Olenko naiselle huono valinta
Olenko huono kumppani ehdokas kun en käy ansio työssä. Olen tämän ihan omasta tahdosta halunnut näin.
Varallisuutta toki on kertynyt OK-talon verran. Jonkunlainen kulkupeli ja moottorivenekkin löytyy tallista.
Rahaa ei luonnollisesti ole liiaksi ylimääräiseen, toki pienet säästöt äkillisiä menoja varten löytyy.
52v. mies.
Kommentit (9)
Ainakaan et avauksessasi kertonut yhtäkään asiaa, mikä olisi herättänyt kiinnostuksen. Pikemmin päinvastoin.
Miehessä hänen omaisuutensa ei ole keskeinen valintaperuste ainakaan minulle. Oletko mukava ja ystävällinen? Huumorintajuinen ja ulkonäöstäsi ainakin siisti? Ja tärkein valintaperusteeni: oletko hyväntuulinen?
No eipä tuossa aloituksessa mitään kiinnostavaa ollut. Hyvä, että talous on kunnossa, vaikka et työssä käykään. Oletko jollain sairaseläkkeellä?
Mitä teet päivisin? Millaisia ovat sosiaaliset piirisi?
Työ on monille iso osa elämää, sellainen mistä saa puheenaihetta, kokemuksia ja kavereita. Onko sinulla jotain harrastuksia tms, joka korvaa sen, että ei ole töitä.
Säikähdin, että mun isä kirjoittaisi täällä, ikä, yhdyssanavirheet ja moottoriveneKKin täsmää. Varmasti jotain naista kiinnostaa kunhan et juo etkä raivoa, puhut ja pussaat. Ainakin mun isälläni on joitain ollut vaikkei ole halunnut esitellä tai on ja ei ole eikä sittenkään. Nytkin on joku ja ehkä näen sen jouluna. :) Kun kerran toimeen tulet niin työttömyys ei ole monelle este.
Oinas paskin horoskooppi mitä on. Jyrä joka on helppo saada huutamaan ja pakenemaan kun argumentoit hänet suohon verbaalisesti.
T: Vaaka
Vierailija kirjoitti:
Oinas paskin horoskooppi mitä on. Jyrä joka on helppo saada huutamaan ja pakenemaan kun argumentoit hänet suohon verbaalisesti.
T: Vaaka
Kyllä se on skorpioni mikä on parisuhdemielessä vaikein persoona. :D /6
Josko naiset voisivat kertoa mielipiteensä.
Tuo naisten usein treffipalstoilla vaatima omillaan toimeen tuleminen askarruttaa todellakin mieltä.
Onko työttömyys rahalla ja asumistuella eläminen "omillillaan" toimeen tulemista.
Voisin toki palata takaisin työelämään, en kuitenkaan halua, en vaikka siitä tulisi pitkäaikaisen parisuhteen este.
Uuh Oinas! Pistä yläfemma