Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se

Vierailija
08.12.2019 |

Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.

Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.

Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.

Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa taloa ja hienoa sisustusta kukaan ei välttele.

Itse välttelisin jos jollakin on murju, sotkuista ja ruma koti sekä vanha kosla autona.

Tietäisin etten viihtyisi koskaan hänen kotona.

Toki hieno talo voi olla ongelma jos siellä ei uskalla tehdä mitään ja ei voi olla rennosti.

262/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelllisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä on, mutta kyllä kelpaisit ylijäämämiehelle...Harmi vain että ylijäämämies ei koskaan kelpaisi sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet varmaan miettivät etteivät kelpaa sinulle kuitenkaan. Kun huomaavat ettei itsellä ole oikeastaan mitään. On tabu ja tekopyhää puhua aina kateudesta tai huonosta itsetunnosta. Ei ole järjetöntä pohtia jos toisella on kaikkea ja itselle ei oikeastaan mitään tai hyvin pieni omaisuus. Miten voisitte olla suhteessa kun kulutustottumuksenne ovat niin erilaiset. Nämä ovat käytännön asioita ja realiteetteja.

264/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet varmaan miettivät etteivät kelpaa sinulle kuitenkaan. Kun huomaavat ettei itsellä ole oikeastaan mitään. On tabu ja tekopyhää puhua aina kateudesta tai huonosta itsetunnosta. Ei ole järjetöntä pohtia jos toisella on kaikkea ja itselle ei oikeastaan mitään tai hyvin pieni omaisuus. Miten voisitte olla suhteessa kun kulutustottumuksenne ovat niin erilaiset. Nämä ovat käytännön asioita ja realiteetteja.

miksei nainen voisi tarjota asioita kumppanilleen? näinhän on kautta aikain tapahtunut toisin päin, eli mies on tarjonnut naiselle...emmekö eläkään tasa-arvon aikaa?

Vierailija
265/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko väitettäsi. Uskon sinulla olevan jonkinlainen kompleksi. Jos olet rento oma itsesi, et mieti muiden kateutta. Olet keskittynyt vääriin asioihin, eli siihen, mitä muut sinusta ajattelevat. Relax.

Seurustelin joitain vuosia sitten kuvankauniin naisen kanssa, jolla oli sellainen kompleksi, että hän luuli minun kehuskelevan rahoillani. Hänen reaktioonsa riitti se, että halusin tarjota hänelle hampurilaisen tai se, että oli unohtanut hintalapun johonkin ostamaani pikku tavaraan. 

Myöhemmin hän meni naimisiin, sai lapsen ja erosi lyhyen avioliiton jälkeen.

Vierailija
266/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa taloa ja hienoa sisustusta kukaan ei välttele.

Itse välttelisin jos jollakin on murju, sotkuista ja ruma koti sekä vanha kosla autona.

Tietäisin etten viihtyisi koskaan hänen kotona.

Toki hieno talo voi olla ongelma jos siellä ei uskalla tehdä mitään ja ei voi olla rennosti.

Juurihan me makoilimme sohvalla rennosti miekkosen kanssa XDDDD Hyvin näytti luonnistuvan XD.

Vierailija
267/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.

Asperger sillä on. Ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Psykiatrikin kateellinen, kun ap:lla on niin mahtava persoona

Anteeksi mutta mikä vtun psykiatri? XDDD

Joku kysyi 25 neliön asunnosta. En ole ikinä asunut sellaisessa kopissa. Muutin omilleni kolmeksi vuodeksi 34 neliön koppiin, sieltä 67,5 neliön asuntoon ja sieltä taas kolmen vuoden jälkeen nykyiseen taloon.

Vierailija
268/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei nainen voisi tarjota asioita kumppanilleen? näinhän on kautta aikain tapahtunut toisin päin, eli mies on tarjonnut naiselle...emmekö eläkään tasa-arvon aikaa?

Olisiko tämä sitä toksista maskuliinisuutta? Joskus ennen vanhaan perimisessä ei ollut selkeitä sääntöjä ja usein vanhin poika sitten valittiin jatkamaan tilaa, jos maita oli. Joskus kaikki lapset olivat tyttöjä ja sitten oli paljon väkeä, joilla ei ollut maata ollenkaan.

Isoin ongelma taitaa olla ihmisten asenne, eräskin eksäni identiteetti oli niin vahvasti kytketty köyhyyteen, että ei edes osannut haaveilla muusta kuin telkkarista ja kaljasta. Koki minut uhkana hänen identiteetilleen. Hän sai kuitenkin hyvää palkkaa ihan päivätyöllä ja pienellä lisätyöllä ansaitsi paremmin kuin minä. 

Vierailija
269/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylijäämämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä sitä toksista maskuliinisuutta? Joskus ennen vanhaan perimisessä ei ollut selkeitä sääntöjä ja usein vanhin poika sitten valittiin jatkamaan tilaa, jos maita oli. Joskus kaikki lapset olivat tyttöjä ja sitten oli paljon väkeä, joilla ei ollut maata ollenkaan.

Isoin ongelma taitaa olla ihmisten asenne, eräskin eksäni identiteetti oli niin vahvasti kytketty köyhyyteen, että ei edes osannut haaveilla muusta kuin telkkarista ja kaljasta. Koki minut uhkana hänen identiteetilleen. Hän sai kuitenkin hyvää palkkaa ihan päivätyöllä ja pienellä lisätyöllä ansaitsi paremmin kuin minä. 

Eksäsi oli aikaisemmin joutunut tulemaan vähällä toimeen ja se jättää jälkensä. Et osaa taloudellisen tilanteen paranemisen jälkeenkään kuluttaa. Et osaa edes ajatella kuluttavasi asioihin jotka jollekin korkeaan elintasoon tottuneelle ovat arkisia. Vaikka sinullakin olisi varaa niihin. Köyhyys viedessä taloudelliset mahdollisuudet sopeuttaa ihmisen mielen tyytymään vähimpään minkä voi saavuttaa.

Vierailija
270/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.

Asperger sillä on. Ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Psykiatrikin kateellinen, kun ap:lla on niin mahtava persoona

Anteeksi mutta mikä vtun psykiatri? XDDD

Joku kysyi 25 neliön asunnosta. En ole ikinä asunut sellaisessa kopissa. Muutin omilleni kolmeksi vuodeksi 34 neliön koppiin, sieltä 67,5 neliön asuntoon ja sieltä taas kolmen vuoden jälkeen nykyiseen taloon.

Asuminen on matkailun lisäksi hyvä keino kartoittaa treffeillä toisen tulotaso. Jokainen ymmärtää sen olevan eri jos itsellä ei olisi koskaan varaa ostaa asuntoa. Samalta alueelta kuin toinen.

Vierailija
271/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä-mammanpojan paskamutsi oli aina niin saatanan kateellinen, kun mulla on aika iso omistusasunto.

Vierailija
272/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aika huvittava keskusteluketju lukea.

Mietin sitä, että jotta ap:n esittämään kateusargumenttia voisi hieman paremmin ymmärtää, niin tarvittaisiin enemmän tietoa oletetun kateuden kohteesta (talosta). Anna suuruusluokka mitä talon rakentaminen on tullut maksamaan ja onko se oma (maksettu kokonaan) vai vielä osin pankin. Maksoitko itse työtuloilla vai muilla tuloilla, kuten perintörahat tai vastaava.

Toisekseen ap, kerro jotain niistä tapailemistasi miehistä. Minkä ikäisiä he arviolta ovat olleet, minkälaisilla koulutustaustoilla ja minkälaisissa töissä he ovat sanoneet olevansa ja mitä arvelet heidän vuositulonsa olevan.

Kysyn näitä, koska ne auttaisivat ainakin minua ja ehkä jotain muutakin saamaan asiaan konkretiaa ja kenties sitten myös vakuuttumaan, että kateudella varmasti on tekemistä asian kanssa ja kuinka paljon.

Vierailija
273/273 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä se sama, joka hassasi perintönsä syrjäiseen tönöön, ja joutui hakemaan toimeentulotukea, kun ei ollut varaa laittaa kahtakymppiä bensaan? Ja kaikki olimme kateellisia hänen mielestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi