Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
19.06.2006 |

Viettäessämme iltaa vaimoni kanssa erilaisissa porukoissa kohdalle osuu seksikkäitä tai muulla tapaa kiinnostavia naisia. Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta?

2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)?

3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle?

4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja?

Taustoitukseksi se, että olin juhlissa joissa oli ihan ok näköinen äippä. Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut.

Mies; isä 30

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni varsin normaalia, ettei sellainen oikein miellytä.

Ehkä en sitten ymmärrä koko tiukkapipo sanaa. Jos se tarkoittaa vastakohtaa sille, että on valmis sallimaan ihan kaiken, niin olen sitten ilomielin tiukkapipo ja nuttura kireällä :).

Vierailija
102/138 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä on sen mukavampaa kuin kuulla sievistä nöpöttävistä nänneistä ja pulleasta häpykummusta. Yleensä urooni ihan pullistuu ylpeydestä, kun minua niin kehutaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kriisi olis valmis.

Sen vuoksi en minäkään ympäriinsä miehiä kehuskele haluttavaks vaikka usein näin ajattelen!

Vierailija
104/138 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos heti töksäyttää, niin ehkä.

- Saattaisin hämmentyä (hyvällä tavalla)

- Olen Yh, ex olis ottanut herneet.

- Käsiksi käymisessä

Vierailija
105/138 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktioni riippuu varmaan eniten siitä, millainen on kehuja. Eli jos tiedän, että kehuja on sinkku, niin otan varmaan kommentit ihan positiivisesti vastaan. Jos taas tiedän, että kehuja on naimisissa, niin kyllä siitä tulee sellainen olo, että " mee tärvään tuokin energias omaan vaimoos ja jätä mut rauhaan, pervo" ...

Eli sinun tapauksessasi, koska kerran olet naimissa oleva mies, niin:

-> kyllä

-> ääliö! mee omaa vaimoasi kehumaan, ehkä se sen sinulta paremmin ansaitsis kuulla kuin minä

-> saattaisinpa kertoakin, mikäs siinä. mies todennäköisesti vaan hymähtäis, että kiva, että sulla on ollu hauskaa...

-> voi kehua vaikka, että hiukset on nätisti tai että on nätti pusero tai muuta tällasta pientä. Kokonaisuuden kehuminen on jo liian paljon, samoin tungettelevat sanat kuten seksikäs

Vierailija
106/138 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta? KYLLÄ

2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)? KATSOISIN PITKÄÄN JA PUHUMATTA

3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle? KERTOISIN JA JÄLKIKÄTEEN NAURETTAISIIN KIPEÄNÄ

4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja? KAIKKI SE ON LÄSSYTTELYÄ JA HOUSUIHIN PYRKIMISTÄ. FAKTA.

Vierailija
107/138 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODENNÄKÖISESTI TUNTUISI TUNGETTELEVALTA. VARSINKIN JOS MIES HIPRAKASSA.

NOLOSTUISIN JA YRITTÄISIN VÄLTELLÄ MIESTÄ SEN JÄLKEEN. YRITTÄISIN SANOA JOTAIN YMPÄRIPYÖREÄÄ TAI SITTEN KÄÄNTÄÄ KOKO JUTUN VITSIKSI.

TUSKIN KERTOISIN, MUTTA POTISIN ASIASTA HUONOA OMATUNTOA. TUNTISIN OLONI LIKAISEKSI JA MIETTISIN, ETTÄ EN KAI OLE VAIN ANTANUT ITSESTÄNI VÄÄRÄÄ KUVAA.

MUN MIELESTÄ JOS HALUAA KEHUA ULKOMUOTOA/ULKONÄKÖÄ/VAATTEITA/TMS KANDEE SANOA IHAN REIPPAASEEN ÄÄNEEN JOTAIN TYYLIIN " ONPAS TÄÄLLÄ KAUNIITA NAISIA" TAI " KYLLÄ NOIN KAUNIIDEN NAISTEN KESKELLÄ KELPAA OLLA" TMS.

KAIKENLAINEN " TUOKSUT HYVÄLTÄ" TAI " OLET SEKSIKÄS" KOMMENTOINTI KATSOTAAN POKAUKSEKSI TAI ESILEIKIKSI.

Vierailija
108/138 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun siskoni miehen työkaverit lausuivat kohteliaisuuksia " urheilullisesta ulkomuodostani" ja " kauniista pakaroista" kun olin siinä 11-12v.

Kuuntelen sujuvasti ihanalta mieheltäni kehuja, mutta en halua noita juttuja kuulla yhdeltäkään naimisissa olevalta mieheltä. Siitä tulee vain paska fiilis.

Vierailija
109/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ei tuntuisi tungettelevalta,ehkä vähän oudolta jos kuitenkin itse olet varattu.

2. se olisi ihan kiva kuulla mutta ensimmäiseksi mieleen tulisi että mitkäs mahtavat olla sun motiivit?

3. Kertoisin ja todennäköisesti olisi hieman mustasukkainen mutta tuskin mitään suurempaa kohtausta järjestäisi sillä luottamus on 100%

4. naisista on aina kiva kulla että he näyttävät hyvältä ja on vaikea sanoa miten helposti muut ottaisivat " nokkiinsa" mutta musta siinä ei ole mitään jos naista kehuu hyvännäköiseksi tai kauniiksi,kunhan se ei muutu lähentely yritykseksi jos molemmat kerran ovat varattuja...

Vierailija
110/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jos on luontevasti sanottu, luontevassa tilanteessa, niin ei.

Sopivassa tilanteessa saattaisin olla imarreltukin. Minulle tuli kerran baarissa joku nainen sanomaan, että minulla on upea asu ja näytän tosi kauniilta. En sitäkään pannut pahakseni.

Kertoisin varmaankin joskus jälkeenpäin, eikä siitä sen kummempaa kohtausta syntyisi. Varmaankaan et tulisi sanomaan mitään, jos mies olisi vieressä :-).

Saa sanoa kohteliaisuuksia, mutta koskea ei saa.

Vierailija
111/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein isukki ja aviksessa. Kaiken huipentuma on tuo rintojen kommentointi. Ihan vain vihjeenä. Keskity hyvä mies omaan muijaasi. Kaikenlaisia ääliöitä.

Vierailija
112/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sä oot tosi haluttavan näköinen ja sulla on ihanat pakarat" . Epäilen, että mieheni sanoisi siihen jotain tyyliin " go for it, girl" , mutta sen jälkeen meillä ei olisi hirveästi keskusteltavaa (tai sitten sitä olisi liikaa).

Vierailija
113/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu tungettelevalta, vaan kivalta, mutta ei kannata kenelle tahansa mennä tokaisemaan, pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja aloittaa vähän laimeammilla ilmauksilla.

En kertoisi miehelleni, meillä kun ei ole sitoumusta yhteiseen ajatusmaailmaan, vaan ollaan kumpikin ihan erillieset ihmiset.

Suurin osa noista jutuista ei varmaan johda mihinkään sen kummempaan, mutta saa kuitenkin kivaa juttuseuraa.

Vierailija
114/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ap:n kuvaamat tapaukset olisvat olleet aika ällöttäviä ja kiusallisia. Ei vieraita naisia mennä noin yksityiskohtaisesti kehumaan, jos ei ole pokaus mielessä. Tutuille voi sanoa vähän enemmän, mutta ei mitään seksikyydestä, olemusta ja sellaista voi kommentoida, jos sen tekee vihjailematta (" Tuo hame näyttää tosi kivalta sun päällä" ).

Muutaman kerran on tullut tuollaista rajalla liikkuvaa kommenttia. Kerran juteltiin jossain bileissä miespuolisen työkaverin kanssa (molemmat meistä varattuja) ihmissuhteista ja siitä, miten välillä ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella, vaikka kuinka olisi rakastunut omaan kultaansa. Kaveri kommentoi tyyliin " kun niitä mielenkiintoisia ja seksikkäitä naisia tule aina silloin tällöin kohdalle, niinkuin sinä" . Otin kohteliaisuutena, kun hän ei jatkanut aiheesta eikä mitenkään jatkanut vihjailua. Jotain pientä kutinaa siitä jäi, mutta kummallakaan ei ollut mitäään tarkoitusta kehittää hommaa sen pitemmälle.

Vierailija
115/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä perse! hyvät tissit! olet pantava!

Vierailija
116/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olisit siitä, jos joku miestuttavani, joka tuntee viehtymystä ns. grannyihin, tulisi sanomaan avioliitossa olevalle mummollesi, että hänen tissinsä on tosi seksyt, mutta persposket vielä kiihottavammat, ja että ei hän muuta tässä tarkoita.

Vierailija
117/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus miettinyt miten olisi sopivaa kehua kaunista naista, menemättä kuitenkin liian pitkälle. Kyllä miehetkin voivat ihan vain kehua naista ilman sen kummempia taka-ajtuksia. Tämä on fakta.

En ehkä menisi kehumaan esim. rintoja, se on jo ehkä vähän tunkeilevaa tai haiskahtaa yritykseltä. Mutta joskus tekisi kyllä mieli kehua jotain naista jos hän on oikein erityisen herkullisen näköinen, luulisi ainakin että se ilahduttaisi naista kuin naista saada tietää että on jonkun mielestä hyvännäköinen? On myös tullut eteen tapauksia joissa on ollut kaunis nainen joka on selvästi ollut ujo/epävarma tms, ja silloinkin on käynyt mielessä että ehkä pieni kehu olisi paikallaan.

Mutta en siis ole oikein keksinyt hyvää tapaa ilmaista näitä kehuja, joten olen jättänyt kehumatta. Tai joskus olen tietenkin kehunut jotain vaatekappaletta tai kampausta tms. Mutta joskus siis tekisi mieli kehua vielä vähän enemmän, vain siitä yksinkertaisesta syystä että joku on tyrmäävän näköinen.

Toinen perheellinen mies joka mielellään kehuisi naisia enemmän. Ja ihan ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
118/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä nyt perhana tiedän olevani pantava.

Vierailija
119/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta: periaatteessa kukaan suomalaismies ei kehu naisia liikaa... Että kyllä se on ihan positiivista, jos tekee mieli antaa palautetta naisen ulkonäöstä.

MUTTA: jos kerran olet naimisissa ja isäkin vielä, niin kyllä aika tarkkaan sinuna valitsisin sanani! Naista voi todellakin loukata, jos liian tungettelevasti sanot. Enkä oikein ymmärrä miksi edes haluaisit spesifioida niin tarkkaan, että kauniit rinnat tai haluttavan näköinen. Ne ovat jo liian intiimejä huomioita. Miksi ylipäätään sanoisit niin henkilökohtaisia jollekin toiselle naiselle kuin vaimollesi? Kuulostaa niinkuin haluaisit oikeasti näillä sanoilla iskeä sen naisen? Vaikka vaimosi on paikalla?? Yäk, mikä mies...

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta? (olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle)

Varsinkin jos olet pienessä hiprakassa tai kännissä nämä kuulostavat minusta suorastaan ällöttäviltä. Korkeintaan tuon " tuoksut hyvältä" voi sanoa, ja senkin niin, ettet todellakaan ole naisen korvassa kiiinni!

Periaatteessa kiitän kohteliaisuudesta. Joskus saa kohteliaisuuden lähes ilman sanojakin, esim. muistan kun eräs kundi yksissä bileissä sanoi minut nähtyään vaan " Wau....." Se tuntui vilpittömältä ja kivalta. Joten reaktioni on että kiitän kohteliaisuudesta, mutta vain jos uskon sen. Jos joku känninen naimisissa oleva alkaa kehua ja vieläpä liian intiimisti, en välttämättä sano yhtään mitään ja lähden pois. Tai sanon kiitti ja irvistän. Ei naisten kaikkea kakkaa tarvitse kuunnella!!

Meillä ei olla mustasukkaisia. Mieheni olisi minusta ylpeä. Hänestä on kivaa, kun miehet huomaavat kuinka upea nainen hänellä on.

Tähän tuossa aiemmin jo vastasinkin, eli jotain kaunista ja uskottavaa voit sanoa. Vaikkapa kuten joku jo aiemmin sanoikin esim. " tosi nätti pusero sulla" tai " toi hame sopii sulle tosi nätisti" . Mutta mitään henkilökohtaisempaa kuten vaikka " näytät haluttavalta" ei todellakaan kannata sanoa! Nainen voi saada sinusta aivan väärän käsityksen. (Toisaalta, en vieläkään ymmärrä miksi haluaisit sanoa jotain tällaista, jos et sitten haluaisi naista sänkyysi???).

Tositarina elävästä elämästä: olen muutaman kerran nähnyt erään miehen, koska käymme samassa baarissa. Olemme jutelleetkin useamman kerran, esim. istuneet vierekkäisissä pöydissä seurueinemme. Kerran kun olin lähdössä, ja olimme jutelleet illan aikana jonkun verran, hän yhtäkkiä sanoi " sulla on muuten todella kivan isot rinnat" . Yäk, mikä säälittävä mies! Vaikka hän oli pikkuhiprakassa, niin noin EI vaan sanota!! Saatoin ajatella hänestä aiemmin paremmin, mutta nyt hän on vaan totaali luuseri silmissäni eikä minulla ole mitään intressiä koskaan enää jutella hänen kanssan. Idiootti. Ei osaa käyttäytyä. Epäkiinnostava. Juntti.

Ymmärsitkö ap?

Vierailija
120/138 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harmittoman mukavasti.

esim. mulle sanoi: ootko kasvanut pituutta vai laihtunut kun noin oot kaunistunut!! (olin tiputtanut 8kg, ja oliko vähän hymyä tää nainen)

kaverille se sanoi: sua on mukava katsoa kun olet aina niin

iloinen, silloin kuin hymyilet olet tämän galksin kaunein .

toiselle kaverille joka tuskaili risteilyvaatteiden kanssa:

ei sun kannata miettiä mitä päälle laitat, sä oot kaunis vaikka

tuulitakissa ja lenkkareissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan