Mikä on vahvin reseptilääke jota on kotona
Mulla oxynorm ja kyllä huippaa mutta se sopii parhaiten kaikki muut kokeiltu eikä samaa tehoa kuin tällä
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyrica ja Ketipinor.
Tosi monella näyttäisi olevan näitä samoja lääkkeitä.
Ketju vahvistaa vain sen, mitä kaheleita tänne kirjoittelee.
Ketipinoria määrätään 25mg unettomuuteen ihan älyttömän helposti, koska se ei päihdytä eikä koukuta. Tuollainen pieni annos on hyvin mieto. Ei tarvitse olla millään tavalla kaheli, että sitä määrätään.
Lyricaa määrätään hermosärkyyn, mm. MS-potilaille. Itse sain sitä käden hermosärkyyn kerran. En jäänyt kaipaamaan, siitä tuli alkuun höperö olo.
Duactia lapselle, kun oli tukkoinen.
Miten voi verrata jos toisella hoidetaan kipuja ja toisilla mielialaa? Ja sitten se oma toleranssi, ne ketipinorit, kipulääkkeet ja muut myrkyt voi jo pieninä annoksina olla vaarallisia, jos niihin ei ole tottunut tai jos joku lääkitys tai sairaus estää lääkkeen käytön, niin edelleen lääkärin ohjeilla niitä mömmöjä naamaan, ei ole yhtään siistiä olla vatsahuuhtelussa...
Oxynorm ja Tramal. Kärsin kroonisista kivuista ja nämä auttavat suhteellisen hyvin. Moni lääke ei käy allergioiden ja sivuvaikutusten vuoksi (esim. Panacod).
Varmaan librax tai tramal. Molemmista tosin taitaa olla päiväykset mennyt.
Ketipinor, brintellix ja risolid. Ataraxia ja tramadoliakin löytyy.
Ainut reseptilääke kotonani tällä hetkellä on sirdalud, joten vastaan sirdalud.
Kas, kun ette ilmoita osoitettanne täällä🤔
Diapameja löytyy avaamaton purkki. Lääkäri joskus määräsi masennukseen, mutta en niitä koskaan ottanut.
Just nyt tuo perhanan kolmiokipulääke jota pitää syödä kun liukastuin pahasti ja loukkasin polveni. Ellei siis puhuta noin yleensä, jolloin kai psyykenlääkkeet menee siitä ohi. Musta on ollut aina hullua ettei Ketipinor ole kolmiolääke.
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun ette ilmoita osoitettanne täällä🤔
Suomi
Pohjoismaat
EU
Eurooppa
Euraasia
Eurafrikaasia
Maapallo
Aurinkokunta
Linnunrata
Paikallinen Joukko
Neitsyen Superjoukko
Maailmankaikkeus
Riittääkö tarkkuus?
Meiltä löytyy Targinic 5/2,.5mg yksi tabletti, mies sai sairaalasta leikkauksen jälkeen ja jäi käyttämättä. Codesan compia on kans pullonpohjat, sitä olen käyttänyt yskään pari kertaa vuodessa. Nyt pitää olla säästeliäs kun sitä ei enää saa.
Muuten aika mietoa kamaa, Buranaa, Panadolia, setiritsiiniä, Dymistaa ja silmänpainetippoja.
Vierailija kirjoitti:
Diapameja löytyy avaamaton purkki. Lääkäri joskus määräsi masennukseen, mutta en niitä koskaan ottanut.
Haluaisitko myydä mulle?
Minä käytän vitaeprota, päivittäin.
Oxynormeja. Syöpään liittyen sain aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän vitaeprota, päivittäin.
Tiesitkö, että se ei ole lääke, ja että se on aiheuttanut vakaviakin maksavaurioita.
Concerta, Medikinet Cr, Epipen.
Duactia löytyy myös. En oo älynnyt et se on vahvaa...?