Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin joulukortti

Vierailija
20.12.2019 |

Anopilta tuli joulukortti mieheni nimellä plus perhe. Ok, ei siinä mitään. Mutta lähettäjänä oli äiti ja isä. Onko anoppi munkin äiti vai?
Kuinka teidän muiden kortissa lukee?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE ! Tuohan on varmaan tyypillinen sisäsiittoisen insestisuvun joulutervehdys pariskunnalle. Hyvää joulua. terveisin teidän äiti ja isi.

Nyt välittömästi antaudu angstin valtaan ja pilaa kaikkien joulufiilis kiristelemällä hampaitasi.

Vierailija
42/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ihminen puristaa hämmentyneenä joulukorttia hikisessä kädessään ihmetellen paheksuvasti tuhahdellen lähettäjän sanavalintaa. . . ja jossain Kaarina Kivilahti valmistautuu taistelemaan perinnöstä.. .

ja jossain on vakavailmeinen ahdistunut äiti ,joka miettii surkeana mistä edes  jouluruuat lapsille kun isä hävinnyt ryyppyreissuille ja paljastui että jo toisen kuun vuokra maksamatta...

ja jossain joku pelkää ensimmäistä yksinäistä  joulua ilman kumppaniaan vierellä kun kukaan ei soita tai laita edes nimetöntä joulukorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen anopin piti taas pilata miedän perheen joulu.

Lähetti kiusallaan joulukortin, se vanha paskiainen.

Vierailija
44/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain narkkinaapuriltani joulukortin jossa toivotettiin paskaa joulua + tappouhkaus. Ilmeisesti otti joulumieleen kun ei saanut potkia tyttökaveriaan rauhassa vaan minä pilasin joulun hengen soittamalla poliisit. Onneksi tollo kuittasi sen koko nimellään niin voin lähettää oman joulutoivotukseni.

Oliko se Jalla!Jalla!-elokuva, missä se jätkä kusi uunipellille ja jäädytti sen pakastimessa .

Sen jälkeen livautti jäätyneen kusilevynsä inhottavan naapurinsa postiluukusta.

Vierailija
45/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin anoppilan joulukorttiin saajaksi x ja harakka (anoppi). Eikö ollutkin ihanasti tehty, hyvän mielen joulua, vettuilua parhaimmillaan. Eihän kukaan siitä pahastuisi, eihän? Ensi vuona nimitän anoppia rumaksi luuseriksi joulukortissa. Ihanaa vai mitä mielensäpahoittaja kommentoijat?

Vierailija
46/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain narkkinaapuriltani joulukortin jossa toivotettiin paskaa joulua + tappouhkaus. Ilmeisesti otti joulumieleen kun ei saanut potkia tyttökaveriaan rauhassa vaan minä pilasin joulun hengen soittamalla poliisit. Onneksi tollo kuittasi sen koko nimellään niin voin lähettää oman joulutoivotukseni.

no mietis tätä et toi "koko kansan älykkö" saanu kans tollasen kuningasidean minkä menny toteuttamaan vielä linkki alla

https://www.seiska.fi/Uutiset/Tallaisen-julman-herjauskortin-Sofi-Oksan…

Vierailija
47/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppi lähettää kortin meidän molempien nimillä ja allekirjoituksena Tuula-äiti, anoppi. Että jumaleissön sentään mikä idea. Olisitko ap tyytyväinen tähän?

Joskus en ole itse varma jonkun serkun avokin koko nimestä tai siis sen kirjoitusasusta ja olen laittanut vain Mirja Muurinen ja Pekka tms . Ehkä siitäkin joku loukkaantuu.

Vierailija
48/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma anoppi lähettää kortin meidän molempien nimillä ja allekirjoituksena Tuula-äiti, anoppi. Että jumaleissön sentään mikä idea. Olisitko ap tyytyväinen tähän?

Joskus en ole itse varma jonkun serkun avokin koko nimestä tai siis sen kirjoitusasusta ja olen laittanut vain Mirja Muurinen ja Pekka tms . Ehkä siitäkin joku loukkaantuu.

Meille tuli kerran kortti, jossa vaimon nimi oli kyllä oikein, mutta mun nimi väärin. Ja tämä olisi ollut vältettävissä, jos lähettäjä olisi vaivautunut tekemään yhden kysymyksen ennen kortin lähettämistä.

Vierailija
49/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli kerran kortti, jossa vaimon nimi oli kyllä oikein, mutta mun nimi väärin. Ja tämä olisi ollut vältettävissä, jos lähettäjä olisi vaivautunut tekemään yhden kysymyksen ennen kortin lähettämistä.

Vaimosi äiti ei pysy tyttärensä avioliittojen perässä?

Vierailija
50/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi äiti ei pysy tyttärensä avioliittojen perässä?

Ei ollut anopilta ja liittokin on molempien ensimmäinen ja yhdessä oltu jo yli 22 vuotta.

Vierailija
51/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan appi ja anoppi äiti ja isä, mother-in-law, father-in-law. Minusta on ihan upeaa, jos he suhtautuvat lapsensa puolisoon kuin omana tyttärenä/poikana. Typeriä nuo insesti-viittaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi