Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä toivot ap vaimoltasi ja tyttöystävältäsi lahjaksi? Olisiko vaikka jalkaraspi kiva? Tai nenäkarvatrimmeri? Ehkäpä joku halpis paitapusero? Ruskea kylytakki? Pitkät kalsarit, joissa on Petteri Punakuonon kuvia? Sukkapaketti? Yhtä hätäisiä, mutta hyviä lahjoja kaikki.

Äläkä nyt. Ostin jokunen vuosi sitten miehelle melkein parin sadan euron kylpytakin Stockmannilta ja se oli harkittu teko. Paljon on sitä käyttänyt.

Vierailija
82/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D

Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!

Haha, niin sitä vaan ihmiset elää ihan eri maailmoissa; itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota AP:n linkkaaman paketin hintaan: "oho, 25 euroa, ei mikään ihan halpa!"

Duunaritaustaisena tuo olisi mieheltä jo kovakin panostus. :D Kun lähtötaso olisi 5€ shampoo ja suihkusaippua Cittarista.

Eihän tuossakaan tule kuin vähän yli 6 e hintaa per pullo.

Pullon koko 75ml. Cittarista saa 500ml suihkugeelin alle vitosella eikä sekään ole huonoin ja halvin mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D

Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!

Haha, niin sitä vaan ihmiset elää ihan eri maailmoissa; itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota AP:n linkkaaman paketin hintaan: "oho, 25 euroa, ei mikään ihan halpa!"

Duunaritaustaisena tuo olisi mieheltä jo kovakin panostus. :D Kun lähtötaso olisi 5€ shampoo ja suihkusaippua Cittarista.

Kyllä se on silti ihan ala-astematematiikalla viisinkertainen summa.

Vai erehdyitkö luulemaan, että ne Cittarin shampoo ja hoitoaine maksavat kumpainenkin sen viis egee?

Nuo on 6 euron saippuoita. Ei sillä vielä mitään erityislaatua saa. Tuoksut on vahvoja ja tuurista riippuu tykkääkö nainen niistä vai ei. Itse en pysty mitään suihkusaippuoita käyttämään, käytän apteekin pesunestettä joka ei haise miltään.

Vierailija
84/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullon koko 75ml. Cittarista saa 500ml suihkugeelin alle vitosella eikä sekään ole huonoin ja halvin mahdollinen.

No ei hitto, en nyt tajunnut että ne on vielä jotain matkapakkauksia. 🤦🏽‍♀️

Vierailija
85/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä toivot ap vaimoltasi ja tyttöystävältäsi lahjaksi? Olisiko vaikka jalkaraspi kiva? Tai nenäkarvatrimmeri? Ehkäpä joku halpis paitapusero? Ruskea kylytakki? Pitkät kalsarit, joissa on Petteri Punakuonon kuvia? Sukkapaketti? Yhtä hätäisiä, mutta hyviä lahjoja kaikki.

Älähän nyt, kylpytakkihan on oikeasti hyvä lahja!

Vierailija
86/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on silti ihan ala-astematematiikalla viisinkertainen summa.

Vai erehdyitkö luulemaan, että ne Cittarin shampoo ja hoitoaine maksavat kumpainenkin sen viis egee?

Nuo on 6 euron saippuoita. Ei sillä vielä mitään erityislaatua saa.

...

No, monelle tuo olisi siltikin luksusta 4€/litra-markettisaippuaan verrattuna. Merkkihän tuossa eniten maksaa.

Vierailija
87/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin haluaisin lahjakortin kuin tuollaisen lahjapakkauksen. Minulla on vakiotuotteet joita käytän ja viimeksi kun kokeilin muuta tuotetta niin ihoni kutisi niin älyttömästi että annoin kyseisen tuotteen pois. En haluaisi lahjalle käyvän samalla lailla.

Täsmälleen sama juttu. Minulla on omat vakituotteeni, joita käytän ja muita en halua enää edes testata.

Sitä paitsi saippuat ovat arkisia vaikka olisivat miten paketoitu.

Ap, palauta paketti ja tee hieman enemmän tutkimustyötä siitä mistä vaimosi ja tyttöystäväsi pitävät. Yleensä tutkimustyö on hyvin helppoa ja saat aikaan parempaa kuin tuolla kurjalla minipullopaketilla.

Vierailija
88/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä nyt. Ostin jokunen vuosi sitten miehelle melkein parin sadan euron kylpytakin Stockmannilta ja se oli harkittu teko. Paljon on sitä käyttänyt.

Sellaisen ruskean raidallisen reuhkan, josta jo kaupassa tursusi langanpätkiä ja jonka oikea koko löytyi onneksi kaupan lattialta?

Kylpytakki voi olla hyvä lahja, jos se on laadukas ja sille on tarvetta, muuten se on lumppua.

Vierailija
89/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama pitkäaikainen toive, joista mies tietää. En nyt siis oleta saavani näitä juuri jouluna tms, mutta näitä toiveita olen elätellyt useamman vuoden. Kyse ei ole mistään sikakalliista budjetillamme, mutta eipä näistä yhtään vain kuulu. Itku meinaa kieltämättä tulla, kun mies tuo jonkun saippuapaketin näiden sijasta vaikka ajatus onkin tärkein eikä lahjahevosen suuhun pitäisi katsoa.

Vierailija
90/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hulvattomin elämänviisaus tästä keskustelusta: "Neljä 75 ml minipulloa suihkugeeliä?! Myönnä jo ettet rakasta naistasi."

😂😂😂

Vierailija
91/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen hyvä kun siihen kylkeen laitat lahjakortin kylpyläviikonloppuun :)

Ite pitäisin.

Vierailija
92/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen ruskean raidallisen reuhkan, josta jo kaupassa tursusi langanpätkiä ja jonka oikea koko löytyi onneksi kaupan lattialta?

Kylpytakki voi olla hyvä lahja, jos se on laadukas ja sille on tarvetta, muuten se on lumppua.

Ruskea yksivärinen ja samettia, ei roiku mitään lankoja. Kovasti piti ja paljon on käyttänyt, mutta me ollaankin boomereita.

Vierailija
93/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pitäisin! Tärkeintä on se, että haluaa ylipäätään antaa lahjan. Minun mies ei on antanut meidän 10 vuoden aikana tasan 1 joululahjan.. Minä ostan hänelle joka vuosi, koska haluan ilahduttaa häntä. Kuulostaa siltä, että sinäkin haluat ilahduttaa vaimoasi, kun mietit mitä hän lahjastasi pitää. Se on tärkeintä.

Miksi et vaatinut lahjoja?

Vierailija
94/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen purkin hajusta en tykkää, mutta ehkä sillä voi pestä wc-pöntön. Toinen purkki todennäköisesti ihan ok.

Vierailija
95/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti hulvattomin elämänviisaus tästä keskustelusta: "Neljä 75 ml minipulloa suihkugeeliä?! Myönnä jo ettet rakasta naistasi."

😂😂😂

Tää oli paras ja samalla niin totta ☹️

Vierailija
96/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ostaa toisilleen lahjoja joita ei kukaan tarvitse. On kyllä todella lapsellista. Miksei voi vaan keskenään sopia mitä hankitaan? Tai ostaa itse itselleen tarvittavan? Onko se jotenkin hienompaa, kun saa yllätyksenä lahjaksi vaikka kosteusvoiteen verrattuna siihen, että itse ostaisi?

Tämä on täysin totta.

Vierailija
97/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.

Siinä kun ihmettelet. Vaimo ei ole sanonut koko vuonna mitään toivetta enkä halua kysyä suoraan, koska haluan lahjan olevan yllätys. Huomioin ja kuuntelen vaimoa, joten siitä ei ole kysymys enkä viitsi ostaa taas samaa korua kuin viime vuonna. M32

Vierailija
98/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.

Näin on. Itse lähettelen miehelle pitkin vuotta kuvakaappauksia asioista tai esineistä joista pidän. Yleensä joku näistä on joululahjani.

Onko miehesi sinulle lahjakone? Onneksi vaimoni ei ole tuollainen. M32

Vierailija
99/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama pitkäaikainen toive, joista mies tietää. En nyt siis oleta saavani näitä juuri jouluna tms, mutta näitä toiveita olen elätellyt useamman vuoden. Kyse ei ole mistään sikakalliista budjetillamme, mutta eipä näistä yhtään vain kuulu. Itku meinaa kieltämättä tulla, kun mies tuo jonkun saippuapaketin näiden sijasta vaikka ajatus onkin tärkein eikä lahjahevosen suuhun pitäisi katsoa.

Miehesi ei ole ajatustenlukija. Olisit antanut hänelle lapun, jossa muutama vaihtoehto ja olisit sanonut - valitse mulle tästä listasta joululahja. Mä olen aina tehnyt juuri näin. Plus sanon miehelleni, että hän tekisi mulle myös yllätyslahjan. Te naiset ite olette niin kauhean vaatimattomia ja puhutte jotain hevosen suuhun katsomisesta. Mä amputoin sen hevosen pään, jos saan huonon lahjan.

Vierailija
100/257 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun ihmettelet. Vaimo ei ole sanonut koko vuonna mitään toivetta enkä halua kysyä suoraan, koska haluan lahjan olevan yllätys. Huomioin ja kuuntelen vaimoa, joten siitä ei ole kysymys enkä viitsi ostaa taas samaa korua kuin viime vuonna. M32

Mikä se hintaluokka on? Onko se oikeasti tuo 25 e? Voidaan antaa vinkkejä, mutta tuo on aika vähän.