Aikuisen naisen "unnutus"
Olisi kysymys aikuisen naisen itsetyydytyksestä. Yleensähän naiset kai tyydyttävät itseään sormin tai apuvälineillä? Itse en saa tästä oikein mitään kiksejä, vaan olen pienestä, alle kouluikäisestä lähtien unnuttanut eli hinkannut itseäni ja p*lluani jotain vasten. Tätä on siis jatkunut kaikki nämä vuodet ja olen nyt 30v. En ole ikinä saanut orgasmia, mutta näin unnuttamalla saavutan jonkinlaisen tyytyväisyyden, joka kuitenkaan tuskin on orgasmi. Yhdyssä, jos olen hyvin kiihottunut, ejakuloin.
Onko muita aikuisia unnuttajia ja onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (8)
Ollaan sit harvinaiset poikkeukset :)
värisevää hieromalaitetta, esim. Hitachi Magic Wandia, vasten? Voisit saada jopa orgasmin...
lähtien unnuttanut eli hinkannut itseäni ja p*lluani jotain vasten. Tätä on siis jatkunut kaikki nämä vuodet ja olen nyt 30v. En ole ikinä saanut orgasmia, mutta näin unnuttamalla saavutan jonkinlaisen tyytyväisyyden
tunnustan harrastavani samaa, ja olen jo 43vee nainen
Saan kyllä orgasmin tavallisessa yhdynnässä ja myös unnuttamalla, mulle tää on paras itsetyydytystapa. Harrastan kyllä sormileikkejäkin, mutta silloinkin makaan mahallani oman käden päällä
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Unnuttaminen ei ole synonyymi itsensä hinkkaamiselle jotain vasten. Se on lapsen "itsetyydytystä" ja tutustumista omaan kehoon esim jotain vasten hinkkaamalla tai vaikkapa käsin koskettamalla tai hieromalla. Aikuinen ei siis voi unnuttaa, mutta aikuisella itsetyydytystapoja on lukemattomia erilaisia, joista yksi on tuo itsensä hinkkaaminen jotain vasten. Se on täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Unnuttaminen ei ole synonyymi itsensä hinkkaamiselle jotain vasten. Se on lapsen "itsetyydytystä" ja tutustumista omaan kehoon esim jotain vasten hinkkaamalla tai vaikkapa käsin koskettamalla tai hieromalla. Aikuinen ei siis voi unnuttaa, mutta aikuisella itsetyydytystapoja on lukemattomia erilaisia, joista yksi on tuo itsensä hinkkaaminen jotain vasten. Se on täysin normaalia.
Sinäkö sen päätät, mitä kukakin unnuttamisella tarkoittaa? Ei taida unnuttaminen olla siinämäärin virallinen termi, että sillä tarkoitettaisi vaan lasten touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen päätät, mitä kukakin unnuttamisella tarkoittaa? Ei taida unnuttaminen olla siinämäärin virallinen termi, että sillä tarkoitettaisi vaan lasten touhuja.
No kyllä se on ihan virallinen termi nimenomaan tuolle. Satun ammattini puolesta tietämään oikein hyvin. Sitä en toki päätä mitä sanaa sinä käytät vaikkapa itsetyydytyksestä. ;)
ja onnistuu saamaan orgasminkin. Olen jo miettinyt, että johtuuko se etten saa orgasmia siitä, että unnutan. Ehkä vielä siis on toivoa orgasmistakin.
Eikä ole muita unnuttajia?
t. ap