Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkkärin euron juustot

Vierailija
11.03.2026 |

Euron juuston saa kolmella eurolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus?

Vierailija
2/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kerros oli korona-aikaan 3,90e, nyt 7,20e.

Ei viitti enää ostaa mistään burremestasta. Teen itse. Parin kunnon pihvin paketin ja sämpyläpussin saa alle kympillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että euron juustot tekivät tappiota? Yleisesti muutenkin mäkkäreiden bisnes ei ole jenkkien ulkopuolella kovinkaan kannattavaa. Franchise yrittäjät, kun saa sopimuksensa loppuun, niin he antavat raflansa seuraavalle uhrille.

Vierailija
4/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt hintojen nousun takia hamppariruuat pois , onhan se terveellisempääkin syödä muuta. Aivan liian kallista joku ateria yli kympin . Ennen oli halpaa pikaruokaa , nyt kallista pikaruokaa.

Vierailija
5/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitti enää ostaa mistään burremestasta. Teen itse. Parin kunnon pihvin paketin ja sämpyläpussin saa alle kympillä.

Näihin ketjuihin työntyy aina joku kallu selittämään tohkeissaan että tekee kaiken itse.

Vierailija
6/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt hintojen nousun takia hamppariruuat pois , onhan se terveellisempääkin syödä muuta. Aivan liian kallista joku ateria yli kympin . Ennen oli halpaa pikaruokaa , nyt kallista pikaruokaa.

Mene töihin

Vierailija
7/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin ketjuihin työntyy aina joku kallu selittämään tohkeissaan että tekee kaiken itse.

Ei viitti kallu enää näillä hinnoilla hesejä ja mäkkäreitä ostella. Kolme fukin juustoa ja iso limu yli kympin. Jäätävää.

Vierailija
8/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.80e vegejyystö hesestä.

Vierailija
9/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.80e vegejyystö hesestä.

Ja maistuu pahvin ja perseisen sohvan sekoitteelle. LIHAA!

Vierailija
10/10 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että euron juustot tekivät tappiota? Yleisesti muutenkin mäkkäreiden bisnes ei ole jenkkien ulkopuolella kovinkaan kannattavaa. Franchise yrittäjät, kun saa sopimuksensa loppuun, niin he antavat raflansa seuraavalle uhrille.

Faktat vituttaa monia, mutta näin se vaan on. Sen takia euron juustoja ei myyty yöaikaan, koska silloin tappiot muutenkin suuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi