Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla tällaista että facebookissa

Vierailija
19.12.2019 |

sä käyt tykkäämässä ja peukuttamassa kavereidesi kirjoituksia, kirjoitat kommentteja ja sitten toisinpäin ei tulekaan mitään peukutuksia eikä kommentointeja, sulle. Ne samat jolle sä peukutat, ei koskaan peukuta sulle.

Taidan olla peukuttamatta tästä lähtien ollenkaan.

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
2/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että mun yhdellä fb-kaverilla on niin paljon muitakin fb-kavereita, joilta tulee paljon päivityksiä, ettei hän ehdi peukuttamaan kaikille. Mutta on kyllä nurinkurista että me just oltiin kuitenkin parhaat kaverit vielä muutama vuosi sitten ja täysi hiljaisuus nyt fb:ssa mua kohtaan. Kyllä se mun kaveri kuitenkin peukuttaa meidän "tyttöporukan" muille, meillä on siis yhteisiä kavereita. En vaan tajua.

Vierailija
4/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut seurattua.

Vierailija
5/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekinhan se fb on kiiltokuvapaikka. Eikö sitten halua sua sinne fb kiiltokuvapiireihinsä?

Vierailija
6/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua meininkiä. Mä en enää peukuta heille, jotka ei pukuta minulle. Näin olen päättänyt.

Vierailija
7/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut oikein kerää keräämällä ja haalimalla sitä fb seurapiiriään. Näyttäähän se mageelta on kun on 1500 kaveria. Tyyppi tekee päivityksen, saa 160-200 peukutusta per päivitys. Sinne joka ikinen kerta hukkuu mun tykkäys tai sydän, ja just toi että se ei koskaan moneen vuoteen ole edes käynyt vilkaisemassa mun profiilia mitä mun elämässä tapahtuu ja kuuluu.

Vierailija
8/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei näe sun päivityksiä? Mulle ainakin FB tekee omia olettamuksia kenen päivityksiä haluan nähdä.

Vierailija
9/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Mulle ei ole käynyt noin.

Mun kaikki facebook-kaverit peukuttaa kyllä joskus mullekin, ei tietenkään jokaiseen päivitykseen, mutta kuitenkin edes joskus.

Vierailija
10/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi peukut on musta ihan kokenut inflaation enkä itse niitä ole enää vuosiin harrastanut. Miksi ihmeessä mun pitäisi kuitata vaikka 30 vuotta sitten ala-asteella olleelle luokkakaverille (jonka kanssa ei enää aikuisiällä olla tekemisissä) että olen nähnyt hänen päivityksensä vaikka jostain ihan randomista lapsensa tekemisestä?

Vierailija
11/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi peukut on musta ihan kokenut inflaation enkä itse niitä ole enää vuosiin harrastanut. Miksi ihmeessä mun pitäisi kuitata vaikka 30 vuotta sitten ala-asteella olleelle luokkakaverille (jonka kanssa ei enää aikuisiällä olla tekemisissä) että olen nähnyt hänen päivityksensä vaikka jostain ihan randomista lapsensa tekemisestä?

Mo musta toi on ihan ymmärrettävää. Mulla kävi niin että parhaimpana kaverina pitämäni henkilö ei peukuttanut mulle... vuosiin. No ei ole todellakaan enää paras kaveri.

Vierailija
12/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mo musta toi on ihan ymmärrettävää. Mulla kävi niin että parhaimpana kaverina pitämäni henkilö ei peukuttanut mulle... vuosiin. No ei ole todellakaan enää paras kaveri.

Otatkohan liian vakavasti koko somen? Ei mulla ole live-elämän ystävyyssuhteet mitenkään kärsineet siitä etten peukuta yhtään mitään koskaan kenellekään, harvoin todellisuudessa edes selaan kenenkään päivityksiä.

Vierailija
13/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatkohan liian vakavasti koko somen? Ei mulla ole live-elämän ystävyyssuhteet mitenkään kärsineet siitä etten peukuta yhtään mitään koskaan kenellekään, harvoin todellisuudessa edes selaan kenenkään päivityksiä.

No tässä on vähän ikävä puoli sekin, että se mun kaveri ei ole ottanut yhteyttä muhun parii vuoteen taholtaan, se olen ollut minä joka on aina tehnyt aloitteen yhteydenpidossa! Eikö tämä ole jo sen merkki, että se ei halua olla enää tekemisissä? Musta tässä kyse ei ole somen vakavuudesta ottamisesta enään vaan muutakin.

Vierailija
14/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on ja olen mä ihmetellyt mistä johtuu.

Vierailija
15/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on vähän ikävä puoli sekin, että se mun kaveri ei ole ottanut yhteyttä muhun parii vuoteen taholtaan, se olen ollut minä joka on aina tehnyt aloitteen yhteydenpidossa! Eikö tämä ole jo sen merkki, että se ei halua olla enää tekemisissä? Musta tässä kyse ei ole somen vakavuudesta ottamisesta enään vaan muutakin.

No hyvinhän siinä sitten kävi. Miksi olla pakosta yhteydessä jos kumpikaan osapuoli ei siitä oikein ole enää kiinnostunut? Mitä ne peukut olisivat teidän tilanteessa auttaneet, oikeasti?

Vierailija
16/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat teiniltä. 

Vierailija
17/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia häivyin facebookista vuosia sitten, kun alettiin tinkaamaan syitä miksi en peukuta tai kommentoi, hohhoijaa.

Vierailija
18/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei väliä vaikka olen saanut lapsia tai olen mennyt naimisiin. Moni ei peukuta, ei edes onnittele edes noita, mutta muille sitten kuitenkin peukuttavat. Minä olen vähentänyt peukuttamista rajusti. Typeräähän tämä on ja olenkin ajatellut luopua facebookissa kokonaan. Mitä kavereita ne on kun ei ikinä mikään minun elämässäni hetkauta sen vertaa että viitsisi edes nappia painaa?

Vierailija
19/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa julkaisut näkyvät jollain ihme algoritmilla. Sinun julkaisusi eivät välttämättä näy ystävällesi.

Vierailija
20/189 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei väliä vaikka olen saanut lapsia tai olen mennyt naimisiin. Moni ei peukuta, ei edes onnittele edes noita, mutta muille sitten kuitenkin peukuttavat. Minä olen vähentänyt peukuttamista rajusti. Typeräähän tämä on ja olenkin ajatellut luopua facebookissa kokonaan. Mitä kavereita ne on kun ei ikinä mikään minun elämässäni hetkauta sen vertaa että viitsisi edes nappia painaa?

Naurettavaa kuvitella että joku napin painaminen kertoisi yhtään mitään. Vinkiksi, ne jotka tykkävät sinun päivitysistäsi, tykkäävät kaikkien muidenkin! Ja painavat niitä nappeja juurikin jonain uskollisuudenosoituksena, ei siksi että päivitykseksi merkitsisi yhtään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi