoat, ei pidä syödä pahaa tai kuvottavaa ruokaa. Hyvä jos sulla on toimiva systeemi ilman ketoa, silloinhan homma toimii just niin kuin pitää. Jatkakaamme kukin niin kuin hyvältä tuntuu. Ei mulla muuta.

Vierailija
208/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo5 aamiaisjugurtti. Vissypullo mukaan ja töihin.

Klo 10. Maitokahvi, mantelileipää, appelsiinimarmeladia sipaisu, toinen kahvi ja juustopannaria pala.

Pakastimen kaivelua, etsin naudan häntää, mutta löysin joululta sinne jemmaamaani karppiakin karpimpaa lanttulootaa. Häntä unohtui siihen paikkaan kun idea näppylämuusin sovelluksesta heräsi. Nappasin mukaan vielä jauhelihapaketin ja marjoja.

Sulatin/lämmitin lanttulootan, paistoin jauhelihan voissa ja sipulissa, yhdistin ne ja ruoka oli valmis nautittavaksi.

Jälkkäriksi ja lasten välipalaksi surautin marjoista, rahkasta ja kermatilkasta pirtelön.

Polar loop näyttää päivän askeliksi reilu 15 000. Ketostix näyttää ketoosia. Olo on kaikin puolin hyvä. Kohta rooibosta ja jotain pientä purtavaa.

Vierailija
209/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä elää vaikka paskan voimalla jos tykkää.

Vierailija
210/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä elää vaikka paskan voimalla jos tykkää.

Kiva jos semmoisesta tykkäät. Sitä ole kukaan sulta kieltänyt. Mä syön mieluummin ihan ruokaa.

Vierailija
211/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee.

Vierailija
212/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää teidän kuurit on naurettavia. Syökää normaalisti ja monipuolisesti ja liikkukaa. Ei tarvi vetää överiksi. Rasvakahvi, hahahahaaaa voi näitä trendejä.

Vierailija
213/484 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nää teidän kuurit on naurettavia. Syökää normaalisti ja monipuolisesti ja liikkukaa. Ei tarvi vetää överiksi. Rasvakahvi, hahahahaaaa voi näitä trendejä.

Ei ole kuuri. On elämäntapa jo toista vuosikymmentä. Syön normaalisti ja monipuolisesti, mutta ilman niitä aineksia, jotka saavat minut huonovointiseksi. En mene trendien perässä. Rasvakahvi on ollut listallani jo vuosikausia. Liikun minkä pystyn. Katsos kun meitä itsensä turhilla hiilareilla ja huonoilla rasvoilla pilanneita on sekalainen joukko. Itse olen ollut leikkuupöydällä kolmesti tuki- ja liikuntaelinongelmien takia. En ole huippu-urheilija, enkä sellaiseksi aio. Miksi siis söisin kuin huippu-urheilija? Ketolla pidän itseni kunnossa.

Vierailija
214/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoissairaanhoitoa onneksi työllistää tämä ketobuumi.

Miten niin?

Työskentelin lihavuustutkijan kanssa ja hän kertoi karppauksen vaikuttaneen sydän- ja verisuonitauteihin sekä mm. aivoinfarkteihin. Tilastotietoa, ei oletusta.

Hyvä idea, jos syödään runsaasti kasviksia ja kalaa. Huono idea, jos rasvaista lihaa, juustoa jne.

ohis

Vierailija
215/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoilu oli tauolla moninaisista syistä johtuen vajaan viikon, mutta nyt taas päästy takaisin ruotuun. Tauon aikanakin kyllä karppausta niissä rajoissa kuin se mahdollista oli. Kutinoita, vatsaongelmia ja särkeviä niveliä lukuun ottamatta muita ongelmia ei repsusta tullut.

Eilen ruoaksi kanagratiinia, johon upposi jääkaappiin unohtuneet ja siksi vähän nahistuneet rehut, matkalta mukaan tarttunut kokovartalokana paloiteltuna, mausteet ja kuohukerma sekä goudaraaste.

Aamiainen oli keitetty muna herbamareripauksin, kreikkajugu, pari vattua ja musta tee.

Iltaherkuksi pari lasia punaviiniä ja lajitelma juustoja, pähkinöitä, joululta jäänyt taateli ja kuivattu luumu.

Ylläri oli illalla melkoinen, kun katsoin Polar looppiin kertyneet askeleet. Koiran lenkitys neljästi päivässä, sekä kiireisen työpäivän eestaas ramppaamiset olivat kerryttäneet päälle 30 000 askelta. En ole varma oliko luku todellinen vai onko mun polari jotenkin rikki.

Tänään aamiaiseksi pari keitettyä munaa voimajoneesilla, maitokahvi.

Siivouksen lomassa napostelin oltermannia ja puolikkaan appelsiinin. Päivälliseksi hirvikäristystä, puolukkaa ja voipottua. Maitokahvi ja pala omenapiirasta. Nyt on ähky.

Iltasyömisiä en jaksa edes miettiä.

Älä sano pottu!

Vierailija
216/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoilemalla munuaiset tohjoksi ja syöpäriski koholle \o/

Vierailija
217/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ketoileminen onnistuu kyllä terveellisestikin. Eikä se maksan ja haiman tuhoaminen hiilareilla sen hohdokkaampaa ole. Munuaiset sentään VOI korvata koneella. 

Vierailija
218/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoissairaanhoitoa onneksi työllistää tämä ketobuumi.

Miten niin?

Työskentelin lihavuustutkijan kanssa ja hän kertoi karppauksen vaikuttaneen sydän- ja verisuonitauteihin sekä mm. aivoinfarkteihin. Tilastotietoa, ei oletusta.

Hyvä idea, jos syödään runsaasti kasviksia ja kalaa. Huono idea, jos rasvaista lihaa, juustoa jne.

ohis

Mitenkäs se on mahdollista, kun uusimman tieteellisen tiedon mukaan rasvoilla ei ole osuutta sydän- ja verisuonitautien synnyssä?  

Ettei olisi "lihavuustutkija" ihan vaan päätellyt omia mutujaan tilastoista. 

Vierailija
219/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaisitko vähän, mistä tämä luulosi johtuu?

Vierailija
220/484 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ketoillut alkuvuodesta, housut tippuu päältä, vaikka en ole/ollut ylipainoinen. Kiinteytystä tapahtunut roimasti siis. Ikinä en ole voinut näin hyvin, itselleni ei höttöhiilarit sovi (PCO ja muutenkin sukurasite diabetekseen). Joka päivä syön hyvää ja terveellistä ruokaa. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi