Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaimoni pitäisitkö ostamastani joululahjasta?

Vierailija
10.12.2019 |

Ostin vaimolle lahjapakkauksen kun en muuta keksinyt. Siskon mielestä lahjani on tylsä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pelkkä lahjakortti. M32

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä jotain muutaki ostit?

Aion kyllä, mutta loppuosa lahjasta on vielä mietinnässä, koska haluan todenteolla yllättää vaimoni. M32

Vierailija
242/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sitä mitä siinä pakkauksessa on.

Tällaisen ostin https://www.sokos.fi/fi/sokos/l-occitane-en-provence-shower-gel-quatuor… M32

Osta sen kylkiäiseksi jotakin. Esim kylpylälahjakortti jolloin ja nykyinen lahja virittäisi kivaan tunnelmaan ja tulevaan. Nyt tulee ennemmin olo lahjasta sellaisenaan että naisesi tarvitsee hygieniahuoltoa

Kannatan kylpylälahjakorttia kaveriksi, jos rahavarat antaa myöten. Mutta tuollainen ajatus, että pakkaus ns. parempaa suihkugeeliä viestittäisi yhtään mitään lahjan saajan hygieniasta, on kyllä tyystin vieras minulle. Minusta tuo olisi lähinnä vähän luksusta arkeen, en tulisi edes ajatelleeksi, että se merkitsisi minun tarvitsevan hygieniahuoltoa.

Periaatteessa kai melkein mistä tahansa lahjasta saa analysoitua negatiivisia vihjauksia ja sivumerkityksiä, jos haluaa. Lahjakortti kosmetologille - hän on huomannut että mulla on naamassa liikaa mustapäitä! Kuntosalikortti - hän pitää mua lihavana! Yhteinen kylpyläviikonloppu - olen hänen mielestään takakireä pihtari ja hän toivoo mun rentoutuvan jotta saisi piparia! Suklaarasia - aha, ilmeisesti ei ihan ole vielä tarpeeksi finnejä. Parfyymi - haisen hänen mielestään pahalta. Jne. Itse tuppaan mieluummin vain ajattelemaan, että ostaessaan lahjan, toinen on ihan vilpittömästi halunnut ilahduttaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilahtuu kovasti saadessaan matkakokoisia tuotteita. Nyt sitten mietit äkkiä matkakohteen, koska sitä hän kysy ensimmäisenä avattuaan lahjasi.

Vierailija
244/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään tehnyt kuten mun ex, joka osti mulle jouluksi paistinpannun, koska itse tarvitsi sitä mun luona. Olin vielä sanonut, että en tartte isompaa paistinpannua, mulle riittää tämä nykyinen. Itse ostin hänelle hänen lempimerkiltään hajuvettä ja mieleisen kirjan. 

Vierailija
245/257 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muutama pitkäaikainen toive, joista mies tietää. En nyt siis oleta saavani näitä juuri jouluna tms, mutta näitä toiveita olen elätellyt useamman vuoden. Kyse ei ole mistään sikakalliista budjetillamme, mutta eipä näistä yhtään vain kuulu. Itku meinaa kieltämättä tulla, kun mies tuo jonkun saippuapaketin näiden sijasta vaikka ajatus onkin tärkein eikä lahjahevosen suuhun pitäisi katsoa.

Miehesi ei ole ajatustenlukija. Olisit antanut hänelle lapun, jossa muutama vaihtoehto ja olisit sanonut - valitse mulle tästä listasta joululahja. Mä olen aina tehnyt juuri näin. Plus sanon miehelleni, että hän tekisi mulle myös yllätyslahjan. Te naiset ite olette niin kauhean vaatimattomia ja puhutte jotain hevosen suuhun katsomisesta. Mä amputoin sen hevosen pään, jos saan huonon lahjan.

Ei se tunnu lahjalta jos sitä pitää pyytää. Sama itse ostaa sitten.

Eri

Sinusta ei tuntuu lahjalta, minusta tuntuu. Parempi vaihtoehto, kun se, että haaveilee, että rakas tekee hyvän lahjan ja sitten saat jonkun Tokmannin saippuasetin. Ja mies saa listasta itse katsoa, mitä antaa lahjaksi + yllätyslahja haastaa miestä keksimään jotain itse. Monet tekevät lahjalistoja - se on myös fiksu tapa välttää turhaa krääsää, mikä on jopa ekologista. Eli dear Eri, tyhmä istuu ja odottaa, fiksu hoitaa hommat niin, että saa mitä haluaa.

Meillä hoidetaan aikuisen sisareni kanssa joululahjat aina listaperiaatteella. Hyvissä ajoin, yleensä ennen kesän alea, vaihdetaan toivelistat, joista voi sitten valkata mieleisiä ja katsoa, mitä toinen tarvitsisi tänä vuonna. Kerätään lahjoja pitkin vuotta ja pidetään silmät auki, jos sattuu tulemaan vaikka alessa vastaan toivottu juttu. Yllätysmomentti säilyy silti, koska koskaan ei tiedä,  mitä se toinen on sieltä lahjalistalta katsonut pukin konttiin. 

Vierailija
246/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion kyllä, mutta loppuosa lahjasta on vielä mietinnässä, koska haluan todenteolla yllättää vaimoni. M32

Sun alkuperäinen viesti ei kyllä antanut ymmärtää lainkaan näin. Miksei kysymys siis kuulunut "olen hankkinut tällaisen vaimolleni, mitä muuta todella yllättävää voisin hankkia sen lisäksi"??

Vierailija
247/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lahjapakkauksista, mutta tuo on tylsä, koska se sisältää vain suihkusaippuaa. Hiustuotepakkaus kampaamosta olisi kivempi, tai sellainen vartalonhoitosarja, jossa on mukana myös kuorinta, kosteusvoide, naamio tms.

Totta! Laadukkaan vaimon käyttämän kampaamon lahjapakkaus olisi ehdottomasti parempi idea ja vaimon käyttämän samppoomerkin voi helposti käydä vilkaisemassa hyllystä. Myös kampaajan kanssa voi jutella täsmälleen vaimolle sopivista tuotteista. Tai sitten hankkia lahjakortti kampaamoon. Sillä voi hankkia tuotteita tai vaikka kulmien kestoväri tai leikkauksen hiuksiin. Se on huomattavasti kivempi juttu kuin jotakin haisevia matkakokoisia saippuoita.

Mistä erottaa laadukkaan vaimon? 🤔

Vierailija
248/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tätä ketjua.

Olen todella onnellinen miehestäni, jonka kanssa ei tarvitse stressata joulukuun alussa, onko lahja hyvä vai huono vai tarpeeksi. Ja joka tietää, että hänen ei vauvapalstalta tarvitse kysellä, kelpaisiko rouvalle tälläinen lahja.

Vierailija
249/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lahjapakkauksista, mutta tuo on tylsä, koska se sisältää vain suihkusaippuaa. Hiustuotepakkaus kampaamosta olisi kivempi, tai sellainen vartalonhoitosarja, jossa on mukana myös kuorinta, kosteusvoide, naamio tms.

Totta! Laadukkaan vaimon käyttämän kampaamon lahjapakkaus olisi ehdottomasti parempi idea ja vaimon käyttämän samppoomerkin voi helposti käydä vilkaisemassa hyllystä. Myös kampaajan kanssa voi jutella täsmälleen vaimolle sopivista tuotteista. Tai sitten hankkia lahjakortti kampaamoon. Sillä voi hankkia tuotteita tai vaikka kulmien kestoväri tai leikkauksen hiuksiin. Se on huomattavasti kivempi juttu kuin jotakin haisevia matkakokoisia saippuoita.

Mistä erottaa laadukkaan vaimon? 🤔

Hyi hirvitys mikä sanajärjestys tuossa ekassa lauseessa :/ missä kampaamoissa tosiaan laadukkaat vaimot käyvät?

Vierailija
250/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskosi on oikeassa. Tylsä lahja. Voisitko panostaa enemmän ja varata teille vaikka jonkun viikonloppuloman hotelliin/kylpylään?

Voin panostaa, koska ostin lahjan kiireessä työmatkalla. Kylpylään en vie, koska tyttöystävä ei tykkää kylpemisestä. M32

Korjaan vaimo ei pidä kylpylöistä. M32

Mitäs ostit tyttöystävälle, jos vaimolle ostit tuon suihkugeelipaketin?

Minulla on yksi nainen eli vaimoni, jolle ostin ensimmäisenä lahjana lahjapakkauksen, joka on osa isompaa kokonaisuutta. En petä vaimoani eikä minulla ole salaista tyttöystävää. Eikö teille kelpaa alle 1000 euron lahjat ja mitä ostatte miehillenne? Näyttää olevan suuret odotukset miehiltä saatuihin lahjoihin.. M32

Jankkaat ja jankkaat sitä "osa isompaa kokonaisuutta"! Jopa 50 eurolla saa parempia lahjoja kuin matkakokoiset saippuat eli sun vinkuminen "Eikö teille kelpaa alle tonnin lahjat" on niin säälittävä. Minä tein miehelleni montaa joululahjaa noin 500 eurolla. Ja joo...on isot odotukset, koska panostan itsekin paljon.

Vierailija
251/257 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että todenteolla? :) En usko. Perustelen. 1. Kysyt neuvoa vauvapalstalla. 2. Et ota hyvää neuvoa vastaan, vaan kitiset, että naiset ovat liian vaativia.

Vierailija
252/257 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että todenteolla? :) En usko. Perustelen. 1. Kysyt neuvoa vauvapalstalla. 2. Et ota hyvää neuvoa vastaan, vaan kitiset, että naiset ovat liian vaativia.

Kiinnosti kuitenkin niin paljon että kommentoit. Suurin osa tällä palstalla olevista naisista on vaativia eikä mikään miehen ostama lahja kelpaa, vaikka yritetty on ja parasta laitettu. Onneksi vaimoni on lempeä ja kiltti eikä mikään Justiina. Lahjapakkauksen lisäksi olen toden teolla panostanut ja ostanut kaksi lisälahjaa, jotka annan vaimolle joulupäivänä. M32

Vierailija
253/257 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap! Mitä vaimosi piti lahjuksestasi? Ostitko jotain todella yllättävää siihen mukaan vai menitkö ihan tuolla matkapullopaketilla?

Vierailija
254/257 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
255/257 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?!? Mites kävi ap?

Vierailija
256/257 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai kenkää xD

Tulevaisuuden jouluja varten miehet hoi!

Kuunnelkaa(!) niitä naistenne höpötyksiä. Laittakaa merkille kun jostain asiasta sanotaan "vitsi miten ihana". Huomatkaa kun silmät kiiluvat jonkun asian ympärillä.

Jos olette olette olleet pitkään yhdessä (useamman vuoden) on myös ihan ok kysyä mitä toinen haluaa. Vinkkinä, itse rakastan alusvaateliikkeiden (siis kalliimpien alusvaatteiden mistä saa hyviä liivejä) lahjakortteja, sellaisen olen saanutkin jo kolme vuotta. Aina yhtä ihana! Ja erittäin tarpeellinen.

Sen mukana olen saanut esim lahjakortin "perusvaatekauppaan", lempihajuveden tai jonkun uuden mikä kiinnostanut, sekä ajatuksella(!) valittuja koruja.

Itse en osaisi toivoa mitään muuta, nämä on juuri mitä mieheltä toivon. Kyllä ne paistinpannut ja suihkugeelit kuuluu arjen ostoksiin tai äidiltä saatuihin paketteihin :D

Vierailija
257/257 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto tällekin! Miten ap kävi?