Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös..neuvoja kaipaan :(

Kysymys
29.12.2019 |

Mitä mieltä kannattaako tämmöinen suhde? Listaan alle asioita kahteen tekstiin kun ei mahdu yhteen

Mies on maailman paras suutelemaan ja sängyssä

Mies on elämäni rakkaus, tuntuu etten voi elää ilman häntä ja minulla oli haave loppuelämä yhdessä

Mies auttaa aina tiskaamisessa ja siivoamisessa en edes muista milloin olisin tehnyt mitää kotitöitä

Mies on 90% ajasta täydellinen ja ihana

Mutta...

Olen itse järjettömän kiltti. Mies epäilee minua usein että pettäisin häntä ja ei halua minun olevan esim. Viikonloppua vanhemmillla kun hänellä tulee ikävä (ja ei voi vahtia minua). Mustasukkaisuuden takia usein sanoo ilkeitä. Mutta muissakin suhteissa sanotaan ilkeitä olen kuullut? Tosin itse en sano hänelle

Työni vie paljon aikaa eri paikkakunnallakin mutta olen järjestänyt sen verran aina vapaata että vietämme enemmän yhteistä aikaa entä suurin osa ihmisistä otan esim viikon vapaata ja olen koko tämän ajan hänen kanssaan ja olen omia harrastuksia yms laiminlyönyt ja joka viikonlopun joka sekunti yhdessä, järjestän kaiken aina miten hän haluaa kun ajattelen että työni vie aikaa hän työtön, silti kuulen kuinka muilla paremmin

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sexual relationship with a narcissist is characterized by intensity and almost otherworldly greatness."

Löysin tällaisenkin lauseen netistä, ehkä minulla on siksikin vaikeaa kun seksi oli sanoinkuvaamattoman taivaallista ja keho tuottaa kaikenlaisia hormoneja, ja mies oli sängyssä täydellinen, ehkä se toimii huumeen tapaan...

Vierailija
122/127 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap tuota mietit, että kun hän pyytelee anteeksi mutta sitten perään muistuttelee, että "olet sinäkin tehnyt virheitä"... Niin se kertoo ihan vain siitä, että hän ei ole aidosti pahoillaan, vaan päin vastoin kokee jollain tasolla olleensa oikeutettu siihen, mitä sinulle teki. Älä suotta syyllisty tuollaisesta kommentista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysin arvattavissa, että hän ei ota täyttä vastuuta, vaan syyttää sinua teoistaan.

Mutta nyt ole vaan tiukkana äläkä ota häntä takaisin. Kun hän huomaa, että olet tosissasi eron suhteen, hän vannoo että muuttuu jne. Saattaa jopa hetken käyttäytyä kunnolla, jotta olet taas koukussa etkä lähde. Sitten sama p.aska kohtelu alkaa taas.

Sinä tiedät itsekin, että mies on sairas. Sairas! Hän ei tule muuttumaan! Ongelmat ovat niin syvällä.

Vierailija
124/127 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sortunut tapaamaan häntä ja tänään sain vahvuuden sanoa puhelimessa että suhteemme on ohi, olen ylpeä itsestäni, olen niin murtunut että haluaisin kuolla, toivoin niin paljon suhteelta ja todellla rakastin ja rakastan sydämestäni vaikka myös vihaan sen takia mitä hön teki ja toivon että hän olisi itse muuttunut sen takia kun sanoin että minuun sattuu, normaali ihminen olisi muuttunut sen takia kun näkee että rakkkaaseen sattuu, tajusin että ei minun olisi tarvinnut sanoa että jos et muutu niin erotaan, hönen olisi pitänyt tajuta itsekin muuttua, helposti olisin jatkanut ja yrittänyt auttaa häntä muuttumaan, mutta lopulta tajusin että minua ei voi kohdella miten vaan ja en voi olla hänen lähellään väkivallan jälkeen olikin sitten vain lievää ja humalassa. Itse en ikinä satuttaisi itseäni vahvempia enlä heikompia. Sääälin miestä ja haluaisin antaa anteeksi ja ymmärtää loputtomiin, niin hän osasi olla välillä ihana, mutta taajusin ettei suhde voi enää tässä tilanteessa jatkua, ei vaan voi. Mies varmaan rakasti mutta tajusin ettei hän voi koskaan rakastaa ketään yhtä paljon kuin itseään ja vaikka hän löytäisi sisältään muutoksen,niiin hyvä mies ei olisi alun alkajenkaan ollut tuollaonen eikä ole minun tehtäväni auttaa höntä muuttumaan. Toivon vaan niiin kovasti että löytäisin onnen ja rakkauden että ne hyvät hetket tämän miehen kanssa unohtuisi kun toisen kanssa tulisi parempia. Ja vaikken löytäisikään niin juttu ei voi nyt jatkua ja olen itse niin kiltti että ansaitsen kiltin ihmisen. Haluan nyt toipua rauhassa ja tehdä mitö haluan ilman että kukaan kertoo minulle mitä saan tehdä en tosiaankaan heti ala uuteen juttuun vaikka löytyisikin, haluan nyt olla vapaa, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Rukoilen ja toivon kuitenkin vaikkken uskovainen olekaan että joskus vielä näen että todella tein oikean päätöksen enkä tulisi katumaan.

Vierailija
125/127 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ap! Olen varma että kiität itseäsi tuosta vielä myöhemmin! Pian huomaat kokonaisuudessaan kuinka paljon elämäsi paranee kun epävakaa suhde on saatu taputeltua. Nimim kokemusta on

Vierailija
126/127 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
127/127 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi pari kysymystä, joihin sinun pitäisi osata vastata rehellisesti:

1. Miksi suhteessanne on erilaiset säännöt sinulla ja miehellä? Mies saa käydä tanssimassa, mutta sinä et. Miksi sinä pidät asiaankuuluvana, että voi loukata toista - siis mies saa loukata sinua - jos siihen on joku tekosyy, vaikka sinä et halua loukata häntä?

2. Miksi sinä pidät itseäsi jotenkin huonompana osapuolena, että miehen sopii sanella sinulle sääntöjä, mutta sinä et voi vaatia mieheltä mitään? Et sinä uskalla vaatia, että olisi juomatta, jos loukkaa sinua humalassa.

Ja vastaus tulee tässä: toinen teistä on oikeasti rakastunut, toinen on vain itsekäs ja omistushaluinen.

Olethan jo tehnyt testamentin? Monta kertaa vuodessa luetaan lehdistä, kuinka joku sinun kaltaisesi on tehnyt avustetun itsemurhan mustasukkaisen kumppanin avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi