Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vähän vaikea sanoa, riippuu mikä lahjapakkaus. Pelkästään näillä tiedoilla olisin itse kiitollisempi lahjakortista johonkin paikkaan, mistä pidän.
Riippuu siitä mitä lahjapakkauksessa on, en oikein osaa sanoa juuta tai jaata kun en tiedä sisältöä. Ehkä pitäisin, ehkä en.
No kyllä haluan mieheltäni mieluummin tuotteen kuin lahjakortin.
Onko siinä partavettä, ruokaa vai aikuisten leluja?
Tietysti pitäisin! Tärkeintä on se, että haluaa ylipäätään antaa lahjan. Minun mies ei on antanut meidän 10 vuoden aikana tasan 1 joululahjan.. Minä ostan hänelle joka vuosi, koska haluan ilahduttaa häntä. Kuulostaa siltä, että sinäkin haluat ilahduttaa vaimoasi, kun mietit mitä hän lahjastasi pitää. Se on tärkeintä.
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.
Ehkä siskosi tarkoitti sitä että lahjapakkaus ei (yleensä) ole kovin yksilöllinen lahja. Musta on 100% ok olla yrittämättä kehittää väkisin jotain spesiaalia ja luulen että useimmat suomalaiset vaan vaivautuisi liiasta yrittämisestä. Jos välillä tulee tylsä lahja ostettua niin sitten tulee. Musta on tärkeämpää että lahja on haluttu ja tulee tarpeeseen/käyttöön.
Toivottavasti vaimosi pitää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.
Näin on. Itse lähettelen miehelle pitkin vuotta kuvakaappauksia asioista tai esineistä joista pidän. Yleensä joku näistä on joululahjani.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32
Palauta.
Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea sanoa, riippuu mikä lahjapakkaus. Pelkästään näillä tiedoilla olisin itse kiitollisempi lahjakortista johonkin paikkaan, mistä pidän.
Olet vaativa nainen. Oletko kuullut, että lahjasta kiitetään eikä valiteta? M32
Toinen tuoksu on itselle epämieluisa mutta muuten tykkäisin. Ihan jees lahja.
Ihan hyvä on. :) osta kylkeen vaimon lempisuklaata / viini / muu herkku niin on vielä parempi.
Mä tykkäisin kyllä tuosta. Mulla ei ole mitään tiettyjä tuotteita mitä käyttäisin, enkä ole millekään allerginen. Ja tuo näyttikin kivalta .
Onko toi ainoo mitä ostat? Mitä hän yleensä antaa sulle?
Mä olisin ylipäätään iloinen, että mulla ois ukko. Bonus olisi sellainen, joka ostaisi minulle joululahjan. En nimittäin ole saanut mieheltä joululahjaa sitten v. 2008 joulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, pieleen meni. Oletko ihan varma, että teillä ei ole vastaavia pöniköitä suihkun reunat jo pullollaan? Meillä ainakin on tai oli, sillä nakkasin kaikki syksyllä kaatopaikalle menevään kuormaan ongelmajätteisiin käyttämättömien/vähän käytettyjen pesuainepurkkien kanssa. Tuohon settiin kun lisäisit vielä saunatuoksuja ja tuoksukynttilöitä, niin lahja olisi jo naurettavan kamala. Nyt se on vain kamala.
Vaikea sanoa, kun en ole vaimosi. Minulle tuo lahja olisi turha, kun en mistään tuollaisesta valita. Mieheni toki tietää sen.