Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?
Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D
Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!
Haha, niin sitä vaan ihmiset elää ihan eri maailmoissa; itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota AP:n linkkaaman paketin hintaan: "oho, 25 euroa, ei mikään ihan halpa!"
Duunaritaustaisena tuo olisi mieheltä jo kovakin panostus. :D Kun lähtötaso olisi 5€ shampoo ja suihkusaippua Cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko on niin oikeassa. Tuo kuuluu näihin Äkkiä nopeasti jotain -ostettujen roinien sarjaan, josta ei ole iloa saajalle yhtään. Voisihan siitä olla, mutta usko, että harva 30+ vuotias lahjasta innostuu ja sitä lämmöllä muistelee vielä kymmenen vuoden päästä.
Lahjan tulisi olla saajansa näköinen ja mieluiten jopa toivoma. Tuo lahja ei ole sitä. Sama kuin olisit ostanut Lidlistä suihkusaippuaa ja antanut sen.
Tuo lahja on kaukana Lidlin suihkusaippuoista. Suihkusaippua tarpeetonta roinaa? Millä te oikein itseänne pesette?
Atooppisena hajusteettomilla tuotteilla. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja mitään sanomaton. Ei herättäisi kyllä mitään tunteita
Mikä herättäisi suuret ja syvät tunteet? M32
Jotain kultasepänliikkeestä. Siinä on edes yritystä. Jauhelihapakettivertaus oli osuva tässä.
Tää on haastava koska itse tiedän viis asiaa joista mieheni ilahtuisi ja tarvis, mutta tiedän että sei keksi mulle taaskaan mitään.. kerran kun toivoin hajuvettä jonka se sai valita, oli tuloksena joku ihan älytön halvahko nuorten supervahva biletuoksu, vaikka kaipasin arkeen jotain kivaa laadukasta tuoksua.. Sen jälkeen opin antamaan toiveet huomattavasti tarkemmin, esim muutamia vaihtoehtoja joista valita..
Lisäksi myöhempinä jouluina olen saanut esim matkaliput yhteiselle reissulle, Kampaamolahjakortin (huom tiedettävä mihin kampaamoon!) Ja johonkin hierontahoitoon tms.
Mäkään en kyllä tosta lahjapakkauksesta ilahtuisi, mutta parempi toki kuin ei mitään!! Mutta lisäksi joku yhteinen tekeminen (esim ravintolaillallinen) tai lahjakortti hoitoon tai vaikka alusasuliikkeeseen, jotain sellasta pientä extraa..
N34
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty parempaan niin älä osta mitään. Ihanko 25€ pistit vaimon lahjaan?
Minäpä en ostanutkaan akalleni mitään kun sekin on aina hokenut että se ajatus on tärkein. Ajattelin naapurin Tiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä partavettä, ruokaa vai aikuisten leluja?
Ei ole ruokaa ja aikuisten leluja emme harrasta. Vastausten ja siskon palautteen jälkeen harkitsen romanttista ravintolaillallista. M32
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta aloin nauramaan ihan hervottomasti nähtyäni minkä lahjan AP osti :D Ei ei ja ei...!! Mutta kai jotku tykkää :D
Mun mies osti mulle auton. Ihan oikeasti osti, oikean auton. Sellaisen jonka oon aina halunnu. Ei ollu mikään kallis, 4 tonnia. Eikä tarvi kalliimpi ollakaan, auto on ihana!
Anteeksi, mutta minua naurattaa sinun kommenttisi. Arvaapa, haluaisinko mieluummin lahjaksi laadukasta kosmetiikkaa vai neljän tonnin auton. Epäilenpä, että siitä autosta on enemmän harmia pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, niin sitä vaan ihmiset elää ihan eri maailmoissa; itse kiinnitin ensimmäisenä huomiota AP:n linkkaaman paketin hintaan: "oho, 25 euroa, ei mikään ihan halpa!"
Duunaritaustaisena tuo olisi mieheltä jo kovakin panostus. :D Kun lähtötaso olisi 5€ shampoo ja suihkusaippua Cittarista.
Eihän tuossakaan tule kuin vähän yli 6 e hintaa per pullo.
Jos mä saisin saippuaa lahjaksi....en edes tiedä mitä sanoisin. Apua oikeesti, haiseeko eukko pahalta?
Ihan mikä vaan vähän ajatuksen kanssa mietitty rihkamakin toimisi paremmin. Saippuaa?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on silti ihan ala-astematematiikalla viisinkertainen summa.
Vai erehdyitkö luulemaan, että ne Cittarin shampoo ja hoitoaine maksavat kumpainenkin sen viis egee?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitäisin! Tärkeintä on se, että haluaa ylipäätään antaa lahjan. Minun mies ei on antanut meidän 10 vuoden aikana tasan 1 joululahjan.. Minä ostan hänelle joka vuosi, koska haluan ilahduttaa häntä. Kuulostaa siltä, että sinäkin haluat ilahduttaa vaimoasi, kun mietit mitä hän lahjastasi pitää. Se on tärkeintä.
Kiitos. :) Toivottavasti miehesi osaa arvostaa sinua ja muistaa tänä jouluna.M32
Lahjakortti alusvaateliikkeeseen olisi ainakin itselle mieluinen. Alusvaatteita tarvitsee aina ja saisi kerrankin luksustella menemään, kun olisi lahjakortti.
Tai lahjakortti hierontaan tai kauneushoitolaan. Olisin kiitollinen.
Ravintolaillallinenkin olisi ihana, mutta ehkä voisit viedä vaimosi romanttisille treffeille ihan muuten vaan, esim. uuden vuoden kynnyksellä? Se on kuitenkin sellaista yhteistä tekemistä eikä sillä lailla ns. ikiomaa kuten vaikkapa nuo lahjakortit.
Neljä minipulloa suihkugeeliä. Miksi? Mikset osta yhtä normaalikokoista suihkugeeliä tuolta merkiltä? Ja tietty jotain muutakin. Kamoon. Ja lopeta se "kiittämättömät ja vaativat naiset" -lässytys. Et rakasta ja that's it. 4 x 75 ml suihkugeeliä. Uskomatonta p.askaa aikuiselta äijältä!
Vierailija kirjoitti:
Sisko on niin oikeassa. Tuo kuuluu näihin Äkkiä nopeasti jotain -ostettujen roinien sarjaan, josta ei ole iloa saajalle yhtään. Voisihan siitä olla, mutta usko, että harva 30+ vuotias lahjasta innostuu ja sitä lämmöllä muistelee vielä kymmenen vuoden päästä.
Lahjan tulisi olla saajansa näköinen ja mieluiten jopa toivoma. Tuo lahja ei ole sitä. Sama kuin olisit ostanut Lidlistä suihkusaippuaa ja antanut sen.
Meissä yli 30-vuotiaissa on kuitenkin aika paljon myös maanläheisiä naisia, jotka emme oleta saavamme joka joulu juuri sitä ihmeellisen ikimuistoista lahjaa, jota muistella vielä 10 vuoden päästä. Monet meistä ovat jopa aika vähään tyytyviä. Ja kaikki eivät perusta lahjoista ollenkaan.
Minulle tuollainen lahja kelpaisi hyvin. Ei L'Occitane sentään mielestäni Lidl tasoa ole, vaikkei ne Lidlinkään suihkugeelit arkikäytössä huonoja ole. En toki varmaan kymmenen vuoden kuluttua lämmöllä sitä muistelisi, mutta enpä pidä moista tarpeellisenakaan. En ole niin täydellinen puoliso itsekään, että osaisin aina ostaa vain ikimuistoisia ja täydellisen ihania lahjoja.
N34.: kirjoitti:
Tää on haastava koska itse tiedän viis asiaa joista mieheni ilahtuisi ja tarvis, mutta tiedän että sei keksi mulle taaskaan mitään.. kerran kun toivoin hajuvettä jonka se sai valita, oli tuloksena joku ihan älytön halvahko nuorten supervahva biletuoksu, vaikka kaipasin arkeen jotain kivaa laadukasta tuoksua.. Sen jälkeen opin antamaan toiveet huomattavasti tarkemmin, esim muutamia vaihtoehtoja joista valita..
Lisäksi myöhempinä jouluina olen saanut esim matkaliput yhteiselle reissulle, Kampaamolahjakortin (huom tiedettävä mihin kampaamoon!) Ja johonkin hierontahoitoon tms.
Mäkään en kyllä tosta lahjapakkauksesta ilahtuisi, mutta parempi toki kuin ei mitään!! Mutta lisäksi joku yhteinen tekeminen (esim ravintolaillallinen) tai lahjakortti hoitoon tai vaikka alusasuliikkeeseen, jotain sellasta pientä extraa..
N34
Minun mies myös surkea ostamaan lahoja. Tänä vuonna olen antanut selvän vinkin. Sanoin että laitan Zalandoon tykkäyksiä tuotteisiin, joista tykkään. Laukkuja, lompakoita, vaatteita mitä siellä nyt on. Sanoinkohan vielä että sieltä voi joskus katsoa jos haluaa antaa jotain. Jos taas tänä vuonna tulee joku helevatun hiihtopipo niin en tiedä sitten. Luulen että on tosiaan unohtanut että kerroin suoraan mistä voi vakoilla mistä tykkään. Tuntuu siltä ettei hän vain välitä.
Mieluummin haluaisin lahjakortin kuin tuollaisen lahjapakkauksen. Minulla on vakiotuotteet joita käytän ja viimeksi kun kokeilin muuta tuotetta niin ihoni kutisi niin älyttömästi että annoin kyseisen tuotteen pois. En haluaisi lahjalle käyvän samalla lailla.
Mitä sinä toivot ap vaimoltasi ja tyttöystävältäsi lahjaksi? Olisiko vaikka jalkaraspi kiva? Tai nenäkarvatrimmeri? Ehkäpä joku halpis paitapusero? Ruskea kylytakki? Pitkät kalsarit, joissa on Petteri Punakuonon kuvia? Sukkapaketti? Yhtä hätäisiä, mutta hyviä lahjoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Neljä minipulloa suihkugeeliä. Miksi? Mikset osta yhtä normaalikokoista suihkugeeliä tuolta merkiltä? Ja tietty jotain muutakin. Kamoon. Ja lopeta se "kiittämättömät ja vaativat naiset" -lässytys. Et rakasta ja that's it. 4 x 75 ml suihkugeeliä. Uskomatonta p.askaa aikuiselta äijältä!
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielummin jonkun ihan kohtuullisen laadukkaan viinipullon.
Nyt jäi todella epäselväksi kenelle lahjuksen ostit, mutta ei hänkään enää sitä ja sinua muista tammikuussa, joten tasoissa olette. 25 euroa rahaa joihinkin suihkusaippuoihin on paljon viemäriin valutettuna. Ei naisesi välttämättä edes tarvitse suihkusaippuaa, vaan hänellä on jo ennestään täsmälleen mieluista ja hyväksi huomattua saippuaa kotonaan. Tykkääkö hän edes jostakin laventelin lemuisesta suihkugeelistä? Itse en ainakaan voi sietää sitä hajua. Ruusun tekohajukin on usein karmea ja kirsikankukkaset ovat joidenkin 90 vuotiaiden mummojen tai sitten kaukomaan typyköiden tuoksuja.
Tuollaiset lahjat menevät usein pieleen, joten ne kannatta jättää kauppaan. Tai sitten lisäät pakettiin lupauskortin ihanasta illallisesta ja laitat vaikka hyvän oikean samppanjapullon kyytipojaksi. Silloin lahjassa on jo jotain mieltä.