Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehet eivät halua ajatella tai tehdä samoja juttuja kun naiset

Vierailija
23.02.2026 |

Tähän törmää ainoastaan suomessa. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehiin ja naisiin mahtuu mahdoton määrä keskenään erilaisia ihmisiä?

Vierailija
2/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin mitä? Esim. harva mies haluaa esim. siivota ja harva nainen haluaa siivota. Pakko vaan on jos ei halua elää sotkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, enkä siksi vietä aikaa miesten kanssa. En kommunikoi miesten kanssa, kuin töissä pakolliset. En myöskään ole käytettävänä seksiin. 

Vierailija
4/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yhtään vaikeaa muille kuin aloittajalle.

Vierailija
5/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät perheessä tai parisuhteessa, et voi tehdä yhtään mitään ottamatta huomioon muita. Sinun pitää ilmoittaa, jos menet vessaan jne.

Vierailija
6/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi ajatella tai tehdä sellaisia juttuja,  joita et halua?

Vierailija
7/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ihan olen jättänyt miehet rauhaan ajattelemaan ja tekemään, mitä haluavat. Samoin itsekin kaipaan vain omaa rauhaa muilta ihmisiltä.

Vierailija
8/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tässä olikin siivoamisesta kyse. Minä tykkään siivota. Toki tarpeen mukaan, jonka itse määrittelen.

M.65

Vierailija
9/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivaliuliuli

Mitä muka kukaan nainen on pakottanut sinua tekemään?

Pysy erossa naisista ja muuta erakoksi Lappiin, jos et kestä olla naisten seurassa.

Vierailija
10/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, ettei miehet halua ajatella. 

Vierailija
11/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, enkä siksi vietä aikaa miesten kanssa. En kommunikoi miesten kanssa, kuin töissä pakolliset. En myöskään ole käytettävänä seksiin. 

Eli haluat että meidän pitää olla täysin samanlaisia vaikka se ei ole mitenkään mahdollista.

Vierailija
12/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivaliuliuli

Pysy erossa naisista ja muuta erakoksi Lappiin, jos et kestä olla naisten seurassa.

Kestän mutta naiset ei halua tehdä yhteistyötä. Aina pitää yrittää muuttaa mies naiseksi.

Vierailija
13/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ongelma.  Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos mies yrittää määritellä, mitä naisen on sopivaa ajatella ja tehdä.

Vierailija
14/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toki takaisin Venäjälle, jos siellä oli asiat paremmin.

Vierailija
15/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään ongelma.  Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos mies yrittää määritellä, mitä naisen on sopivaa ajatella ja tehdä.

Ai se onkin noin päin. Hyvä tietää!

Vierailija
16/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat että meidän pitää olla täysin samanlaisia vaikka se ei ole mitenkään mahdollista.

Missä hän niin sanoi? Miehet voivat ajatella ja tehdä mitä tykkäävät. Jos nainen ei heidän seurassaan viihdy, niinkin se sitten vain on. Ei mitään vaatimuksia suuntaan eikä toiseen. Jokainen elää, miten haluaa ja kykenee.

Vierailija
17/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten ja naisten tarvi olla samanlaisia. Sukupuilten sisällä on usein myös suuria eroja. Tärkeintä on ymmärtää itseään ja muita, tulla toumeen keskenään.

Vierailija
18/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valivaliuliuli

Kestän mutta naiset ei halua tehdä yhteistyötä. Aina pitää yrittää muuttaa mies naiseksi.

Ketkä maailmassa sotivat, ra isk aavat ja kaatavat puita, miehet vsi naiset?

Vierailija
19/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus on ihan ookoo, ei sitä tarvitse hävetä ja peitellä 🥰

Vierailija
20/44 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä samasta tematiikasta on ollut täällä vuosien varrella jokin verran fiksumpia ja kehittyneempiäkin versioita, mutta mennään (menkää) tällä tavalla nyt taas sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi