Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?
Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.
Mites teillä?
Kommentit (363)
Mulla oli joskus joku suhteen tapainen yhden miehen kanssa, josta paljastui hetken päästä että hänellä on sellainen fetissi, että hän fantasioi tulevansa syödyksi kokonaisena (vorefilia). Myös joku jättiläisfetissi liittyi siihen. Suhde päättyi kun en kerta kaikkiaan pystynyt enää ajattelemaan muuta kuin tuota asiaa joka kerta kun näin hänet. Olisihan sen voinut ottaa puheeksi, mutta sain tietää siitä vahingossa ja ajattelin että häntä olisi varmaan nolottanut ihan jumalattomasti. Eikä tuollaisesta voi mitenkään luontevasti puhua, emmekä olleet missään vakavassa suhteessa kuitenkaan. En edes tiennyt että tuollainen asia on olemassa enkä varmasti olisi uskonut koko juttua ellen itse olisi sitä saanut tietää, näköjään totuus on joskus ihmeellisempää kuin luulisikaan.
Lapsuuden kaveri ja naapuri teki aikoinaan murhan, johon liittyi saatananpalvontaa. Satuin olemaan äidillä ja isällä kylässä sinä päivänä, jolloin se tapahtui. Hän asui vielä porukoillaan. No, tietämättä hänen mielenkiintonsa kohteista ja teosta, juteltiin pihalla mitäkuuluuihanhyvää -liibalaabat muutama tunti teon jälkeen. Siinä se jutusteli ihan muina ihmisinä. Hyi hitto.
Kuulin tutulta, että toisella tutulla on onnellisen avioliittonsa ohella toinenkin suhde, jota ylläpitää Venäjällä. Siellä on kuulemma nuorempi nainen, jonka luona käy työmatkoilla ja jonka asunnon tämä äijä kustantaa.
Tuntuu pahalta, pitäisikö ukko käräyttää aviovaimolleen? Vaimo luulee elävänsä unelmaelämää, muttei tajua epäillä mitään miehensä työmatkailusta. Toisaalta tuntuu pahalta sekaantua heidän onneensa. Lapsiakin on kuvioissa mukana.
Ei kamalin, sen sijaan yksi raivostuttavista asioista joihin olen törmännyt:
Entinen kaverini esitti minulle vähävaraista, jolla ei ole varaa tärkeisiin juttuihin kuten ruokaan, laskuihin jne. Pyysi minulta rahaa, jota sitten lainasin koska halusin auttaa. Totuus oli kuitenkin se, että käytti lainaamani rahat turhanpäiväiseen shoppailuun (vaatteita, kosmetiikkaa, sisustusjuttuja ainakin). Häneltä oli mennyt luottotiedot ja oli paljon velkaa.
Päädyin lopulta katkaisemaan välit häneen, koska koin tuollaisen ihmisen vastenmielisenä. Hän piti suuttumustani liioitteluna, mikä suututti minua vain entisestään. Hän ei omasta mielestään ollut tehnyt mitään väärää.
Entinen naispuolinen kaverini r@iskasi miespuolisen varatun kaverini tämän ollessa sammunut. Kuulin tästä jälkikäteen naiselta joka koki ettei tehnyt väärin kun halusi lasta kyseiseltä mieheltä, katkaisin välit. Nainen ei onneksi tullut tästä raskaaksi ja mieskin katkaisi häneen välit
Että naapuri on istunut elinkautisen kidutusmurhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.
Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.
Vielä kerran nostan esille tämän kommentin, koska se kuvastaa täydellisesti miten lammasmaisesti ihmiset käyttäytyy. Yksi tyyppi sanoo väärän oletuksen ja 300 seuraa perässä.
Muutama tuntemani tyyppi äänestää persuja. Kaikki muu vielä menisi, homoseksuaalisuudet, hivit, sukupuolitaudit jne. Tuo nyt vain on jotenkin ihan liikaa ei olisi uskonut, vaiika jotain oireita kyllä oli näkyvissä ei vain osannut kiinnittää niin huomiota ajattelin niiden olevan ironisia läppiä
Kaverin silloisesta tyttöystävästi kaveri avautui hirveässä jurrissa, että miten hänen pitäis ottaa asia esille kun nainen haluaa että häntä laitetaan vaan kakkoseen ja kaveri olisi halunnut myös pimpuraa. En vaan voinut, enkä edelleenkään, voi olla ajattelamatta asiaa kun mietin tai näen kyseisen naisen :D Pieni asia, mutta jostakin syystä tuo syöpyi jonnekkin äärimmäisen syvälle aivoihin.
"Entinen naapuri kertoi olevansa pojantyttären isä eikä isoisä. Oli vaikeuksia kuunnella vaimonsa juttuja ihanasta lapsenlapsesta kun ei tiennyt meidän tietävän salaisuutta.
"miten joku voi tehdä noin omalle lapselleen?"
Selvis myöhemmin sekin, että tällä naapureiden vanhimmalla pojalla olikin eri isä eli "isoisä" ei ollut biologinen isä hänelle. Koko juttu oli sovittu perheen kesken ja ideoijana lapsen isoäiti. Halusivat salata poikansa homouden ja maksoivat lapsen synnyttäneelle vaimolle, jota sitten meille haukuttiin kun oli jättänyt perheensä heti vauvan synnyttyä.
Kaverin ex vaimo oli pitänyt aiemmin kuollutta vauvaansa pakastimessa (lapsi oli jollekin naisen lukuisista existä). Kaveri oli välillä käynyt hakemassa pakastimesta ruokaa, kun vauva oli siellä.
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni pani siskoani meidän sohvalla, tulin kesken päivää töistä ja satuin vilkaisemaan ikkunasta kun olin pihalla tupakalla. Sohvalla veteli takaapäin siskoani, menin niin hämilleni että lähdin kylille ja palasin normiaikaan kotiin. en koskaan sanonut asiasta mitään.
Oletko vieläkin tämän huippumiehen kanssa?
Ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen mieheni pani siskoani meidän sohvalla, tulin kesken päivää töistä ja satuin vilkaisemaan ikkunasta kun olin pihalla tupakalla. Sohvalla veteli takaapäin siskoani, menin niin hämilleni että lähdin kylille ja palasin normiaikaan kotiin. en koskaan sanonut asiasta mitään.
Oletko vieläkin tämän huippumiehen kanssa?
Ei voi ymmärtää.
Jaa, olihan se entinen näköjään. Mutta ei ilmeisesti tuon tapauksen takia? Vai etkö vain kertonut syytä kun jätit hänet?
Miespuolinen työkaveri on transvestiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni on ollut niin paha seksitauti, että koko kohtu poistettiin.
Jestas. No tää on kyllä outo! Omasta äidistä kuva on jotenkin niin seesteinen ja puhdas, että vaikka elämää onkin ollut niin en osaisi kuvitella tuollaista joten kyllä yllättyisin vaikkei ehkä saisi. 😅 Toivottavasti äitisi tervehtii kuitenkin lopulta.
Tämä on hauska ilmiö. "Jokainen sukupolvi kuvittelee keksineensä seksin ja huumeet." Myös ne 1920-luvulla syntyneet aikanaan. Ja kaikkien vanhemmat ovat luonnollisesti pulmusia, kuinkas muutenkaan.
Serkku polttaa tupakkaa, syö kaalta ja juo vieläpä viintäkin. :(
Kaveri polttaa tupakkia ja syö kaalia :(
Haju on hirvee:/
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista että seksinostaja tietenkin on se halveksittu naisten mielestä. Kuinkas muutenkaan. Onko siinä eroa onko ostaja sinkku vai varattu? Vai onko ostaja vain ja ainoastaan säälittävä.
Mä ite perustelin tuolle myyjälle miksi itse en pidä ostamista säälittävänä ja menihän se lopulta perille. Ehkä joku päivä kun ja jos viitsin laitan tännekin ne perustelut.
Taas paistaa tämä palstamiesten kyvyttömyys empatiaan. Mietippä oikeasti, mitä se seksin myyminen ja ostaminen on. Möisitkö itse omaa kehoasi muiden mielihyväksi seksuaaliseen käyttöön? Millainen oman tilanteesi tulisi olla, että tekisit niin? Miltä tuntuisi, kun joutuisit miellyttämään ketä tahansa, joka sinut haluaa ostaa, ja antaa oman kehosi muiden käytettäväksi? Ei pelkästään (tuskin lainkaan) niiden hyvän näköisten nuorten naisten, vaan epämiellyttävien, rumien, vanhojen ihmisten käyttöön, mitä irstaimmilla tavoilla.
Ei mulla muuta.
Kummini istui 3,5 tapon yrityksestä. Meni virka. Joku joskus kauan sitten tunnusti olevansa moninkertainen pankkiryöstäjä. Tuomionsa istunut. (vainaa) Ja yksi kertoi vetäneensä viivaa, just ennen kuin tapasimme eka kerran. Ja mun ystävän miesystävä. En halua edes kertoa kaikkea. Mutta nyt vuosia myöhemmin turvallisesti omalla sohvalla. Tänä päivänä arvostan.