Tunnetko oikeita palstamiehiä?
Siis elävässä elämässä. Tällaisia miehiä jotka jatkuvasti ovat katkeria ja vihaisia naisille mutta omasta mielestään olisivat ansainneet naisseuraa koska ovat niin kilttejä ja mukavia. Vai onko niitä vain nettipalstoilla?
Kommentit (176)
No tämä. Ap kysyi aloituksessaan ja tarkensi. En tiennyt, että "palstamies" voisi edes tarkoittaa kaikkia palstalle koskaan kirjoittavia miehiä.
Hopeakettu puhuttelee minua hyvin epämiellyttävästi. Ei ole minun vikani, jos hän lukee keskustelusta vain topicin ja alkaa vaahdota sen pohjalta.
Minä puhuin U leista, en todellakaan yleensä ottaen miehistä.
N50+ kirjoitti:
No tämä. Ap kysyi aloituksessaan ja tarkensi. En tiennyt, että "palstamies" voisi edes tarkoittaa kaikkia palstalle koskaan kirjoittavia miehiä.
Hopeakettu puhuttelee minua hyvin epämiellyttävästi. Ei ole minun vikani, jos hän lukee keskustelusta vain topicin ja alkaa vaahdota sen pohjalta.
Tuota kommenttiasi "puolustaneena" täytyy sanoa, että siinä on tulkinnanvaraisuutta. Jos ymmärtää palstamiehet yhtenä käsitteenä (= kaikki kirjoittavat miehet) niin sen voi ymmärtää negatiivisesti. 73&79/
Vierailija kirjoitti:
Yksi tunnettu palstahahmohan siirtyi tänne s-kaksneloselta kun jäi kiinni FWB-suhteiden pyörittämisestä ja menetti uskottavuutensa "alemman tason miesten" messiaana joka ei saa naisia kun voih pituus ja hintelyys.
Tyypin palstaliittolainen esiintyi joskus nimellä palstanruminmies. Alkoi seukkaamaan palstanaisen kanssa jonka instasta nähtiin kuvia Alexander Stubbin näköisestä miehestä jolla oli ollut kolmisenkymmentä naisystävää.
Tästä syystä pysyttelen miehistä kaukana, koskaan ei tiedä mitä oikeasti ajattelevat. Sinkkuna paras.
n43
Luultavasti olet itsekin mies S24 skönde palstalta,teikäläisiä on alkanut trollailemaan täällä vähän liian paljon. Naisena häivyin s24 palstoilta koska kukaan tervejärkinen nainen ei siellä kauaa pysy. Ja ne miehet..Olisi helkkarin kiva jos edes tämä oikeasti naisten palsta pysyisi sellaisena eikä s24 munakas trollit valtaisi tätäkin.
Yksi miestrolli siirtyi tänne eräältä lähes täysin naisvaltaiselta palstalta kun bannattiin sinne pysyvästi. Nämä löytävät kyllä itselleen sen areenan jostakin.
No, en tietääkseni tunne yhtään U lia.
Pari tänne kirjoittelevaa miestä sen sijaan, hupaisaa kyllä, olen tavannut livenäkin. Kumpikaan ei ollut naisvihaaja. Yhden kanssa viihdyttiin pidempäänkin, toisen kanssa juteltiin paljon ja kaikesta. Hyvä muisto jäi ja tapaisin mielellään uudestaankin.
Työkaverini on aktiivinen palstailija. Hän höröttelee vaimonsa kanssa yhdessä jutuille täällä. Molemmat ovat akateemisesti koulutettuja, eivät mitään elämämkoululaisia ulinasinkkuja.
N50+ kirjoitti:
Ööö... ..en vaahtoa :D
Joo kyllä koko ketjun olen lukenut ja monia muitakin ketjuja tältä palstalta. Esimerkiksi mainitsemasi U li on käsittääkseni jonninsortin yleisnimitys miehille jotka kirjoittelevat täällä palstalla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
N50+ kirjoitti:
No, en tietääkseni tunne yhtään U lia.
Pari tänne kirjoittelevaa miestä sen sijaan, hupaisaa kyllä, olen tavannut livenäkin. Kumpikaan ei ollut naisvihaaja. Yhden kanssa viihdyttiin pidempäänkin, toisen kanssa juteltiin paljon ja kaikesta. Hyvä muisto jäi ja tapaisin mielellään uudestaankin.
Vaihdoitteko yhteystietoja täällä vai miten tutustuitte?
Jep, mo det kyllä poisti yhteystiedot vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tunnettu palstahahmohan siirtyi tänne s-kaksneloselta kun jäi kiinni FWB-suhteiden pyörittämisestä ja menetti uskottavuutensa "alemman tason miesten" messiaana joka ei saa naisia kun voih pituus ja hintelyys.
Tyypin palstaliittolainen esiintyi joskus nimellä palstanruminmies. Alkoi seukkaamaan palstanaisen kanssa jonka instasta nähtiin kuvia Alexander Stubbin näköisestä miehestä jolla oli ollut kolmisenkymmentä naisystävää.
Tästä syystä pysyttelen miehistä kaukana, koskaan ei tiedä mitä oikeasti ajattelevat. Sinkkuna paras.
n43
Luultavasti olet itsekin mies S24 skönde palstalta,teikäläisiä on alkanut trollailemaan täällä vähän liian paljon. Naisena häivyin s24 palstoilta koska kukaan tervejärkinen nainen ei siellä kauaa pysy. Ja ne miehet..Olisi helkkarin kiva jos edes tämä oikeasti naisten palsta pysyisi sellaisena eikä s24 munakas trollit valtaisi tätäkin.
Yksi miestrolli siirtyi tänne eräältä lähes täysin naisvaltaiselta palstalta kun bannattiin sinne pysyvästi. Nämä löytävät kyllä itselleen sen areenan jostakin.
Ovat tännekin kirjoittaneet niin usein asiattomia tekstejä, että pysyvä bannaus olisi hyväksi. Mitä lisäarvoa tuo jatkuva jankutus karuselleista, naisten vääristä valinnoista ja siitä, ettei 40-vuotias nainen muka enää löydä miesseuraa.
N50+ kirjoitti:
Jep, mo det kyllä poisti yhteystiedot vauhdilla.
Nykyään täällä ei edes ehdi vaihtaa yhteystietoja ennen kuin ketjut poistuvat...
Itse olen perheellinem kolmekymppinen akateeminen mies ja käytän palstaa arjen eskapismiin. Statukseltani olen hyvämaineinen ja kunnioitettu kaikkien kaveri, joten tarvitsen paikan, jossa voin anonymiteetin takaa purkaa neg. paineita. Eli käytännössä levittää vihaa ja kiusata heikompia. Se on raskasta olla "hyvis" , kun ei ole oikeutettu ilemaan ilkeä tai kertimaan mielipidettään suoraan konstailemattomasti. Täällä villissä lännessä saan sanoa mielipiteeni läs.keistä, kehareista ja vihervassareista, joista muuten ystäväpiirini pöyristyisi miten vulgaareja mielipiteitä minulla sisimässäni on. Kuten joku ylempänä totesi: koskaan ei voi tuntea toista ihmistä täysin ja tietää nitä hän oikeasti pitää sisällään verhottuna ja kätkettynä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen perheellinem kolmekymppinen akateeminen mies ja käytän palstaa arjen eskapismiin. Statukseltani olen hyvämaineinen ja kunnioitettu kaikkien kaveri, joten tarvitsen paikan, jossa voin anonymiteetin takaa purkaa neg. paineita. Eli käytännössä levittää vihaa ja kiusata heikompia. Se on raskasta olla "hyvis" , kun ei ole oikeutettu ilemaan ilkeä tai kertimaan mielipidettään suoraan konstailemattomasti. Täällä villissä lännessä saan sanoa mielipiteeni läs.keistä, kehareista ja vihervassareista, joista muuten ystäväpiirini pöyristyisi miten vulgaareja mielipiteitä minulla sisimässäni on. Kuten joku ylempänä totesi: koskaan ei voi tuntea toista ihmistä täysin ja tietää nitä hän oikeasti pitää sisällään verhottuna ja kätkettynä.
Jos tapa purkaa paineita ja harjoittaa eskapismia näyttäytyy muun muassa kehitysvammaisten, jotka tuskin ovat sinulle mitään pahaa tehneet, parjaamisena kuten nyt tunnustat, niin se kyllä kertoo vain ja ainoastaan sinun persoonallisuudestasi. On sitä muillakin paineita, mutta kaikilla meistä ei silti ole tarvetta purkaa niitä kiusaamiseen. Paineet ovat tekosyy, todellinen syy on sadismi. Kaikki eivät koe sitä miksikään suureksi ponnistukseksi, että kohtelevat kanssaihmisiään jollain lailla asiallisesti.
Hopeakettu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Joo kyllä koko ketjun olen lukenut ja monia muitakin ketjuja tältä palstalta. Esimerkiksi mainitsemasi U li on käsittääkseni jonninsortin yleisnimitys miehille jotka kirjoittelevat täällä palstalla.
Minusta se on pienemmän mieskirjoittajajoukon nimitys, mutta sitä käytetään haukkumasanana muihinkin miehiin. eri
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Minusta se on pienemmän mieskirjoittajajoukon nimitys, mutta sitä käytetään haukkumasanana muihinkin miehiin. eri
No joo, jos terminologiasta puhutaan niin otsikon "palstamiehet" kyllä vie harhaan.
Minä käsitän sen niin että tietty se käsittää kaikkia miehiä jotka täällä palstalla pyörivät. Jo pelkkä nimi sen sanoo, palstamies.
Jos termin näin käsittää niin jo aloituksessa kaikki palstalla olevat miehet leimataan häiriköiksi tai luonnevikaisiksi.
Ois Ap'een kantsinut laittaa otsikkoon joku kuvaavampi termi, vaikka u l i mies tai mies o l e tettu niin ois heti nähnyt aloituksen olevan pelkkä provo vaan ja ehkäpä silloin esim minä olisin jättänyt kommentoimatta koska näillä aloituksillahan on vaan tarkoitus saada palsta liekkeihin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ehkä pitäisikin tehdä otsikko "Oletko koskaan tavannut ketään tälle palstalle kirjoittelevaa livenä?". :D
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
No joo, jos terminologiasta puhutaan niin otsikon "palstamiehet" kyllä vie harhaan.
Minä käsitän sen niin että tietty se käsittää kaikkia miehiä jotka täällä palstalla pyörivät. Jo pelkkä nimi sen sanoo, palstamies.
Jos termin näin käsittää niin jo aloituksessa kaikki palstalla olevat miehet leimataan häiriköiksi tai luonnevikaisiksi.Ois Ap'een kantsinut laittaa otsikkoon joku kuvaavampi termi, vaikka u l i mies tai mies o l e tettu niin ois heti nähnyt aloituksen olevan pelkkä provo vaan ja ehkäpä silloin esim minä olisin jättänyt kommentoimatta koska näillä aloituksillahan on vaan tarkoitus saada palsta liekkeihin.
Totta, palstamiehen ymmärtää miespuolisena kirjoittajana, joka voi olla anonyymikin. Ap:n teksti kuvaa enemmän jotain K&K-ulia. Kaikki tänne kirjoittaneet miehet eivät ole katkeria ja vihaisia, joskin saavat hyvin usein kuulla olevansa mm. valkoritareita tai naisia. :D
Väittäisin, että suurin osa aloituksista on tehty juuri tuolla mentaliteetilla. Että päästäis haukkumaan joku.
N50+ kirjoitti:
Ehkä pitäisikin tehdä otsikko "Oletko koskaan tavannut ketään tälle palstalle kirjoittelevaa livenä?". :D
Tai "Oletko koskaan epäillyt tavanneesi/tunteneesi av-palstaulin"
Itsehän olen päättänyt palstan innoittamana toimia täysin normaalista poikkeavasti aka mielestäni päin pärssettä, kun seuraavan kerran kaupan kassalla taakseni osuu +50v, n.180cm, lihaksikas mies. :-)
Olen itseasiassa tutustunut erääseen mieheen, jonka puheet kuulostavat palstalta tutuilta u.lien jutuilta. Muuten hän olisi mukava, mutta nämä jutut kyllä hieman häiritsevät. Olemme siis vain kavereita, emme deittaile tai mitään sellaista.
En, jokusen luuserin tunnen kyllä. Mun kaveripiieissä tullaan reilusti kaapista ja annetaan niiden naisten olla rauhassa, kun naisissa ei kerran ole muuta kun vikoja.
Sitten se yksi oululainen joka nykyään keuhkoaa täällä, se on tuttu lemmikkipalstoilta. Se on yhä kaapissa.
Täytyypä ottaa harkintaan joulunpyhien lukuvaihtoehtona. :)