Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet haluaa koko ajan väitellä?

Vierailija
09.12.2019 |

Olen ihan kyllästynyt väittelemään lähipiirin miesten kanssa. Jos olen yhteydessä ihan asiasta (tervetuloa meille joululounaalle lauantaina klo 13), niin siinäkin yhteydessä pitää alkaa vääntää jostain, mistä takuuvarmasti syntyy nokkapokkaa. Kuten politiikasta.

Kuten nyt vaikka Sanna Marin. En itsekään SDPtä äänestä, mutta en jaksa joka yhteydessä kuunnella ininää jostain Sanna Marinista. Ihan sama.

Mikä miehiä vaivaa?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä taas sellainen tyypillinen naisten lattea "minulla menee ihan kivasti" -keskustelu, jossa kerrotaan keittiön kaakeleiden valinnasta, kampaajalla käynnistä, lasten synttäreistä yms, on todella tylsää... Ajankohtaiset aiheet ja niistä keskustelu/väittely on niin mukavaa. Onneksi oma mies tykkää keskustella/väitellä :).

Tai sitten kanssasi ei uskalla olla eri mieltä, koska olet heti "haastamassa".

No jos ei "uskalla olla eri mieltä", niin sitten on varmasti parempi, että keskusteleekin muiden naisten kanssa niistä keittiön kaakeleista... Mitä pelkäämistä on kertoa oma mielipide/näkemys ja puolustaa sitä? Parhaassa tapauksessa saa siihen omaan näkemykseen parempia argumentteja ja kehittää/laajentaa myös omaa ajattelua. 

Mutta tämä ketju selvensi sitä, miksi yleensä kyllästyn naisten seuraassa... Jos mielenkiintoinen keskustelu nähdään jankkaamisena, haastamisena ja vänkäämisenä, niin ei meillä ole kyllä mitään yhteistä. Keittiön kaakeleista tai edellisen päivän vaateostoksista en jaksa puhua 5 minuuttia kauempaa.

Tarkoitin, että mielenkiintoiset aiheet loppuvat ja sinulle puhutaan kaakeleista, koska jyräät muut.

Vierailija
102/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään väitellä asioista. Se on mukavaa ajanvietettä. Mielenkiinnolla kuulen vastapuolen argumentteja erilaisiin asioihin. Siinä itsekin saa uutta ajateltavaa.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä taas sellainen tyypillinen naisten lattea "minulla menee ihan kivasti" -keskustelu, jossa kerrotaan keittiön kaakeleiden valinnasta, kampaajalla käynnistä, lasten synttäreistä yms, on todella tylsää... Ajankohtaiset aiheet ja niistä keskustelu/väittely on niin mukavaa. Onneksi oma mies tykkää keskustella/väitellä :).

No jos ei "uskalla olla eri mieltä", niin sitten on varmasti parempi, että keskusteleekin muiden naisten kanssa niistä keittiön kaakeleista... Mitä pelkäämistä on kertoa oma mielipide/näkemys ja puolustaa sitä? Parhaassa tapauksessa saa siihen omaan näkemykseen parempia argumentteja ja kehittää/laajentaa myös omaa ajattelua. 

Mutta tämä ketju selvensi sitä, miksi yleensä kyllästyn naisten seuraassa... Jos mielenkiintoinen keskustelu nähdään jankkaamisena, haastamisena ja vänkäämisenä, niin ei meillä ole kyllä mitään yhteistä. Keittiön kaakeleista tai edellisen päivän vaateostoksista en jaksa puhua 5 minuuttia kauempaa.

Kokemukseni mukaan juuri tuo, että ei uskalleta puolustaa tai esittää, ja argumentoida sen puolesta, on naisten ongelma.

Ei johtoryhmissä voi jäädä loukkaantumaan kun miehet esittävät kiivaallakin tavalla näkemyksiään, pitää itse pystyä argumentoimaan miksi asia on toisin.

Sitten loukkaannutaan ja syytetään jyräämisestä kun itse pyörii tunnesektorilla eikä osaa/saa suutaan auki asiapohjalta.

Jankkaajamiehet ja -naiset nimenomaan loukkaantuvat ja suuttuvat eriävistä mielipiteistä eivätkä kykene lainkaan tarkastelemaan asioita laaja-alaisesti. Huutaminen, raivoaminen ja muiden vähättely varsinkin jorytasolla on vain huonoa käytöstä, äärettömän epäpätevää amatöörijohtamista ja sulka minulle hattuun uhoa, joka ei palvele ketään ja johtaa typeriin päätöksiin. Nähty on nämäkin valitettavasti. Ihan rauhallisella ja kaikkia kunnioittavalla keskustelulla saadaan paremmin esiin kaikki näkemykset ja siten firman kannalta parhaat päätökset. On vaan niin vaikeaa joillekin yksilöille. Kiivaskin argumentointi voi myös olla muita kunnioittavaa. Argumentointityylit ovat synnynnäisiä temperamenttieroja ja sinunkin kannattaisi opetella ymmärtämään niitä. Saattaisit oppia paljon uutta ja oppia esimerkiksi keskustelemaan!

Vierailija
104/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan juuri tuo, että ei uskalleta puolustaa tai esittää, ja argumentoida sen puolesta, on naisten ongelma.

Ei johtoryhmissä voi jäädä loukkaantumaan kun miehet esittävät kiivaallakin tavalla näkemyksiään, pitää itse pystyä argumentoimaan miksi asia on toisin.

Sitten loukkaannutaan ja syytetään jyräämisestä kun itse pyörii tunnesektorilla eikä osaa/saa suutaan auki asiapohjalta.

Jankkaajamiehet ja -naiset nimenomaan loukkaantuvat ja suuttuvat eriävistä mielipiteistä eivätkä kykene lainkaan tarkastelemaan asioita laaja-alaisesti. Huutaminen, raivoaminen ja muiden vähättely varsinkin jorytasolla on vain huonoa käytöstä, äärettömän epäpätevää amatöörijohtamista ja sulka minulle hattuun uhoa, joka ei palvele ketään ja johtaa typeriin päätöksiin. Nähty on nämäkin valitettavasti. Ihan rauhallisella ja kaikkia kunnioittavalla keskustelulla saadaan paremmin esiin kaikki näkemykset ja siten firman kannalta parhaat päätökset. On vaan niin vaikeaa joillekin yksilöille. Kiivaskin argumentointi voi myös olla muita kunnioittavaa. Argumentointityylit ovat synnynnäisiä temperamenttieroja ja sinunkin kannattaisi opetella ymmärtämään niitä. Saattaisit oppia paljon uutta ja oppia esimerkiksi keskustelemaan!

Ja niitä voi myös opetella ja saada niihin opetuksen. Itsellä oli Onni käydä sellainen koulutus läpi yliopistossa, jossa monessa kurssissa oli nin sanotut seminaarit joissa pari/ryhmä esitti aiheen (esim artikkeli) ja heillä oli opponentit ja opponenttien ja muun ryhmän kanssa esityksen jälkeen käytiin asia kohta kohdalta läpi siten että kysymykset ja kommentit ja vastaukset piti olla perusteltuja.T öhön tyyliin voi opetella itse kukin. Kun joudut perustelemaan itteedi, kysymykseesi ja vastaukseni on kyse oikeasta väittelyssä tai keskustelusta, joka on vuoropuhelua, ei inttömistä.

Vierailija
105/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt miehet, että mistä tämä oikein johtuu? Ainakaan näillä inttäjillä ei ole tilanne tajua eikä käytöstapoja.

Monesti johtunee siitä, että naiset luulevat olevansa oikeassa vain, koska ovat lukeneet kirjan tai opiskelleet alaa sivuaineena, vaikka pohjimmiltaan eivät ymmärttä asiaa syvällisesti. Ulkomuistista toistellut argumentit eivät ole keskustelua.

Ja sinä tietenkin ymmärrät asian kuin asian "syvällisesti" ja varmasti paremmin kuin kukaan nainen oli tämä sitten alan maisteri tai tohtori?

Huutonaurua!

Edelleen joillain tuntuu sitkeässä istuvan se käsitys, että naiset vain pänttäävät ja ulkoaopettelevat asioita mutteivat niitä ymmärrä, kun taas loputtoman viisaat miehet ymmärtävät kaiken syvemmällä tasolla vaikka eivät edes pärjäisi koulussa.

Vierailija
106/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun kaveripiiriin, jossa eräs vakiopuheenaihe on politiikasta ja muista yhteiskunnallisista jutuista "jankkaaminen", välistä vakavammin, välistä huumoripitoisemmin. Itse heitän yleensä huumoriksi siinä kohtaa, kun tämä pääasiassa miespuolisen kaveripiirini jankkaus menee omaan makuun liian kiivaaksi. Silti tuo on mielenkiintoisempaa kuin puhua jotain jonninjoutavaa arkielämästä. Jännempää spekuloida hallituskriisiä ja maan seuraavaa pääministeriä (pitäisi jokaista järkevää aikuista jollain asteella tämä kiinnostaa) enemmän kuin millaiset seinäkaakelit kukin haluaisi keittiöönsä.

Joskus tuo väitteleminenkin on viihdyttävää, kun itselleni ei tuota vaikeuksia löytää perusteluita. Ehkä yhtenä poikkeuksena oma mieheni, joka on viime aikoina alkanut jyräämään perusteluitani väittämällä niitä tekosyiksi (liittyen siis omaan arkeemme, ei politiikkaan) ja kyllästyin tuohon siinä määrin, että lakkasin puhumasta aiheesta tuumaten, että turha sulle tästä kai sitten on puhua. Mutta jos perusteluita jaksetaan kuunnella niin...

Itselleni ei tosin tuota ongelmia myöskään korottaa ääntäni ja tokaista TURPA KIINNI, KUN MINULLA ON LAUSE KESKEN. Voisi kokeilla kans siellä johtoryhmän kokouksessa, jos sattuu sellaiseen joskus päätymään. :D

Vierailija
107/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun kaveripiiriin, jossa eräs vakiopuheenaihe on politiikasta ja muista yhteiskunnallisista jutuista "jankkaaminen", välistä vakavammin, välistä huumoripitoisemmin. Itse heitän yleensä huumoriksi siinä kohtaa, kun tämä pääasiassa miespuolisen kaveripiirini jankkaus menee omaan makuun liian kiivaaksi. Silti tuo on mielenkiintoisempaa kuin puhua jotain jonninjoutavaa arkielämästä. Jännempää spekuloida hallituskriisiä ja maan seuraavaa pääministeriä (pitäisi jokaista järkevää aikuista jollain asteella tämä kiinnostaa) enemmän kuin millaiset seinäkaakelit kukin haluaisi keittiöönsä.

Joskus tuo väitteleminenkin on viihdyttävää, kun itselleni ei tuota vaikeuksia löytää perusteluita. Ehkä yhtenä poikkeuksena oma mieheni, joka on viime aikoina alkanut jyräämään perusteluitani väittämällä niitä tekosyiksi (liittyen siis omaan arkeemme, ei politiikkaan) ja kyllästyin tuohon siinä määrin, että lakkasin puhumasta aiheesta tuumaten, että turha sulle tästä kai sitten on puhua. Mutta jos perusteluita jaksetaan kuunnella niin...

Juu, kyllä itsekin tykkään puhua mielenkiintoisista aiheista, se ei ole ongelma. Perusteluiden keksiminen ei myöskään ole ongelma jos jotain mieltä on. Ongelma on se, että tietty ihmistyyppi ei halua perustella mitään tai käydä sivistynyttä väittelyä/keskustelua, vaan kuuluttaa oman mielipiteensä, jankuttaa ja vängätä vastaan kaikkeen ihan muuten vain.

Vierailija
108/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein rasittavimpia ovat ne, jotka lausuvat oman mielipiteensä absoluuttisena totuutena. Kaikki muut ovat väärässä. Vain hän on nähnyt valon...

Vierailija
109/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein rasittavimpia ovat ne, jotka lausuvat oman mielipiteensä absoluuttisena totuutena. Kaikki muut ovat väärässä. Vain hän on nähnyt valon...

Joo. Ja sitten jos osittaa aukkoja perusteluissa, niin "sä et nyt vaan kato ymmärrä!"

Omalla isälläni oli aikoinaan sellainen tapa, että jos esitin väitteen x, niin hän sanoi painokkaasti aina, että "et sinä nyt ole kyllä yhtään ymmärtänyt/olet väärässä/ei pidä paikkaansa". Ja sitten selitti minulle polveillen tasan saman asian, jonka oli juuri sanonut, mutta hieman eri sanoin. 

Eräs kaveripoikani on taas sellainen, että jos esitän jonkin vähän korkealentoisemman ajatuksen, hän tuhahtelee ja pyörittelee silmiään. Kun keskustelu on jatkunut jonkin aikaa, hän yhtäkkiä "keksii" sen minun ajatukseni, esittää sen omanaan ja pitää itseään nerona. 

Vierailija
110/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä.

1) Men are more disagreeable than women. Ei ole tarve aina olla samaa mieltä.

2) Miehillä on sekä parempi yleistieto että politiikan tietämys. Naisen on vaikea puhua sellaisesta mistä ei tiedä mitään eikä kiinnostakaan. Eron ajatellaan johtuvan siitä, että miehet ovat naisia enemmän kiinnostuneita asioista (vaikka nyt autoista tai tosiaan vaikka politiikasta) ja naiset taas ihmisistä. Niin kuin vauvoista ja sellaisista. Ja salkkareista tietty.

Tykkään kyllä väitelläkin jos se vastapuoli tosiaan tietääkin jotain aiheesta.

Mutta hyvin usein ne politiikkajankkaajatkin ovat niitä, jotka eivät todellisuudessa tiedä juuri mitään muuta kuin sen, mistä eivät itse pidä ja öyhöttävät sitten sen pohjalta kuin parhaatkin tietäjät.

Toki heidän käsityksensä itsestään on korkealla. Ovat juuri tuollaisia kuin sinäkin, "naiset tykkää Salkkareista eikä tiedä mistään mitään", mutta todellisuudessa eivät oman matalan älynsä takia ymmärrä, kuinka vähän itse ymmärtävät.

Mistä tiedät, ettet sinä juuri ole se, jolla on heikommat tiedot? Se ei varsinaisesti ollut hänen mielipide, vaan hän kärjisti tutkimustulosta esimerkillä. Tässä taas nainen sivuuttaa tutkitun tiedon ja pitää itseään parempana tutkitun tiedon vastaisesti.

Ai miten? Kyllähän sen keskustelussa heti huomaa, tietääkö vastapuoli aiheesta mitään, jos itse tietää tietävänsä. Jos vastapuoli taas jankuttaa vain mielipiteidensä pohjalta eikä hyväksy mitään vastakkaisia tutkimustuloksiakaan, on asia aika selvä.

Tuo vähättelevä salkkarilisäys kyllä osoitti, mikä oli hänen mielipiteensä. Lisäksi tuo "tutkittu tieto" oli aika heikkoa näissä esimerkeissä. Seitsemisen vuotta vanhoja juttuja, joissa mainitut testit on toteutettu pääasiassa 2000-luvun alussa. Näin muutama kymmenen vuotta myöhemmin ainakin Suomessa naisia on muun muassa enemmän yliopistoissa, joten asiat ovat aika monella tavalla muuttuneet.

Vierailija
111/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vaan ajaa yhteiskuntaa eteenpäin kun keskustellaan politiikasta ja vaikeistakin asioista. Miksi naiset haluavat keskustella pelkästään meikeista ja tositelevisio-ohjelmista?

Tunnetko sä oikeesti yhtään naista? Mäkin keskustelen virkkausmalleista (vaikken niistä oo kiinnnostunu), mutta vain silloin ku paikalla on joku järjettömän tylsä mies.

Vierailija
112/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nyt vaan ajaa yhteiskuntaa eteenpäin kun keskustellaan politiikasta ja vaikeistakin asioista. Miksi naiset haluavat keskustella pelkästään meikeista ja tositelevisio-ohjelmista?

Miksi miehet eivät osaa yhtään lukea ketjun esimerkkejä ennen kommentointia?

Miksi miesten on pakko päästä vähättelemään naisia vaikka sitten valheellisesti?

Vierailija
113/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Jos joku ei jaksa väitellä kanssasi, saattaa syy olla esim. se, että olet surkea väittelijä? 

Omien kavereideni kanssa keskustelen kaikesta maan ja taivaan välillä ja väittelemme välillä innokkaastikin ja meillä on pitkä lista asioita, joista olemme täysin eri mieltä. Ja se on vain kiinnostavaa. Mutta jonkun kiilusilmäisen, vähä-älyisen jankkajankka-miehen kanssa en ala kyllä yhtään millekään. 

Vierailija
114/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Jos joku ei jaksa väitellä kanssasi, saattaa syy olla esim. se, että olet surkea väittelijä? 

Omien kavereideni kanssa keskustelen kaikesta maan ja taivaan välillä ja väittelemme välillä innokkaastikin ja meillä on pitkä lista asioita, joista olemme täysin eri mieltä. Ja se on vain kiinnostavaa. Mutta jonkun kiilusilmäisen, vähä-älyisen jankkajankka-miehen kanssa en ala kyllä yhtään millekään. 

Jep, itselläni on eräs kaveri jonka kanssa olemme poliittisissa asioissa hyvin eri mieltä. On jännä keskustella ja väitellä niistä, kun molemmat kuuntelee toista ja perustelee miksi on eri mieltä, eikä vain jankutijankkaa että toinen on väärässä ja minä oikeassa, ihan vain koska olen minä ja aina oikeassa.

Vierailija
115/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko sä oikeesti yhtään naista? Mäkin keskustelen virkkausmalleista (vaikken niistä oo kiinnnostunu), mutta vain silloin ku paikalla on joku järjettömän tylsä mies.

Tunnen. Mulla on itse asiassa enemmän naisia kavereina kuin miehiä. Naisten keskusteluaiheet on Netflixin ja HBO Nordicin uusimmat sarjat, Spotifyn kuunnelluimmat, tositelevisio, meikit ja lemmikit. Jos keskustelu kääntyy johonkin yhteiskunnallisempaan, niin se noudattaa valtamedian narratiivia ilman mitään kritiikkiä

Vierailija
116/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt miehet, että mistä tämä oikein johtuu? Ainakaan näillä inttäjillä ei ole tilanne tajua eikä käytöstapoja.

Monesti johtunee siitä, että naiset luulevat olevansa oikeassa vain, koska ovat lukeneet kirjan tai opiskelleet alaa sivuaineena, vaikka pohjimmiltaan eivät ymmärttä asiaa syvällisesti. Ulkomuistista toistellut argumentit eivät ole keskustelua.

Ja sinä tietenkin ymmärrät asian kuin asian "syvällisesti" ja varmasti paremmin kuin kukaan nainen oli tämä sitten alan maisteri tai tohtori?

Huutonaurua!

Edelleen joillain tuntuu sitkeässä istuvan se käsitys, että naiset vain pänttäävät ja ulkoaopettelevat asioita mutteivat niitä ymmärrä, kun taas loputtoman viisaat miehet ymmärtävät kaiken syvemmällä tasolla vaikka eivät edes pärjäisi koulussa.

On muuten ihan peestä tämä käsitys. Harvinaisen toksinen ja paikkansapitämätön stereotypia, josta on ollut vain harmia ihmiskunnalle ja lukemattomille naisille ja tytöille.

T. Äo 135. "Ahkera tyttö."

Vierailija
117/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Joillekin väittely lienee hauskaa ajanvietettä, itse en niinkään nauti. Mieheni harrastaa tuota myös, usein pyydän että juttelisi kavereidensa kanssa jotka hekin tykkäävät pyöritellä yhteiskunnallisia asioita. Itse en koe mielekkääksi käydä sanasotia vaikka miten "asiallisia ja rakentavia" olisivat, ei rehellisesti kiinnosta niin paljoa ja ärsyttää kun monien mielestä ehdottomasti pitäisi kiinnostaa ja olla _vahvat_ mielipiteet. En tiedä olenko sitten tyhmä tai yksinkertainen kun ei vouhotus houkuta, jätän mieluummin innokkaille ne jutut. Äänestän kyllä ja pyrin sillä tavalla pysymään kärryillä mitä politiikkaan tulee, mutta keskustelut ovat itselleni uuvuttavia...

Vierailija
118/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua!

Minultakin joskus mies kysyi jotakuinkin "ootko sä itse ajatellut noita asioita?" kun esitin jotain mielipiteitä. Luuli että olen vain lukenut ne jostain ja toistan ilman kritiikin häivää.

Vierailija
119/141 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Mulla on itse asiassa enemmän naisia kavereina kuin miehiä. Naisten keskusteluaiheet on Netflixin ja HBO Nordicin uusimmat sarjat, Spotifyn kuunnelluimmat, tositelevisio, meikit ja lemmikit. Jos keskustelu kääntyy johonkin yhteiskunnallisempaan, niin se noudattaa valtamedian narratiivia ilman mitään kritiikkiä

Kaveripiirisi kertoo vain sinusta itsestäsi. Omassani ei tuollaista esiinny.

Vierailija
120/141 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää väittelystä, joka on ruohonjuuritasolla synonyymi inttämiselle. Tässäkin ketjussa moni on väittelevinään, mutta oikeasti on vain pahainen inttäjä. 

Tiedän todella harvasta asiasta niin paljoa että viitsisin alkaa väittelemään, eli tuossa vaiheessa, kun väittelyllä on jotain väliä, ollaan väitöskirjan äärellä, jolloin asiasta keskustelevat henkilöt ovat, tai alkavat olla ammattilaisia korkealla tasolla.

Tämä pienten ihmisten "väittely" on sitä että naapurin ukko tietää että selkääni ei olisi ollut pakko leikata vaan siihen olisi auttanut avantouinti ja painonnosto, niin kuin hänelläkin, että Kaveri(nykyinen entinen sellainen) väittää että siskoni parantumaton lihasrappeumasairaus olisi ollut vältettävissä, parannettavissa 1000-kertaisilla määrillä tiettyjä vitamiineja, koska hän on lukenut netistä että sinkki auttaa tukan pysymiseen päässä. Tämä tällainen ei ole mitään muuta kuin häiritsevää ininää korvan juuressa, ja pientä ahdistusta ennen kuin kehtaa joko sanoa suoraan, että ei jaksa tätä ihmistä enää yhtään, tai ei vain enää vastaa tälle mitään, kiitos ja näkemiin.