En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Tämä tosiaan kirjoittaa ihan niin kuin äitihullu.
Olisikohan oikea ongelmasi ikävä luonne. Harvempi haluaa tutustua neuroottiseen tärkeilijään, joka ei muusta puhu kuin talostaan kuin universumin keskipisteestä. Et vaan ole kiinnostava tai kiva.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kodissa on vikana? Miehet ei ainakaan yleensä sisustusasioista välitä.
Ihmisiä on toki erilaisia. Sinkkuillessa pari kertaa päätynyt naisen luo ja ennemmin tullut heti jo fiilis voisiko vain lähteä kotiin. Epäsiistiä tai paikat rempallaan. Joku tykkää, minä en.
Oletko sä äitihullun sisko? Samanlaista kummaa jankkaamista ja väärinymmärtämistä ja yhtä kieroutunut maailmankuva, jonka keskellä on Minä Itse.
Mulla on vähän toisenlainen ongelma. Naiset on suurin piirtein heti muuttamassa kamojaan sisälle kun näkee mun talon. Mut mä oonkin mies.
Sun ongelmas ratkeaa kun sä menet sukupuolenvaihtoleikkaukseen.
Ymmärrän ap. Täällä on paljon kateellisia.
Ne miehet ovat olleet huonoitsetuntoisia, joilla itsellään varmaan huonot tulot ja vuokrakämppä, sellaiset usein käyttäytyy noin ja elleivät käyttäydy, ovat rahan perässä. Kokevat alemmuutta sinuun verrattuna ihan samoin kuin kateelliset naisetkin, haukkuvat kun tietävät, etteivät pääse samaan elintasoon.
Mikäli toteaisit jollekin näistä kateellisista, että haluatko tämän saman mitä sinä omistat eli kertoisit tavan millä sen voisi saada helposti niin heti olisi halukkuutta. Nåmä samat ihmiset kadehtii kaikkea mitä itsellään ei ole olipa se rahaa omaisuutta, älykkyyttä, lahjakkuutta, kauneutta, menestystä...
Etsi seuraavaksi tasokkaampi mies, jolla on itselläänkin omaisuutta ja käsitystä laadusta. Mies, joka ei ekana ajattele kuitenkaan materiaa.
T: hieman samaa kokenut
Itselläni oli upea kolmio paraatipaikalla. Onnistuin hankkimaan sen hyvien vinkkien avulla. Aloitin aspin säästämisen 20 vuotiaana ja laitoin opintolainat siihen.
23 vuotiaana ostin ekan asunnon ja 25 vuotiaana, vanhempieni takaajana ekan sijoitusasunnon.
Kun toin nykyisen mieheni tähän kolmioon 28 vuotiaana, ei hän edes tajunnut asunnon kokoa.
Sen jälkeen on ostettu muutama sijoitusasunto lisää ja muutettu isompaan kotiin.
Ei miehiä kiinnosta asunnon arvo. Kun tulee sisälle asuntoon, kiinnostaa nainen.
Aikuisten välisessä parisuhteessa kumpikin nauttii omasta palkastaan ja varallisuudestaan ja jos ollaan hyvin toimeentulevia (taloudellisesti) ei liene syytä muuttaa samaan osoitteeseen. Ei mitään ongelmaa. Jos jonkun asunto on suhteen esteenä tai ylipäätään minkäänlaisena ongelmana, on tehty väärä valinta henkilön suhteen. Ei kun vaihtoon.
Sanotaanko näin - että pidä tunkkis.
Ja se on totta, että jos naisella on rahallisesti asiat hyvin, niin yleensä he ovat hyvin tarkkana siitä omaisuudestaan - no, miksi sitten vaivoikseen on ylipäätään hakemassa jotain, kun tuon tietää ?
Lopputulos on aina sama kuin esim. Tapolalle kävi.
Eukko alkoholisoituu yksinään ja lopuksi tapaa jonkun kaltaisensa.
Sitten lähtee joko omaisuus tai henki - tahi molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itselläni talo ei ollut lopullinen este, mutta hidaste kylläkin. kun meillä kummallakin oli oma talo ei sitä niin vain yhteen muutettu. kumpikin oli kiintynyt omaansa ja tapailtiin vuosikaudet, niin kauan että kumpikaan ei olisi enää viitsinyt lähteä tapaamisiin ja seurustelu uhkasi jo hiipua siihen. lopulta mies sitten muutti luokseni, mitä joskus vieläkin ihmettelen, itse en olisi voinut koskaan muuttaa toisen valmiiseen kotiin. mutta hyvin on mennyt.
Tässä ongelma on se, että ihmiset kadehtivat taloani. Ihastellaan ääneen ja vierailun jälkeen vältellään. Juuri näin teki viimeisinkin mies. Kukaan ei halua jäädä vierelleni, koska minulla on jotain mitä heillä ei ole. Voin sanoa, että on aivan s##tanan syvältä kun ei tälle tilanteelle edes voi mitään. Kateus pilaa kaiken!!!
Ne tajuaa sen että eivät tule ikinä sopimaan sisustukseen. Itse olen ollut tuossa tilanteessa kerran, ei siitä olisi mitään tullut. Toisella oli valmis koti jossa olisi aina vieraana ja laittaisi asiat vääriin paikkoihin, ei sopisi sohvatyynyjen väriin tai muuta sellaista. Kauniit asiat on kivoja ja arvostan tyyliä, mutta ei sisustusasetelmassa voi elää tai hengittää.
Ota pieni villakoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa että asunto olisi ongelma. Paitsi siinä tapauksessa jos kummallakin on isot omistus asunnot. Ja kummatkin ovat ajatelleet että asunnot ovat tulevalle perheelle kunnes eläkkeellä vaihdetaan pienempään.
Itse kuulun edellä mainittuun esimerkkiin. Joten skippaan naisia jotka omistamat OKT jo, koska en olisi valmis muuttamaan enkä voisi kuvitella alkamaan vaatimaan toista muuttamaan omasta isosta kämpästä. Tiedän että saatan karsia itseltä sen täydellisen kumppanin tällaisella epämääräisyydellä. Mutta voihan sitä olla että muitakin on jotka ajattelevat samalla tavalla.
Mutta AP:lle pitää sanoa että tule pois sieltä tinderistä etsi kumppani jostain paremmasta deitti palvelusta.
Tuttu tunne... olen nainen ja omistan omakotitalon pääkaupunkiseudulla, nyt pitäisi löytää mies joka asuu jossain vuokraluukussa ja suostuisi muuttamaan joskus kanssani asumaan. Useimmat kun asuvat omistusasunnoissaan ja eivät muuta lasten takia tms.
Olisi hauska tietää olenkohan mahdollisesti skipannut sinut, juuri tuon asunnon takia. :'D Terveiset myös PK-alueelta.
Nyt on pakko huomauttaa teille molemmille (miehelle ja naiselle), jotka karsitte deittejä asumismuodon takia, että eivät kaikki vuokralla tai kerrostaloissa asuvat ole innokkaita muuttamaan sinne teidän omakotitaloonne. Vaikka he kuinka teihin tykästyisivät ja haluaisivat seurustella kanssanne, he saattavat olla erittäin tyytyväisiä valitsemaansa asumismuotoon.
Yhä useampi aikuinen myös valitsee nykyään vakavassakin seurustelusuhteessa omissa kodeissa asumisen. Tai he kenties olettavat, että yhteenmuuttoa suunniteltaessa hommataan uusi, yhteisesti valittu koti eivätkä he olekaan valmiita muuttamaan siihen teidän valmiiseen kotiinne... Toisin sanoen, älkääpä vetäkö liian hätäisiä johtopäätöksiä ihmisestä sen takia, missä hän tällä hetkellä asuu. Kaikkien kerrostaloasujien unelma ei ole olla naimisissa omakotitalon kanssa.
Niin niin, sehän se ongelma onkin, kun haluaisin vielä joskus asua jonkun kanssa yhdessä, pitäisi vaan onnistua löytämään sellainen jolle tänne minun luokseni muuttaminen ei olisi ongelma. Kaikkien muiden kriteerien lisäksi ;)
T. Se nainen edellä
Vähän joustamattomasti ajateltu, jos sä et pysty luopumaan omasta kodistasi niin miksi sen toisen pitäisi? Entäs kun se täydellinen match ajattelee samoin?
Kriteerinsä parinvalintaan kullakin.
Aloittaja tekee uudestaan ja uudestaan klassisen "post hoc, ergo propter hoc" päättelyvirheen. Jos x tapahtuu y: jälkeen, se ei läheskään aina tarkoita että x johtuu y:stä.
Aloittajan päättelyketju kuitenkin menee näin:
1. Tapaan kivan miehen
2. Kutsun miehen luokseni
3. Vietämme aikaa yhdessä talossani
4. Mies ei halua olla tekemisissä sen jälkeen.
Johtopäätös = Tämä on taloni syytä.
Oikeasti syy on vain ja ainoastaan aloittajassa itsessään. Tämä yhdistyy taloon vain siksi, että tuo talossa vietetty aika on ensimmäinen kerta kun mies viettää pitemmän aikaa aloittajan kanssa. Siinä sitten paljastuu luonteesta kaikenlaista ikävää ja käytöksestä vastenmielisiä piirteitä, jotka tappavat miehen kiinnostuksen. Talolla ei ole tässä mitään tekemistä.
Syyt miksi talo voisi olla este deittailulle:
- sijaitsee jossain korvessa jonne kukaan ei halua muuttaa
- vaatii hirveästi korjausta ja nikkarointia, ja mies pelkää että hänestä tehdään tämä nikkari
- luteet
- home
Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne parkkikiekkojutut ja työssäoppiminen ovat ja se, että ksikki kutsuvat kauniiksi? En ole ennen kohdannut tätä ap:ta, onko hän joku uusi vakkarihullu palstalla? Miten löydän niitä aiksisempia kirjoituksia?
Kirjoittelee tänne milloin mitäkin soopaa. Esim. siitä miten joutui menemään taksilla kauppaan keskellä yötä kun tuli nälkä eikä auto käynnistynyt.
Kirjoituksista päätellen elämänhallinta on täysin hukassa. Tosin trollihan tämä on joten jutut sen mukaisia.
Ne inhoo sitä ja eivät halua ikinä muuttaa sinne mutta kun tajuavat että se on uusi ja juuri sellainen kun sinä olet halunnut, tietävät ettet ikinä tule luopumaan siitä edes heidän vuokseen jolloin yhteisen tulevaisuuden haave haihtuu, myös näkee että kotiisi eivät ole vauvat tervetulleita ja kanssasi joutuisivat luopumaan lapsihaaveesta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sitten myös palkkasikin on kovempi kuin näillä miehillä. On vain luonnollista, että miehet, joiden biologinen tehtävä on huolehtia kumppanistaan ja jälkikasvustaan tuntee olonsa mitättömäksi kun naaraalla onkin kaikki jo erinomaisesti ja paremmin kuin itsellä. Ja sinäkään tuskin oikeasti ottaisit jotain persaukista "loiseksi", koska kuuluu naisen biologiaan että miehellä pitää olla naista paremmat resurssit.
Lol. Minä ja sukuni naiset isoäideistä lähtien ollaan sitten vissiin biologisesti ihan epänaisia kun ei kiinnosta miehen resurssit eikä kukaan ole pariutunut miehen kanssa, jolla olisi naista paremmat resurssit.
Kyllähän tämä nyt talosta johtuu, välillisesti. Miettikää itseänne istumassa APn design-sohvassa ja kuuntelemassa näitä juttuja, mietiskellen, miten tästä nyt lähdetään ja millä täältä pääsee pois. Kun sitten pois pääsette, alkaa välttely, ettei sille visiitille ihan äkkiä uudestaan joudu.
Ap on varma, että house did it.
Minä sanon nyt suoraan sen mitä muut vain vihjailee. Ap kuulostaa pahasti persoonallisuushäiriöiseltä. Normaali ihminen edes harkitsisi muita vaihtoehtoja treffikumppanien katoamiselle, mutta häiriintynyt on täysin jumissa oman fantasiansa kanssa eikä kykene ollenkaan harkitsemaan voisiko kyse olla muusta kuin talosta.
Myös muu viestintä oikein huutaa epänormaalia, kun oletettavasti aikuinen ihminen kuulostaa esiteini-ikäiseltä. Ilmeisesti apn käytös tulee ilmi viimeistään kun hän on jonkun kanssa kahdestaan, ja siksi deitit näyttävät häipyvän aina talon nähtyään - ei, he häipyvät aina oltuaan apn kanssa kahdestaan pidemmän hetken.