Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
141/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen mieheni pani siskoani meidän sohvalla, tulin kesken päivää töistä ja satuin vilkaisemaan ikkunasta kun olin pihalla tupakalla. Sohvalla veteli takaapäin siskoani, menin niin hämilleni että lähdin kylille ja palasin normiaikaan kotiin. en koskaan sanonut asiasta mitään.

Oletko vieläkin tämän huippumiehen kanssa?

Ei voi ymmärtää.

Siinä luki ”entinen”. Mutta ilmeisesti et voinut ymmärtää?

Vierailija
142/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on käsikakkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä oli työntänyt sammuneen kaverinsa takapuoleen ensin kaljapullon ja sitten oman vehkeensä, kertoi tämän kännissä hauskana läppänä ja hölmistyi järkytyksestäni. Vakuutti olevansa ihan  hetero ja  että se oli  jäynä sammuneelle, kuten naamaan piirtäminen. Rais kaus ei  tosiaan ole jäynä! Voitte uskoa että mies oli äkkiä ex.

Vierailija
144/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummini istui 3,5 tapon yrityksestä. Meni virka. Joku joskus kauan sitten tunnusti olevansa moninkertainen pankkiryöstäjä. Tuomionsa istunut. (vainaa) Ja yksi kertoi vetäneensä viivaa, just ennen kuin tapasimme eka kerran. Ja mun ystävän miesystävä. En halua edes kertoa kaikkea. Mutta nyt vuosia myöhemmin turvallisesti omalla sohvalla. Tänä päivänä arvostan.

Mitä tämä teksti on? Aivoripulia?

Vierailija
145/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarista asti tuntemani hyvä ystäväni kertoi minulle pari vuotta sitten, että isäni oli lähennellyt ja ahdistellut häntä, kun hän oli teini. Yhdyntään isä oli hänet kerran saanut ylipuhuttua, kun hän oli n 13-14v.

Nyt, kun tiesin asiasta, niin muistin kyllä, että merkkejä tuon kaltaisesta kyllä oli: isäni välillä järjesti jollain verukkeella kahdenkeskeistä aikaa hänelle ja kaverilleni, hän esim lähetti minut lähikauppaan, tai hakemaan jotain autosta ja maanitteli kaverini jäämään sisälle.

Kaverini ollessa kylässä, varsinkin yön yli, isä saattoi pelmahtaa huoneeseeni ilmoittamatta, varmaan toivoen, että ystäväni vaihtaisi vaatteita. Jos kesällä menin uimaan porukalla, jossa juuri tämä ystävä oli mukana, isä tuli lähes aina kanssamme uimarannalle "vahtimaan".

Vielä enemmän muistan ystäväni käytöksen, kuinka hän yritti vältellä isääni ja minä täystollo en tajunnut, mitä hän sääti. "Miksen saanut kertoa vanhemmilleni, että lähdemme rannalle?" Mutta kuinka olisin voinutkaan ajatella isästäni tuollaista? Minun mielestäni hän oli kunnon mies ja huipputyyppi.

Nykyään välit isään on lähes poikki, hän suorittaa tällä hetkellä ehdonalaista. Kyllä hirvitti kovasti ajatella, kuinka kaverini oli pitänyt kaiken tuon sisällään lähes kymmenen vuotta. Ja kuinka yksin hän on ollut asian kanssa yrittäessään suojella minua noin karulta totuudelta?

Vierailija
146/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Tässä ongelmana taisi olla se, että isä oli jättänyt kertomatta vaimolleen ensimmäisestä avioliitosta tai peräti valehdellut seurustelun aikana aikaisemmista suhteistaan.

Avioliittoon tarvitaan esteettömyystodistus, josta käy entiset liitot ilmi.

Niin että ainakaan äidillesi ei oo voinut tulla yllätyksenä.

Vierailija
147/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Tässä ongelmana taisi olla se, että isä oli jättänyt kertomatta vaimolleen ensimmäisestä avioliitosta tai peräti valehdellut seurustelun aikana aikaisemmista suhteistaan.

Täähän on melkein kuin jättäisi vaimolleen kertomatta, että on ollut Napakympissä.

Vierailija
148/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku paloitteli lapiolla elävän kissan.

Ihminen on pahasti viallinen kun tekee tuollaista viattomalle luontokappaleelle.

Vierailija
149/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että seksinostaja tietenkin on se halveksittu naisten mielestä. Kuinkas muutenkaan. Onko siinä eroa onko ostaja sinkku vai varattu? Vai onko ostaja vain ja ainoastaan säälittävä.

Mä ite perustelin tuolle myyjälle miksi itse en pidä ostamista säälittävänä ja menihän se lopulta perille. Ehkä joku päivä kun ja jos viitsin laitan tännekin ne perustelut.

Taas paistaa tämä palstamiesten kyvyttömyys empatiaan. Mietippä oikeasti, mitä se seksin myyminen ja ostaminen on. Möisitkö itse omaa kehoasi muiden mielihyväksi seksuaaliseen käyttöön? Millainen oman tilanteesi tulisi olla, että tekisit niin? Miltä tuntuisi, kun joutuisit miellyttämään ketä tahansa, joka sinut haluaa ostaa, ja antaa oman kehosi muiden käytettäväksi? Ei pelkästään (tuskin lainkaan) niiden hyvän näköisten nuorten naisten, vaan epämiellyttävien, rumien, vanhojen ihmisten käyttöön, mitä irstaimmilla tavoilla.

Ei mulla muuta.

Ei liity aiempiin viesteihin, mutta halusin vaan kertoa että kyllä meitä aivan normaalejakin ihmisiä on, jotka on ihan omasta halustaan myyneet seksiä. Kukaan tai mikään muu ei minua siihen pakottanut kuin mieltymys helppoon rahaan ja seksiin. Ei kaikki seksiä myyvät ole mitään ihmiskaupan uhreja.

Vierailija
150/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani on yhteensä 10 lasta ja 6 eri miehen kanssa. Mummoni on myös ollut mielisairaalassa. Liekkö häneltä olen mielenterveysongelmani perinyt. ;Dd

Vierailija
151/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini serkun ensimmäinen aviomies oli vankasti vasemmistolainen ja kuoli kansalaissodan jälkeen Hennalan punavankileirillä. Häneltä jäi vaimo ja kolme alaikäistä lasta. Vaimo meni sitten uudelleen naimisiin ja sai taas kolme lasta. Suvussa luultiin yleisesti, että kaikki kuusi lasta olivat tämän toisen miehen siittämiä. Asian oikea laita selvisi, kun aloin tutkia sukuamme. Kysyin mm. äitini veljeltä, oliko hän koskaan kuullut asiasta, mutta ei, asia oli hänelle aivan uusi. Isoisä varmasti tiesi, mutta ei koskaan paljastanut asiaa. Hän ja tuo äitini serkku olivat samaa ikäpolvea ja kasvinkumppaneita ja läheisiä koko ikänsä.

Samaa perhettä koskee myös toinen juttu. Ensimmäisessä avioliitossa syntynyt tytär sai aviottoman lapsen aika nuorena, tyttären. Isoäitinsä toisen aviomiehensä kanssa kasvatti tytön. Muistan joskus nuorena kyselleeni, miten tämä tytär, nuori nainen silloin, kuului perheeseen. Minulle vastattiin, että eiköhän se ole jonkinlainen kasvattilapsi, jonka perhe on ottanut hoitaakseen. Taas tuli sukututkimus mukaan kuvaan ja sukulaisuus selvisi. Hänen äitinsä oli minun pikkuserkku, mutta meillä oli suuri ikäero, joten en ole edes varma, tapasimmeko koskaan. Sukumme ikähaitari on suuri.

Kolmas juttu koskee minua. Olen avioton lapsi, joka ei tiennyt moneen vuosikymmeneen mitään isästään. Taas tuli sukututkimus avuksi, tällä kertaa tosin välillisesti. Isä ja äiti eivät olleet koskaan naimisissa. Vahinko tapahtui, kun he olivat seurustelleet kolmisen kuukautta. Ja siihen se sitten päättyikin. Isä avioitui aika pian toisen naisen kanssa ja eli yli 20 vuotta lapsettomassa liitossa. Eron jälkeen, jo eläkeukkona, hän tapasi uuden naisen, jonka kanssa perusti perheen ja sai pari lasta, minun sisaruspuoliani siis. Minusta perheessä ei tiedetty mitään, vain isä tiesi. Muutama vuosi sitten otin itse yhteyttä. Isä oli silloin jo kuollut, samoin kuin äitinikin.

Vielä yksi juttu, jonka tiesin lapsesta asti eli siitä asti kuin se tapahtui. Yksi äitini serkku hirtti itsensä. Hän oli jotenkin epävakaa persoona, jonka ei mm. olisi missään tapauksessa pitänyt joutua sotaan. Sotatraumat ja myös lapsuudenperheen ankara uskovaisuus olivat yksinkertaisesti liikaa. Kuvaan oli tullut myös alkoholi. Noin kymmenen vuotta hän jaksoi sodan jälkeen elää, mutta sitten ei enää. Siinä suvussa / perheessä on ollut mielenvikaisuutta muulloinkin. Yksi hänen tädeistään vietti koko aikuiselämänsä laitoksissa, ensin mielisairaalassa ja sitten kunnalliskodissa suurimman osan elämästään.

Vierailija
152/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereista pari on ostanut prostituoitujen palveluita. Oksettaa, koska ovat naimisissa (tai siis yksi erosi ja ex silloin kertoi). Voin aika pahoin tästä tiedosta, vaikea suhtautua näihin ”kavereihin” yhtään myönteisesti.

153/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari tappoi selvinpäin täysikasvuisen poikansa, pitämällä tätä hehkuvankuumaa saunan kiuasta vasten. Kuoli pahoihin palovammoihin parin viikon päästä.

Isäni oli eläimiinsekaantuja.

Vierailija
154/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä paljastukset ovat aivan siaraita ja Suomessa vielä 🧐

Vierailija
155/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri kertoi olevansa pojantyttären isä eikä isoisä. Oli vaikeuksia kuunnella vaimonsa juttuja ihanasta lapsenlapsesta kun ei tiennyt meidän tietävän salaisuutta.

Siis oli poikansa naisystävän laittanut raskaaksi, ja vaimo ei tiennyt mitään vaan luuli lapsenlapseksi? Ai kamala... Vai oliko yhteinen kulissi jollekin?

Vierailija
156/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee Ultra Brata

No hei, mä tunnen sellaisen joka kuuntelee dupstepiä

Vierailija
157/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden kaveri ja naapuri teki aikoinaan murhan, johon liittyi saatananpalvontaa. Satuin olemaan äidillä ja isällä kylässä sinä päivänä, jolloin se tapahtui. Hän asui vielä porukoillaan. No, tietämättä hänen mielenkiintonsa kohteista ja teosta, juteltiin pihalla mitäkuuluuihanhyvää -liibalaabat muutama tunti teon jälkeen. Siinä se jutusteli ihan muina ihmisinä. Hyi hitto.

Lahti?

Vierailija
158/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei tiedä että tiedän tämän, sain kuulla toista kautta että kaverin lapsen isä on raiskannu jonku naisen jossai liikuntapaikassa ja saanu siitä tuomion plus että on kai muitakin naisia ahdistellu. Sen siis tiesin jo entuudestaan että kaveri on eronnu lapsensa isästä ja on kaveria reilun 10 vuotta vanhempi, mutta yllättää että kaveri puhuu aina normi sävyyn ex-miehestä ja "ylpeilee" että lapsensa on kyseisen miehen lapsi (harvinainen sukunimi), ite nimittäin jos ois entinen mies tommosta tehny ni en ikinä puhuis yhtää mitään koska teko minkä on tehny on todella halveksuttuva ja anteeksiantamaton. En oo kellekää muille kavereille kertonu tästä, koska ei ees mun kuulus tietää, mutta ällöttöö kuunnella aina kun kaveri puhuu miehestä, ja haluisin ett muutkin sais tietää ett ei kannattas huokailla sen miehen perään (hyväkroppanen) ja toisaalta oon ottanu vähän etäisyyttä tähän kaveriinkin koska kuultuani ton asian on jotenki vaikeeta suhtautua kaveriin täysin luottavaisin mielin, jonkinlainen riippuvuus sillä taitaa miehiin olla kun on koko ajan uusissa suhteissa aina jollain tavalla epäilyttävien jätkien kanssa

Vierailija
159/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuva puolueaktiivi (TV:stäkin tuttu) löytyi sammuneen käytävästä kurkku takapuolessaan. En olisi halunnut nähdä.

Vierailija
160/363 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee Ultra Brata

No hei, mä tunnen sellaisen joka kuuntelee dupstepiä

Tunnetko sä meikäläisen?

m53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän