Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se

Vierailija
08.12.2019 |

Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.

Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.

Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.

Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.

Kommentit (273)

Vierailija
201/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on AP:n tilanne, mutta onhan se noin että kun on ne isot valinnat tehnyt, niin monta muuta valintaa tippuu pois. On vaikkapa sitoutunut unelmien taloon, ja yhteinen kodin rakentaminen on näin poissuljettu.

Minusta ei kannata vähentää itseään kumppanitoiveen takia, mutta tutustumista voi madaltaa niin, ettei vie sinne lukaaliin heti. Jos on liian kaunis, niin käy treffeillä ilman meikkiä, vaatimattomamman näköisenä.

Liian kaunis miehille???

Joo, niin kaunis että kokee ettei sen takia löydä miestä, joka olisi kiinnostunut juuri ihmisenä ja persoonana vaan vain sellaisia jotka lumoutuu kauneudesta ja ehkä hakeekin vain pintaa.

Vierailija
202/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ylisisustaa ja vieras ei pysty rentoutuun. Kaikki on millilleen paikallaan ja vieras istuu kusi sukassa hennolla rottinkituolilla.

Ap, ei ihmiset ole kateellisia vaan ne kattoo vähän kieroon tota ns. sisustamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko sinua ylijäämämies?

Vierailija
204/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap jos ostan sinut romuinesi ulos siitä murjusta? Sittenhän meillä ei ole ongelmaa? Ylihintaa en tietenkään suostu maksamaan kun sistuskin on mitä on. Olisitko sitten sinä kateellinen minulle?

Vierailija
205/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?

Tässä pieni tiivistelmä ap:stä:

Ap on kaunis. Niin kaunis, että kaikki sitä kehuvat. Hänellä on myös ihana luonne. Silti kukaan ei halua olla hänen seurassaan pidempään. Hän on myös tunnollinen ja kiireinen, ei ehdi edes syömään kun pitää siirrellä parkkikiekkoa ja siivota. Hänellä on tästä huolimatta aikaa trollata ainakin kahdella eri palstalla. Ap on myös varakas ja omistaa hienon talon ja upean sisustuksen. Ap on työssäoppimisessa mutta työajat eivät sovi hänelle. Hän on kaikinpuolin parempi ihminen kuin kaikki muut. Siksipä kaikki ovat hänelle kateellisia.

Muistinko mainita että ap on kaunis?

Vierailija
206/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sama kahju kuin äitihullu. Täys trolli

Vierailija
207/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onkohan sinulla joku 1700-luvulla rakennettu, 1800-luvulla laajennettu ja 1960-luvulla peruskorjattu herraskartano, jossa on 24 makuuhuonetta, iso sali ja ruokasali ja niiden takana keittiö, joka on tekniikaltaan 1960-luvun tasoa, ja 1 vessa/kylpyhuone (rakennettu 1960-luvulla) sekä ulkosauna.

Tällainen olisi ainakin minulle täydellinen turn off. Tiedän, että se on melkoinen rahareikä jo pelkällä olemassaolollaan, ja erittäin epäkäytännöllinen.

Vierailija
208/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?

Tässä pieni tiivistelmä ap:stä:

Ap on kaunis. Niin kaunis, että kaikki sitä kehuvat. Hänellä on myös ihana luonne. Silti kukaan ei halua olla hänen seurassaan pidempään. Hän on myös tunnollinen ja kiireinen, ei ehdi edes syömään kun pitää siirrellä parkkikiekkoa ja siivota. Hänellä on tästä huolimatta aikaa trollata ainakin kahdella eri palstalla. Ap on myös varakas ja omistaa hienon talon ja upean sisustuksen. Ap on työssäoppimisessa mutta työajat eivät sovi hänelle. Hän on kaikinpuolin parempi ihminen kuin kaikki muut. Siksipä kaikki ovat hänelle kateellisia.

Muistinko mainita että ap on kaunis?

Jos tuon naisen vain saisin, niin ap tulisi minulle kateelliseksi täydellisestä kumppanistani ja suhde olisi tuhoon tuomittu.

Vierailija
209/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten asioiden takia varakkaat seukkaa varattujen kanssa

Vierailija
210/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sinulla on sama talo-/miesongelma kuin minulla, vaan eipäs olekaan.

Ap, voit jopa myydä talosi ja hankkia vaatimattomamman. Minun taloa ei osta kukaan, eikä kulaan lähde tänne korpeen edes saatille. Saati tulisi asumaan.

Vaihdetaanko taloja, ap? 🙂

Minä tulisin korpeen mielelläni. Kaupunkiasuntoni voisi toimia kakkosasuntona.

No tehän voitte tehdä näin joulun kunniaksi holidayt🤣

Vierailija
211/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten asioiden takia varakkaat seukkaa varattujen kanssa

Pannaan känny varattujen = varakkaiden

Vierailija
212/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopajoo, ap on oikeasti tämä avohoitopotilas nimeltä kivikissa, sillä mitään lukaalia ole kun vissiin työssäoppimmasakin vasta on. Vai hetkinen, etkös sä jonkun rahoja perint jossain vaiheessa, hmm ehkä niillä sitten ostitkin jonkun kivan kämpän, mutta vahvasti epäilen :D

Vierailija
213/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekakäyttäjä.

Vierailija
214/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippähullu on vihdoin saanut sen kusisen perintönsä ja tässä on lopputulos. Hauskaa luettavaa tämäkin ketju, kuten ne aiemmatkin. 😄 Nyt vaan odotellaan koska käy ilmi, että epäonnisuus miesrintamalla on tietenkin ÄIDIN syytä, kun äiti kielsi hänen tunteensa ja esti häneltä mahdollisuuden onnellisuuteen, nyyh.

Vierailija
215/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asialle ei voi tehdä mitään, koska..?

Koska en aio myydä kotiani tai huonekalujani muiden kateuden takia, esimerkiksi?

voisitko harkita myydä tietokoneen?

Vierailija
216/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ylisisustaa ja vieras ei pysty rentoutuun. Kaikki on millilleen paikallaan ja vieras istuu kusi sukassa hennolla rottinkituolilla.

Ap, ei ihmiset ole kateellisia vaan ne kattoo vähän kieroon tota ns. sisustamista.

XDDDDD Voi kuule kun minun luonani voi olla ihan normaalisti ja kaikki kehuvat taloani, tykkäsit sinä siitä faktasta tai et.

Vierailija
217/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

bohoho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asialle ei voi tehdä mitään, koska..?

Koska en aio myydä kotiani tai huonekalujani muiden kateuden takia, esimerkiksi?

voisitko harkita myydä tietokoneen?

Palstailen puhelimella.

Vierailija
218/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joopajoo, ap on oikeasti tämä avohoitopotilas nimeltä kivikissa, sillä mitään lukaalia ole kun vissiin työssäoppimmasakin vasta on. Vai hetkinen, etkös sä jonkun rahoja perint jossain vaiheessa, hmm ehkä niillä sitten ostitkin jonkun kivan kämpän, mutta vahvasti epäilen :D

Myin perintöasunnon ja ostin talon. Ja en ole mikään vtun kivikissa :'D

Vierailija
219/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ennen myyntiä asuin itse siinä asunnossa 3 vuotta.

Vierailija
220/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitteko nyt ymmärtää: minä. Olen. Aina. Saanut. Kuulla. Olevani. Kaunis.

Asian. Sanominen. Tai. Kirjoittaminen. Ei. Tee. Minusta. Millään. Tapaa. Itserakasta. Se. Tekee. Minusta. Ihmisen. Joka. Kertoo. Mitä. Muut. Minulle. Ja. Minusta. Sanovat. Simppeliä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän