En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?
Kirjoittelee tänne milloin mitäkin soopaa. Esim. siitä miten joutui menemään taksilla kauppaan keskellä yötä kun tuli nälkä eikä auto käynnistynyt.
Kirjoituksista päätellen elämänhallinta on täysin hukassa. Tosin trollihan tämä on joten jutut sen mukaisia.
Silti onnistuu luomaan pitkiä ketjuja..kunnes joku paljastaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Huomaatko itse mihin sävyyn kirjoitat tässä ketjussa jatkuvasti? Miten ihminen voikaan olla noin sokea omalle käytökselleen? Ei se sen talon vika ole, että olet noin ylimielinen mulkvisti. Miehet tykkäävät naapurintytöistä. Ei kukaan jaksa tuollaista diivaa, josta tulee mieleen teinin tasolle jäänyt Niiskuneiti.
Jaa, miekkostyyppi on vauvapalstallakin provoamassa
En tiedä mikä on AP:n tilanne, mutta onhan se noin että kun on ne isot valinnat tehnyt, niin monta muuta valintaa tippuu pois. On vaikkapa sitoutunut unelmien taloon, ja yhteinen kodin rakentaminen on näin poissuljettu.
Minusta ei kannata vähentää itseään kumppanitoiveen takia, mutta tutustumista voi madaltaa niin, ettei vie sinne lukaaliin heti. Jos on liian kaunis, niin käy treffeillä ilman meikkiä, vaatimattomamman näköisenä.
Siis mä en tajunnutkaan, että miekkosnaisella on uusi ja kallis talo! Luulin, että on joku hieman syrjäytynyt tyyppi.
0/5 huono, erittäin huono
Sitä vaan en lakkaa ihmettelemästä, että näinkin luokattomat trollerssonit saa täällä aina sivukaupalla kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on AP:n tilanne, mutta onhan se noin että kun on ne isot valinnat tehnyt, niin monta muuta valintaa tippuu pois. On vaikkapa sitoutunut unelmien taloon, ja yhteinen kodin rakentaminen on näin poissuljettu.
Minusta ei kannata vähentää itseään kumppanitoiveen takia, mutta tutustumista voi madaltaa niin, ettei vie sinne lukaaliin heti. Jos on liian kaunis, niin käy treffeillä ilman meikkiä, vaatimattomamman näköisenä.
Liian kaunis miehille???
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajunnutkaan, että miekkosnaisella on uusi ja kallis talo! Luulin, että on joku hieman syrjäytynyt tyyppi.
Mielikuvituksessa meillä jokaisella voi olla oma kartano tai linna.
Aika moni on homeelle altistunut :(
Voi näit
Novellinaisia, kun heil riittää tarinoitavaa. Kuka miestä muka kaipaa, jos on jo oma talo. Vinkki. Ei kukaan ;) ...
Koirat ja kissat in. Ystävät uuh. Mieslooserit ja niiden pissiseukot ne vasta onkin out.
Onko tämä nyt äitihullu vai työssäoppija? Liian vähän capsia ja hymiöitä ollakseen työssäoppija, mutta liian vähän monologia ja äidin syyttämistä ollakseen äitihullu... ollaan mammat jännän äärellä.
Vielä pitää kommentoida tänne. Edellisen tyttöystävän kanssa meinasi iskeä paniikki. Itsellä sisustustyyli on pelkistetty moderni. Järkytyin täysin kun menin hänen kämppään ja kämpän sisustus oli aivan jotain muuta (kukka verhoja joka huoneessa ja muutenkin todella räikeä väriskaala). Osittain sisustus tyylien eroavaisuudet aiheuttivat meille eron, ei tietenkään ollut ainoa.
Tämä oli kyllä ehkä koomisin aloitus ikinä. Ehdottomasti vika on talossa, ei sinussa 😂
Vierailija kirjoitti:
Provoilijat eivät yleensä kerro totuutta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt äitihullu vai työssäoppija? Liian vähän capsia ja hymiöitä ollakseen työssäoppija, mutta liian vähän monologia ja äidin syyttämistä ollakseen äitihullu... ollaan mammat jännän äärellä.
Ei oo kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Tämä on äitihullutrollaajan sivuhahmo.
Niin onkin! Isoilla kirjaimilla huutaa takaisin vastaajille, ja äitini-sanan tilalla on vaan taloni. Sama hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Niin onkin! Isoilla kirjaimilla huutaa takaisin vastaajille, ja äitini-sanan tilalla on vaan taloni. Sama hullu.
Ketjun alussa ap kertoi kuinka ÄITINSÄ pitää hänen sisustustyyliään liian jonakin.
Jos ap olisi oikeasti kaunis, hän ei joutuisi hakemaan seuraa deittipalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun alussa ap kertoi kuinka ÄITINSÄ pitää hänen sisustustyyliään liian jonakin.
Joo ja ap on saanut perinnön, jonka turvin hänellä on nyt paljon tasokkaampi koti kuin kenelläkään. Tuttua itserakkautta ja suuruudenhulluutta äitikahjon ketjuista.
oisko tää äitihullu ketju?