Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin numeroni, mutta mies viesrittelee Tinderin kautta

17.12.2019 |

Mikä juttu tämä on?
Olen pari miestä treffannut Tinderin kautta. Deitit ovat menneet hyvin, mies on kertonut nimensä ja työpaikkansa. Olen antanut treffeillä numeroni ja odotan, että mies laittaa viestiä Whatsappissa tai tekstarilla. Sitten hän viestittääkin Tinderissä, että oli kivaa. Mahdollisesti pyytää ulos uudelleen. Kerran tällainen johti seurusteluunkin, jossa mies oli alusta lähtien todella ihastunut.
Miksi eivät laita suoraan viestiä, jos annoin numeron? Heidän henkilöllisyytensä on jo tiedossa, miksi treffien jälkeen jatketaan juttua Tinderissä? Ei kiinnostuneet tarpeeksi vai mikä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajattelevat, että tyttöystävä ei löydä niitä viestejä niin helposti, kun Tinder on piilotettu puhelimessa jonnekin takavasemmalle.

Vierailija
2/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua antaa numeroani jollekin puolitutulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan halua että sulla on liuan helppo kanava häiriköidä sitten kun ne tekee temput ja häviää.

Harvempi nyt viitsii ovelle ilmestyä tms. mutta haukkumaviestin lähettäminen on helppoa.

Vierailija
4/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi yhden sovelluksen sisalla viestitella kaikille kerralla. Been there done that... 

Vierailija
5/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi sekaisin naisissa. Pyörittää useampaa, jos olis pelkkä nimi ja numero kännyssä, menis sekaisin, että kuka olikaan kuka.

Ja tietty jäis helpommin kiinni kumppanilleen.

Eli vaihtoehdot:

1) on varattu

2) pyörittää toisia samalla

3) on varattu ja pyörittää toisia samalla

Vierailija
6/6 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja jolloin viestittely jatkuu deittipalvelussa:

1. Tiedot eivät pidä paikkaansa (henkilö on niin urpo että ei hankkinut prepaid liittymää)

2. Kyseessä ei ole todellinen ihminen (catfish/scam, jos ei ole vielä tavattu)

3. Pyörittää useampaa eikä ole tarkoitus saada suhdetta vaan kaatoja. eikä halua mennä sekaisin naisten kanssa.

4. Luottamus puuttuu vielä eikä tarkkoja tietoja haluta antaa

ps. Edellisen kumppanin kanssa nähtiin varmaan 3kertaa ennen kuin olin valmis antamaan omat tiedot (=nettidetti). Mutta tuleva treffikumppanille annoin ilman että tiesin hänestä mitään (irl). :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi