Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
1/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Vierailija
2/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni pettää miestään jatkuvasti eri miesten kanssa. Sain tämän asian vahingossa selville kuuntelemalla siskoni puhelua hänen ystävälleen. Olen miettinyt, pitäisikö kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää että eräs työkaveri on tuomittu seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Vierailija
4/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin poikaystävä käy jatkuvasti huo rissa.

Vierailija
5/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäidilläni oli viisi lasta, jokaisella eri isä.

Vierailija
6/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ollut niin paha seksitauti, että koko kohtu poistettiin.

Vierailija
7/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Vierailija
8/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Tässä ongelmana taisi olla se, että isä oli jättänyt kertomatta vaimolleen ensimmäisestä avioliitosta tai peräti valehdellut seurustelun aikana aikaisemmista suhteistaan.

Vierailija
9/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmaan aika pitkä ja awkward juttu, koska jostain syystä moni lähisukulaisiini kuuluva henkilö on melko erikoinen ja minulla on monta tarinaa :D

Ensimmäinen on vanhemmistani. Kasvoin todella onnellisessa kodissa, mutta kerran kun olin suunnilleen 9-11-vuotias, olin menossa vanhempieni makuuhuoneeseen kun tajusin, että sieltä kuului kummallisia ääniä. Katsoin avaimenreiästä sisään, ja tilanne oli kuin suoraan jostain perheväkivaltakohtauksesta. Isäni kuristi äitiäni, hakkasi häntä ja repi hiuksista. Äitini näytti siltä, kuin yrittäisi vastustella. Menin nopeasti pois, ja ajattelin että jotain ihan hirveää tapahtuu kotonamme. Seuraavana päivänä kaikki oli taas normaalia, ja vanhempani olivat hyvin läheisiä.

Muutama vuosi myöhemmin luin äitini vanhoja päiväkirjoja, joista selvisi sekä hänen että isäni kiinnostus BDSM:ään, ja että tuollainen r*iskausroolipeli oli tavallista heidän seksielämässään. Olisin voinut elää ilmankin tuota tietoa, mutta ehkä on parempi, että tiedän ettei isäni ollut oikeasti väkivaltainen.

Samaisesta päiväkirjasta sain tietää, että äitini on joutunut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi ja teini-iän alkupuolella (suunnilleen 12-14v) joukkor*iskatuksi, ja hän kirjoitti, että ajattelee myöhemmän iän BDSM-fetissinsä johtuvan noista kokemuksista. Itkin, kun luin tuosta.

Muuta, jota sain tietää tuosta päiväkirjasta, oli se että ennen vanhinta veljeäni vanhemmillani oli ollut toinen lapsi, joka kuitenkin kuoli kohtuun. Vanhempani alkoivat seurustelemaan teini-iässä, ja olivat teinejä (isäni 18v ja äitini alaikäinen) kun tuo tapahtui. Lisäksi sain tietää, että kummatkin vanhempani ovat biseksuaaleja, jota en olisi koskaan osannut arvata.

Kadun sitä, että ylipäätään menin lukemaan hänen päiväkirjojaan (olin liian utelias teini), mutta nyt ymmärrän tiettyjä hänen tekemiään asioita paljon paremmin.

Muuta, joita olen saanut tutuistani tietää, on esim. se, että syvästi uskovainen ja sellainen "ei seksiä ennen avioliittoa" -tyylinen mummoni on saanut lapsia kahden eri miehen kanssa, ja toisen kanssa ei edes mennyt naimisiin koskaan, vaikka lapsia oli useampi.

Loppukevennyksenä, olen saanut tietää, että enoni (on tehnyt uraa armeijassa) on ainakin joskus tykännyt pukeutua naistenvaatteisiin :D

Vierailija
10/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri käyttää kokaiinia, alkoholia ja pilveä päivittäin. Työt hoituu kokaiinin voimalla ja pilvellä rentoutuu töiden jälkeen. Joka päivä. Alkoholia menee reippaasti jopa työpäivän aikana.

Vierailija
11/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla on HIV, hän on sellaisessa ammatissa missä on monien ihmisten kanssa kontaktissa.

Vierailija
12/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirini on normaalia.

Vierailija
13/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini läheinen ystävä joka on minulle niin kuin eno on ollut syytettynä (alaikäisenä) 13v. tytön rais kauksesta. Olen vieläkin järkyttynyt.

Vierailija
14/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja hänen veljensä olivat käyttäneet hyväksi alaikäistä siskoaan.

Isälläni on lapsi jossain, vanhempi kuin kukaan meistä muista sisaruksista. Nainen oli paennut, koska isäni oli hakannut tätä raskaana olevaa naista kapakan ulkopuolella. Syytä en tiedä.

Juu ei ole terve perhe ja lapsuus oli aikamoista paskaa...

Vierailija
15/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla raiskaustuomio.

Vierailija
16/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa oli alkoholisti.

Vierailija
17/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee varmaan aika pitkä ja awkward juttu, koska jostain syystä moni lähisukulaisiini kuuluva henkilö on melko erikoinen ja minulla on monta tarinaa :D

Ensimmäinen on vanhemmistani. Kasvoin todella onnellisessa kodissa, mutta kerran kun olin suunnilleen 9-11-vuotias, olin menossa vanhempieni makuuhuoneeseen kun tajusin, että sieltä kuului kummallisia ääniä. Katsoin avaimenreiästä sisään, ja tilanne oli kuin suoraan jostain perheväkivaltakohtauksesta. Isäni kuristi äitiäni, hakkasi häntä ja repi hiuksista. Äitini näytti siltä, kuin yrittäisi vastustella. Menin nopeasti pois, ja ajattelin että jotain ihan hirveää tapahtuu kotonamme. Seuraavana päivänä kaikki oli taas normaalia, ja vanhempani olivat hyvin läheisiä.

Muutama vuosi myöhemmin luin äitini vanhoja päiväkirjoja, joista selvisi sekä hänen että isäni kiinnostus BDSM:ään, ja että tuollainen r*iskausroolipeli oli tavallista heidän seksielämässään. Olisin voinut elää ilmankin tuota tietoa, mutta ehkä on parempi, että tiedän ettei isäni ollut oikeasti väkivaltainen.

Samaisesta päiväkirjasta sain tietää, että äitini on joutunut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi ja teini-iän alkupuolella (suunnilleen 12-14v) joukkor*iskatuksi, ja hän kirjoitti, että ajattelee myöhemmän iän BDSM-fetissinsä johtuvan noista kokemuksista. Itkin, kun luin tuosta.

Muuta, jota sain tietää tuosta päiväkirjasta, oli se että ennen vanhinta veljeäni vanhemmillani oli ollut toinen lapsi, joka kuitenkin kuoli kohtuun. Vanhempani alkoivat seurustelemaan teini-iässä, ja olivat teinejä (isäni 18v ja äitini alaikäinen) kun tuo tapahtui. Lisäksi sain tietää, että kummatkin vanhempani ovat biseksuaaleja, jota en olisi koskaan osannut arvata.

Kadun sitä, että ylipäätään menin lukemaan hänen päiväkirjojaan (olin liian utelias teini), mutta nyt ymmärrän tiettyjä hänen tekemiään asioita paljon paremmin.

Muuta, joita olen saanut tutuistani tietää, on esim. se, että syvästi uskovainen ja sellainen "ei seksiä ennen avioliittoa" -tyylinen mummoni on saanut lapsia kahden eri miehen kanssa, ja toisen kanssa ei edes mennyt naimisiin koskaan, vaikka lapsia oli useampi.

Loppukevennyksenä, olen saanut tietää, että enoni (on tehnyt uraa armeijassa) on ainakin joskus tykännyt pukeutua naistenvaatteisiin :D

Isäsi on jokatapauksessa sadisti, koska sai ilmeisesti tyydytystä kun esitti rais kaa vansa äitiäsi.

Vierailija
18/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin isoisä on tappanut, ja setä kanssa. Eikä edes sota-ajan juttuja lasketa. Mitä siitä? Ajat oli vähän erilaisia ennen, ja niin oli naisetkin muuten.

Vierailija
19/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu harrasti seksiä anoppinsa kanssa.

Vierailija
20/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on se, miten moni tuttu on jo kerennyt kuolemaan.