Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?
Kommentit (2721)
Vierailija kirjoitti:
Aina nuoria haukutaan, mutta vanhemmat ihmiset ovat usein ihan ilman mitään rajoja hienotunteisuuden suhteen.
Sukujuhlissa kuultua:
-Tosi lyhyeksi sitten jäit, vaikka vanhempasi ovat pitkiä. Olin 16-vuotias ja 166-senttinen. Ok, äitini on 172 cm ja isäni 188. Sori kauheesti, että jäin keskimittaiseksi :)
-Etkö vieläkään ole valmistunut.
Olin kolmatta vuotta oikiksessa.
-Eikä vieläkään ole perhettä
Olin 24-vuotias, eronnut miesystävästä juuri.
Kaikki saman isoisän suusta, jota palvottiin suvun patriarkkana. Onneksi kuollut ja kuopattu, ei todellakaan ikävä häntä.
Sulla on iso pää kroppaan nähden. Ehkä on, ehkä ei, mutta vain totaalinen moukka sanoo sen kaikkein kuullen ääneen.
En jäänyt kaipaamaan sua täti.
Nuorena kaverin kotibileissä joku minulle tuntematon poika sanoi kuinka ällöttäviltä pisamat näyttävät naamallani.
En vain pysty unohtamaan sitä hetkeä koska se sattui silloin ja paljon.
Sulla on rumat tissit. Hankkisit edes kunnolliset liivit et ne pysyis ylhäällä.
Et ole äidillinen ihminen ts. "äitimatskua".
Äitini miesystävällä oli kauhea huoli mistä löytää kumppani minulle, noin 3-kymppiselle perheettömälle naiselle. Kyseli kaikilta tuttaviltaan ehdotuksia, "kun alkaa olla jo kiire", ja "nainen alkaa HINTAANSA SYÖMÄÄN, kun menee pitkälle yli 30v."
Siis ANTEEKS MITÄ?! Tietääkseni en ollut enkä ole kauppatavaraa!!
Myöhemmin sitten tuli ongelmia runsaiden kuukautisten takia, jonka seurauksena jouduin leikkaukseen. Tämä oli hänestä kuulemma NOLOA. Häntä hävetti, ja totesi, että "jos olis lapsen tehnyt, ei olisi mitään ongelmia."
Onni saada "isäpuoleksi" tuollainen gynekologian asiantuntija!!
Tulin töistä kotiin. Mies ja lapset lomalla kotona kun oli hiihtolomaviikko. 4 v. poika tulee eteiseen vastaan ja kysyy itkuisena: "Äiti, äiti, ethän sinä liho enempää?". Minä ihan kysymysmerkkinä miksi lapsi kysyy moista ja kertoo että isi oli sanonut että jos äiti lihoo vielä enemmän niin hän ottaa eron koska ei ala olemaan minkään valaan kanssa.
Hinta syöty kirjoitti:
Äitini miesystävällä oli kauhea huoli mistä löytää kumppani minulle, noin 3-kymppiselle perheettömälle naiselle. Kyseli kaikilta tuttaviltaan ehdotuksia, "kun alkaa olla jo kiire", ja "nainen alkaa HINTAANSA SYÖMÄÄN, kun menee pitkälle yli 30v."
Siis ANTEEKS MITÄ?! Tietääkseni en ollut enkä ole kauppatavaraa!!
Myöhemmin sitten tuli ongelmia runsaiden kuukautisten takia, jonka seurauksena jouduin leikkaukseen. Tämä oli hänestä kuulemma NOLOA. Häntä hävetti, ja totesi, että "jos olis lapsen tehnyt, ei olisi mitään ongelmia."
Onni saada "isäpuoleksi" tuollainen gynekologian asiantuntija!!
Onneksi oli vain isäpuoli.
Anteeksi, menee aiheen ohi, mutta mitä tarkoittaa "HINTAANSA SYÖMÄÄN"?
Tämän tiedän: Hintansa haukkunut=joku kalliimpi hankinta, mikä kestää vuosikausia tullen halvemmaksi, kuin monta halvempaa, joita samassa ajassa olisi pitänyt ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei ole sun kanssa muuta kuin sun rahojen takia, näin tuumasi yksi naispuoleinen ikätoveri.
Miksi ylänuolet? Sehän tarkoitaa, että pidätte ikätoverin sanomisesta?
Eikö pitäisi alanuolittaa kaikki loukkaavat kommentit?
Vierailija kirjoitti:
Hinta syöty kirjoitti:
Anteeksi, menee aiheen ohi, mutta mitä tarkoittaa "HINTAANSA SYÖMÄÄN"?
Tämän tiedän: Hintansa haukkunut=joku kalliimpi hankinta, mikä kestää vuosikausia tullen halvemmaksi, kuin monta halvempaa, joita samassa ajassa olisi pitänyt ostaa.
Vanhahtavaa kieltä, suomentaisin niin, että naimamarkkinoilla 18 v on halutuinta ja kalleinta kamaa, vielä yli 20-vuotiaskin menee, mutta 30 jälkeen alkaa vuosi vuodelta arvo laskea ;D
Ala-asteella minulle sanottiin monia kertoja ruma. Se on ikuisesti jäänyt mieleeni ja mietin yhä tänä päivänäkin, että mitä muuta ajattelevat minusta ja olenko heidän mielestään ruma. Luokkalaiseni tätä sanoivat minulle useasti monia kertoja päivässä viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei ole sun kanssa muuta kuin sun rahojen takia, näin tuumasi yksi naispuoleinen ikätoveri.
Nuolitus ei tässä ketjussa korreloi viestin sisällön kanssa, vaan se pikemminkin osoittaa sen onko viesti sopiva tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolitus ei tässä ketjussa korreloi viestin sisällön kanssa, vaan se pikemminkin osoittaa sen onko viesti sopiva tähän ketjuun.
Kiitos vastauksesta, erille myös tuosta "hintaansa syömään" selvennyksestä.
Jos täällä ei olisi sopimattomien/herjaavien/törkeiden viestien kirjoittajia, eläisimme paremmassa some-maailmassa!
Kun isäni tai isäkseni olettamani sanoi, etten ole hänen lapsensa. Oli helpotus, koska inhosin sitä, siis häntä.
Olet kalanruotoinen koiranpaska. Isä tyttärelleen 80-luvulla. Ei ole unohtunut.
Kuka on syöny sun eväät?
En tajunnut sitä silloin, enkä tajua sitä edelleenkään.
Hei kaikki kattokaa miten pieni kikkeli. Oltiin uimahallissa me ekaluokkalaiset ja ylempiluokkalaiset ja näin minua kommentoi yksi minua monta vuotta vanhempi poika. Oli varmaan kylmää vettä altaassa, blaah.
Ihan ilman mitään viisastelua, luulin että tuo ylänuolet tarkoittaa nuolemista. Mietin vielä, että varmaan joku nuorison käyttämä ilmaisu.
Isä sanoi, 'Sinä olet paska, eikä sinusta ikinä tule mitään.' Otin polkupyörän ja puolikkaan näkkileipä paketin evääksi ja lähdin ajamaan vesisateessa pois kotoa. Sillä tiellä olen nyt 50v. ja isä oli oikeassa, minusta ei tullu mitään. Kotiin en palannut edes yöksi ennenkuin isä oli kuollut vuosia myöhemmin.
Sanat eivät unohdu koskaan.
"Mä en tykkää mistään läskilihapullista."
- poika, johon olin ihastunut 13-vuotiaana
Rakastelun jälkeen silloinen miesystäväni sanoi minulle että muutama kilo painoa pois niin oot hyvä. Se suhde loppuu lyhyeen.