Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko oikeita palstamiehiä?

Vierailija
15.12.2019 |

Siis elävässä elämässä. Tällaisia miehiä jotka jatkuvasti ovat katkeria ja vihaisia naisille mutta omasta mielestään olisivat ansainneet naisseuraa koska ovat niin kilttejä ja mukavia. Vai onko niitä vain nettipalstoilla?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tunnette.

Yllättyisitte jos tietäisitte kuinka monella miehellä on vastaavia ajatuksia. Sanoisin että selkeällä enemmistöllä.

Tuossa vain pitää tajuta kaksi asiaa:

1. Tänne tullaan ilmaisemaan vain se negatiivinen puoli naiskäsityksestä, ja se ilmaistaan mahdollisimman kärkkäällä tavalla. Positiivisia asioita naisista ei tulla kertomaan tänne.

2. IRL asiasta ei puhuta ollenkaan, koska jokainen tajuaa että se joka kritisoi naisia, tippuu deitikuvioista kerrasta. Ja luultavasti kaverit jotka olisivat samaa mieltä, haistavat tilaisuuden ja keräävät suosiopisteet komppaamalla naisia.

Ihan samalla tavalla palstalta saa sellaisen kuvan että kaikki miehet ovat laiskoja sikoja tai Tinder-huijareita, koska tänne naiset tulevat puhumaan niistä ongelmista ja negatiivisista kokemuksista.

No ei se ainakaan minulle ole enää mikään yllätys, ananyymiyden mahdollistava netti on todellakin murskannut kaikki kuvitelmani miehistä. Tämän takia en erityisemmin kaipaa parisuhdetta, koska en koe sitä tavoiteltavaksi sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee kuten miehet ajattelevat.

Olen mies. Miten minä ajattelen?

On kyllä varmasti kaikille eduksi, että pysyt erossa miehistä, jos ajattelet heistä tuolla tavalla. Toivottavasti jossain vaiheessa huomaat, että se olet nimen omaan sinä, joka halveksii ihmisiä heidän sukupuolensa takia. Silloin paraneminen voi alkaa.

"Tuolla tavalla?" Edellinen kirjoittaja ei avannut ajatuksiaan käytännössä millään tavalla. eri

42/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä palsta olisi moderoitu kunnolla, täällä olisi vihaa puolin toisin paljon vähemmän. 

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Palstamiehet” ovat oikeasti naisia, jotka trollaavat. Uskokaa pois.

Eivät ole. Yksikään nainen ei jaksa jauhaa peniksistä yhtä antaumuksella kuin niiden kantajat. :D

Oikeasti.

44/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Monet noista törkeimmistäkin mieskirjoittajista kesyyntyy välittömästi, kun joku nainen heidät kerran huomioi tosielämässä. Sehän heitä harmittaakin. Heiltä puuttuu itsekontrolli, ja he kokevat tämän ristiriitaisen maailman ahdistavana.

Eivät kesyynny. Ja kuten on jo todettu, kaikki eivät kuulu siihen joukkoon joka ei ole saanut naisilta huomiota.

Monia näistä motivoi aivan puhdas ilkeys, he kirjoittavat niin koska voivat. He nauttivat siitä ajatuksesta, että naisten itsetunto lyttääntyy heidän kirjoituksistaan.

Aina voi riidellä siitä, kumpi oli ennen muna vai kana.  Veikkaan, että kumpikin on totta. Sitä kun ei voi tietää tuntematta ihmistä oikeasti. Ihmisillä on kaikenlaista mielesterveysongelmaa ja moni ihminen elää vaiheita. Sama ihminen, joka jossain elämän vaiheessa purkaa pahaa oloa jossain palstalla, voi toisessa elämänvaiheessa olla jotain ihan muuta.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
45/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Palstamiehet” ovat oikeasti naisia, jotka trollaavat. Uskokaa pois.

Eivät ole. Yksikään nainen ei jaksa jauhaa peniksistä yhtä antaumuksella kuin niiden kantajat. :D

Oikeasti.

Tämä on ihan totta. Eikä myöskään pituudesta, statuksesta, resursseista, metsästäjänsilmistä, laatikkoleuoista, tai Herra paratkoon karvaisista pakaroista tai gyllenhaalkaruselleista. Poikain juttuja.

Vierailija
46/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tunnette.

Yllättyisitte jos tietäisitte kuinka monella miehellä on vastaavia ajatuksia. Sanoisin että selkeällä enemmistöllä.

Tuossa vain pitää tajuta kaksi asiaa:

1. Tänne tullaan ilmaisemaan vain se negatiivinen puoli naiskäsityksestä, ja se ilmaistaan mahdollisimman kärkkäällä tavalla. Positiivisia asioita naisista ei tulla kertomaan tänne.

2. IRL asiasta ei puhuta ollenkaan, koska jokainen tajuaa että se joka kritisoi naisia, tippuu deitikuvioista kerrasta. Ja luultavasti kaverit jotka olisivat samaa mieltä, haistavat tilaisuuden ja keräävät suosiopisteet komppaamalla naisia.

Ihan samalla tavalla palstalta saa sellaisen kuvan että kaikki miehet ovat laiskoja sikoja tai Tinder-huijareita, koska tänne naiset tulevat puhumaan niistä ongelmista ja negatiivisista kokemuksista.

No ei se ainakaan minulle ole enää mikään yllätys, ananyymiyden mahdollistava netti on todellakin murskannut kaikki kuvitelmani miehistä. Tämän takia en erityisemmin kaipaa parisuhdetta, koska en koe sitä tavoiteltavaksi sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee kuten miehet ajattelevat.

Olen mies. Miten minä ajattelen?

On kyllä varmasti kaikille eduksi, että pysyt erossa miehistä, jos ajattelet heistä tuolla tavalla. Toivottavasti jossain vaiheessa huomaat, että se olet nimen omaan sinä, joka halveksii ihmisiä heidän sukupuolensa takia. Silloin paraneminen voi alkaa.

Tästäkin kirjoituksesta näkee, että naisilta odotetaan paljon suurempaa ennakkoluulottomuutta ja suvaitsevaisuutta kuin miehiltä. Jos saa jatkuvasti lukea ympäri nettiä kirjoituksia, joissa miehet selväsanaisesti ilmaisevat pitävänsä naisia hädin tuskin ihmisinä, ja vielä painottavat, että näin ME MIEHET nyt vain ajattelemme (vaikkei me sitä teille naisille irl suoraan sanota, hähhähhää) , niin vähän vaikea sitä on olla vetämättä siitä tiettyjä johtopäätöksiä tämän ajattelun yleisyydestä. Satuitko huomaamaan, että lainaamani kirjoittaja sanoi hänkin, että "yllättyisitte jos tietäisitte kuinka yleisiä nuo ajatukset ovat". Ja että niin ajattelee suurin osa miehistä.

Jälleen kerran sinä syytät naista siitä, että miehiin ei enää uskalleta luottaa. Kannattaisikohan kääntää katse niihin sukupuolesi edustajiin jotka tälläkin hetkellä miesten mainetta hyvin aktiivisesti mustaavat omilla kirjoitteluillaan? Jos siis itse et heidän kanssaan samoja ajatuksia jaa...

Vierailija
47/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse palstamies. Käyn täällä veetuilemassa suomi-lehmille. Tosielämässä olen urheilullinen, korkeasti koulutettu, sivistynyt, johtavassa asemassa, ulkomailla asunut ja minulla on kaunis ja menestyvä vaimo. Hieman säälin teitä toisinaan kun olette niin tosissanne.

Nuo kaikki muut voivat pitää paikkansa, mutta sivistyneeksi ei tuollaista kieltä käyttävää ihmistä voi sanoa.

Vierailija
48/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse palstamies. Käyn täällä veetuilemassa suomi-lehmille. Tosielämässä olen urheilullinen, korkeasti koulutettu, sivistynyt, johtavassa asemassa, ulkomailla asunut ja minulla on kaunis ja menestyvä vaimo. Hieman säälin teitä toisinaan kun olette niin tosissanne.

Totta KAI sinulla on kaunis vaimo, on tietenkin, palstaulipaappa. Ilman muuta.

Kun nyt sain vastakaikua, niin voin vielä lisätä että vaimoni on paitsi kaunis ja menestyvä, niin myös korkeasti koulutettu ja jopa minua sivistyneempi. Miksipä muuten hänet olisin valinnut.

Vierailija
49/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki muut voivat pitää paikkansa, mutta sivistyneeksi ei tuollaista kieltä käyttävää ihmistä voi sanoa.

Retoriikka käyttää kuulijansa kieltä.

Vierailija
50/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajan User asennetta naisista, h*orittelua mielipiteen perusteella jne voi lukea tuolta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3611627/25-35v-suomalainen-nainen-tuore…

Sivulla 43 vielä normaali, 10-20 sivua eteenpäin ja not so much...

Vierailija
51/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt sain vastakaikua, niin voin vielä lisätä että vaimoni on paitsi kaunis ja menestyvä, niin myös korkeasti koulutettu ja jopa minua sivistyneempi. Miksipä muuten hänet olisin valinnut.

Sivistyneet ihmiset eivät hauku ketään Suomi-lehmäksi eikä veetuile tutuille tai tuntemattomille.

Sekoitat nyt sivistyksen ja käytöksen. Harmi että poistitte kirjoitukseni ja siten muilta mahdollisuuden viestini arviointiin. Menenkin tästä toisaalle palstamieheilemään. Heippa!

Vierailija
52/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retoriikka käyttää kuulijansa kieltä.

Aidosti sivistynyt ihminen pysyy asiallisena vaikka "kuulija" ei pysyisikään. Aidosti sivistynyt ihminen ei myöskään pyri ärsyttämään pelkästä ärsyttämisen ilosta. Eikä aidosti sivistynyt ihminen aseta itseään tuolla tavalla muiden yläpuolelle kuten sinä teet. Mikä esimerkiksi minun vastauksessani oli niin asiatonta, että katsot että minulle pitää käyttää tietynlaista kieltä? Sinä sen sijaan aloitit heti "suomilehmistä" puhumisen.

Vierailija
53/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei kyllä ole mikään helmi jos on sinut kelpuuttanut! Tai sitten se on vaan mielikuvitusvaimo 😅

Vierailija
54/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Pari tuttua liippaa aika läheltä mutta kumpikin perheellisiä miehiä.

Vierailija
55/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöpi tekee tällaiselle sekoboltsi palstalle oikein profiilin?

Vierailija
57/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella kaikki naisia halventavat viestit täällä Trumpin kirjoittamiksi.

Vierailija
58/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. En viihtyisi naisvihaajien seurassa. Eivät kai he uskaltaisi naisen kanssa puhuakaan? Missä edes liikkuisivat niin että tavattaisiin?

Käsitykseni miehistä on kyllä muuttunut tätä palstaa lukiessa huonompaan päin. Yritän ajatella, että U lit ovat vain pieni häiriintynyt joukko. Eihän miehet tuollaisia ole, eiväthän?

Vierailija
59/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Tällä palstalla on paljon provosointia ja provosoitumusta, mutta nuo erot pysyvät. Osa pitää niitä puoleensavetävinä piirteinä, osa karkottavina. Provot ympärillä ovat enemmän seuraus kuin syy.

Vierailija
60/176 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän palstalle kirjoittavia miehiä pahasti mt-ongelmaisina. En ainakaan välitäsiitä, mitä kirjoittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi