Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Kesäkerttujen maanantai ***

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en nyt kauheasti kerkiä tänne kirjoittelemaan kun tuntuu että elämä pyörii miun tissien ympärillä. Joko mie imetän, lypsän, rasvaan tms niitä. Nännit on tosi kipeät, käytän välillä rintakumia imetyksen apuna. Maitoa tulee ihan hirveästi. Pakko lypsää osa pois, rupeen varmaan luovuttamaan maitoa kun ei sitä viemäriinkään viitsi heittää. Välillä mies on antanut pullosta rintamaitoa. Äsken just pistin ison satsin pakkaseen. Ehkä sitä voi sit käyttää jos joku vaik joskus vahtii meidän neitiä. Nyt tuntuu siltä, että mihinkään ei voi lähteä kun pitäis olla mukana maidonkerääjä, rintakumi, puhtaat liivinsuojukset, harso ym. Kotona on helppo kellotella vaan rintsikat ja alkkarit päällä. Ehkä kun rinnan päät paranee niin elämä hymyilee.

Ollaan nyt parina päivänä käyty vaunujen kanssa ulkona. Huomenna pysyn kyllä sisällä kun on 31 astetta lämmintä. Sisällä on suht viilee kun pidetään kaikki verhot koko ajan kiinni (muutenkin ne on kiinni, ettei naapurit tuijota miun tissejä).

No, neiti nyt nukkuu ja taidan itse hyödyntää sen ajan myös nukkumalla. Ensin hampaiden pesu ja sit lepäämään.

Tytteli-83 ja Ella 5pv

Vierailija
22/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) Kävin siellä äitipolilla, vauvalla kaikki ok. Neuvolasta koko arvio oli alle 4kg ja ultralla 3100g joten onhan se alle 4 kg :-)

Ottivat 20 minuuttia käyrää ja teki sisä tutkimuksen.

Neuvolasta sanoi että pää kiinnittynyt, äitipolilla totesivat että ei ole mihinkää kiinnittynyt :-/ Argh........

1 cm kanavaa jäljellä ja 1 cm auki:-(

Jos olisi ollut enemmän auki, olisivat puhkaisseet kalvot, höh....

Seuraava kontrollikäynti maanantaina 26.06. klo 8 aamulla joten odotellen. Ei tässä muuta, Huomiseen!

Miiris + " pietu" rv 40+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa oli kertynyt 3170 g ja pituutta 50 cm. Perjantaina jo kotiuduttiin, mutta nyt vasta ehdin koneelle.... Tissittely vie kyllä kaiken ajan, huh huh. Mutta onneksi mies jäi kahdeksi viikoksi isyyslomalle, niin saa touhuta esikoisen kanssa ja minä saan sitten paremmin oltua vauvan kanssa. Mitähän tästä kaikesta tulee sitten, kun mies palaa töihin? No, kai se tästä lähtee sujumaan!

Pinoja en ehtinyt lukea, mutta onnittelut kaikille, jotka ovat vauvansa jo saaneet ja malttia niille, jotka vielä nyyttiään odottavat!!!!!!

Palailen tänne joskus paremmalla aikaa.

t.susse + pikku-ukko 5 vrk

Vierailija
24/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut taas, Susselle ja oliko muitakin...onnea kaikille!

Miiris, jospa me sitten saadaan nämä vauvat samana päivänä, jos meet 26.6 kontrolliin, mulla on silloin se sektioaika! =0 (APUA)

Siis tuntuu ihan uskomattomalta että viikon päästä tämä tosiaan on ohi, ihan oikeasti alkaa paniikkia nyt pukkaamaan!!!! Äsken silitin viimeiset vauvan tarvikkeet, petivaatteet, kylläpä oli hikistä puuhaa tällä helteellä silittää...pinnasänky on kasattu ja sitä olen tuossa ihmetellyt että mitä ihmettä olen mennyt vielä tekemään. Miehellekin sanoin että enpä olisi ikuna enää uskonut että tuollainen vielä meidän taloon ilmestyy :)), sama pinnis kuin oli esikoisellakin. Mun isä osti sen silloin ja on tässä vuosien varrella kiertänyt useammallakin lapsella ja täällä se nyt sitten on taas monen vuoden tauon jälkeen!

Tänään on iskenyt hirmu turvotusta, etupäässä jalkoihin. Tuntuu että varpaatkin on lyhentyneet ja sellaiset nestepatit varpaiden " yllä" :/ .

Kasvotkin on jotenkin turpeat ja kämmenselissä ei enää kyllä näy mitään jänteitä, pelkkää pulleaa turvonnutta ihoa, yöks!!

Kovasti täältä on tosiaan väki kadonnut, me peräpään pitäjät täällä vielä kärvistellään...Ihanalta kuulostaa lukea noita Tyttelin ja muiden tissittelyjä :), sitähän se taas on täälläkin sitten kohta, kummasti nuo omat tissit menettää muun merkityksen, niitä kun voi melkein sitten " vahingossa" esitellä kun itse mieltää ne vain vauvan ruokalähteiksi. Mutta ihana että maitoa tulee, vaikka se alku onkin melkoista kun ei tiedä minne sen kaiken maidon kanssa joutuu....ja tosiaan kun sitä valuu pitkin poikin.

Nyt taidan matkata taas suihkuun, nihkeääkin nihkeämpi olo, huh!!

Niin mietinpä tässä että mitenhän sektiohaava mahtaa parantua kun on tällaiset helteet ja kuitenkin tuo mahapussukka tullee jonkin aikaa roikkumaan sitten sen haavan päällä, eli ei kovin ilmavat olot sitten tikeillä??

t. mariadee jälleen

Vierailija
25/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina 16.6. klo: 8.55

syntyi pikku rakas! 2880g ja 47,5 cm<3<3<3

Vierailija
26/26 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä valvotaan. Eilen tuli illalla kipeämpiä supistuksia, mutta ne laantuivat kuuman suihkun myötä ja nukuin ihan hyvin. Nyt taas tänä iltana alkoi. Tässä mietiskelen, että pitäisikö lähteä sairaalaan. Ajattelin odottaa, että ovat kestäneet sen 2-3 tuntia, kun ne eilenkin sitten laantuivat yöksi. Ettei tule turhaan ajeltua...

Nukuin päiväunet puoli-istualtaan sohvalla, joten jaksan ainakin valvoa. Miestä väsyttäisi, mutta jos meillä tulekin lähtö! Ei malta nukahtaa. Supistuksia tulee kuitenkin alle 10 min välein. Oh hoh, kun ei osaa päättää sinne sairaalan menosta! mutta vielä kotona pärjään... laittaisko pyykkiä pyörimään.

Faith ja rv 40+2