Mikä on vahvin reseptilääke jota on kotona
Mulla oxynorm ja kyllä huippaa mutta se sopii parhaiten kaikki muut kokeiltu eikä samaa tehoa kuin tällä
Kommentit (141)
Mä olen kerran saanut lääkäriltä yhden Panacodin mukaan, ja kun otin sen, niin luulin että mahani räjähtää, niin järjetön kipu siitä tuli. Tiedänpähän jatkossa pysytellä muissa lääkkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Miratzapin on leikkaussalissa käytettävä joten todella vahva
Miten mirtaa leikkaussalissa käytetään?
Eläinlääkäriltä saadut koiran rauhoittavat varmaan. Ohje oli että älä ainakaan itse niitä syö. Omat vahvimmat ehkä imovane, mirtatzapiini, panacod
En tiedä kumpi on vahvempi, Eliquis 2,5 mg vai Klexane 100 mg, mutta ne on mun ainoat reseptilääkkeet.
Multa löytyy vain insuliinia. Mutta eipä sitä hirveän paljon tarvitse, että annos on tappava.
Panacod, voipi tosin olla että on mennyt vanhaksi. Ei sopinut minulle.
Truxal 100mg, kuutamolla kolme päivää.
Midatsolaamia löytyy sen verran, että saisi hengen pois.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kaapissa ei ole lainkaan reseptilääkkeitä. Jos silmätippoja (Oftagel) ei lasketa.
Joskus varmaan 10 vuotta sitten kirjoitettiin Panacodia keuhkoputkentulehdukseen, että saisi yöllä yskimiseltä nukutuksi. Tuon jälkeeen ei ole ollut vahvoille lääkkeille käyttöä. Jään helposti koukkuun eri aineisiin, joten parempi niin. Juuri sain itseni vieroitettua nenäsumutteesta (Otrivin Comp). Kaikkeen sitä voikin koukuttua.
Nenäsumutetta käytetään maksimina viikko, sanotaan ohjeissa. Nuhan aikaan ottanu että saa öisin hengitettyä, enkä ole tullut riippuvaiseksi.
Käytä suolavettä sitten jos sumute ei sovi. Sarvikuonoon.
Diapam, ketopinor, Escitalopram ja Mirtazapin. Mitään en käytä enkä muista miksi noita määrätty. Unettomuuteen näyttäis niissä tarroissa lukevan. Auttaako noista mikään nukkumiseen? Nukahdan kyllä mutta uni kestää max kaksi tuntia.
Pikku pakkaus Zopinoxia ainut "huumaava" mitä on, riittää yli vuoden helposti.
Arcoxia vahvin kipulääke, ei huumaava.
Vierailija kirjoitti:
Diapam, ketopinor, Escitalopram ja Mirtazapin. Mitään en käytä enkä muista miksi noita määrätty. Unettomuuteen näyttäis niissä tarroissa lukevan. Auttaako noista mikään nukkumiseen? Nukahdan kyllä mutta uni kestää max kaksi tuntia.
Mirtatsapiinia tai Ketipinoria nukkumiseen, kokeile ihmeessä. Ei riippuvuusriskiä. Lihomisriski kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirtatsapiinia tai Ketipinoria nukkumiseen, kokeile ihmeessä. Ei riippuvuusriskiä. Lihomisriski kyllä.
Jaa, tietenkin. En sitten kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Xanor 0.5 mg löytyy reseptillä
Mistäpäin maailmaa saatu? Ei määrätä Suomessa juuri koskaan, lääkärit pelkäävät kuin ruttoa.
zopinox
lyrica
sirdalud
stilnoct
citalopram
aurorix
diapam
opamox
ketipinor
Kunnon psykoja tänne kirjoitteleekin.. :/ Itsellä joku Burana vahvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor, Lyrica ja Panacod.
Miksi alapeukku?
Hirveitä myrkkyjä, joita en suostuisi käyttämään.
T. hoitaja
sanoo hoitsu jolla varmaan on elämänkokemusta
Varmaan EpiPen