Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tylsä ihmisen täytyy olla, että menee jo nuorena pitkään parisuhteeseen?

Vierailija
17.12.2019 |

Kaikki elämän ilot jäävät kokematta. Vapaus, mielenkiintoiset kohtaamiset uusien ihmisten kanssa jne. Samaa naamaa katsellaan parhaat vuodet ja jossain kohtaa sitten mietitään, että tätäkö elämä nyt sitten oli. Ja mies alkaa haaveilemaan toisista naisista.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee kysellä muilta kuinka tylsä olenkaan, koska olin muutamaa viikkoa aiemmin täyttänyt 17v, kun aloimme seurustelemaan ja nyt täytin 44v.

Vierailija
22/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun moni tuttu on eronnut juurikin niistä nuorena aloitetuista suhteista..viimeistään 30v iän lähestyessä on tullut tarve alkaa elää omaa "menetettyä" nuoruutta uudelleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla itse tylsä kun kaikki elämän ilot jää pois parisuhteen perusteella...

Ei oo todellista.

Vierailija
24/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytynee kysellä muilta kuinka tylsä olenkaan, koska olin muutamaa viikkoa aiemmin täyttänyt 17v, kun aloimme seurustelemaan ja nyt täytin 44v.

Samat luvut eikä kyllästytä.

Vierailija
25/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä matikalla laskettuna 44 v - 17 v = 31 v.... 31 /44=0,70454545... * 100 = 70 % elämästäsi on ollut niin tylsää, että puolisosi on jaksanut sinua katsella. Ihan ok seuraa ilmeisesti. Vielä kun heittäytyisit kunnolla jännäksi "jss asap" niin johan se olisi mielenkiintoinen skenaario. Luulen, että puolisosi on iloinen sinun ollessasi yhtä tylsä kuin hän eikä tällaista jännitystä kaipaa.

Vierailija
26/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups... 27/44... no tajusitte pointin, iso prosentti tuosta tulee

Vierailija
27/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheen tylsä. Tiedän eräät jotka meni kimppaan 17 veenä.

Ovat reissanneet maapalloa ristiinrastiin yhdessä ja tavanneet varmasti enemmän ihmisiä kuin sinkku perus jamppa.

Ovat nyt päälle kolmekymppisiä ja reissaavat vieläkin ja harrastavat vaikka mitä.

Vierailija
28/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas löytää helmen herneiden joukosta yhdellä yrittämällä. Tyhmä joutuu etsimään pitkään tai ei löydä sitä koskaan.

Vierailija
29/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, kypsä, onnekas ja järkevä.

Ei mikään ole niin ihanaa kuin löytää

oma rakas jonka kanssa seurustella

ja viettää aikaa.

Etsiminen on työlästä ja epävarmaa.

Suurin osa kundeista epäkypsiä mulkeroita.

Kun löysi kivan tyypin, mikä sen parempaa?

Sitä vartenhan niissä diskoissa pyörittiin,

että löytyisi heila.

Vierailija
30/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihastuminen ja syvällinen suhde ovat hienoja kokemuksia nekin. Niistä saa voimaa, kaikki eivät ole niin itseriittoisia.

Vierailija
31/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muitakin mielenkiintoisia ja viihdyttäviä asioita kuin jatkuva toisen sukupuolen saalistaminen. Vain yksinkertaiset ihmiset jäävät tuohon systeemiin kiinni.  Mitään muuta ei ole mielessä, se ei vaan vie mihinkään vaan nimenomaan pitää ihmisen siinä samassa kiinni kokoajan kun kaikki huomio menee sen vastakkaisen sukupuolen huomion hakemiseen. 

Vierailija
32/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun moni tuttu on eronnut juurikin niistä nuorena aloitetuista suhteista..viimeistään 30v iän lähestyessä on tullut tarve alkaa elää omaa "menetettyä" nuoruutta uudelleen..

höpö höpö

Vierailija
33/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele nuorena. 14v vai 24v?

Vierailija
34/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas löytää helmen herneiden joukosta yhdellä yrittämällä. Tyhmä joutuu etsimään pitkään tai ei löydä sitä koskaan.

Viisaudella ei voi vaikuttaa siihen, sattuuko sopiva kohdalle vai ei.

Vierailija
35/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö

Siis mikä "höpö höpö "? Minunkin kaveripiirissä on eroja tullut, onko nekin kuviteltuja?

Ohis

Vierailija
36/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap määrittelee tylsän ihmisen?

Vierailija
37/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tylsä jos ajattelet että parisuhde tarkoittaa automaattisesti vapauden menetystä. Parhaimmillaan se on yhteinen seikkailu, jossa voi kasvaa ihmisenä, yksin ja erikseen. Aloitin parisuhteeni kun olin 20v. Sinä aikana olen ollut aupairina Italiassa 4kk, reppureissannut 2kk, vaihto-opiskellut vuoden Aasiassa ja ollut myöhemmin puoli vuotta työharjoittelussa samassa maassa Aasiassa. Puolisollani on myös takana yksi vuoden vaihto-opiskelu, ja mahdollisesti vuoden työpaikka ulkomailta suunnitteilla. Paljon ollaan reissattu yhdessä ja erikseen, upeaa että nämä kokemukset voi jakaa jonkun läheisen ihmisen kanssa ja tuella. Ja on tässä paljon ehtinyt tapaamaan mielenkiintoisia ihmisiäkin, miksei sitä voisi suhteessa tehdä? Jos sinulle tapaaminen tarkoittaa paneskelua niin sitten tietysti ei, ellei suhde ole polyamorinen - mikä sekin on joillekin ihan toimiva ratkaisu! Olen nyt 29v enkä koe jääneeni paljosta paitsi.

Vierailija
38/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ei ole tylsyyttä, vaan hyvää tuuria ja ehkä ripaus fiksuuttakin, että löytää jo nuorena sellaisen kumppanin, jonka kanssa on hyvä elää vaikka koko loppelämä. Sitä onnea ei kaikille suoda.

Vierailija
39/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihminen välttämättä tylsä ole, ehkä enemmän tunteellinen, ehkä turvaa hakeva ja ehkä sopivat toisilleen. Sitten erotaan nuorena taas, kun kumppani ei olekaan sopiva ja ehtii tehdä vaikka mitä. 

Vierailija
40/45 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla tänne haukkumaan itseni sarkasmin varjolla, mut ketjuhan on täynnä ap:ta vastaan olevia tosikkoja - luovutan! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi