Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkäisi apn lahjasta.
Meillä sovittiin että mies ostaa itselleen jonkun lahjan ja minä itselleni. Kummankaan ei tartte miettiä pää punaisena mitä toinen mahtaisi haluta,
.Muuten hyvä, mutta miksi minun pitäisi ostaa itselleni lahja? Jos ostan vaikka sen haaveilemasi kattilan, niin pistän sen saman tien käyttöön ja en todellakaan paketoi sitä kuusen alle lahjakseni.
Siksi että perheessä lapsia ja heidän takia vanhemmillekin pitää tulla joku paketti vaikka vanhemmat itse eivät paketteja haluaisikaan,
Tämä vastaus on järjetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sovittiin että mies ostaa itselleen jonkun lahjan ja minä itselleni. Kummankaan ei tartte miettiä pää punaisena mitä toinen mahtaisi haluta,
.Muuten hyvä, mutta miksi minun pitäisi ostaa itselleni lahja? Jos ostan vaikka sen haaveilemasi kattilan, niin pistän sen saman tien käyttöön ja en todellakaan paketoi sitä kuusen alle lahjakseni.
Siksi että perheessä lapsia ja heidän takia vanhemmillekin pitää tulla joku paketti vaikka vanhemmat itse eivät paketteja haluaisikaan,
Oikeasti? Meillä on kolme lasta ja voin sanoa, että yksikään ei ajattele noin. Aikuiset ovat aikuisia ja he pärjäävät hyvin ilman turhuuksia tai itse ostettua pakettia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastaus on järjetön.
Niin minunkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voi lisätä vielä matkakokoisen hammastahnan, niitä saa prismasta alle euron tuubi. Ja kampaamosta matkakokoinen shampoo. Varmasti tajuaa lähteä, pitkälle matkalle.
Oikeasti, matkakokoiset suihkugeelit! Hän ei siis ole edes sen normaalin 250ml pullon arvoinen, vaan 75ml riittää mokomalle akalle.
Samaa ajattelin ja nauroin! Lehtien välissä on myös niitä ryppyvoidenäytepakkauksia ja apteekista voi kysellä lisää myös erilaisia näytepakkauksia. Huokaus... Miehet ei näin.
Tässäpä ap:lle vinkkiä lahjapakkauksen lisäksi, hammastahnaa, ryppyvoiteita ja muuta ilmaista/lähes ilmaista vaan pakettiin, niin kyllä vaimoke on yhtä hymyä jouluillan!
Pitkä keskustelu aivan hölmöstä provosta. On tämä hieno palsta...
"Ostin yhden lahjan yhdelle tyypille. Pitääköhän se siitä?"
Itse en näe lahjojen antamisessa aikuisille mitään järkeä.
Ihania suihkugeeleja! Ei mitaan vikaa tuossa lahjassa. Ihmettelen kommentoijia, jotka taalla huutelee etta tylsa lahja ja olisit vaikka kylpylaviikonlopun ostanut. Itse tykkaan kaikista ihanista, vahan enemman "luksus" suihkutuotteista. Ja noissa nayttais viela olevan bonuksena koko, eli 75ml voi ottaa matkallekin mukaan vaikka olisi light flight! :)
Meilla on ainakin semmoinen periaate etta joulua ei vieteta ylenpalttisessa kulutusjuhlassa, ostetaan just jotain nimellisia joululahjoja ja ne kylpylaviikonloput ym. varataan sitten ex tempore kun silta tuntuu. Eli ei osteta mitaan okylahjoja hataisesti vain, koska on "pakko" ostaa. Samasta syysta ei vieteta Valentine's Dayta. Romanttisesti voi menna syomaan muunakin paivana, ja mina ainakin saan mieheltani kukkia ihan tarpeeksi muutenkin. :)
minä annan vaimolle lahjaksi ison 30 cm dildon ja Chanel 5,
saanpa olla sitten rauhassa taas vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea sanoa, riippuu mikä lahjapakkaus. Pelkästään näillä tiedoilla olisin itse kiitollisempi lahjakortista johonkin paikkaan, mistä pidän.
Olet vaativa nainen. Oletko kuullut, että lahjasta kiitetään eikä valiteta? M32
Miksi sitten koko aloitus, pässi? Että pääset taas riitelemään naisten kanssa, kun vaimoa ei ole olemassa?
Lahjapakkaus kyllä kelpaa, mutta jos siinä on pelkkiä suihkugeelejä niin onhan se vähän tylsä. Mieluummin vaikka sellainen lahjapakkaus missä on suihkugeeli, vartalovoide ja käsi/jalkavoide 😊 Sinänsä tuo L’Occitane on kiva merkki, mieluummin tuo kuin vaikka Nivea.
Vierailija kirjoitti:
minä annan vaimolle lahjaksi ison 30 cm dildon ja Chanel 5,
saanpa olla sitten rauhassa taas vuoden
Sinä et edes olisi naimisissa, jos äitisi eläisi. Mitä jos eroat ja hankit siivoojan, saat sen mitä kaipaat muttei tarvitse kiusata naisia.
Osta mielummin Lushilta jos on pakko ostaa saippuaa. Hankkimasi lahjan perusteella olet todellakin mielikuvitukseton tylsimys. Vaimonasi ajattelisin että hait vaan jotain koska pitää..
N30
Vierailija kirjoitti:
Lahjapakkaus kyllä kelpaa, mutta jos siinä on pelkkiä suihkugeelejä niin onhan se vähän tylsä. Mieluummin vaikka sellainen lahjapakkaus missä on suihkugeeli, vartalovoide ja käsi/jalkavoide 😊 Sinänsä tuo L’Occitane on kiva merkki, mieluummin tuo kuin vaikka Nivea.
Tuo taas menisi mulla taysin hukkaan, en kayta vartalo-, kasi- tai jalkavoiteita juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta mielummin Lushilta jos on pakko ostaa saippuaa. Hankkimasi lahjan perusteella olet todellakin mielikuvitukseton tylsimys. Vaimonasi ajattelisin että hait vaan jotain koska pitää..
N30
Hyi helvata, jos mahdollista vielä karmeammat lemut lähtee noista kuin L'Occitanesta!
Vierailija kirjoitti:
N30
Ne on kyllä hirveän vahvan hajuisia ja aika ikävän näköisiäkin hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe lahjojen antamisessa aikuisille mitään järkeä.
No tylsä aikuinen olet sitte!
Riippuu siitä mitä se pakkaus sisältää. Jos vaan summissa ostit jotain niin kertoo mahdollisesti vaimolle että et oikeasti tunne häntä etkä jaksa vaivautua miettimään hänelle sopivaa lahjaa. Jos ostit sellaisen pakkauksen jossa on tuotteita joista vaimo yleensä pitää niin sitten hän luultavasti tykkää lahjastasi.
Ei tuo nyt mikään ihmeellinen lahja ole, kiittäisin ja käyttäisin. Mutta en oikein perusta tuollaisista lahjoista, ennemmin tuolla rahalla olisin vaikka syönyt laittamaasi ruokaa.
Totta! Laadukkaan vaimon käyttämän kampaamon lahjapakkaus olisi ehdottomasti parempi idea ja vaimon käyttämän samppoomerkin voi helposti käydä vilkaisemassa hyllystä. Myös kampaajan kanssa voi jutella täsmälleen vaimolle sopivista tuotteista. Tai sitten hankkia lahjakortti kampaamoon. Sillä voi hankkia tuotteita tai vaikka kulmien kestoväri tai leikkauksen hiuksiin. Se on huomattavasti kivempi juttu kuin jotakin haisevia matkakokoisia saippuoita.