Anopin joulukortti
Anopilta tuli joulukortti mieheni nimellä plus perhe. Ok, ei siinä mitään. Mutta lähettäjänä oli äiti ja isä. Onko anoppi munkin äiti vai?
Kuinka teidän muiden kortissa lukee?
Kommentit (51)
Älä jaksa nillittää.
Emme saaneet appivanhemmilta korttia emmekä lähettäneet heille.
Ei siis appiukolta? Hyi, teillä on sama isä.
Maijalle ja Matille, hyvää joulua toivottaa Eleonoora ja Valdemar.
Kirjoita ensi jouluna anopin korttiin x + puoliso.
Toivottavasti nautit edes itse tuosta tahallaan asioiden vaikeaksi tekemisestä.
Mä sain aikanaan kokea sen, että kortti tuli vain miehelleni. Ihan sama. Elämässä on isompiakin ongelmia.
Minä sain narkkinaapuriltani joulukortin jossa toivotettiin paskaa joulua + tappouhkaus. Ilmeisesti otti joulumieleen kun ei saanut potkia tyttökaveriaan rauhassa vaan minä pilasin joulun hengen soittamalla poliisit. Onneksi tollo kuittasi sen koko nimellään niin voin lähettää oman joulutoivotukseni.
Kylläpä tarkkaan syynäät korttien kirjoitusmuodot ja analysoit niitä. Kortti vaan sinne missä muutkin kortit and carry on.
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyy.
V.ttu ihan sama.
Miksi tänne sitten kommentoit ivaavasti, jos ihan sama. Mene muualle, kuin tänne ketjuihin yhyyttelemään.
Mä sain joulukortin joka odotettu mulle + miesystävälle (ei edes asuta yhdessä). Lähettäjänä "kotiväki" eli vanhemmat ja nuoremmat sisarukset. Ei ole miesystävä tuosta allekirjoituksesta loukkaantunut.
Olisit iloinen. Meillä sukuriitaa tulee jos joku jotain haluaa jouluna muistaa. Nytkin mykkäkoulua kun kehtasin toista muistaa vaikkei lahjaakaan nähty
Näitä kun lukee, niin alkaa toivomaan poikiensa pysyvän sinkkuina.
Olisiko pitänyt tulla kummallekin oma kortti, jotta pojalle olisi toivotukset olleet äidiltä ja isältä ja miniälle Eleonooralta ja Valdemarilta?
Herne se on pienikin herne, kun etsimällä etsii nenään vedettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyy.
V.ttu ihan sama.Miksi tänne sitten kommentoit ivaavasti, jos ihan sama. Mene muualle, kuin tänne ketjuihin yhyyttelemään.
No onhan tuo nyt lapsellista. Jostain appivanhempien joulukortista valittaa. Ai niin, anopin kortti se oli. Lempiaihe.
Ex anoppi kirjoitti joulukorttiin jouluisin "vahingossa" mieheni ex-puolison nimen vastaanottajaksi. Ei ole ikävä sitä pirua.
Meillä anoppi kuittaa joulukortin "terkut tontut x ja y. Tulee koko perheen nimellä, eli
"Virtaset". Veljen perheelle kortti menee nimellä perhe Virtanen & Nieminen ja samoilta tontuilta kuittaus.
Mut on ainakin kasvatettu ottamaan muut huomioon ja käyttäytymään kohteliaasti.
Samaa ei voi sanoa anopista.
Mun OMAT pölhöt vanhemmat llaittaa kaikki kortit yms mieheni nimellä. Herra Pertti Möttönen perh. Ihankun mua ei oliskaan.
Ovat sitä ikäluokkaa että vain MIES on jotain tärkeää ja nainen pelkkä statisti.
VMP, mutta mitäpäs teet, kalkkeutunutta ajattelua.
Voi ei, anoppi on kuollut, enkä huomannut loukkaantua joulukorteista, joissa luki noin. No, jos nyt kuitenkin jälkikäteen pahoitan mieleni. 😣
Joo mun äiti osaa kirjoittaa nimensä oikein kortteihin, miksi ei anoppi pysty siihen.
Yhyyyy.
V.ttu ihan sama.