Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama pitkäaikainen toive, joista mies tietää. En nyt siis oleta saavani näitä juuri jouluna tms, mutta näitä toiveita olen elätellyt useamman vuoden. Kyse ei ole mistään sikakalliista budjetillamme, mutta eipä näistä yhtään vain kuulu. Itku meinaa kieltämättä tulla, kun mies tuo jonkun saippuapaketin näiden sijasta vaikka ajatus onkin tärkein eikä lahjahevosen suuhun pitäisi katsoa.

Miehesi ei ole ajatustenlukija. Olisit antanut hänelle lapun, jossa muutama vaihtoehto ja olisit sanonut - valitse mulle tästä listasta joululahja. Mä olen aina tehnyt juuri näin. Plus sanon miehelleni, että hän tekisi mulle myös yllätyslahjan. Te naiset ite olette niin kauhean vaatimattomia ja puhutte jotain hevosen suuhun katsomisesta. Mä amputoin sen hevosen pään, jos saan huonon lahjan.

Ei se tunnu lahjalta jos sitä pitää pyytää. Sama itse ostaa sitten.

Eri

Vierailija
102/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea lahja, sori. Ja huono provo myös.

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.

Näin on. Itse lähettelen miehelle pitkin vuotta kuvakaappauksia asioista tai esineistä joista pidän. Yleensä joku näistä on joululahjani.

Onko miehesi sinulle lahjakone? Onneksi vaimoni ei ole tuollainen. M32

On. Itse hän aina kyselee mitä milloinkin haluaisin lahjaksi, joten toki autan miestä mäessä. Onneksi mieheni on taattua laatua elämän joka osa-alueella eikä mikään kitisevä pikkupoika.

Vierailija
104/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi ainoo mitä ostat? Mitä hän yleensä antaa sulle?

Tällä hetkellä ainoa lahja ja mietin jotain extraa. Viime lahjasta on jo aikaa, mutta silloin sain kalliin laatuhuivin. M32

Vierailija
105/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D

Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!

Vain neljä tonnia... Ihanan halpa. 😉

Kateelliset kitisee ;)

Vierailija
106/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia naisia täällä. Toi olisi ihana lahja!

N37

Vierailija
107/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.

Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32

Palauta.

Just 25€ arvosta suihkugeelejä, eih.

Vierailija
108/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Kaksi töräystä per purkki ja se on tyhjä. Tosi ihana lahja!

Ei ihme, että viime jouluna oli riitaa ja paketteja ei vaihdettu.

Vierailija
109/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi noista purtiloista mitään iloa, en käytä tollasia, ellei ne ole ihan suihkusaippuoita. En tiedä mitä ne on. Vanhenisivat kaapissa ellen antaisi vaikka kaverille niitä.

Mieluummin joku lahja josta saa iloa, vaikka joku puteli ja dvd esimerkiksi saisi itseni iloseksi.

Sinä tiedät mistä kumppanisi iloa saa.

Vierailija
110/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

75 millilitraa suihkusaippuaa ihana lahja?

Vierailija
111/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli mutta ihan hauska provo tämä, räjähdin illalla nauruun kun avasin aloituksen linkin.😂

Vierailija
112/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi lisätä vielä matkakokoisen hammastahnan, niitä saa prismasta alle euron tuubi. Ja kampaamosta matkakokoinen shampoo. Varmasti tajuaa lähteä, pitkälle matkalle.

Oikeasti, matkakokoiset suihkugeelit! Hän ei siis ole edes sen normaalin 250ml pullon arvoinen, vaan 75ml riittää mokomalle akalle.

Vierailija
113/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Occitane en Provence.. 😂

Hyacinth Bucket varmaan pitäisi noin hienon kuulosista purtiloista.

Vierailija
114/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä juttu, kun meillä miehen lisäksi myös poikalapsetkin osaavat laittaa minulle mieluisen lahjan. Siis lapset tietää mistä äiti tykkää, niin miten miehet ei muka tiedä? Enkä tosiaan lähettelee kuvia lahjatoiveista kenellekään. Itse tiedän mistä mies tai lapset tykkää.

Vierailija
115/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko on niin oikeassa. Tuo kuuluu näihin Äkkiä nopeasti jotain -ostettujen roinien sarjaan, josta ei ole iloa saajalle yhtään. Voisihan siitä olla, mutta usko, että harva 30+ vuotias lahjasta innostuu ja sitä lämmöllä muistelee vielä kymmenen vuoden päästä.

Lahjan tulisi olla saajansa näköinen ja mieluiten jopa toivoma. Tuo lahja ei ole sitä. Sama kuin olisit ostanut Lidlistä suihkusaippuaa ja antanut sen.

Meissä yli 30-vuotiaissa on kuitenkin aika paljon myös maanläheisiä naisia, jotka emme oleta saavamme joka joulu juuri sitä ihmeellisen ikimuistoista lahjaa, jota muistella vielä 10 vuoden päästä. Monet meistä ovat jopa aika vähään tyytyviä. Ja kaikki eivät perusta lahjoista ollenkaan.

Minulle tuollainen lahja kelpaisi hyvin. Ei L'Occitane sentään mielestäni Lidl tasoa ole, vaikkei ne Lidlinkään suihkugeelit arkikäytössä huonoja ole. En toki varmaan kymmenen vuoden kuluttua lämmöllä sitä muistelisi, mutta enpä pidä moista tarpeellisenakaan. En ole niin täydellinen puoliso itsekään, että osaisin aina ostaa vain ikimuistoisia ja täydellisen ihania lahjoja.

Siinä onkin joulun taikaa, kun suihkussa puserrat sen lusikallisen saippuaa kämmenelle, jonka jälkeen pullo on tyhjä. Ihanaa kun sai yhden lusikallisen luksista, oikeen loksitaanea eikä mitään lidliä. Kyllä nyt kelpaa!

Vierailija
116/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.

Näin on. Itse lähettelen miehelle pitkin vuotta kuvakaappauksia asioista tai esineistä joista pidän. Yleensä joku näistä on joululahjani.

Onko miehesi sinulle lahjakone? Onneksi vaimoni ei ole tuollainen. M32

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta lahjakone ja 75millilitraa saippuaa eivät ole ainoat vaihtoehdot. Väliin mahtuu vaikka mitä.

Vierailija
117/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toiseksi lahjakortti kylpylään. Nuo on vihjaus lahjasta.

Mutta oikeasti ei se lahja vaan antajan mieli. Seurustelin yhden hyvin extrovertin kanssa. Ja jos hän sai aikaan kökön tekstiviestin tai paketin, niin se tuntui hyvältä. Koska tiesin kuinka paljon se häneltä vaati. Mutta toisesta lahjoja auliisti jakavasta huomasi milloin oli unohtanut synttärit ja yrittänyt paikata sitä jollain. Silloin hienokaan lahja ei tuntunut. Toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan.

Vierailija
118/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja, jossa ei ole ajateltu lahjan saajaa pätkän vertaa, on huonompi vaihtoehto kuin olla antamatta lahjaa ollenkaan.

Vierailija
119/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon voi lisätä vielä matkakokoisen hammastahnan, niitä saa prismasta alle euron tuubi. Ja kampaamosta matkakokoinen shampoo. Varmasti tajuaa lähteä, pitkälle matkalle.

Oikeasti, matkakokoiset suihkugeelit! Hän ei siis ole edes sen normaalin 250ml pullon arvoinen, vaan 75ml riittää mokomalle akalle.

Samaa ajattelin ja nauroin! Lehtien välissä on myös niitä ryppyvoidenäytepakkauksia ja apteekista voi kysellä lisää myös erilaisia näytepakkauksia. Huokaus... Miehet ei näin.

Vierailija
120/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin siniset konvehdit olisi paljon mieluisampi lahja itselleni, kuin jotkut hygieniatuotteet.

Paljonkohan tommosia hajustettuja lootia joulun alla myydään ja monikohan jää kaappiin homehtumaan. En tiedä naisia, jotka tollasia tuotteita oikeesti käyttäisi. Mitä noi ruusupurkit edes on?