Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
19.06.2006 |

Viettäessämme iltaa vaimoni kanssa erilaisissa porukoissa kohdalle osuu seksikkäitä tai muulla tapaa kiinnostavia naisia. Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta?

2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)?

3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle?

4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja?

Taustoitukseksi se, että olin juhlissa joissa oli ihan ok näköinen äippä. Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut.

Mies; isä 30

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on naisilla huono itsetunto jos tarvitsee kehuista loukkaantua! Minusta on ainakin kiva kuulla itsestäni jotain positiivista, kauheaa olisi kuulla joku kommentti tyyliin: onpas sulla kauheet riipparit/oletpas kammottavan näköinen tms.. Kai se on tätä suomalaista kulttuuria että ei saa ottaa kehuja tyytyväisenä vastaan ettei vaan luulla ylpeäksi/koppavaksi. Relatkaa naiset ja olkaa mileissänne jos teitä kehutaan:)! Esim eteläeuroopan maissa on ihan jokapäiväisen tavallista se että mihet kehuvat kauniiksi katsomiaan naisia, jopa ilman sitä pikkuhiprakkaa!

Ja sorit sulle superhyperupeajakaunisjaakteemisestikinälykäsex-malli, mutta minusta taviksesta on mukava kuulla kehuja itsestäni, muultakin kuin omalta mieheltäni(koska hän tietenkin katselee minua rakastuneen silmin, jolloin näytän hänen mielestään flunssaisenakin kauniilta). Enkä pidä siltikään itseäni sen pinnallisenpana kuin muitakaan ihmisiä. Mutta hyvää jatkoa sulle, harmi jos ulkonäöstäsi on ollut sulle haittaa.

N26

Vierailija
42/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä saatte kuitenkin selvää...

-81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joo, onhan se elämä helpompaa kilttinä ovimattona, mutta onko se oikein ja onko se elämää?"

Kirjoittaja 76 ei kyllä mielestäni vastaa tuota kuvausta ollenkaan. Enemmänkin se on määrätietoisen ja elämästään nauttivan ihmisen puhetta!!

-AP-

Vierailija
44/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta huvittavaa ap, että kaikki naiset jotka haluisi kuulla olevansa seksikkäitä sinusta, ovat ihania ja elämästä nauttivia naisia ja ne jotka ei, niin puolestaan ovat ylpeitä ja negatiivisia koppanokkia.. ; )

Onko se seksikäs, pantavan näköinen, herkkudaisari sitten sekunnissa, kauhea noita-akka jos hän sinut torjuu ja kommentoinnistasi vetää herneet?

Mietipä sitä? Et voi KOSKAAN tietää miten nainen reagoi ulkonäön perusteella!

Typerää alkaa muuten selittämään aloituksesi jälkeen, että voisit hyvin esim. kehua silmälaseja tai asua tai jotain PASKAA, perse sulla on mielessä, harmi vaan ettei oman vaimon riitä!

N30

Vierailija
45/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto! Omaa vaimoa kehutaan. Sillä siisti!

Vierailija
46/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita, että hänet pitäisi solvata siniseksi, mutta esim. tuijottaa kylmästi tai katsella kuin häntä ei olisikaan - ehkäpä mies ymmärtää käyttäytyneensä tunkeilevasti ja mahdollisesti loukkaavasti.

Vierailija
47/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut naiset pitävät näköjään siitä, että heitä ' kehutaan' : hyvät tissit hyvä perse ja sitten on miehiä, jotka äimistelevät, että voiko näin ' kehua' . Etsiytykää toistenne seuraan!

Vierailija
48/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointit oli:

En ole IKINÄ sanonut mitään näin suoraa.

En kehu ihmistä ennen kuin olen tarkkaillut häntä.

Vaimoni on kaunis, seksikäs, edustava, ymmärtäväinen tavallinen nainen. Tietää minun arvostavan hänet kaikkein korkeimmalle. Ei vedä herneitä vaikka kehuisin hänelle esim. jotain toista naista. Koska on varma itsestään ja miehestään

Vierailija
49/138 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.

Vierailija
50/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vaimo suhtautuu asiaan, jos lausut kohteliaisuuksia selvin päin? Entä silloin kun olet pienessä hiprakassa?

Vierailija
51/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuin tälläisia kehuja saadessa tilanne tuntuisi kiusalliselta ja kehuja vastenmieliseltä, kyllä varmasti hetken päästä kehut tuntuvat kaikista meistä kivalta, koski ne sitten juuri tissejä tai persettä tai sitten ihan vaan jotain niinkin tylsää kuin meikkiä, kampausta, asua jne.

Kehukaa miehet. Avarin antanut kiree h-tajuton tekopyhä ämmäkin varmasti myöhemmin hymyillen miettii sanojasi ja muistaa varmasti tarkastaa peilistä useaankin otteeseen, että onkohan noin mitä sanoit, onko pyllyni tosiaankin niiiin seksikäs..

Niin ja varovaisella tunnustelulla miehet voitte tietty välttää sen kipeän poskenkin..

Vierailija
52/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, mutta minä en rehellisesti sanoen kaipaa ollenkaan alkuperäisen viestin sisältämiä kehumisia.

Minun tuttava tai ystävä piirissäni ei ole ollut miehiä, jotka olisivat moiseen syyllistyneet. asia on itsestään selvyys.

Vierailija
53/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta?

- Kovinsuorasukainen teksti, esim. maininta rinnoista ym. voisi olla hieman liian tungettelevaa, mutta tuoksut hyvälle, näytät hyvältä.. ym on mielestäni kohteliaisuus kenelle tahansa ja varmasti mukava kuulla.

2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)?

- Olisin varmaan hyvilläni.

3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle?

- Tunnen mieheni ja voisin hyvin sanoa hänellekin. Hän ei juuri asiaan reagoi, mutta ei ole koskaan ollut pahoillaan, kun minua on kehuttu, itsekin voi ohimennen kehaista, että olen kaunis ym. ja se on tosi mukavaa.

4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja?

- Liian intiimeihin asioihin ei mielestäni ole tahdikasta mennä. Riippuu aina kuitenkin, kuinka hyvin tunnetaan.

T. Nainen, äiti 24v

Vierailija
54/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkuperäinen kysyjä? Oletko saanut tarpeeksi palautetta? Kerro, miten aiot toimia ensi kerralla pikkuhiprakassa, kun näet naisen, jota tekisi mieli vähän kehua?

Vierailija
55/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on alkuperäinen kysyjä? Oletko saanut tarpeeksi palautetta? Kerro, miten aiot toimia ensi kerralla pikkuhiprakassa, kun näet naisen, jota tekisi mieli vähän kehua?

On joo palautetta tullut todella, nyt jutut vaan rönsyilee. Kiitos kuitenkin kaikille, jopa ex-misseille. Viesteistä näkee, että meitä on moneen lähtöön. Aiemmin joku kirjoitti, että hakeutukaa kaltaistenne seuraan ja niinhän se todellisuudessa menee, hakeutumattakin.

Olen jo aiemmin kirjoittanut mitä vastaisuudessa teen. Eli ei mitään suoraa, jatkan nykyisellä linjalla! Tarkoitushan oli mm. hakea rajoja.

Vaimon reaktioista esimerkki. Ystävämme oli värjännyt hiuksensa ja minusta ne sopivat hänelle, sanoin: näytätpäs sinä hyvälle tuossa lookissa. Myöhemmin kotona vaimo sanoi uuden lookin sopivan hänelle, toisinsanoen hän ei nähnyt minun toiminnassani mitään ihmeellistä, vaikka kehuin vierasta naista.

AP

Vierailija
56/138 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo esimerkkitapaus sattui aamulla, kun olimme lasten kanssa ulkona leikkimässä. Isäkin oli ihan selvinpäin :)

AP

Vierailija
57/138 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sti oksettais. ehkä nyt ei kannata mennä sanomaan että onpa sulla hyvät rinnat, mutta vaikka että olet kaunis ni kyllä se kummasti hivelee itsetuntoa :)

Vierailija
58/138 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemattomia hyväpyllyisiä naisia. Olisi tehnyt mieli kehua heidän pyllyjään, mutta en saanut sanaa suustani!!!!

Vierailija
59/138 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahden tilanteesta pois ja jos seuraat laitan portsarit peraasi ja sen jalkeen poliisin. seksuaalista hairintaa.

kaltaisiasi idiootteja on maailma pullollaan.

Vierailija
60/138 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni nuori mies (itseäni selvästi nuorempi), joka sanoi: " Kuule olet takaapäin katsottuna kivan näköinen kun kävelet... " , ja jatkoi matkaansa. Se oli minusta mukavasti todettu (siis huom! jos olisi sanonut hyvä pylly, vaikutus ei olisi ollut sama!) ja sai hymyn huulilleni.

minusta kohteliaisuudet ovat elämän suola, ja on miehen fiksuudesta kiinni, ettei lipsahda huonon maun puolelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän