Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehet eivät halua ajatella tai tehdä samoja juttuja kun naiset
Kommentit (44)
Niin kuin mitä? Esim. harva mies haluaa esim. siivota ja harva nainen haluaa siivota. Pakko vaan on jos ei halua elää sotkussa.
Olen ymmärtänyt, enkä siksi vietä aikaa miesten kanssa. En kommunikoi miesten kanssa, kuin töissä pakolliset. En myöskään ole käytettävänä seksiin.
Ei se ole yhtään vaikeaa muille kuin aloittajalle.
Jos elät perheessä tai parisuhteessa, et voi tehdä yhtään mitään ottamatta huomioon muita. Sinun pitää ilmoittaa, jos menet vessaan jne.
Miksi sun pitäisi ajatella tai tehdä sellaisia juttuja, joita et halua?
Ei ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ihan olen jättänyt miehet rauhaan ajattelemaan ja tekemään, mitä haluavat. Samoin itsekin kaipaan vain omaa rauhaa muilta ihmisiltä.
Jaa, tässä olikin siivoamisesta kyse. Minä tykkään siivota. Toki tarpeen mukaan, jonka itse määrittelen.
M.65
Valivaliuliuli
Mitä muka kukaan nainen on pakottanut sinua tekemään?
Pysy erossa naisista ja muuta erakoksi Lappiin, jos et kestä olla naisten seurassa.
Olen kyllä huomannut, ettei miehet halua ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, enkä siksi vietä aikaa miesten kanssa. En kommunikoi miesten kanssa, kuin töissä pakolliset. En myöskään ole käytettävänä seksiin.
Eli haluat että meidän pitää olla täysin samanlaisia vaikka se ei ole mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Valivaliuliuli
Pysy erossa naisista ja muuta erakoksi Lappiin, jos et kestä olla naisten seurassa.
Kestän mutta naiset ei halua tehdä yhteistyötä. Aina pitää yrittää muuttaa mies naiseksi.
Ei se ole mikään ongelma. Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos mies yrittää määritellä, mitä naisen on sopivaa ajatella ja tehdä.
Muuta toki takaisin Venäjälle, jos siellä oli asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään ongelma. Ongelma tulee siinä vaiheessa, jos mies yrittää määritellä, mitä naisen on sopivaa ajatella ja tehdä.
Ai se onkin noin päin. Hyvä tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat että meidän pitää olla täysin samanlaisia vaikka se ei ole mitenkään mahdollista.
Missä hän niin sanoi? Miehet voivat ajatella ja tehdä mitä tykkäävät. Jos nainen ei heidän seurassaan viihdy, niinkin se sitten vain on. Ei mitään vaatimuksia suuntaan eikä toiseen. Jokainen elää, miten haluaa ja kykenee.
Ei miesten ja naisten tarvi olla samanlaisia. Sukupuilten sisällä on usein myös suuria eroja. Tärkeintä on ymmärtää itseään ja muita, tulla toumeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valivaliuliuli
Kestän mutta naiset ei halua tehdä yhteistyötä. Aina pitää yrittää muuttaa mies naiseksi.
Ketkä maailmassa sotivat, ra isk aavat ja kaatavat puita, miehet vsi naiset?
Poikarakkaus on ihan ookoo, ei sitä tarvitse hävetä ja peitellä 🥰
Tästä samasta tematiikasta on ollut täällä vuosien varrella jokin verran fiksumpia ja kehittyneempiäkin versioita, mutta mennään (menkää) tällä tavalla nyt taas sitten.
Miksi on niin vaikea ymmärtää että miehiin ja naisiin mahtuu mahdoton määrä keskenään erilaisia ihmisiä?