Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
181/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskarista asti tuntemani hyvä ystäväni kertoi minulle pari vuotta sitten, että isäni oli lähennellyt ja ahdistellut häntä, kun hän oli teini. Yhdyntään isä oli hänet kerran saanut ylipuhuttua, kun hän oli n 13-14v.

Nyt, kun tiesin asiasta, niin muistin kyllä, että merkkejä tuon kaltaisesta kyllä oli: isäni välillä järjesti jollain verukkeella kahdenkeskeistä aikaa hänelle ja kaverilleni, hän esim lähetti minut lähikauppaan, tai hakemaan jotain autosta ja maanitteli kaverini jäämään sisälle.

Kaverini ollessa kylässä, varsinkin yön yli, isä saattoi pelmahtaa huoneeseeni ilmoittamatta, varmaan toivoen, että ystäväni vaihtaisi vaatteita. Jos kesällä menin uimaan porukalla, jossa juuri tämä ystävä oli mukana, isä tuli lähes aina kanssamme uimarannalle "vahtimaan".

Vielä enemmän muistan ystäväni käytöksen, kuinka hän yritti vältellä isääni ja minä täystollo en tajunnut, mitä hän sääti. "Miksen saanut kertoa vanhemmilleni, että lähdemme rannalle?" Mutta kuinka olisin voinutkaan ajatella isästäni tuollaista? Minun mielestäni hän oli kunnon mies ja huipputyyppi.

Nykyään välit isään on lähes poikki, hän suorittaa tällä hetkellä ehdonalaista. Kyllä hirvitti kovasti ajatella, kuinka kaverini oli pitänyt kaiken tuon sisällään lähes kymmenen vuotta. Ja kuinka yksin hän on ollut asian kanssa yrittäessään suojella minua noin karulta totuudelta?

Oot varmaan joutunutkin käsittelemään tätä tosi paljon, mutta vau miten avoimesti pystyt kirjoittamaan ja jäsentämään tuota asiaa. Ja että olet pitänyt vielä isääsi hyvänä miehenä, sen on täytynyt olla monta kertaa vaikeampaa. Kaikkea hyvää sulle jatkoon.

Vierailija
182/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri kertoi olevansa pojantyttären isä eikä isoisä. Oli vaikeuksia kuunnella vaimonsa juttuja ihanasta lapsenlapsesta kun ei tiennyt meidän tietävän salaisuutta.

En tajua tästä mitään, vääntäkää rautalangasta. Onko tämä insestiä? Isoisä tehnyt lapsen tyttärensä kanssa? Vai jonkun ulkopuolisen? Vai mitä?

Minä käsitin niin, että isoisä on ollut miniänsä kanssa, koska ei ole pojan tyttärelle isoisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Tässä ongelmana taisi olla se, että isä oli jättänyt kertomatta vaimolleen ensimmäisestä avioliitosta tai peräti valehdellut seurustelun aikana aikaisemmista suhteistaan.

sehän lukee niissä papereissa naimisiin mennessä, monesko avioliitto on

Vierailija
184/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystävä oli tuomittu törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Samainen kaveri petti minua. Pettäminen tuntuu aika pieneltä verrattuna siihen järkytykseen tuosta tiedosta, ällöttää edelleen että olen harrastanut seksiä kyseisen kaverin kanssa lukuisia kertoja tietämättä totuutta hänestä. Eron jälkeen pettäminen oli tietysti minun vikani ja väitti myös tuomion olleen väärä ja että se muka kumottiin. Jostain syystä en uskonut ja tein sen kyllä hänellekin selväksi. 

Vierailija
185/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni oli ollut vankilassa alaikäiseen sekaantumisesta. Tämä oli jo vuosia ennen syntymääni, ja kovin häpeilty ja vaiettu asia. Minulle se selvisi ihan vahingossa.

Vierailija
186/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava, joka on kovin innokas arvostelemaan muiden valintoja ja elämäntyyliä, on onnistunut muutamassa vuodessa sotkemaan raha-asiansa niin, että n. 200 000 € on ulosotossa eikä hänellä ole varaa koskaan selvittää velkojaan, vaan tulee menettämään asuntonsa tämän myötä. Samalla tulee käymään myös niin, ettei koskaan voi jättää lapsilleen perinnöksi mitään, koko omaisuus on mennyttä.

Vierailija
187/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapaili kahta naista samaan aikaan ja vielä pari viikkoa ennen avoliittoon muuttamista harrasti seksiä toisen naisen kanssa. Avopuoliso ei tiedä tästä mitään. 6 vuoden avoliiton jälkeen mies päätyi pettämään avopuolisoaan kyseisen toisen naisen kanssa. Avopuoliso jopa soitti miehelle tällöin ja mies valehteli olevansa matkalla kotiin. Avopuoliso epäili, mutta mies sai valehdeltua ja avoliitto on jatkunut edelleen.

Pettämisestä on pari vuotta aikaa. Avopuoliso sairastaa kroonista sairautta, joka aiheuttaa muutoksia kognitiiviseen puoleen, ehkä tämä on osaltaan vaikuttanut siihen, että hän uskoi miehen valheet. 

Vierailija
188/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kaverini mies on kaappihomo. Hänen miehensä on siis harrastanut useampaan otteeseen makkarileikkejä erään miespuolisen kaverini kanssa. En tiedä mitä tehdä. Itse pohdin, että jos kertoisin tälle kaverilleni, mutta mieheni sanoo, että parempi olla puuttumatta. Kuitenkin kyseessä on kaksi kaveriani, joten ehkä vaan vetäydyn syrjään.

Ei ole mitenkään harvinaista, että ukkomiehissä on biseksuaaleja. Tietysti sitten on ongelma, jos vaimo ei tiedä eikä hyväksy, mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka olisi vaimon lupa.

Hyi Helvetti, jos mun mies paljastuisi kaappihomoksi, niin lemppaisin saman tien, en halua homoa, vaan hetero miehen, en neitiä

Biseksuaali on eri asia kuin kaappihomo -_-'

Vierailija
189/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kaverini mies on kaappihomo. Hänen miehensä on siis harrastanut useampaan otteeseen makkarileikkejä erään miespuolisen kaverini kanssa. En tiedä mitä tehdä. Itse pohdin, että jos kertoisin tälle kaverilleni, mutta mieheni sanoo, että parempi olla puuttumatta. Kuitenkin kyseessä on kaksi kaveriani, joten ehkä vaan vetäydyn syrjään.

Ei ole mitenkään harvinaista, että ukkomiehissä on biseksuaaleja. Tietysti sitten on ongelma, jos vaimo ei tiedä eikä hyväksy, mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka olisi vaimon lupa.

Eihän se mitenkään harvinaista ole eikä mitenkään tuomittavaa, mutta harvoin ne biseksuallienkaan suhteet avoimia on. Itselleni on ainakin aivan yksi ja sama harrastaisiko mieheni seksiä naisen vai miehen kanssa kyse olisi joka tapauksessa pettämisestä.

Ymmärrän, pointtini oli vaan se, ettei miesten kanssa silloin tällöin seksiä harrastava mies automaattisesti ole heterokulissia ylläpitävä kaappihomo vaan elämäänsä tyytyväinen. Toki toisen kanssa seksiä harrastettaessa kaikkien on hyvä olla asiasta tietoinen ihan turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
190/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi Helvetti, jos mun mies paljastuisi kaappihomoksi, niin lemppaisin saman tien, en halua homoa, vaan hetero miehen, en neitiä

Kirjoittaja taitaa olla mies? Mutta jos olisi tosissaan, kyllähän sitä naimisiin mennessä on jo huomannut onko kumppani ns. neiti vai ei. Ja selväähän on, ettei nainen halua kumppanikseen homoa, biseksuaali on sitten eri asia. Jos mies on tässä seksistä bottom, ehkä jollain tavalla voin ymmärtää, että vaimoa häiritsisi tämä ajatus miehestään, vaikka kieltämättä se melko rajoittavalta tuntuukin. Usein juuri nämä ennakkoluulot ovat syy siihen, miksi vaimolle ei näistä tunteista uskalleta puhua, tai toisaalta kavereillekaan.

Vierailija
191/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla oli näkyvä kamelinvarvas kaupassa käydessään!

Vierailija
192/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole todellakaan niin kamalaa, mitä monet asiat täällä, mutta jotenkin olen tästä todella hämmästynyt edelleen. Hyvä (entinen) ystäväni ei enää halunnut olla ystäväni, kun selvisi, että meillä on poliittisia näkemyseroja tietyistä asioista ja hän alkoi yhä enemmän kannattaa tiettyjä aatteita. Hän oli aivan järkyttynyt, etten ole kaikesta samaa mieltä. Olen siis vasemmalle päin kallellaan oleva, mutta tietyissä asioissa vähän enemmän oikealla. Eli en siis mikään ääripäätyyppi, mutta tätä hän ei kyennyt sulattamaan. Näin pienestä voi siis ystävyys katketa.

193/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s*atana noita juttuja. Taas sitä todettiin ettei kehenkään kannata luottaa...

Vierailija
194/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni on ollut niin paha seksitauti, että koko kohtu poistettiin.

Ennen syntymääsi?

Vierailija
195/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...pointtini oli vaan se, ettei miesten kanssa silloin tällöin seksiä harrastava mies automaattisesti ole heterokulissia ylläpitävä kaappihomo...

Ööö...

Kyllä miehen kanssa seksiä harrastava mies on homo, siitä ei mihinkään päästä, vaikka yritettäisiin millaiseen hienoon terminologiaan asia verhota!

Homo tarkoittaa samanlaista. Hetero erilaista. Homoseksuaali tarkoittaa ihmistä, joka tuntee seksuaalista vetoa (vain ja ainoastaan) samanlaiseen, eli samaan sukupuoleen. Hetero taas vastakkaiseen. Jos molempiin, on kyseessä biseksuaali (bi=kaksi). Termit tulevat kreikan kielestä, eikä siitä voi omalla päätöksellä ja mielipiteellä poiketa, kuten yrität tehdä. 

Vierailija
196/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...pointtini oli vaan se, ettei miesten kanssa silloin tällöin seksiä harrastava mies automaattisesti ole heterokulissia ylläpitävä kaappihomo...

Ööö...

Kyllä miehen kanssa seksiä harrastava mies on homo, siitä ei mihinkään päästä, vaikka yritettäisiin millaiseen hienoon terminologiaan asia verhota!

Homo tarkoittaa samanlaista. Hetero erilaista. Homoseksuaali tarkoittaa ihmistä, joka tuntee seksuaalista vetoa (vain ja ainoastaan) samanlaiseen, eli samaan sukupuoleen. Hetero taas vastakkaiseen. Jos molempiin, on kyseessä biseksuaali (bi=kaksi). Termit tulevat kreikan kielestä, eikä siitä voi omalla päätöksellä ja mielipiteellä poiketa, kuten yrität tehdä. 

Aivan sama vaikka tulisi Swahilin kielestä, ei perusasia siitä miksikään muutu...

Toisen miehen penistä taikka peräaukkoa himoitseva mies on HOMO ja sillä siisti.

Ei minulla mitään heitä vastaan toki ole.

Jos ja kun kaksi aikuista ihmistä päättää keskenään sekstailla, se on ihan heidän välisensä asia.

Ärsyttää vaan kun asiaa valkopestään sanakikkailuin joksikin muuksi.

Vierailija
197/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...

Aivan sama vaikka tulisi Swahilin kielestä, ei perusasia siitä miksikään muutu...

Toisen miehen penistä taikka peräaukkoa himoitseva mies on HOMO ja sillä siisti.

Jos ja kun kaksi aikuista ihmistä päättää keskenään sekstailla, se on ihan heidän välisensä asia.

Mutta jos sama mies himoitsee myös naisia ihan yhtä paljon? Eikö sillä muka ole mitään merkitystä?

T: eri

Vierailija
198/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenystäväni oli elänyt sadististen vanhempien armoilla.

En ollut huomannut heissä mitään erikoista; he olivat hiukan vähäpuheisia, mutta hyvin kohteliaita mulle.

Teot olivat sellaisia, että lapset otettaisi nykypäivänä huostaan ja tekijät joutuisivat vankilaan.

Sama. Näin aikuisiällä tullut monesti mieleen että jos jokin taho olisi saanut selville mitä heidän seiniensä sisällä tapahtui niin satavarmasti olisi tullut pikainen huostaanotto eikä vanhemmista ainakaan äiti olisi helpolla selvinnyt.

Vierailija
199/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö...

Mutta jos sama mies himoitsee myös naisia ihan yhtä paljon? Eikö sillä muka ole mitään merkitystä?

T: eri

Ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
200/363 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta bdsm-jutusta: mulla kaveri, joka kertoi mieltymyksestaan bdsm-seksiin ja myos hanet oli (enon toimesta) useampaan otteeseen r*isk_ttu varhaisteini-iassa.

Mulle hanen bdsm-tunnustuksensa oli tavallaan se vaivaannuttavin, han naytti mulle mustelmista taysin sinisia rintojaan ja raipaniskujen punaisia verinaarmuja takareisissaan tyytyvaisena ja ylpeana, itsellani vakivaltainen lapsuus niin en oikein pystynyt ymmartamaan miten joku saattoi kiihottua noin ilmeisesta kivusta. 

Ja siis vaivaannuttavin se oli siksi, etta han kertoi etta uskalsi uskoutua minulle, kun olen niin "vapaamielinen" ja en pystynyt iloitsemaan hanen uudesta rakkaudestaan, jonka kanssa naita bdsm-leikkeja siis harrasti. Kun mun mielesta mies vaan pahoinpiteli mun ystavaa seksin varjolla. Tyyppi paljastui muutenkin ihan taydeksi manipuloijaksi ja paskan puhujaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme