Mikä on vahvin reseptilääke jota on kotona
Mulla oxynorm ja kyllä huippaa mutta se sopii parhaiten kaikki muut kokeiltu eikä samaa tehoa kuin tällä
Kommentit (141)
Miten niiden vahvuutta verrataan?
En kyllä tiedä, miten esim. sydän-, nesteenpoisto- ja verenpainelääkkeiden vahvuutta verrataan. Sivuvaikutusten perusteella varmaan Mirtazapin.
Lienee Targiniq (oxikodoni), mutta on kyllä ihan korkkaamtaton paketti. Sairaalassa sitä annettiin leikkuksen jälkeen, ja tulin siitä niin kipeäksi, että leikkauskivut olivat lasten leikkiä sen rinnalla. Ikävä kyllä olin saanut reseptin jo etukäteen ja hakenut tuon valmiiksi kotiin odottamaan. En ikimaailmassa enää suostu tuota suuhuni pistämään, joten käyttämättä jää.
Mulla ei ole mitään lääkettä, ei resepti- eikä käsikauppavalmisteita.
opioidi vahvuus taulukossa oxynorm luokitellaan vahvimmiksi opioidiksi tramal on heikko jne bentsot on huumausaineita joista jää kyllä kiinni poliisin testissä katso vaikka päihdelinkin sivuilta
En tiedä mikä näistä olisi vahvin?
Sirdalud
Litalgin
Sertralin
Ketipinor
Miratzapin
Atarax
Optipar
Tolvon
Candesartan
Zopinox
Kaikkia nappuloita sitä yksi ihminen sitten tarvitseekin.. tosin en samanaikaisesti. Kaikkia joutunut kokeilemaan.
Farmakologinen kokaiini ja herska.
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden vahvuutta verrataan?
Mistä saisi kadulla eniten rahulia?
Miratzapin on leikkaussalissa käytettävä joten todella vahva
Vierailija kirjoitti:
Farmakologinen kokaiini
Joku ADHD-lääke?
Vierailija kirjoitti:
Lienee Targiniq (oxikodoni), mutta on kyllä ihan korkkaamtaton paketti. Sairaalassa sitä annettiin leikkuksen jälkeen, ja tulin siitä niin kipeäksi, että leikkauskivut olivat lasten leikkiä sen rinnalla. Ikävä kyllä olin saanut reseptin jo etukäteen ja hakenut tuon valmiiksi kotiin odottamaan. En ikimaailmassa enää suostu tuota suuhuni pistämään, joten käyttämättä jää.
Saaksmä?
Vierailija kirjoitti:
Peratsin.
Siis pieraisin
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään lääkettä, ei resepti- eikä käsikauppavalmisteita.
Sehän tähän ketjuun kannattaakin tulla kertomaan. Meitä kaikkia kiinnostaa!
Tällä hetkellä kaapissa ei ole lainkaan reseptilääkkeitä. Jos silmätippoja (Oftagel) ei lasketa.
Joskus varmaan 10 vuotta sitten kirjoitettiin Panacodia keuhkoputkentulehdukseen, että saisi yöllä yskimiseltä nukutuksi. Tuon jälkeeen ei ole ollut vahvoille lääkkeille käyttöä. Jään helposti koukkuun eri aineisiin, joten parempi niin. Juuri sain itseni vieroitettua nenäsumutteesta (Otrivin Comp). Kaikkeen sitä voikin koukuttua.
Stella ja diapam