En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Mitä teen kotona?
Kokkaan, syön, siivoan, käyn suihkussa, käyn saunassa, pesen pyykkiä, lojun sohvalla, palstailen, selailen nettiä, käyn vessassa... En tiennyt että hienossa talossa elämä on jotenkin erilaista kuin muualla XDDD.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kyllästynyt tuohon jankutukseen, että taloni on noussut päähäni. Mitä vttua?? TÄMÄ ON EDELLEEN KOTINI. En tee siitä mitään numeroa 😴 Kirjoitan aiheesta, koska kaikki välttelevät minua nähtyään kotini. Jos aihe on se, niin miten voin olla kirjoittamatta siitä?? Miksi kirjoittaisin naapurista, jos kyse on minusta?? Ainoa mitä haluaisin on se, että kaikki eivät olisi niin hemmetin kateellisia, vana haluaisivat tutustua minuun ja viettää aikaa kanssani. Mutta kukaan ei halua!! Ja kodistani puhun vain silloin kun siitä kysytään 😴 en ymmärrä miksi ette voi ymmärtää, että kotini on kotini ja tuon tänne ihmisiä sillä ajatuksella, että kotona on kivaa viettää aikaa. Ja viimeisimmän toin tänne siksi, että minun kotini on helpomman matkan päässä.
Kaikilla on joku ihmeellinen harhakuva, että tuon porukkaa tänne rinta rottingilla ja oikein tarkkailen reaktioita ja myhäilen itsekseni, että nytpä näit miten upeasti minä asun, hehhehehehee. Huoh 😴 KOTI ON KOTI. Onko SINUN kotisi joku yleinen näyttelyalue?? Ei minunkaan.
Jos asuit aiemmin 25m2 asunnossa, niin miksei sinulla ole kumppania siltä ajalta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko äitihullun sisar?
Mä olen ainoa lapsi, eikö ole käynyt sinulle jo selväksi?
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Tämä on äitihullutrollaajan sivuhahmo.
Eikä ole. Tunnistan kyllä samanlaisuutta. Mutta en silti vastaa mielestäni kyseistä henkilöä ainakaan epärationaalisuuden määrässä.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miekkoshullu iskee taas!
Onko samoin Äitihullu ja Kivikissa?
Ei..mulla ei ole ongelmia talosta. Pysyn oikein mielelläni vaatimattomassa talossani ja vaikka remppaan sitä kivemmaksi. Modenit linnakkeet eivät nappaa minua, mitä vanhempi, sen parempi 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko todella huono trolli tai vaihtoehtosesti 12-vuotias. Kirjoitustapa ei ole aikusen ihmisen ja on vaikee uskoo, et olis todellinen.
Tämä on äitihullutrollaajan sivuhahmo.
Kieltämättä tuli itsellenikin vähän samat vibat.
Samoin.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kodissa on vikana? Miehet ei ainakaan yleensä sisustusasioista välitä.
Vikana on se, että se on lähes uudenkarhea ja tyylikäs. Juu, vaikka itse sanonkin. Hetki sitten valmistunut ja erittäin moderni. Kateutta riittää.
No ei herranenaika sentään! Meillä on Helsingin keskustasta juuri viimeisen päälle saneerattu reilu 120m2 asunto, eikä KUKAAN tuntemani ihminen ole siitä kateellinen! Ihmeellinen ajatuskin. Jos joku haluaa tälläisen, niin rahalla saa ja rahaa saa uhraamalla muun elämän. Valintoja. Muutenkin kummallinen ajatus että pitäisi olla kateellinen jostain. Miksei voi olla onnellinen siitä mitä on, siitä mitä itsellä on ja olla ajattelematta mustasukkaisesti että kaikki on varmasti kateellisia kun minulla on jotain näin hienoa. Mikset voi vain ajatella että ansaitset elämääsi mukavia asioita?
Onpa typerää kuvitella, että rahaa saa uhraamalla muun elämän. Ei todellakaan ole mahdollinen kaikille.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä äitihullun sisko? Samanlaista kummaa jankkaamista ja väärinymmärtämistä ja yhtä kieroutunut maailmankuva, jonka keskellä on Minä Itse.
Kyllä mä perustelen kaikki kantani paljon realistisemmin kuin tämä, enkä ole ikinä väittänyt mitään näin tyhmää tai absurdia yhtään mistään. Jos hän kykenisi pohtimaan edes sitä, miksi mikään muu selitys ei kelpaa, eli toisin sanoen ampuisi ne esitykset alas, oltaisiin lähempänä.
t.kristallikissa
Onko ongelmasi siis se, että ulkonäkösi ei kelpaa rikkaimmille alfamiehille ja sinusta kiinnostuu ainoastaan hiukan alemman tason miehet jotka taas ovat kenties omaisuutesi perään? Itse haluaisit rikkaan alfamiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joopajoo, ap on oikeasti tämä avohoitopotilas nimeltä kivikissa, sillä mitään lukaalia ole kun vissiin työssäoppimmasakin vasta on. Vai hetkinen, etkös sä jonkun rahoja perint jossain vaiheessa, hmm ehkä niillä sitten ostitkin jonkun kivan kämpän, mutta vahvasti epäilen :D
Myin perintöasunnon ja ostin talon. Ja en ole mikään vtun kivikissa :'D
Onko sulla muuta perintöä? Ts. jäikö rahaa yli?
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."
Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?
Oikea vastaus: Vihaan sitä.
Sä olet se palstan työssäoppijahullu.
Kyllä ne miehet kaikkoaa ihan siksi, että olet sekaisin. Sun talo ei valitettavasti liity siihen mitenkään.
Mikään ei ole tyhmempää, kuin ostaa itselle turhan iso ja hintava talo koko perinnöllä, jättämättä kunnon siivua rahaa tuottamaan särvintä leivän päälle ja asua pienemmässä talossa. Toivottavasti et tehnyt niin.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Ap, pysähdy nyt sen ajatuksen ääreen, että kyse EI ole aina kateudesta. Moni ei oikeasti välitä niin paljon materiasta ja mammonasta, saati tarkkaan mietitystä sisustuksesta ja mattojen asennosta. Siinä tulee toiselle helposti olo, että "minä en voi/osaa/saa olla täällä Valtakunnassa oma itseni. En sovi tänne."
Tai kun olet niin tarkka omien juttujesi suhteen, mies alkaa kokea painostusta muuttua, taiei ylipäätään tykkää siitä, että joku satsaa niin paljon tyyliin ja näyttävyyteen. En tiedä.
Itse tykkään kotoisammasta viihtyvyydestä ja pienehköistä tiloista. En kadehdi ketään!:D Kerrotko minulle, että miksi hitossa toisen täytyy sopia MINUN KOTIINI?
Luuletko etten tunnista kateutta? Ihan oikeasti 😴 JA LUULETKO ETTÄ NAUTIN SIITÄ?
"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"
No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.
Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.MINKÄ TAKIA ULKOPUOLISEN TÄYTYY SOPIA MINUN KOTIINI?
Luuletko että tämä on joku hyväntekeväisyysmaja, jonne kaikki ovat tervetulleita asumaan?! Olenko joskus sanonut, että ehdottomasti haluan asua saman katon alla jonkun kanssa??
Eiköhän normaali ihminen deittaile ensin ja mieti mahdollisia taloon sopimisia aikaisintaan vuoden päästä😴
Miten ehdit deittailla, kun painat niska limassa 6 tuntia päivässä töitä työssäoppimispaikassa, etkä ehdi edes syödä kun töiden jälkeen vain makaat? Miten jaksat deittailla, kun olet ihan voimaton, nälkiintynyt ja aneeminen? Ja provo?
Kyllä nyt tarvittais kuvaa tuosta talosta. Kuvasta näkisi, mikä täsmällisesti aiheuttaa miehissä niin paljon kateutta, että nainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi toisen täytyy sopia MINUN kotiini?"
No tuosssahan se tuli: se on nimenomaan SINUN kotisi, mieskandidaatti ymmärtää heti jalopuukujalle kaartaessannne, ettei hänestä ikinä tule kuin renki.
Mies haluaa naisen kanssa yhteisen elämän, joka sisältää yhteisen kodin. Kodin, jossa hänkin voi tuntea olevansa kotonaan. SINUN talossasi hän eitunne sitä. Koska hän ei sovi sinne.MINKÄ TAKIA ULKOPUOLISEN TÄYTYY SOPIA MINUN KOTIINI?
Luuletko että tämä on joku hyväntekeväisyysmaja, jonne kaikki ovat tervetulleita asumaan?! Olenko joskus sanonut, että ehdottomasti haluan asua saman katon alla jonkun kanssa??
Eiköhän normaali ihminen deittaile ensin ja mieti mahdollisia taloon sopimisia aikaisintaan vuoden päästä😴
Miten ehdit deittailla, kun painat niska limassa 6 tuntia päivässä töitä työssäoppimispaikassa, etkä ehdi edes syödä kun töiden jälkeen vain makaat? Miten jaksat deittailla, kun olet ihan voimaton, nälkiintynyt ja aneeminen? Ja provo?
Missä sun kumppani on ajalta kun asuit heikommin?
Vai oliko perintökämppäsikin liian upea saadaksesi miehen?
Sinänsä minua kiinnostaa aloittajan otsikon väite, näyttäisi siltä, että aloittajalla on aidosti paha mieli asiasta ja se vaivaa jotenkin. Mielestäni EI OLE hedelmällistä takertua siihen, mitä hän sanoo, koska se on ongelman epäsuoraa kuvailua, vaan olisi kiinnostavampaa päästä lähemmäksi sitä, minkälainen tunne-elämän ongelmatiikka aloituksen takana OIKEASTI on. En pitäisi aloittajaa niinkään minään hulluna, vaan itseäni tyhmänä, jos en katsoisi pinnan alle. Raaputtakaamme siis ennemmin kysyjän pintaa.
t.kristallikissa
Tinderi on sairas narsistipettäjien mesta joka toimii samalla vakoiluohjelmana yrityksille. Ihan sairasta kun siellä on jo puoli Suomea...
Olen tullut siihen tulokseen, että maanpäällinen helvetti olisi lukea ketjua, jossa äitihullu, työssäoppija ja silppu keskustelevat, kenellä menee huonoiten (itsestä riippumattomista syistä tietysti).
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että maanpäällinen helvetti olisi lukea ketjua, jossa äitihullu, työssäoppija ja silppu keskustelevat, kenellä menee huonoiten (itsestä riippumattomista syistä tietysti).
Suurikaan osa ihmisen ongelmista EI JOHDU hänestä itsestään. Esim. minun äitini halveksi minua mutta esitti sen siinä valossa kuin välittäisi minusta. Eli kun kertoi mikä kaikki minussa on pahaa ja kamalaa, se oli hänestä välitämistä, ja hän hyvä ihminen!!! Ei se ole minun vikani, että se sotkielämänitäysin, eikä se, ettei kukaan maksua saanut ammattilainenkaan, terapeutti, osannut tätä hoksata eikä vapauttaa minua siitä.
Samanlaisia tilanteita on suurella osalla ihmisiä, sairaita läheisiä, joista ei näe millään, mikä heidän aikaansaamansa vaikeus on. Ainoa on, että tiedät, että sinun paha olosi on sen toisen ihmisen syy.
Ja siis siksi se ei ratkea jättämälläse ihminen, että halveksinta on jo istutettu uhriin. Jos uhri ei tajua, että hänen arvostelemisensa oli halveksuntaa, ei välittämistä, niin se ei muuta yhtään mitään, että menee muualle.
Ei kukaan halua toimia väärin, siksi arvosteluja mietitään, että ehkä siinä halutaan minun parastani. Jos kuitenkin lopultakin tajuaa, että arvostelija on ihminen, joka halveksii muita, myös minua, niin hänen puheitaan ei tarvitse enää SEN JÄLKEEN ottaa todesta.
Mutta jos tätä apua ei saa, ja tätä ei oivalla, oma paha olo ON JONKUN MUUN SYY.
t.kristallikissa
Jotenkin tosi kyllästyttävää tuo jankutus siitä, että minä kehuskelen XDDDD Kun kirjaimellisesti ainoa asia mitä teen tullessani kotiin on takin ja kenkien riisuminen ja käsien peseminen XDDD Hurjaa kehuskelua XDDD miksi ihmisten aivot menevät sekaisin? Miksi asuisin ja olisin jotenkin eri tavalla kodissani kuin joku toinen?? Siksikö että kotini on uusi ja tyylikäs XDDDD Se sitten muuttaa käytöksenikin XDD. Koti ei olekaan ihan vain koti, vaan jokin näyttelyalue XDDD.