Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
341/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni on kreationisti ja maailma on luotu 6000 vuotta sitten. Nyt kuulemma eletään muutenkin lopun aikoja.

Vierailija
342/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni entinen miesystävä on tap pa nut jonkun ihmisen, jauhoi siitä aina kovassa kaatokännissä, ei muulloin. Tehnyt täydellisen murhan, koska ei ole jäänyt kiinni.

Ilmankos on mennyt rappiolle, omatunto kolkuttaa ja yrittää viinalla sitä sammuttaa.

Todella mukava mies, ei koskaan uskoisi.

Siis mitä. Ei ole jäänyt kiinni? Jauhaa siitä kännissä, mutta kukaan ei yritä selvittää kenet äijä on tap panut? Kaikki vain kuuntelevat, että taas se jauhaa sitä samaa juttua?

No just. Mikäli tämä ei ole keksitty juttu, melkein olisi velvollisuus ottaa poliisin yhteyttä, sikäli että näkisivät tarpeelliseksi selvittää IP-osoitteesi ja sitä kautta selvitellä tämän mahdollisen murhaajan henkilöllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sattumalta tietää (nykyisin jo ex-)miehelläni olevan poste restante -osoite, johon tilaili naisten käytettyjä pikkuhousuja. Säilöi niitä kotonamme eri piilopaikkoihin koirankakkapusseihin. Olin aikalailla tyrmistynyt kun asia tuli vahingossa ilmi. Sama mies myös varasteli vaatteitani. En tiedä mihin tarkoitukseen. Olimme olleet yhdessä yli 10v kun asiat tuli ilmi. Oli siinä ihmettelemistä. Ero tuli lopulta aivan muista syistä.

Ei varmaan pahasti mene pieleen, jos veikkaan, että ero tuli läheisyyden (henkisen) puutteesta. Hänellä on joku fetissi, ehkä transu?, mitä hän ei ole pystynyt kanssasi jakamaan.

Vierailija
344/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan epäreilua tunnustaa toisille tällaisia salaisuuksia ja sitten odottaa että nämä pitävät jutut omana tietonaan, siitä huolimatta että tietävät niiden vahingoittavan muita ihmisiä... Kai sellaisilla ihmisillä ei ole mitään kykyä ymmärtää, että muilla saattaa olla sellainen asia kuin omatunto. Siis vaikka näissä tilanteissa joissa kerrotaan vaikka yhdelle sisarukselle joku perhesalaisuus jota ei saa kertoa muille, tai naapurille joku isyyssekaannus ja sit naapurin pitää teeskennellä että kaikki on hyvin. Musta tuntuisi ihan kauhealta sen henkilön puolesta, jolle ei ole kerrottu, jota niinkuin huijataan tai pidetään pimennossa, jolle ehkä jopa nauretaan selän takana. Olisi kamalaa osallistua sellaiseen. Varsinkin jos on itse lapsi ja tuo henkilö on oma vanhempi tai joku muu tärkeä aikuinen.

Vierailija
345/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 46v ja minä olen 47v. Hän harrastaa maksullisissa käyntiä ja nimenomaan nuorissa h..orissa käyntiä. Noin 20 vuotisita yleensä. Meillä on kyllä hyvä seksielämä, joten tätä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
346/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukkoni on kreationisti ja maailma on luotu 6000 vuotta sitten. Nyt kuulemma eletään muutenkin lopun aikoja.

No niin kyllä eletäänkin... missä tynnyrissä elät?

Vierailija
347/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä parikin aikuista naista jotka käyvät oman isänsä kanssa saunassa. Avoimesti kertovat asiasta eikä siinä ilmeisesti sitten mitään sekauaalissävytteistä ole mukana mutta minulle jotenkin todella vaivaannuttava tieto.

Vierailija
348/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä parikin aikuista naista jotka käyvät oman isänsä kanssa saunassa. Avoimesti kertovat asiasta eikä siinä ilmeisesti sitten mitään sekauaalissävytteistä ole mukana mutta minulle jotenkin todella vaivaannuttava tieto.

Minäpä käyn myös isäpuolen kanssa! Ajattelepa!! Samaa perhettä ollaan kuitenkin oltu jo parikyt vuotta, juhannukset ja joulut saunotaan koko sakki kimpassa.

Vierailija
349/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ollut salasuhde 30 vuoden ajan.

Vierailija
350/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni entinen miesystävä on tap pa nut jonkun ihmisen, jauhoi siitä aina kovassa kaatokännissä, ei muulloin. Tehnyt täydellisen murhan, koska ei ole jäänyt kiinni.

Ilmankos on mennyt rappiolle, omatunto kolkuttaa ja yrittää viinalla sitä sammuttaa.

Todella mukava mies, ei koskaan uskoisi.

Siis mitä. Ei ole jäänyt kiinni? Jauhaa siitä kännissä, mutta kukaan ei yritä selvittää kenet äijä on tap panut? Kaikki vain kuuntelevat, että taas se jauhaa sitä samaa juttua?

No just. Mikäli tämä ei ole keksitty juttu, melkein olisi velvollisuus ottaa poliisin yhteyttä, sikäli että näkisivät tarpeelliseksi selvittää IP-osoitteesi ja sitä kautta selvitellä tämän mahdollisen murhaajan henkilöllisyyttä.

Veikkaan, ettei poliisi tuollaisia selvittele. Viestissä kun ei ole mitään mikä todistaisi, ettei juttu ole keksitty.

Vierailija
351/363 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

En ymmärrä tätä ollenkaan. Mitä tämä kirjoittaja tarkoittaa?

Vierailija
352/363 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
353/363 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija pani äidin siskoa kun oli minua hoitamassa pienenä ja tämä sisko oli teini, sitten pani äidin " ystävää" ja siitä narahti. Joo, faija oli panomies, mutta kuoli yksinäisenä ja surkeena. Toi tädin paneminen tuli mun korviin kun täti joskus vanhana avautu kännis. Ystävän pano selvis kun ei enään käyty kylässä siellä ja erokin siitä sitten tuli. Semmosta ja pahinta varmaan on se, että mä olen samanlainen kun faija oli.

Vierailija
354/363 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oikeastaan sovi ketjuun, kun on oma "tunnustus", mutta useampi viesti on liittynyt samaan aiheeseen. Olen itse myynyt käytettyjä alushousuja, sukkia, alastonkuvia (ilman kasvoja ja muutenkin tunnistamattomia) yms parikymppisenä opiskelijana lisätienestien vuoksi, joita hommalla sai yllättävän mukavasti. Olin jopa parisuhteessa tuolloin ja asialle oli poikaystäväni "siunaus", häntä ei haitannut. Itsekin olen tuon kanssa täysin sinut enkä jättäisi tekemättä, mutta mietityttää kuinka suuri osa asiakkaista oli varattuja miehiä, joiden kumppaneilla ei ollut mitään hajua ko. harrastuksesta... Oma nykyinen kumppani ei tiedä tästä, en ole tullut maininneeksi mutta tiedän ettei asia olisi mikään ongelma. Ketjun aiheeseen sopien avasi kyllä silmiä siitä, miten kirjavia fetissejä ja fantasioita voi liikkua ympärillä olevien peruspenttien päässä.

Osa asiakkaiden pyynnöistä oli todella omituisia... Pyydettiin mm. puukottamaan puhelinluettelo riekaileksi niin, että toimituksen aikana ylläni olisi pelkät sukkahousut, ja sitten postittamaan kyseiset sukkikset ja puhelinluettelo hänelle (mitä en toteuttanut, liian creepyä.) Eritteitä pyydettiin myös paljon, sellaisenaan tai esim verisiä tampponeita tai likaista vessapaperia yms, noitakaan en toimittanut, vaikka moni kinutessaan nosti hintatarjousta ihan naurettavuuksiin (en halua sheimata mistään fetisseistä, joilla ei satuta muita, mutta itselleni ihan liian vastenmielistä.) Useampi ehdotus tuli myös erilaisista sugar daddy -tyylisistä järjestelyistä ja ylipäänsä erilaisista tapaamisista, ei välttämättä edes seksin merkkeissä vaan moni olisi maksanut paljon ekstraa esim siitä, että olisi nähnyt livenä ostamiensa alushousujen riisumisen, tai ihan vain että olisin toimittanut paketin face to face millä vaan julkisella paikalla kuten kauppakeskuksen aulassa. Tietty en ikinä suostunut tuollaisiin. Osa sähköpostilla lähestyneistä seksin ostamista/sugar daddy -järjestelyä ehdottaneista kirjoitti varsin asiallisesti ja selosti perusteellisesti elämäntilanteestaan ja mm. perhestatuksestaan.

Ja ehkä erikoisinta oli se, miten moni todella pervoja fetissejä omaava kirjoitti täysin asiallista tekstiä ilman mitään läähättävää sävyä tai henkilökohtaista vihjailua, vaan listasivat hyvin kuivakasti mitä halusivat tuotteelta ja kaikkinensa viestittelyn sävy oli kuin missä tahansa kaupanteossa; yhtä hyvin oltaisiin voitu hieroa kauppoja Torin huonekaluosastolla. Kaikkinensa itselleni valaistui noina aikoina, miten voimakkaita nuo seksuaaliset fetissit osalle on ja miten paljon rahaa ja vaivaa niihin on valmis laittamaan, ja miten paljon toisaalta riskeeraamaan. Ja kuten jo edellä sanottu, kyseessä saattaa olla täysin kiva ja tavallinen petri perusinsinööri. Ei se "pervous" näy päälle päin.

Vierailija
355/363 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Jos tämän kirjoittaja on vanhempi ihminen niin ymmärrän hyvin. Ennen eronnutta saatettiin sanoa "elävän leskeksi" eikä huolittu sellaista mieheksi.

Kuitenkin niitä eroja ja naimisiin menoja tapahtui. Isoisä oli 3 kertaa naimisissa, ottanut kaksi eroa ja syntyi 1920-luvulla. Ensimmäinen ero oli jo 1950

Vierailija
356/363 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että minulle hyvin rakas lähisukulainen on ehkä nuorempana miehenä osallistunut sammuneen teinitytön joukkoraiskaukseen.

Sanon "ehkä", koska lähde ei ole kaikista luotettavin ja voi ihan hyvin vain mustamaalata tätä läheistä minulle, koska on aina ollut jotenkin katkera läheisestä suhteestamme. Toisaalta tuntuisi hyvin oudolta, että tämä lähde - joka on myös lähisukulaiseni - valehtelisi minulle näin vakavista asioista. Tämä tulee vaivaamaan minua lopun ikääni. Se ihminen, jonka tunsin ja joka oli minulle rakas, ei olisi koskaan voinut tehdä jotain tällaista. Mutta tunsinko häntä sittenkään?

Syytetyltä itseltään en voi vaatia vastausta, koska hän on ollut jo vuosia kuollut.

Vierailija
357/363 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että minulle hyvin rakas lähisukulainen on ehkä nuorempana miehenä osallistunut sammuneen teinitytön joukkoraiskaukseen.

Sanon "ehkä", koska lähde ei ole kaikista luotettavin ja voi ihan hyvin vain mustamaalata tätä läheistä minulle, koska on aina ollut jotenkin katkera läheisestä suhteestamme. Toisaalta tuntuisi hyvin oudolta, että tämä lähde - joka on myös lähisukulaiseni - valehtelisi minulle näin vakavista asioista. Tämä tulee vaivaamaan minua lopun ikääni. Se ihminen, jonka tunsin ja joka oli minulle rakas, ei olisi koskaan voinut tehdä jotain tällaista. Mutta tunsinko häntä sittenkään?

Syytetyltä itseltään en voi vaatia vastausta, koska hän on ollut jo vuosia kuollut.

Vaadi todisteita siltä, joka kertoi jutun. Kysy keitä ne muut tekijät olivat.

Vierailija
358/363 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen työkaveri (naimisissa) käy säännöllisesti Aasian työreissuissaan maksullisissa - ja niin nuorissa kuin mahdollista. Meillä on kaksi huomattavan alaikäistä tytärtä, ja nyt emme enää ota häntä kotiimme kylään. Riski on riski.

Kuvottavaa.

Tällaiset vielä jaksavat puollustaa hommiaan sanoma, että ne myyjät tykkää hommastaan.... Oon kyllä kysynyt, etä mitä suomalaisissa naisissa on vikana kun me ei tykätä siitä? Tietysti tässä ei eritelty näiden prosti toitujen sukupuolta

Vierailija
359/363 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun faija pani äidin siskoa kun oli minua hoitamassa pienenä ja tämä sisko oli teini, sitten pani äidin " ystävää" ja siitä narahti. Joo, faija oli panomies, mutta kuoli yksinäisenä ja surkeena. Toi tädin paneminen tuli mun korviin kun täti joskus vanhana avautu kännis. Ystävän pano selvis kun ei enään käyty kylässä siellä ja erokin siitä sitten tuli. Semmosta ja pahinta varmaan on se, että mä olen samanlainen kun faija oli.

Tän lisäks isäs ei näköjään osannut hoitaa edes omia lapsiaan, kun oli erikseen laspenlikka pitänyt hankkia paikalle. Hieno mies kaikkiaan

Vierailija
360/363 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin Kauniista ja Rohkeista, mutta pari vuotta sitten minulle paljastui, että veljeni ei olekaan veljeni, vaan isäni, täten ihmiset, joita olen pitänyt vanhempinani ovatkin isovanhempiani. Isäni oli ollut varsin liukasliikkeinen ja tuupannut silloisen heilansa raskaaksi, isä 16 v. Tuloksena minä. Aivan tarkkaan en vieläkään tiedä mitä tapahtui, mutta minut vietiin, tai tuotiin kotiin (tai siis mummolaan) ja koska mummolla ja vaarilla on varsin paljon lapsia ns. sopivalla ikäerolla, minusta tuli yksi sisaruksista. Lapsuuteni oli varsin onnellinen ja normaali, ei siinä mitään, mutta ehkä ahdasmielinen ja syvästi uskonnollinen tuppukylämeininki vaikutti siihen, että mummo ja vaari päättivät asian näin peitellä. Tämä selvisi siksi, koska isäni kuoli tapaturmaisesti, ja perunkirjoitusta tehdessä asia minulle sitten kerrottiin. Biologinen äitini on kuulemma kuollut, mutta tästäkään en voi ihan varma olla, kun muistakin asioista on valehdeltu. Ehkä joskus yritän häntä jäljittää, ehkä en. 

N43

Tämä on ilmeisesti ollut ennen vanhaan yleisempää kuin on luultukaan, sillä itsekin tiedän naisen, jolle vasta teini-iässä oli kerrottu, että sun vanhin sisko ei ole sun sisko vaan äiti. Tässä oli kyse siitä, että ison talon tytär oli tullut raskaaksi jollekin kulkumiehelle ja kun silloin vielä (40-luvulla) se oli (siis au-lapsi) maalaisympäristössä ja keskiluokassa jonkinlainen häpeä, niin asia peiteltiin ja hyssyteltiin tuolla tavalla hiljaiseksi.  Alemmat ja ylemmät luokat nyt on roiskineet penskoja sinne tänne aina, niillä on aina ollut vapaampaa, keskiluokka on se, jota valvotaan ja työnnetään hyvinkäsiteltävään muottiin niin tänään kuin eilenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme