Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se

Vierailija
08.12.2019 |

Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.

Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.

Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.

Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.

Kommentit (273)

Vierailija
221/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian jatkuva kuuleminen ei suinkaan ole automaatio, jonka avulla minulla on aina täydellinen olo. Päinvastoin se voi tehdä erittäin pikkutarkaksi ja luoda paineita.

Vierailija
222/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ylisisustaa ja vieras ei pysty rentoutuun. Kaikki on millilleen paikallaan ja vieras istuu kusi sukassa hennolla rottinkituolilla.

Ap, ei ihmiset ole kateellisia vaan ne kattoo vähän kieroon tota ns. sisustamista.

XDDDDD Voi kuule kun minun luonani voi olla ihan normaalisti ja kaikki kehuvat taloani, tykkäsit sinä siitä faktasta tai et.

Toivottavasti olet sisäistänyt että vaikka kaikki kehuisivatkin sinun sisustustasi, niin se ei tarkoita että muut haluaisivat samanlaisen sisustuksen omaan kämppään. Tai haluaisiko uusi kumppani tehdä kompromisseja jotta teidän sisustukset kohtaisi.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän on niin järjettömän vaikeaa uskoa, että minulla on tyylikkäästi sisustettu talo? Minä olen taloudellisesti etuoikeutettu, tiedän sen. Ei tosiasia lakkaa olemasta totta, vaikka ette haluaisi millään siihen uskoa. Myös se on totta, että olen miekkosille pelkkää pintaa.

Vierailija
224/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ylisisustaa ja vieras ei pysty rentoutuun. Kaikki on millilleen paikallaan ja vieras istuu kusi sukassa hennolla rottinkituolilla.

Ap, ei ihmiset ole kateellisia vaan ne kattoo vähän kieroon tota ns. sisustamista.

XDDDDD Voi kuule kun minun luonani voi olla ihan normaalisti ja kaikki kehuvat taloani, tykkäsit sinä siitä faktasta tai et.

Toivottavasti olet sisäistänyt että vaikka kaikki kehuisivatkin sinun sisustustasi, niin se ei tarkoita että muut haluaisivat samanlaisen sisustuksen omaan kämppään. Tai haluaisiko uusi kumppani tehdä kompromisseja jotta teidän sisustukset kohtaisi.

-eri

Toivottavasti olet sisäistänyt, että vaikka kutsun jonkun kylään, en kutsu häntä asumaan talooni.

Vierailija
225/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Toivottavasti olet sisäistänyt, että vaikka kutsun jonkun kylään, en kutsu häntä asumaan talooni.

Eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole, jos olet kutsunut deitti kumppaneita vaan soutelemaan kerran. Niin tämähän ketju on täysin turha.

Vierailija
226/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän on niin järjettömän vaikeaa uskoa, että minulla on tyylikkäästi sisustettu talo? Minä olen taloudellisesti etuoikeutettu, tiedän sen. Ei tosiasia lakkaa olemasta totta, vaikka ette haluaisi millään siihen uskoa. Myös se on totta, että olen miekkosille pelkkää pintaa.

Kyllä me uskotaan.

Miksi sinun on niin vaikea uskoa, että meidän epäilyksemme on, ettei talo ole pariutumisesi este vaan skitso luonteesi?

Vierailija
227/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi yritätte uskotella itsellenne, että "ylisisustan" (mitä vttua XD) tai että kotini on kolkko. Kannattaisiko ymmärtää, että MODERNI aka NYKYAIKAINEN ei ole synonyymi sanalle KOLKKO, KALSEA, ANKEA. Tai sanoille.

Tietysti tämän kokoisen talon sisustaminen on iso projekti ja vie aikaa. Tässä juuri pohdiskelen seinien tulevaa väriä ja olen tainnut tulla jo lopputulokseen pohdinnoissa. Mutta milloin on itse toteutuksen vuoro? Se saattaa jäädä kevääseen, kun olen päässyt tästä opiskelup**kasta eroon ja pääsen tienaamaan. Tauluja pitää ostaa, jossain vaiheessa on uuden sohvan vuoro. Koristetyynyt kaipaavat uudistusta ja sitten pitäisi sisustaa niin sanottu vierashuone ja sitten tuo pieni mikä lie -huone.

Vierailija
228/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustukseni on tosiaan nykyaikainen. Eli vanhimmat kalusteet ovat vuodelta 2016 eikä kotonani ole yhtään antiikkia tai mitään mummon kirstuja ja räsymattoja. Olen katsellut sen tyyppistä sisustusta ihan tarpeeksi lapsuudenkodissa ja omassa kodissani ei nyt vain ole mitään sellaista, koska ei ole.

Vierailija
229/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?

Kirjoittelee tänne milloin mitäkin soopaa. Esim. siitä miten joutui menemään taksilla kauppaan keskellä yötä kun tuli nälkä eikä auto käynnistynyt.

Kirjoituksista päätellen elämänhallinta on täysin hukassa. Tosin trollihan tämä on joten jutut sen mukaisia.

Silti onnistuu luomaan pitkiä ketjuja..kunnes joku paljastaa..

Minkä takia ette voi tajuta, etten ole mikään vtun trolli. Mikä siinä on niin vaikeaa? Autosta oli akku p**kana eikä auto käynnisty silloin. Uusi asia? Minulla oli nälkä, joten oli vähän pakko mennä kauppaan. En jaksanut lähteä kävelemään yli kahta kilometriä, joten menin taksilla, koska auto ei käynnistynyt?????

Vierailija
230/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut jaksavat jankuttaa jotain elämänhallintap**kaa XDDDD Vttu jos sinulla ei ole toimivaa autoa mutta kovin on nälkä, niin milläköhän keinolla hankit sitä ruokaa??? No tilaat taksin että pääset kauppaan ostamaan ruokaa 😴

Olen muuten monta kertaa kävellyt kaupasta kotiin. Kauppaan en jaksa kävellä, mutta kotimatka on ihan eri kun matkalla voi jo syödä ja juoda.

Vierailija
231/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että auton saa käynnistymään jollain taikaloitsuilla, kun akku on pas-kana?? Ei, autoa ei silloin saa mitenkään käyntiin. Apuvirtakaan ei auttanut. Niin mitäköhän vtun väärää siinä on, että menee sellaisessa tilanteessa taksilla kauppaan, että saa sitä vtun ruokaa 😴😴 Ei ole minun vikani, jos teille ei tule mieleen ratkaista ongelmia, vaan jäädä kotiin ihmettelemään tyhmänä. Minulla on tapana ratkaista ongelmat.

Vierailija
232/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työkaverin kotona, joka ns. ikisinkku nainen n. 40 v.

Siellä kieltämättä käväisi mielessä, että jos siihen asuntoon tulee keskiverto mies, niin mielenkiintoista tulee. Joka paikka täysin siisti, laitettu, harkittu, sälätön, pölytön ja tahraton, kelpaisi milloin vaan sisustuslehteen, ei tarvitsisi lainkaan valmistella.

Jätin kenkäni eteiseen ja muu asunto kirkui, että ne olivat väärin ja väärässä paikassa.

Vierailija
233/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tämä oikea elämä tuppaa olemaan sellaista, että joskus auto ei käynnisty, joskus tapahtuu sitä ja joskus tapahtuu tätä. Silloin asiat vain ratkaistaan sillä keinolla millä ne voi ratkaista. Kaikkea ei voi ennustaa OIKEASSA ELÄMÄSSÄ. Minäkin sain juuri ihan hel-vetillisen puhelinlaskun tässä taannoin. Siis ihan järjetön summa. Hetken aikaa syytin itseäni, kunnes luin pienen tekstin laskun alanurkassa. Siellä kerrottiin, että ovat jättäneet laskuttamatta jotain aiempia juttuja ja laskuttavat nyt samalla niitä. Eli siksi lasku oli niin järjettömän kokoinen.

Ei ollut taaskaan omaa syytä eikä liittynyt tähän ikuiseen jankutusaiheeseenne nimeltä ELÄMÄNHALLINTA mitenkään XDDDD

Vierailija
234/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli olivat operaattorilla mokanneet ja pahoittelivat asiaa. No, pahoittelut eivät kauheasti auttaneet kun lasku oli ihan stnallisen suuri. No minkä sille mahtoi, piti vain maksaa ja hyväksyä se fakta, että nekin rahat ovat pois kaikesta muusta tärkeästä.

Vierailija
235/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vihdoin ja viimein suostuivat vaihtamaan koko akun p*skan, niin johan toimii taas eikä ole kertaakaan hyytynyt sen jälkeen. Minähän sanoin tälle korjaustyypille ihan suoraan, että minä en tuohon akkuun luota pätkän vertaa ja TIEDÄN että se tulee hyytymään taas ennemmin tai myöhemmin. Eipä minua uskottu eikä suostuttu vaihtamaan sitä. Ja sittenhän se hyytyi hetken päästä taas, ihan kuten minä sanoin. No sitten LOPULTA vaihtoivat koko akun. En ymmärrä miksi ei alunperinkin voitu ottaa minua tosissaan.

Vierailija
236/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sekin yhtä stnan sirkusta. Jotain neljä kertaa soitin tiepalvelun hätiin keskellä yötä. Ai miksikö keskellä yötä?? No minkä takia odottaisin aamuun, kun tiesin että liikkeelle on päästävä joka tapauksessa. Eikä ollut kiire nukkumaan, hyvin kerkesin käydä vielä nopeasti yökaupan ja pienen lenkin ajamassa. Niin ihan sen akunkin takia. Nääs se ei ehdi latautua, jos ajelee vain pieniä 10 minuutin pyrähdyksiä koko ajan. Korjaustyyppi ihan varta vasten suositteli ajamaan pidemmän lenkin kauppaan tai kaupasta kotiin, akun takia.

No menivät ne yöt sitten ihan p**siilleen, kun sainkin odotella puolesta tunnista tuntiin tiepalvelua apuun.

Vierailija
237/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ongelman olevan ap:n talo vaan tapa, jolla ap sen esittelee ja kehuskelee talolla kaikille miehille.

Vierailija
238/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä se on, elämä nääs. Kun kaikkea ei vain voi ennustaa, se on ihan päivänselvää. Eikä sekään sirkus kestänyt loputtomiin, vaikka yhdessä vaiheessa sitä osasi jo odottaa, että auto ei käynnisty taaskaan. Nyt olen onneksi jo melkein unohtanut pelätä sitä. Olen myös käynyt pidemmillä ajeluilla joten senkin takia akku on kestänyt ilman temppuilua. Ja toivottavasti kestää vielä PITKÄÄN.

Vierailija
239/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ongelman olevan ap:n talo vaan tapa, jolla ap sen esittelee ja kehuskelee talolla kaikille miehille.

:DDD Et ole selkeästi lukenut yhtään mitään asiasta. No ikävä kyllä en ole koskaan kehuskellut mitään, päinvastoin :DD Olen sanonut monta kertaa, että tämä on kotini. En minä tule tänne kuin johonkin yleiseen näyttelyyn 😴 tämä on KOTI. Haloo. Vierailijat aloittavat AINA ihmettelyn ja kyselyn, kai minä silloin vastaan???

Vierailija
240/273 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei oikein mene jakeluun, että minulle tämä upea talo on k o t i. Miten sinä olet ja elät kotonasi? Todennäköisesti minä olen ja elän juuri sillä tavalla. En minä ihmettele kotiani😴😴 Vieraat eivät muuta teekään kuin ihmettele ja kysele ja tutki kotiani ja sen rakennusratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän