Mitä teidän miehet tekee illalla?
Kommentit (25)
Katsoo jotain ruutua (älypuhelin, padi, TV jne)
Karjuu ja inisee kun ei pääse nukkumaan juuri silloin kun haluaa. Kas jännää, minä en koskaan pääse. Mies katsoo ettei lasten iltatoimet kuulu hänelle ollenkaan ja livahtaa aamullakin töihin aikaisin ettei tarvitsisi aamurumbaan osallistua tai päiväkotiin kuskailla.
Mulla ei ole miestä, koska olen hetero.
Katsoo telkkaria. Mulkaisee v**maisesti jos pyydän auttamaan lapsen iltatoimissa/nukuttamisessa. On tosin alkanut petraamaan kun totesin yksinkertaisesti että mulla varmaan parempi alkaa etsimään lapsen kanssa asuntoa kun ei taida edes huomata jos meitä ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Karjuu ja inisee kun ei pääse nukkumaan juuri silloin kun haluaa. Kas jännää, minä en koskaan pääse. Mies katsoo ettei lasten iltatoimet kuulu hänelle ollenkaan ja livahtaa aamullakin töihin aikaisin ettei tarvitsisi aamurumbaan osallistua tai päiväkotiin kuskailla.
Päästä miesparka nukkumaan. Älä väkisin valvota?
Vierailija kirjoitti:
Katsoo jotain ruutua (älypuhelin, padi, TV jne)
Sama juttu. Aina jokin ruutu tuijotettavana.
Lukee lapsille Shakespearea ja valvoo että palvelijat ovat puhdistaneet marmorilattiat virheettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo telkkaria. Mulkaisee v**maisesti jos pyydän auttamaan lapsen iltatoimissa/nukuttamisessa. On tosin alkanut petraamaan kun totesin yksinkertaisesti että mulla varmaan parempi alkaa etsimään lapsen kanssa asuntoa kun ei taida edes huomata jos meitä ei olisikaan.
Tämä on hyvä. Jos ero tulee, ei voi sanoa "tuli puskista". Meille miehille tällaiset asiat on väännettävä rautalangasta.
Onko niillä joku naisten kirjoittama iltaohjelma, mitä niiden pitää orjallisesti noudattaa?
Lähinnä vetää kaljaa sohvalla maaten. Me olemme tyypillinen weetee-perhe.
Sori siitä, Pisa...
Minä olen yksi näistä miehistä ja teen duunia koneen ääressä joka helvetin ilta... ja käyn välillä ihmettelemässä, mistä ne akat täällä vauvalla oikein puhuvat...
Älkää jääkö tuollaisiin parisuhteisiin! Nyt vaan äkkiä ero ja omaan kotiin lasten kanssa!
Tossa se ähisee mun päällä. Mä yritän keskittyä palstailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä. Jos ero tulee, ei voi sanoa "tuli puskista". Meille miehille tällaiset asiat on väännettävä rautalangasta.
Kyllä mun ex-miehelle tuli yllätyksenä kun lähdin lasten kanssa. Olin jo kuukausia aiemmin ottanut suhteemme epäkohdat esiin, mutta miestä ei kiinnostanut. Hänen mielestään meillä ei ollut mitään ongelmia. Sitten kun ilmoitin, että kämppä on hommattuna niin mies olikin sitä mieltä, että haluaakin kantaa kortensa kekoon eikä uskonut, että olisin tosissani puhunut erosta!
Siinä vaiheessa juna oli jo mennyt.
Lapsia meidän kanssa.