Miehen käytös..neuvoja kaipaan :(
Mitä mieltä kannattaako tämmöinen suhde? Listaan alle asioita kahteen tekstiin kun ei mahdu yhteen
Mies on maailman paras suutelemaan ja sängyssä
Mies on elämäni rakkaus, tuntuu etten voi elää ilman häntä ja minulla oli haave loppuelämä yhdessä
Mies auttaa aina tiskaamisessa ja siivoamisessa en edes muista milloin olisin tehnyt mitää kotitöitä
Mies on 90% ajasta täydellinen ja ihana
Mutta...
Olen itse järjettömän kiltti. Mies epäilee minua usein että pettäisin häntä ja ei halua minun olevan esim. Viikonloppua vanhemmillla kun hänellä tulee ikävä (ja ei voi vahtia minua). Mustasukkaisuuden takia usein sanoo ilkeitä. Mutta muissakin suhteissa sanotaan ilkeitä olen kuullut? Tosin itse en sano hänelle
Työni vie paljon aikaa eri paikkakunnallakin mutta olen järjestänyt sen verran aina vapaata että vietämme enemmän yhteistä aikaa entä suurin osa ihmisistä otan esim viikon vapaata ja olen koko tämän ajan hänen kanssaan ja olen omia harrastuksia yms laiminlyönyt ja joka viikonlopun joka sekunti yhdessä, järjestän kaiken aina miten hän haluaa kun ajattelen että työni vie aikaa hän työtön, silti kuulen kuinka muilla paremmin
Kommentit (127)
Jätä se sika, tai pian olet väkivallan uhri. Mies on mustasukkainen sekopää.
Oletpa oikein kultakimpaleen löytänyt, onnitteluni! Nyt äkkiä lapsia tekemään ettei vaan karkaa käsistäsi.
Onnea vaan...
Joo ei ole mitenkään päin ok, juokse ja kovaa. Väkivaltainen ja omiva mustasukkainen luonne.
Ja siksi hotellihuoneessa koska olin kokousta järjestämässä työpaikan puolesta. En esim baarista ikinä lähtisi kenenkää kanssa hotellin tai mihinkään, nuo kaksi tyyppiä oli tuttuja työkavereita ja olen sellainen että minua kiinnostaa ainoastaan oma mies eli toinen mies kiinnnostaa yhtä vähän kuin naiset, heterona. En näe eroa sille onko mies vai naisystävä vaikkakaan minulla ei ole kumpiakaan ja miesystävää ei hyväksyttäisi (ei minulla ole tarvettakaan selllaiselle mutta kaikki kiellot harmittaa) ja naisystävän tapaamista ei myöskään kumnolla koska haluaa ertä olen hänen kanssaan vaan.
Jännä että toiset naiset tykkää tuollaisista miehistä, kun itse en edes maksusta katselisi.
Tuntuu ihan luuserilta koko jätkä.
En ihmettele vaikka pettäisi sua. Monet mustasukkaiset on just sellaisia...
Miksi mies mustasukkainen? Onko kertaakaan ollut aihetta? Esim. muut osoittaneet kiinnostusta sinua kohtaan, flirttailua tms. valkeita valheita joita paljastunut? En lähde tuomitsemaan sinua ap kun lähtötilannetta en kunnolla tiedä. Esim. onko miestä petetty edellisessä suhteessa, onko miehellä itsetunto-ongelmia jne.
Mustasukkaisuutta voi työstää. Ota asia reippaasti puheeksi. Parisuhde perustuu luottamukseen ja mustasukkaisuus on epäluottamuslause
Ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Sinuna lähtisin suhteesta välittömästi.
Lue tuo kirjoittamasi teksti, ja AJATTELE! Ei varmasti tarvitse kertoa että ei kovin kiva tulevaisuus ole sulle jos jäät tuohon...
Kiitos ohjeista. Tuntuu vaan että kaikki aina selitettävissä? Kun oli humalassa ja toisella kerralla olen pahoittanut hänen mielensä, selvinpäin ei ole koskenut mutta sanonut ilkeitä, sitten joiltain kuullut eträ suhteessa tulee joskus sanottua toiselle pahasti mutta jostain syystä en itse jaksa sitä, toisaalta aina tuntuu että se on selitettävissä että sanoohan muissakin suhteissa kumppani joskus ilkeää ja että kun minä käyn jossain niin jos hän oikeasti luuli että tein jotain tyhmää. Ja sitten kun yritän ottaa työtä vastaan (etten turhaan saanut tutkintoa) ja elää normaalia elämää niin tuntuu että no itsepä otin työn muulta vastaan niin se oli hänelle järkytys yms. Toisaalta olisi voinut vaan erota jos ei kelpaa.olen silti nytkin 8 kk ajan ollut täysin ilman työtä kolme kuukautta eli täysin vapaana hänelle kun saan aina vapaata ja 90% viikonlopuista yhdessä, silri muut viettävä enemmä aikaa yhdessä hönen mielestään ja minun uhrauksilla ei tunnu olevan väliä
Hyvä tosiaa kun ei ole lapsia. Hankala vaan kun ei osaa sanoa mikä on normaalia ja mikä ei kun ei kovin ole kokemusta suhteista
Jäin miettimään ettei teidän suhteessa oikein mikään kuulosta normaalilta.
Itse en jäisi katselemaan tuollaista miestä mutta jokainen tyylillään.
Onko hän itse työssä, ja minkä alan?
Omistushalu ja mustasukkaisuus on nou nou, ei jatkoon.
Tuo ei ole millään tavalla normaalia käytöstä. Koetapa löytää täältä vanha keskustelu aiheesta mitättömin syy, josta olet saanut puolisolta turpaan (tai jotain sinne päin). Siellä on vuosien varrelta paljon samanlaisia tarinoita kuin tässä kertomasi, ja vielä paljon sairaampia.
Miehen sanojen mukaan jokainen hänen exänsä on häntä pettänyt. En ole ikinä aiemmin valehdellut hänelle paitsi lähiaikoina kahdesti sanonut että menen nukkumaan ja olen lähtenyt tanssimaan (en kenenkään kanssa ole tanssinut) siksi kun hän ei sitäkään hyväksy vaikka itse käy. Tuntuu että piti salaa tehdö että olisi tunne ettei ole koko elämä mennyt tehden mitä toinen haluaa :( tuosta huono omatunto silti. Haluaisin kertoa toiselle kaiken
Jos mies sanoo humalassa pahasti niin pyysikö hän oikeasti sinulta anteeksi sitten selvinpäin? Syyllistääkö hän sinua tekemisistään esim sinun syysi että hän sanoi rumasti kun olet niin paljon töissä?
Selittelet kovin paljon tekemistäsi vaikka ei tarvitse. Tietysti saat mennä työmatkoille ja tuttujen kanssa hotellihuoneeseen. Miehen käytös alkaa vaikuttamaan psyykeeseesi ja tapaasi ajatella. Ajatteletko että tuo suhde voisi kehittyä onnellisempaan suuntaan? Lähtisikö mies pariterapiaan? Ulkopuoliselle suhteessa näkyy paljon ahdistavia ja vahingollisia piirteitä.
”Hyvä tosiaa kun ei ole lapsia. Hankala vaan kun ei osaa sanoa mikä on normaalia ja mikä ei kun ei kovin ole kokemusta suhteista”.
Huoh. Ja ikä oli? Mitä jos miettisit vähän itse. Vaikuttaako tuo käytös normaalilta?
Tämän on pakko olla provo.
Mies mustasukkaisuudessa tai vihassa sanoo todella ilkeitä asioita
Hän ei keskity kunnolla kun haluan puhua hänen kanssaan useinkaan ei kuuntele ja joudun toistamaan
Hänellä menee muisti ja järki humalassa. Hän käyttäytyi huonosti (ei fyysisesti vaan muuten) niin lähdin kävelemään baarin alakertaan sanomatta hänelle hän juoksi perässä ja piti minua paikallaan kovaotteisesti eikä päästänyt irti pääsin ulos sitten ja alkaa siellä repimään eri suuntiin. Kaaduin (hän ei sinänsä tönäissyt vaan oli liukasta ja ehkä joku itseä vielä pienempi olisi kaatunu pelkästään siitä repimisestä) minuun ei fyysisesti sattunut ollenkaan. Olin maasssa ja itkin mies huuutaa mitä helvettiä sinä vingut ja repii kaksin käsin takistani kovaa ylös. Koko yöb sanoo ettei ole tehnyt mitään ja huuutaa, parina pääivänä sanoo että moni muu nainen ei olisi ottanut niin raskaasti ja että kun hän oli humassa..sitten lopulta pyytää anteeksi ja sanoi että teki väärin välillä silti sanoo että halusi pysäyttää minut etten eksy yms. (oltiin muualla), oli vaan sanoissaan (tai huudossaan) niin inhottava eikä muista kuinka kovakouraisesti piti kiinni eli että en milllään päässyt otteesta pois mutta ei minuun sattttunut kuin henkisesti. Aiemmin mm repinyt lujaa käsivarresta humalassa siinäkin kun ei tiennyt mihin menen esim en ilmoiittanut vessaan menosta
Mies on pihi ja ajattelee paljon rahaa. Synttäreinäkin piti kinuta kukkia (täytin täysiä).
Jos haluan joskus tehdä jotaki pientä kivaa spontaania vastaus on aina melkein ei, vaikka asia olisi minulle kuinka tärkeä
Humalassa haukkunut kusipääksi yms. Selvinpäim sanonut asioita ettei tunne minua ja jos olisi tiennyt että millainen olen ei olisi alkanutkaan ja eträ exä sentään oli luotettava. Kävin työkavereiden (kaksi miestä) hotellihuoneessa yhdellä drinkillä, en ikinä halaisi pussaisi tai muutenkaan pettäisi ja en ole enää sellaista tehnyt kun hänellä paha mieli, mutta minulöa ei saa olla miespuilisia kavereita mutta ei oikeastaan käytännössä naisiakaan kun hän suuuttuu jos en kaiikea vapaa aikaa ole hänen kanssaan Olen kuulemma hänen elämänsä rakkaus,
Hän ei ikinä pettäisi
Onko tuo kaikki ihan ok, olen itselle aina selitellyt että joo se oli humalassa tai että jos se tosiaan luuli että oliisin pettänyt nii siksi sanoi pahasti ja että joo oli ilkeä kun haluaisi että olisin hänen kansaan enkä esim veljeä tai vanhempien kanssa, kun taas hän saa tehdä mitä haluaa, en saisi oikein edes käydä edes baarissa tanssimassa vaikka hän käy, nyt yhtäkkiä antoikin luvan niin taas senkin voin oikeuttaa päässä...
Monet sanoneet että olisicat eronneet jo kusipääksi haukkumisesta vaikkakin kännissä
Mutta mikä on se raja mikä normaalia ja mikä pitäisi hyväksyä? Haluaisin kokemuksia ja neuvoa en halua erota ja huomata että suhde on normaalisti tämmöinen tai huonompi, että vaatisin esim liikaa ja tämä on parasta mitä on mahdollista