Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
121/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34.: kirjoitti:

Tää on haastava koska itse tiedän viis asiaa joista mieheni ilahtuisi ja tarvis, mutta tiedän että sei keksi mulle taaskaan mitään.. kerran kun toivoin hajuvettä jonka se sai valita, oli tuloksena joku ihan älytön halvahko nuorten supervahva biletuoksu, vaikka kaipasin arkeen jotain kivaa laadukasta tuoksua.. Sen jälkeen opin antamaan toiveet huomattavasti tarkemmin, esim muutamia vaihtoehtoja joista valita..

Lisäksi myöhempinä jouluina olen saanut esim matkaliput yhteiselle reissulle, Kampaamolahjakortin (huom tiedettävä mihin kampaamoon!) Ja johonkin hierontahoitoon tms.

Mäkään en kyllä tosta lahjapakkauksesta ilahtuisi, mutta parempi toki kuin ei mitään!! Mutta lisäksi joku yhteinen tekeminen (esim ravintolaillallinen) tai lahjakortti hoitoon tai vaikka alusasuliikkeeseen, jotain sellasta pientä extraa..

N34

Minun mies myös surkea ostamaan lahoja. Tänä vuonna olen antanut selvän vinkin. Sanoin että laitan Zalandoon tykkäyksiä tuotteisiin, joista tykkään. Laukkuja, lompakoita, vaatteita mitä siellä nyt on. Sanoinkohan vielä että sieltä voi joskus katsoa jos haluaa antaa jotain. Jos taas tänä vuonna tulee joku helevatun hiihtopipo niin en tiedä sitten. Luulen että on tosiaan unohtanut että kerroin suoraan mistä voi vakoilla mistä tykkään. Tuntuu siltä ettei hän vain välitä.

Mä olen tilannut Zalandosta kymmeniä kertoja, enkä tiedä miten siellä tykätään jostain saati miten näkisi toisten tykkäykset. Toivottavasti sun puoliso on pätevämpi Zalandon käyttäjä...

Vierailija
122/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita toiseksi lahjakortti kylpylään. Nuo on vihjaus lahjasta.

Mutta oikeasti ei se lahja vaan antajan mieli. Seurustelin yhden hyvin extrovertin kanssa. Ja jos hän sai aikaan kökön tekstiviestin tai paketin, niin se tuntui hyvältä. Koska tiesin kuinka paljon se häneltä vaati. Mutta toisesta lahjoja auliisti jakavasta huomasi milloin oli unohtanut synttärit ja yrittänyt paikata sitä jollain. Silloin hienokaan lahja ei tuntunut. Toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan.

Mutku ap:n vaimo ja tyttöystävä eivät tykkää kylpemisestä/kylpylöistä.

Toivottavasti vaimo ja tyttöystävä eivät ole vaikka atooppisia tai hajusteita karttavia naisia, sillä tuollaiset hajusaippuat haisevat tosi voimakkaille. Olen itse juuri tuollainen, jolla on atooppinen herkkä iho ja en käytä hajusteita, joten jos saisin mieheltäni vastaavan paketin, niin en olisi ainakaan iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi ainoo mitä ostat? Mitä hän yleensä antaa sulle?

Tällä hetkellä ainoa lahja ja mietin jotain extraa. Viime lahjasta on jo aikaa, mutta silloin sain kalliin laatuhuivin. M32

Stockmannilla huivit maksavat alkaen 40 e ja yksi mielestäni ihan asiallinen maksoi 139 e. Nyt alat sitten kaivaa kuvettasi ja pistät pakettisi oheen satasen lisälahjan. Onnea matkaan ap! Ehkä vuoden päästä jouluna olet jo viisaampi.

Vierailija
124/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa iho kutiamaan jo pakkauksen näkemisestä.

Anna mieluummin vaikka wc-rulla ja laastaripakkaus. Olisi tarpeellisempi ja persoonallisempi lahja.

Vierailija
125/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kökkö lahja. Mutta onneksi kerkeät ostaa vielä muutakin. Tuo menettelee lahjana muiden joukossa, jos naisesi nyt sattuu tykkäämään haisevista suihkugeeleistä eikä siis ole hajusteallerginen tai saa näppylöitä ihoon kyseisitä tuotteista. 

Mä sain parhaan lahjani exältä (lasteni isä joten ollaan tekemisissä) muutama vuosi sitten. Hän tuntee minut ja tietää mistä tykkään. Lahja oli noin 3 euron arvoinen suklaalevy käärittynä marketista saatavaan sellaiseen kukkakääreeseen, ruskea paperi s-marketin logolla :D . Puoliso taas oli ostanut kalliihkon, mutta aivan kamalan silkkisen mummomallisen yöpuvun. Vaikka mä nukun alasti kesät talvet... 

Vierailija
126/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita toiseksi lahjakortti kylpylään. Nuo on vihjaus lahjasta.

Mutta oikeasti ei se lahja vaan antajan mieli. Seurustelin yhden hyvin extrovertin kanssa. Ja jos hän sai aikaan kökön tekstiviestin tai paketin, niin se tuntui hyvältä. Koska tiesin kuinka paljon se häneltä vaati. Mutta toisesta lahjoja auliisti jakavasta huomasi milloin oli unohtanut synttärit ja yrittänyt paikata sitä jollain. Silloin hienokaan lahja ei tuntunut. Toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan.

Tarkoititkohan ekstrovertillä introverttiä, jos viestin laatiminen oli häneltä noin vaikeaa? Tai sitten kyse oli jostain muusta, esim. adhd:sta eikä ekstroverttiydestä. Ohis.

Vierailija
127/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34.: kirjoitti:

Tää on haastava koska itse tiedän viis asiaa joista mieheni ilahtuisi ja tarvis, mutta tiedän että sei keksi mulle taaskaan mitään.. kerran kun toivoin hajuvettä jonka se sai valita, oli tuloksena joku ihan älytön halvahko nuorten supervahva biletuoksu, vaikka kaipasin arkeen jotain kivaa laadukasta tuoksua.. Sen jälkeen opin antamaan toiveet huomattavasti tarkemmin, esim muutamia vaihtoehtoja joista valita..

Lisäksi myöhempinä jouluina olen saanut esim matkaliput yhteiselle reissulle, Kampaamolahjakortin (huom tiedettävä mihin kampaamoon!) Ja johonkin hierontahoitoon tms.

Mäkään en kyllä tosta lahjapakkauksesta ilahtuisi, mutta parempi toki kuin ei mitään!! Mutta lisäksi joku yhteinen tekeminen (esim ravintolaillallinen) tai lahjakortti hoitoon tai vaikka alusasuliikkeeseen, jotain sellasta pientä extraa..

N34

Minun mies myös surkea ostamaan lahoja. Tänä vuonna olen antanut selvän vinkin. Sanoin että laitan Zalandoon tykkäyksiä tuotteisiin, joista tykkään. Laukkuja, lompakoita, vaatteita mitä siellä nyt on. Sanoinkohan vielä että sieltä voi joskus katsoa jos haluaa antaa jotain. Jos taas tänä vuonna tulee joku helevatun hiihtopipo niin en tiedä sitten. Luulen että on tosiaan unohtanut että kerroin suoraan mistä voi vakoilla mistä tykkään. Tuntuu siltä ettei hän vain välitä.

Mä olen tilannut Zalandosta kymmeniä kertoja, enkä tiedä miten siellä tykätään jostain saati miten näkisi toisten tykkäykset. Toivottavasti sun puoliso on pätevämpi Zalandon käyttäjä...

Kun olet kirjautuneena sisään, klikkaat vaan sitä sydäntä siinä vaatteiden tiedoissa tai kuvassa. Ne menee silloin omalle suosikit listalle.

Vierailija
128/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kökkö lahja. Mutta onneksi kerkeät ostaa vielä muutakin. Tuo menettelee lahjana muiden joukossa, jos naisesi nyt sattuu tykkäämään haisevista suihkugeeleistä eikä siis ole hajusteallerginen tai saa näppylöitä ihoon kyseisitä tuotteista. 

Mä sain parhaan lahjani exältä (lasteni isä joten ollaan tekemisissä) muutama vuosi sitten. Hän tuntee minut ja tietää mistä tykkään. Lahja oli noin 3 euron arvoinen suklaalevy käärittynä marketista saatavaan sellaiseen kukkakääreeseen, ruskea paperi s-marketin logolla :D . Puoliso taas oli ostanut kalliihkon, mutta aivan kamalan silkkisen mummomallisen yöpuvun. Vaikka mä nukun alasti kesät talvet... 

Ehkä se olikin juuri se syy miksi hän osti sinulle yöasun.

Vierailija
129/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama pitkäaikainen toive, joista mies tietää. En nyt siis oleta saavani näitä juuri jouluna tms, mutta näitä toiveita olen elätellyt useamman vuoden. Kyse ei ole mistään sikakalliista budjetillamme, mutta eipä näistä yhtään vain kuulu. Itku meinaa kieltämättä tulla, kun mies tuo jonkun saippuapaketin näiden sijasta vaikka ajatus onkin tärkein eikä lahjahevosen suuhun pitäisi katsoa.

Miehesi ei ole ajatustenlukija. Olisit antanut hänelle lapun, jossa muutama vaihtoehto ja olisit sanonut - valitse mulle tästä listasta joululahja. Mä olen aina tehnyt juuri näin. Plus sanon miehelleni, että hän tekisi mulle myös yllätyslahjan. Te naiset ite olette niin kauhean vaatimattomia ja puhutte jotain hevosen suuhun katsomisesta. Mä amputoin sen hevosen pään, jos saan huonon lahjan.

Ei se tunnu lahjalta jos sitä pitää pyytää. Sama itse ostaa sitten.

Eri

Sinusta ei tuntuu lahjalta, minusta tuntuu. Parempi vaihtoehto, kun se, että haaveilee, että rakas tekee hyvän lahjan ja sitten saat jonkun Tokmannin saippuasetin. Ja mies saa listasta itse katsoa, mitä antaa lahjaksi + yllätyslahja haastaa miestä keksimään jotain itse. Monet tekevät lahjalistoja - se on myös fiksu tapa välttää turhaa krääsää, mikä on jopa ekologista. Eli dear Eri, tyhmä istuu ja odottaa, fiksu hoitaa hommat niin, että saa mitä haluaa.

Vierailija
130/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi apn lahjasta.

Meillä sovittiin että mies ostaa itselleen jonkun lahjan ja minä itselleni. Kummankaan ei tartte miettiä pää punaisena mitä toinen mahtaisi haluta,

Mies osti itselleen jonkin työkalun autotalliin missä rassaa autoja. Minulla on tarkoitus ostaa itselleni hyvä kattila kunhan sellaisen löydän. Juu ei ole romanttista jne mutta minä en tosiaankaan osaa ostaa miehelle sopivia työkaluja koska hänellä on niin paljon niitä että en tiedä mitä tarvitsee eikä mies keksi helpolla minulle lahjaa. Mutta ostamme itselle/toisillemme pitkin vuotta sen mitä haluamme/tarvitsemme. Käymme viikoittain kaksistaan yhdessä syömässä ravintolassa jne. Yleensäkin emme halua ostaa mitään turhaa krääsää vain ostamisen takia.

Olen tehnyt miehelleni joskus lahjaksi tai muuten vaan eroottisia filmejä miehen lempiaiheesta, Ja mies on koostanut minulle rakkauslauluista mieleisen levyn jne. Mutta ei ole mitään pakkoa tehdä niitä juuri jouluksi. Ja yleensä tuollaisia on paljon kivempi tehdä yhdessä...

Vierailija
131/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ilmeisesti kuuntele kumppaneitaan koskaan (naiset kyllä ilmaisevat asioita joista pitävät) tai eivät vain muuten vaan osaa huomioida arjessa mistä asioista kumppani vaikuttaa pitävän.

Näin on. Itse lähettelen miehelle pitkin vuotta kuvakaappauksia asioista tai esineistä joista pidän. Yleensä joku näistä on joululahjani.

Onko miehesi sinulle lahjakone? Onneksi vaimoni ei ole tuollainen. M32

On. Itse hän aina kyselee mitä milloinkin haluaisin lahjaksi, joten toki autan miestä mäessä. Onneksi mieheni on taattua laatua elämän joka osa-alueella eikä mikään kitisevä pikkupoika.

Hyvä vastaus. Toi lahjakone kommentti oli niin lapsellinen ja typerä. Minä saan mieheltäni hyvät lahjat, en olisi tyytyväinen vähempään, mutta myös ANNAN hyviä lahjoja hänelle. Miksi joku luulee, että kalsarit on hyvä joululahja miehelle? C'moon! Ehkä juuri siinä piileskelee välillä syy (ei aina) - jos antaa huonon lahjan, saa huonon lahjan.

Vierailija
132/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt varmaan oli vitsi, mutta vastataan nyt silti. Tuon tuotemerkin tuotteista suurin osa ellei kaikki tuoksuvat aika tymäköiltä eli ei todellakaan kaikkien makuun. Itsestäni esimerkiksi aivan hirveän hajuisia, enkä ole edes erityisen tuoksuherkkä. Lisäksi tässä ei edes ole kyse tuosta rahallisesta panostuksesta vaan siitä, että ei ole yhtään mietitty sitä, mistä toinen pitää. Samalla hinnalla olisi varmasti saanut jotain, mistä vaimo/tyttöystävä oikeasti ilahtuisi. Toki voihan sitä enemmäkin kukkaronnyörejä avata, mikäli ei ole ihan köyhä opiskelija.

Vierailija
133/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sovittiin että mies ostaa itselleen jonkun lahjan ja minä itselleni. Kummankaan ei tartte miettiä pää punaisena mitä toinen mahtaisi haluta,

Mies osti itselleen jonkin työkalun autotalliin missä rassaa autoja. Minulla on tarkoitus ostaa itselleni hyvä kattila kunhan sellaisen löydän. Juu ei ole romanttista jne mutta minä en tosiaankaan osaa ostaa miehelle sopivia työkaluja koska hänellä on niin paljon niitä että en tiedä mitä tarvitsee eikä mies keksi helpolla minulle lahjaa. Mutta ostamme itselle/toisillemme pitkin vuotta sen mitä haluamme/tarvitsemme. Käymme viikoittain kaksistaan yhdessä syömässä ravintolassa jne. Yleensäkin emme halua ostaa mitään turhaa krääsää vain ostamisen takia.

Olen tehnyt miehelleni joskus lahjaksi tai muuten vaan eroottisia filmejä miehen lempiaiheesta, Ja mies on koostanut minulle rakkauslauluista mieleisen levyn jne. Mutta ei ole mitään pakkoa tehdä niitä juuri jouluksi. Ja yleensä tuollaisia on paljon kivempi tehdä yhdessä...

Työkaluista..?

Vierailija
134/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoo jos ollaan sovittu että ostetaan yksi pienehkö lahja. Kunhan nyt ei ihan halvinta perussuihkuvaahtoa tuplapakkaus:).

Vierailija
135/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lahjapakkauksista, mutta tuo on tylsä, koska se sisältää vain suihkusaippuaa. Hiustuotepakkaus kampaamosta olisi kivempi, tai sellainen vartalonhoitosarja, jossa on mukana myös kuorinta, kosteusvoide, naamio tms.

Vierailija
136/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä naukujia ja alapeukuttajia varsinkin alkupäässä ketjua. Ihan käypä lahja. Olen pitänyt itseäni aina nirsona ja hankalana miesten suhteen. Ainakaan en ole turhan vaativa tällaisten pikkuasioiden suhteen.

Vierailija
137/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Muuten hyvä, mutta miksi minun pitäisi ostaa itselleni lahja? Jos ostan vaikka sen haaveilemasi kattilan, niin pistän sen saman tien käyttöön ja en todellakaan paketoi sitä kuusen alle lahjakseni.

Vierailija
138/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaluista..?

😀 no ei työkaluista vaan asiasta jota hän pitää erityisen eroottisena. Ja kyse ei ole autoista tai työkaluista. Nääs mies voi pitää useammistakin asioista kuin yhdestä...

Vierailija
139/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Muuten hyvä, mutta miksi minun pitäisi ostaa itselleni lahja? Jos ostan vaikka sen haaveilemasi kattilan, niin pistän sen saman tien käyttöön ja en todellakaan paketoi sitä kuusen alle lahjakseni.

Siksi että perheessä lapsia ja heidän takia vanhemmillekin pitää tulla joku paketti vaikka vanhemmat itse eivät paketteja haluaisikaan,

Vierailija
140/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin siniset konvehdit olisi paljon mieluisampi lahja itselleni, kuin jotkut hygieniatuotteet.

Paljonkohan tommosia hajustettuja lootia joulun alla myydään ja monikohan jää kaappiin homehtumaan. En tiedä naisia, jotka tollasia tuotteita oikeesti käyttäisi. Mitä noi ruusupurkit edes on?

Fazerin sininen, perussuklaata. Älä viitti. Normaalit ihmiset sen sijaan pesevät itsensä.