Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluaatto-horror edition. Eli tähän alle kokemuksia kauhujouluista!

Vierailija
21.12.2019 |

- Pukki oksensi eteiseen eikä ollut pysyä pystyssä. Tuttu pukki, ei mikään vuokrattu kuka lie eikä ollut kännissä vaan migreeni iski mutta koetti vetää keikan läpi. - Mies katkaisi koipensa hakiessaan kuusta metsästä, oli epävarmaa missä oli sillä appukon metsä on laaja ja oli pimeää. Appi, miehen veli ja veljen tyttöystävä tarpoivat taskulamput kourissa pimeäsä metsässä huutelemassa, minä purin kotona kynsiä ja koetin salata lapsilta miten hermona olin. No mies löytyi ja pääsi sairaalaan, mutta oli aattona kipsattu ja äreä.

Teidän vuoronne

Kommentit (553)

Vierailija
1/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokolari aattona matkalla isovanhempien luo. Pieni vauva kyydissä mukana. Hetken olin varma että tämä oli tässä. Katselin vaan autosta kuinka muut autot lähestyivät meidän autoamme juuri siltä puolelta, jolla itse istuin, ja vauva istui takanani. Outo rauhallisuus valtasi mielen, ajattelin kai että mitään ei ollut enää tehtävissä. Tilanne tuntui kestävän minuutteja, vaikka kyse oli sekunneista. Ketjukolaria ei onneksi kuitenkaan syntynyt, eikä kukaan loukkaantunut. Pysäyttävä ja erilainen joulu, silloin todella osasi olla kiitollinen ja arvostaa jokaista pientäkin asiaa.

Vierailija
2/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin

- 18v, riitannuin isäni kanssa ihan typerästä asiasta, joten en mennyt hänelle jouluksi. Vietin joulua äidilläni joka sai psykoottisen episodin kun ei ollut ilmeisesti ottanut lääkkeitään vaarini kuoleman jälkeen 2 viikkoa aikaisemmin, ja yritti kuristaa minua. Soitin poliisille. Olin sitten uuteenvuoteen asti yksin kotona, kun hän oli pakkohoidossa.

- 19 v, oli pakko viedä kissa lopetettavaksi joulupäivänä, kun se oli niin kovissa kivuissa. Oli vielä aika nuorikin, ja sairastui nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kaatoi joulukuusen. 

Vierailija
4/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aika hämärät muistikuvat, olin varmaan 6-vuotias. Olin aattona jo mennyt veljeni kanssa nukkumaan, kun äiti ilmestyi yöllä herättämään, käski pukea ja mentiin ulos ja taksilla mummolaan ilman isää. En edelleenkään tiedä miksi piti lähteä yöllä, muistan vaan uhkaavan tunnelman ja siksi tämä on varmaan jäänytkin mieleen. Joulun jälkeen mentiin takaisin kotiin eikä tästä ole koskaan ainakaan minun muistini mukaan puhuttu.

Vierailija
5/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyytäviä ja koskettavia tarinoita! :O Autokolari, migreenioksupukki, aviopari sairaalassa, karkuun isää, äidin psykoosi... Karua luettavaa. Toivotan kaikille hyvää tätä joulua!

Vierailija
6/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin kännisen äidin kanssa, se viilsi paistopussin kulmaa aukaistessaan oman sormenpäänsä irti ja vietti aaton päivystyksessä, minä yksin kotona. Olin kuitenkin jo teini-ikäinen, etten heitteillä enää.

Vierailija
7/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsuuden joulut, kun isä joi urakalla yhteistyökumppaneilta saatuja viinaksia, äidin äänellä puhuva joulupukki, joka kertoo minun vanhemmileni tuottamasta katkerasta pettymyksestä, koska kouluarvosanat ovat huonoja. Sokerina pohjalla se, kun äiti viimein tuli "roskia viemästä", alkoi vetämään kaksin käsin viinaa ja jouluväsymys purkautui raivoisana koko illan kestäneenä itkuna ja tappeluna isän kanssa sekä syyttelynä kuinka hirveä perhe Hänellä on ja autokoulun opettajakin sivistyneempi kuin meidän perheen miesväki, kun meistä ei ole edes pyykkiä pesemään ja autokoulun opettaja opetti Hänet sentään ajamaan autoa.

Ja tämä sama ralli oli joka joulu...

M 45

Vierailija
8/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä joi aina kännit ja hakkasi äidin. Ei tosin eronnut arjesta siinä suhteessa.

Vierailija
9/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus iski kesken joulupyhien, elämäni hirvein vatsatauti. En vieläkään voi syödä joulutorttuja ilman ällötystä ja ruokia jouduttiin heittämään roskiin.

Vierailija
10/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kännipukki sai minulle aikaan pienen trauman. Oli siis tuttu ukko, tunnistin äänestä. Puhui mitä sattui, örisi, haisi viinalle ja rikkoi vahingossa yhden leluistani kun "leikki" sillä. Vanhempani vain naureskelivat vietestä, koska tietenkin kännisen kaverin hyvä mieli oli tärkeämpi asia kuin minun jouluiloni.

Vierailija
11/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille piti tulla koko iso porukka jouluilemaan, minun ja miehen aikuiset lapset kumppaneineen ja lapsenlapsiakin oli jo, lisäksi mun vanhemmat. Kuinka ollakaan meille iski norovirus jouluaattona. Ei muuta kuin soitto kaikille ja peruutus - ja hirveä määrä ruokaa roskiin, koska nehän ei meille maistuneet eikä pysyneet sisällä, eikä niitä minun valmistamia ainakaan oikein viitsinyt tarjota haettavaksi toisillekaan. Pettymys meille ja luultavasti vähän hätäistä ruoanhankintaa muillekin. 

Vierailija
12/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 henkeä viettämässä joulua maalla kunnallisen vesijohtoverkon ulkopuolella. Kaivosta hajosi vesipumppu, eli juoksevaa vettä ei ollut eikä sisävessaa voinut käyttää.

Tämän ja tuon noroviruksen yhdistelmä olisi melkoinen horrorjoulu 😅

Vierailija
13/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 henkeä viettämässä joulua maalla kunnallisen vesijohtoverkon ulkopuolella. Kaivosta hajosi vesipumppu, eli juoksevaa vettä ei ollut eikä sisävessaa voinut käyttää.

Vähän samantyylinen tapaus oli aikoinaan meillä, lumettoman/lämpimän kauden jälkeen tuli yllättäen kovat pakkaset sillä seurauksella, että putket jäätyivät. Kyseessä siis oma talo ja perheessä kaksi pientä lasta. Putkia sulateltiin vielä uudenvuoden aikaankin, aiheutti melkoisesti ylimääräisiä säätöä ja harmia.

Vierailija
14/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo huusi suoraa huutoa tuskasta kun poskiontelotulehdus riistäytyi käsistä aattoiltana. Päivystyksessä toki ihan vihreä kandi joka soitteli hädissään takapäivystäjille mitä tehdä kun ei uskaltanut punkteerata. Laittoi oikean lääkärin ohjeistamana jotain kolmiolääkettä mutta ei päästänyt kotiin "kun mä en oo tällaisia ennen kirjoittanut niin pitää nähdä miten reagoi" - vietimme päälle kuusi tuntia päivystyksessä tarkkailussa.

Lääke oli tehokas, kaikki kipu lähti ja jonkinlainen kännikin sen päälle. Heti 27. päivä tutulle yksityiselle joka punkteerasi "häijyimmän poskiontelotulehduksen mitä 10 vuoteen nähnyt".

Vierailija
15/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä.

Vierailija
16/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pitkälle jälkeen muista, mutta oli sekin joulu kun ex-anoppi lahjoitti minulla käytetyn, mutta onneksi tyhjän lol tuhkauurnan. Vähänkö itkin ja suutuinkin.

Vierailija
17/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norovirus iski kesken joulupyhien, elämäni hirvein vatsatauti. En vieläkään voi syödä joulutorttuja ilman ällötystä ja ruokia jouduttiin heittämään roskiin.

Meilläkin oli joskus jouluna noro kuokkavieraana. Koko juhlaväki kaatui petiin vuoronperään.

Vierailija
18/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain virtsatietulehduksen juuri aatonaattona ja siihen sellaiset tropit jotka eivät tehonneet. Aattona pissasin kirjaimellisesti verta ja itkin tuskissani. Uudet napit vasta parin päivän jälkeen.

Vierailija
19/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammassärky. Infernaalinen hammassärky. Mielipuolinen, hermoja raastava, järjen vievä hammassärky. Mikään kotikonsti ei auta. Kaikki ajo-oikeuden omaavat kännissä kuin apinat. Minä ajokortiton vastuussa lapsista. Lähin päivystävä hammaslääkäri 180km:n päässä. Lähin avoinna oleva tk/sairaalapäivystys 80km:n päässä. Eikä kulje julkiset. Tapanin aamuna vein lapset naapurin mummolle ja anelin naapurin pappaa kuskiksi. Pääsin hammaslääkäriin. Viisaudenhampaan poisto leikkauksella.

Vierailija
20/553 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisillään raskaana 2-vuotiaan kanssa päivystyksessä tuntikausia juoppojen yms. kanssa. Jäi mummolan jouluherkut väliin ja kotiin päästyämme syötiin pitsaa.