Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg villalankaa.
Tämä on íhana! Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.
Terveisin toinen lankahamsteri
Kun ottaa sohvan vuodemekanismin irti, mahtuu koko läjä sinne. Suosittelen.
Loukussa kirjoitti:
Tunnen paljon vihaa miestäni kohtaan. Hän oli mitä ihanin ihminen tavatessamme. Oli aina kohtelias, huomaavainen, empaattinen, avulias aina muita kohtaan, todellinen herrasmies. Hän oli hauska ja elämän arvot olivat lähes samat kuin minulla.
Mutta aviopuolisona hän ei ole mitään noista. Hän ei koskaan auta minua jos tarvin apua. Hän ei lohduta minua jos itken. Hän ei osallistu lasten kasvatukseen. Hän ei tee mitään kotitöitä. Hän ei koskaan osta lapsille mitään. Enimmäkseen hän pahantuulinen ja jopa monesti ilkeä. Olen yrittänyt olla täydellinen vaimo ja olen laittanut kodin, lapset ja miehen aina etusijalle elämässäni. Pian meillä on 10v hääpäivä ja yritin ehdottaa että lähtisimme kahdestaan jonnekin reissuun juhlan kunniasi. Miehen vastaus oli että hän voi lähteä jos minä maksan matkan. Tunnen olevani loukussa ja vihaan elämääni. Mutta silti joka päivä elän ihan normaalisti, herään, hoidan lapset, käyn töissä, hoidan kodin ja olen mukava vaimo. Enkä voi erota koska en halua lasteni kärsivän sen takia, että minä valitsin väärin.
Mies arvostaa eniten seksiä. Vaikka kuinka siivoat tiskaat meikkaat hoidat lapsia ei ole merkitystä, jos seksi ei ole hyvää ja riittävää. Valitettavasti naisten tuntuu olevan vaikea sisäistää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ei mitään hajua että oli minun eka seksikumppani, oli 28v kun tavattiin. Jotkut tykkää pilkata tuollaisesta, itse olen ylpeä että minulla on korkea tasovaatimus.
Kyllä mä luulen että emäntäs tietää. Harjoittelun puute näkyy lajissa kuin lajissa. Todennäköisesti emäntäs hakee tosimiestä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ilonaisten luona useasti, ainoa tapa pitää oma liitto freesinä
Tää on ehkä pahin asia , mitä puoliso voisi minulle tehdä. En haluaisi elää tuollaisen ihmisen kanssa päivääkään. Tuntisin, että minua on hyväksikäytetty ja koko elämäni olisi ollut vain toisen huijaksen kulissi.
Miksi tämä ihminen haluaa elää liitossa, josta pitää säännöllisesti käydä vieraissa?
Tää on tosi yleistä miehillä. Aiemmin olin pettämistä yms vastaan itsekin ja pettämisvastaisessa kaveriporukassa. Nyt kun ollaan oltu kaikki 6v tai yli suhteissa niin jo on jätkät alkaneet vaihdella vinkkejä mistä sais rahalla hyvät kyydit.
N.35 kirjoitti:
Olen rakastellut kaksi kertaa tuntematonta miestä. Tinderin kautta löytyi nämä tapaukset, hoitelut hoidettiin hotellihuoneessa varmuuden vuoksi, sellaiseen ajankohtaan kun mies oli ulkopaikkakunnalla työmatkalla.
Olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta ja pidän aika maltillisena sitä, että olen vain kaksi kertaa sortunut vieraan miehen kanssa seksiin. Himoa on tasaisesti ja katson muita miehiä sillä silmällä, yhtälailla kun huomaan heidän katsovan minua. Mielestäni normaalia ja kuuluu seksuaalisesti virittyneen naisen elämään. Mieheni ei tiedä syrjähypyistä, enkä usko hänen tarvitsevankaan tietää.
Kurahaara!
Hän ei osaa antaa tarpeeksi hyvää suuseksiä. Eikä ole vaivautunut koskaan kysymään asiaa. Itse olen useita kertoja kysellyt miten voisin tehdä ko asian hänelle paremmin mutta teen sen kuulemma ihan täydellisesti.
Mua vaan ärsyttää sen antama suuseksi.
Muuten noi hommat meidän välillä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin kovin vaikeata erota? Aina täytyy pettää ja tehdä avioerosta ruma ja likainen. Fiksu toimisi viisaammin ja kaukonäköisemmin.
No mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Ei kaikki halua jäädä tyhjåän päälle ilman kumppania, rahaa tai asuntoa vain siksi että sinun mielestäsi se on jotenkin ihan moraalisromanttista. Tee itse niin jos haluat, mutta anna toisten tehdä omalla tavallaan. Jos mä tästä suhteesta lähtisin, omasta halustani, niin todellakin olisin hoitanut kaikki asiat kuntoon ennen eroilmoitusta. Typerä olisin jos sitten alkaisin hädissäni muutenkin raskaassa tilanteessa säätämään asioita kuntoon. Kaikki pitää tietysti olla jo suunniteltuna, mikäli kyseessä ei ole itselle yllätysero. Ja kyllä minulla ainakin on yllätyseroakin varten suunnitelma kasassa, eli riittävästi rahaa, ja paikka minne mennä. Jännä että se avioehto on nykyään niin normivaatimus, kun eihän sitä koskaan voi tietää, mutta muulla tavoin varautuminen onkin sitten jo jotenkin sairasta.
Hyi yök. Aina vaan paranee. Ei voi erota koska sitten ei ole rahaa tai asuntoa. Yksinkään ei osaisi olla. No kyllähän nuo syyt tekee pettäjästä hyvän tyypin.
Ehkä ei kuitenkaan.Ei vaan on kyöllä asunto ja raha-asiat kunnossa, kun ne on kuntoon laittanut ENNEN eroa. Miksi on yhtäkkiä jotenkin huonoa se että varautuu? Että rakkaudessa pitäisi heittäytyä tyhjänpäälle vain elämään pumpulissa, kun niitä eroja kuitenkin tulee lähes joka toiseen suhteeseen. Se ettei halua olla yksin ei myöskään tarkoita sitä ettei osaisi olla yksin. Jos nyt et sitä tiennyt. Jokainen tekee omasta elämästään sellaista kuin itse haluaa. Jos sinä haluat tehdä jotenki vaikeasti niin tee, mutta turha moralisoida muita jotka eivät halua kärsiä typeryyttään.
Se riippuu siitä kenen rahoilla siihen eroon varautuu, että onko siinä jotain väärää. Pettäminenhän tässä on kokoajan se pahin juttu ollut, muut sanomasi kruunaa sen. Itse en näe mitään vaikeasti elämistä siinä, että ei petä ja on rehellinen kumppanille muutenkin.
Jokainen tekee toki omasta elämästään sellaista kuin haluaa. Toivon, että kaltaisesi moraalittomat ihmiset osuu samanlaisten elämään eikä toisia ihmisiä arvostavat joutuisi kärsimään turhaan ja hukkaamaan aikaansa.
Sitä kylvää mitä niittää. Jos puoliso on minun arvoiseni, ja suhteessa samalla tavalla arvostava ja rakasava kuin itse olen, niin eihän siitä kukaan eroon haluakaan. Jos taas alkaa näyttää isltä ettei toinen viitsi panostaa ja yrittää sysätä kaiken minun niskoilleni, niin mitä moralistia minusta siinä vaiheessa kaivataan, ja kenen hyväksi? Toinen kohtelisi minua huonosti, mutta koska minä olen niin korkeamoraalinen että käännän rais-kaa,,jallekin vain toisen persposken,? Sinä voit näin aivan hyvin tehdä, mutta minun maailmassani hyvät teot on varattu hybville ihmisille ja huonot huonoille. Pettämistä ei myöskään voi minun maailmassani olla, mikä li toinen sen on jo omalla petturuudellaan hyväksynyt. Ei pettäjää voi pettää, sehän on jo hänen määräämäänsä reitti mitä kuljetaan. Parisuhteessa on yhteiset rahat, joilla maksetaan yhteiset jutut, ja sitten omat rahat. Tottakai säästän itselleni pahan päivän varalle jemmarahaa, vaikka joutuisin sitten luopumaan jostain yhteisestä asiasta sen takia. Aina pitää olla sen verran salarahaa että pääsee huonosta suhteesta irti. Ei tarvitse jäädä sitten sen takia huonoon suhteeseen, TAI muuttaa johonkin kaverin nurkkiin. Minun moraalini ei olesellaista, jossa minä kärsin, kun muut porskuttavat, vaan sellaista että toisia kohdellaan sillä tavalla kuin he ansaitsevat. Sinä saat toki toimia toisin jos haluat, ja toivottavasti löydät arvoistasi seuraa, itse en tuollaiseen vilkaisisikaan.
Olen yrittänyt kertoa hänelle kaiken, mutta minkä tekee, jos hän ei kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin seksiä isomunaiselta mieheltä, omalla miehellä on ihan tavis eli ei tunnu missään. Eksällä oli valtava ja sitä jäin kaipaamaan, en mitään muuta eksästä. Oikeasti vtuttaa kun sain ensimmäiseksi isoa melaa, mikään muu ei tunnu miltään sen jälkeen. Enkä edes ymmärtänyt sitä silloin! Mieli tekisi pettää mutta en pysty, koska moraali.
Mulla samansuuntaisia kokemuksia, mutta suutelusta. Ekassa vakavammassa suhteessani eksä oli käsittämättömän hyvä suutelija. Sen jälkeen oli aika pettymys huomata, ettei kukaan ole päässyt lähellekään eksän tasoa.
Harvemmin saa kaiken samassa paketissa. Kannattaa varmistaa, että kumppanilta saa ne itselle tärkeimmät asiat kuitenkin ensisijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ei mitään hajua että oli minun eka seksikumppani, oli 28v kun tavattiin. Jotkut tykkää pilkata tuollaisesta, itse olen ylpeä että minulla on korkea tasovaatimus.
Kyllä mä luulen että emäntäs tietää. Harjoittelun puute näkyy lajissa kuin lajissa. Todennäköisesti emäntäs hakee tosimiestä muualta.
Minäkin jörnäisin 28-vuotiaana ensimmäisen kerran, emäntä ei huomannut mitään ja oli yllättynyt kun jälkikäteen kerroin. Ei se nyt mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin kovin vaikeata erota? Aina täytyy pettää ja tehdä avioerosta ruma ja likainen. Fiksu toimisi viisaammin ja kaukonäköisemmin.
No mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia? Ei kaikki halua jäädä tyhjåän päälle ilman kumppania, rahaa tai asuntoa vain siksi että sinun mielestäsi se on jotenkin ihan moraalisromanttista. Tee itse niin jos haluat, mutta anna toisten tehdä omalla tavallaan. Jos mä tästä suhteesta lähtisin, omasta halustani, niin todellakin olisin hoitanut kaikki asiat kuntoon ennen eroilmoitusta. Typerä olisin jos sitten alkaisin hädissäni muutenkin raskaassa tilanteessa säätämään asioita kuntoon. Kaikki pitää tietysti olla jo suunniteltuna, mikäli kyseessä ei ole itselle yllätysero. Ja kyllä minulla ainakin on yllätyseroakin varten suunnitelma kasassa, eli riittävästi rahaa, ja paikka minne mennä. Jännä että se avioehto on nykyään niin normivaatimus, kun eihän sitä koskaan voi tietää, mutta muulla tavoin varautuminen onkin sitten jo jotenkin sairasta.
Hyi yök. Aina vaan paranee. Ei voi erota koska sitten ei ole rahaa tai asuntoa. Yksinkään ei osaisi olla. No kyllähän nuo syyt tekee pettäjästä hyvän tyypin.
Ehkä ei kuitenkaan.Ei vaan on kyöllä asunto ja raha-asiat kunnossa, kun ne on kuntoon laittanut ENNEN eroa. Miksi on yhtäkkiä jotenkin huonoa se että varautuu? Että rakkaudessa pitäisi heittäytyä tyhjänpäälle vain elämään pumpulissa, kun niitä eroja kuitenkin tulee lähes joka toiseen suhteeseen. Se ettei halua olla yksin ei myöskään tarkoita sitä ettei osaisi olla yksin. Jos nyt et sitä tiennyt. Jokainen tekee omasta elämästään sellaista kuin itse haluaa. Jos sinä haluat tehdä jotenki vaikeasti niin tee, mutta turha moralisoida muita jotka eivät halua kärsiä typeryyttään.
Se riippuu siitä kenen rahoilla siihen eroon varautuu, että onko siinä jotain väärää. Pettäminenhän tässä on kokoajan se pahin juttu ollut, muut sanomasi kruunaa sen. Itse en näe mitään vaikeasti elämistä siinä, että ei petä ja on rehellinen kumppanille muutenkin.
Jokainen tekee toki omasta elämästään sellaista kuin haluaa. Toivon, että kaltaisesi moraalittomat ihmiset osuu samanlaisten elämään eikä toisia ihmisiä arvostavat joutuisi kärsimään turhaan ja hukkaamaan aikaansa.Sitä kylvää mitä niittää. Jos puoliso on minun arvoiseni, ja suhteessa samalla tavalla arvostava ja rakasava kuin itse olen, niin eihän siitä kukaan eroon haluakaan. Jos taas alkaa näyttää isltä ettei toinen viitsi panostaa ja yrittää sysätä kaiken minun niskoilleni, niin mitä moralistia minusta siinä vaiheessa kaivataan, ja kenen hyväksi? Toinen kohtelisi minua huonosti, mutta koska minä olen niin korkeamoraalinen että käännän rais-kaa,,jallekin vain toisen persposken,? Sinä voit näin aivan hyvin tehdä, mutta minun maailmassani hyvät teot on varattu hybville ihmisille ja huonot huonoille. Pettämistä ei myöskään voi minun maailmassani olla, mikä li toinen sen on jo omalla petturuudellaan hyväksynyt. Ei pettäjää voi pettää, sehän on jo hänen määräämäänsä reitti mitä kuljetaan. Parisuhteessa on yhteiset rahat, joilla maksetaan yhteiset jutut, ja sitten omat rahat. Tottakai säästän itselleni pahan päivän varalle jemmarahaa, vaikka joutuisin sitten luopumaan jostain yhteisestä asiasta sen takia. Aina pitää olla sen verran salarahaa että pääsee huonosta suhteesta irti. Ei tarvitse jäädä sitten sen takia huonoon suhteeseen, TAI muuttaa johonkin kaverin nurkkiin. Minun moraalini ei olesellaista, jossa minä kärsin, kun muut porskuttavat, vaan sellaista että toisia kohdellaan sillä tavalla kuin he ansaitsevat. Sinä saat toki toimia toisin jos haluat, ja toivottavasti löydät arvoistasi seuraa, itse en tuollaiseen vilkaisisikaan.
Et vilkaisikaan ihmiseen joka ei petä ja on rehellinen? Minun on vaikea ymmärtää sinua, mutta niin me ihmiset ollaan erilaisia ja jokaiselle löytynee sopiva.
Kiitos, minä olen löytänyt ihmisen joka jakaa arvomaailmani.
Kauheita juttuja täällä. :/
Monista ei kyllä ymmärrä miksi on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.
Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla..
Maksatteko te rahojen piilottelijat osuutenne yhteisistä elinkustannuksistanne?Mieheni on kai tällainen rahanpiilottaja. Avioehto meillä on onneksi.
Näyttää olevan yleistä tässä ketjussa tuo rahojen salailu puolisolta.
Käy verotoimistossa katsomassa asiakaspäätteeltä miehesi tiedot, sillä selviää paljonko fyrkkaa tulee.
En ole ikinä pitänyt miestäni komeana tai viehättävänä. Hän oli mukava ja kohteli minua hyvin niin aloimme seurustella. Lisäksi olen nirso ja en ollut ikinä kohdannut mielestäni komeaa miestä ja luulin ettei sellaista olekkaan, puhumattakaan siitä että mies kykenisi haastamaan mua älyllisesti. Olimme nuoria joten en edes tiennyt että seksuaalinen haluttomuus miestä kohtaan oli jotenkin epänormaalia. Ihmettelin aina leffojen ja harlekiinien kuvauksia kiihkosta ja luulin niiden vaan olevan mielikuvituksen tuotetta.. Harrastimme seksiä ainoastaan siksi kun parisuhteessa nyt vain kuului harrastaa (tai siis näin minä ajattelin ja tunsin).
Sitten työpaikalle ilmestyi mies joka vei jalat alta.
Voi luoja!!! Hän ei ole mikään kiiltokuvapoika eikä ns klassisen komea mutta jostain syystä mun silmiin maailman komein mies mitä ikinä olin nähnyt. Ne piirteet, kasvoissa ja kropassa, täydelliset Ja kun hän avasi suunsa niin jäin vain tuijottamaan häntä, helvetin terävä-älyinen ja fiksu. Jotain hänessä vain on enkä tiedä itsekkään mitä! Olemme kerran halanneet pikkujoulujen jälkeen (vain halanneet, ei muuta) ja ekan kerran elämässäni hana aukesi ja pikkarit kastuivat. Ihan kuin tulivuori olisi lähtenyt purkaantumaan. Ekan kerran elämässäni tunsin sellaisen kiihkon mitä leffoissa/kirjoissa aina kuvataan. Miehen tuoksu joka meinaa viedä tajun, kosketus joka tuntuu poltteena iholla ja se katse. Apua! Silmät uppoavat toisen silmiin, katsetta ei vaan saa irti, poskia alkaa kuumottamaan, maailma katoaa, ei kuule eikä näe mitään, on vai hän.. ja hymy leviää kasvoille. Ei me edes tajuttu että työkaverit huomasivat meidän katseet, salaiset vilkaisut...
Tajusin mitä himo ja seksuaalinen halu on (ja olin 30v nainen). Ekat seksiunet tulivat kuvioihin ja halu tehdä toiselle sellaisia asioita mitä en olisi voinut itsestäni kuvitellakaan (esim en ole pystynyt ottamaan keltään suihin koska mua on asia jotenkin tosi paljon ällöttänyt mutta tältä työkaverilta voisin. Myös likaisuus mua ällöttää esim en voi sietää mieheni tuoksua kun hän tulee treeneistä hikisenä ja pakotan hänet välittömästi suihkuun jotta en oksenns mutta...
Olin katsomassa tämän työkaverini peliä, juteltiin pelin jälkeen ja haistoin sen hien. Olisin voinut tehdä mitä tahansa jotta olisin saanut nuolla hänet puhtaaksi. Toden sanoakseni voisin nuolla vaikka hänen pyllyään jos hän antaisi.)
Olen siis rakastunut häneen tai tunnen suunnatonta himoa ainakin. Hän muutti toiselle paikkakunnalle töiden perästä eikä ole nähty kolmeen vuoteen. Ajattelen häntä edelleen joka päivä. Jos joskus törmätään illan vietossa sattumalta, houkuttelen hänet sänkyyn! Haluan edes kerran elämässäni kokea millaista seksi oikeasti voi olla, sellaista seksiä jossa on tunteet niin syvästi mukana. Mä en välitä vaikka mun ihoon jäisi palovammat hänen kosketuksestaan, vaikka taju lähtisi hänen tuoksustaan ja hänen ihonsa mausta, tai että me tuijotettaisi toisiamme silmiin koko yö, unohtamalla koko muu maailma. Mä haluan tuntea Hänet.
En todellakaan halua mieheni tietävän tästä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lapsistamme ei välttämättä ole mieheni
Tarkoitatko, että miehesi ei välttämättä ole yksi lapsistanne?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pitänyt miestäni komeana tai viehättävänä. Hän oli mukava ja kohteli minua hyvin niin aloimme seurustella. Lisäksi olen nirso ja en ollut ikinä kohdannut mielestäni komeaa miestä ja luulin ettei sellaista olekkaan, puhumattakaan siitä että mies kykenisi haastamaan mua älyllisesti. Olimme nuoria joten en edes tiennyt että seksuaalinen haluttomuus miestä kohtaan oli jotenkin epänormaalia. Ihmettelin aina leffojen ja harlekiinien kuvauksia kiihkosta ja luulin niiden vaan olevan mielikuvituksen tuotetta.. Harrastimme seksiä ainoastaan siksi kun parisuhteessa nyt vain kuului harrastaa (tai siis näin minä ajattelin ja tunsin).
Sitten työpaikalle ilmestyi mies joka vei jalat alta.
Voi luoja!!! Hän ei ole mikään kiiltokuvapoika eikä ns klassisen komea mutta jostain syystä mun silmiin maailman komein mies mitä ikinä olin nähnyt. Ne piirteet, kasvoissa ja kropassa, täydelliset Ja kun hän avasi suunsa niin jäin vain tuijottamaan häntä, helvetin terävä-älyinen ja fiksu. Jotain hänessä vain on enkä tiedä itsekkään mitä! Olemme kerran halanneet pikkujoulujen jälkeen (vain halanneet, ei muuta) ja ekan kerran elämässäni hana aukesi ja pikkarit kastuivat. Ihan kuin tulivuori olisi lähtenyt purkaantumaan. Ekan kerran elämässäni tunsin sellaisen kiihkon mitä leffoissa/kirjoissa aina kuvataan. Miehen tuoksu joka meinaa viedä tajun, kosketus joka tuntuu poltteena iholla ja se katse. Apua! Silmät uppoavat toisen silmiin, katsetta ei vaan saa irti, poskia alkaa kuumottamaan, maailma katoaa, ei kuule eikä näe mitään, on vai hän.. ja hymy leviää kasvoille. Ei me edes tajuttu että työkaverit huomasivat meidän katseet, salaiset vilkaisut...
Tajusin mitä himo ja seksuaalinen halu on (ja olin 30v nainen). Ekat seksiunet tulivat kuvioihin ja halu tehdä toiselle sellaisia asioita mitä en olisi voinut itsestäni kuvitellakaan (esim en ole pystynyt ottamaan keltään suihin koska mua on asia jotenkin tosi paljon ällöttänyt mutta tältä työkaverilta voisin. Myös likaisuus mua ällöttää esim en voi sietää mieheni tuoksua kun hän tulee treeneistä hikisenä ja pakotan hänet välittömästi suihkuun jotta en oksenns mutta...
Olin katsomassa tämän työkaverini peliä, juteltiin pelin jälkeen ja haistoin sen hien. Olisin voinut tehdä mitä tahansa jotta olisin saanut nuolla hänet puhtaaksi. Toden sanoakseni voisin nuolla vaikka hänen pyllyään jos hän antaisi.)Olen siis rakastunut häneen tai tunnen suunnatonta himoa ainakin. Hän muutti toiselle paikkakunnalle töiden perästä eikä ole nähty kolmeen vuoteen. Ajattelen häntä edelleen joka päivä. Jos joskus törmätään illan vietossa sattumalta, houkuttelen hänet sänkyyn! Haluan edes kerran elämässäni kokea millaista seksi oikeasti voi olla, sellaista seksiä jossa on tunteet niin syvästi mukana. Mä en välitä vaikka mun ihoon jäisi palovammat hänen kosketuksestaan, vaikka taju lähtisi hänen tuoksustaan ja hänen ihonsa mausta, tai että me tuijotettaisi toisiamme silmiin koko yö, unohtamalla koko muu maailma. Mä haluan tuntea Hänet.
En todellakaan halua mieheni tietävän tästä.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle, se menee kyllä ajan kanssa ohi. Yritä saada ajatuksesi raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.
Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla.Tiedän yhden naisen, joka teki juuri näin. Maksatti opiskelut sun muut miehellä ja sitten jätti. Mies oli melko hajalla mutta kokoaa itseään.
Mä ainakin tein näin. En varsinaisesti maksattanut mitään, hoidin kyllä oman osani, mutta tein ensin opinnot loppuun ja lähdin vasta sitten. Mies ei arvannut mitään, myönsi pitäneensä mua niin nössönä ettei uskonut että ikinä lähtisin. Sitä saa mitä tilaa.
Rasvakerrokseni alla olen superbebe
Minulle on tehty vasektomia.